Kirjoittaja Aihe: Musta sielu, Remus/Sirius, S  (Luettu 3574 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Musta sielu, Remus/Sirius, S
« : 10.08.2011 17:25:54 »
Nimi: Musta sielu
Ikäraja: S
Yhteenveto: Entä jos Sirius olisikin kavaltanut Potterit?
Haasteet: Vastoinpäin- päinvastoin-haaste, Vankilablues-haaste
Oma sana: Eräänä kauniina päivänä idea tuli mieleeni ja tänään muistaessani jälleen tämän idean, aloin kirjoittamaan tätä syvemmin.

Musta sielu

 Istuin käpertyneenä sellissäni. Halusin vain kuolla pois. Kaikki toivo alkoi vähitellen valua pois sielustani, jos minulla sellaista edes olisi. Häpesin, tunsin syvää häpeää monesta eri asiasta. Olin pettänyt kaksi minulle tärkeätä ihmistä, vain kostoksi. Olin rakastanut toista niin paljon, että halusin vain kostaa hänellekin sen, että hän oli valinnut toisen. Ja toinen heistä oli aina ollut minulle niin kuin veli, mutta silti minä kavalsin hänetkin. Olin kuolonsyöjä, ihan kuten sukuni oli minun aina toivonut olevan. Olin rohkelikko, joka oli sielultaan luihuinen. Rohkelikko, jonka sielu oli pelkkä musta aukko. Rohkelikko, jolla ei välttämättä ollutkaan sielua.

 Painoin kasvoni käsiini ja annoin kaiken muistojen tulla mieleeni. Muistojen noista kahdesta ystävästä ja niiden lisäksi vielä yhdestä, jota oikeastaan olin tietämättäni rakastanut kaiken aikaa. Me olimme kokeneet paljon, minä ja Remus, mutta lopulta olimme hetkeksi saaneet toisemme. Ja sitten... Sitten sekin hetki jäi unholaan. Ei ollut enää Lilyä ja Jamesia, ei ollut enää Siriusta ja Remusta nauramassa yhdessä. Oli vain Remus istumassa yksin kodissaan ja Sirius istumassa yksin sellissään katumassa. Heti, kun olin Voldemortille hänen kiduttaessa minua, heti, kun olin kertonut Potterien olinpaikan, olin häpeää täynnä. En vain pystynyt enää liikkumaan askeltakaan, en pystynyt edes nousemaan liikkuakseni. Annoin kyynelien valua poskilleni ja mutisin yhtä ainoaa sanaa mielessäni.

Ei.

 Lopulta taikaministeriö tuli hakemaan minut. En ollut silloinkaan liikkunut tuumaakaan, olin pysynyt loppuun asti paikallani. Minä vain itkin. En puolustautunut, en nauranut, en heitellyt kirouksia. Minä vain itkin. Itkin kaiken tuskan pois sielustani, silloin itkin myös sieluni pois ja annoin ministeriön raahata minut tänne samaiseen selliin, jossa nyt istuin. Ja siitä kaikesta oli nyt jo kolmetoista vuotta. Kolmetoista vuotta ja Harry Potter oli yhä hengissä. Harry, Lilyn ja Jamesin poika, minun kummipoikani- hän oli ainoa koskaan Avadasta selvinnyt ihminen. Minun takiani hänellä ei ollut perhettä. Minua hän varmasti vihasi enemmän kuin ketään muuta. Mutta kaikesta huolimatta, kaikesta huolimatta hän oli yhä ja edelleen James Potterin poika.

 Yhtenä harmaana maanantai-iltana minä lopulta annoin itselleni periksi. Annoin periksi Voldemortille ja Harrylle. En välittänyt enää mistään ja silloin kuolin pois. En ollut enää täällä, olin muualla. Kuoleman raiteilla, elin elämää kuoleman jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:10:12 kirjoittanut Beyond »

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Musta sielu, Remus/Sirius, K7
« Vastaus #1 : 10.08.2011 19:14:43 »
Tää oli tosi ihana fic. Tykkäsin kovasti. Ensinnäkin, otsikko on ihanan mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä, joten jo se ja tietenkin paritus (Sirre/Remppa <3<3) pakottivat minut avaamaan tämän ja kommentoimaan. Aihe ja idea ovat tosi omaperäisiä, joten niistä pointsit sulle. :>

Tykkäilen tosi paljon tyylistäsi kuvailla asioita ja erityisesti nämä kaksi kohtaa olivat todella mieleeni:
Lainaus käyttäjältä: Miusamo
Olin rohkelikko, joka oli sielultaan luihuinen. Rohkelikko, jonka sielu oli pelkkä musta aukko. Rohkelikko, jolla ei välttämättä ollutkaan sielua.
ja
Lainaus
Ei ollut enää Lilyä ja Jamesia, ei ollut enää Siriusta ja Remusta nauramassa yhdessä. Oli vain Remus istumassa yksin kodissaan ja Sirius istumassa yksin sellissään katumassa.
Niissä molemmissa on tosi ihana idea ja ihana toteutus. :>

Virheitä en löytänyt yhtään ja teksti oli muutenkin tosi luontevaa ja sitä oli helppo lukea. Tällä parituksella olisi mukavaa lukea lisää ficcejä sinulta *vink, vink*

Suuri kiitos tästä ihanasta lukukokemuksesta!


Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Musta sielu, Remus/Sirius, K7
« Vastaus #2 : 10.08.2011 20:10:56 »
Herkkuoone, kiva, kun pidit. :)) Sirius/Remusta en ole juuri koskaan kirjoittanut paljoa, muutamann ficin silloin toisen tällöin. :D Kiitos itsellesi kommentistasi!!!  :-*

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Musta sielu, Remus/Sirius, K7
« Vastaus #3 : 21.08.2011 19:22:18 »
Oi ihana teksti! Sai kyyneleet valumaan poskillani! Osasit kirjoittaa todella hyvin tämän, mutta olen iloinen, ettei oikeassa sarjassa ollut näin, en olisi kestänyt, Sirius on suosikki hahmoni. <3 Mutta silti tämä idea oneshottina oli hieno, ja onnistuit siinä loistavasti! Pidin, että Sirius oikeasti syytti itseään ja itki muistoilleen!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Musta sielu, Remus/Sirius, K7
« Vastaus #4 : 13.09.2011 21:17:55 »
Anturajalka93, En olekaan näemmä vastaillut, mutta kiitos kommentistasi! Mun suosikki-Potter on aina ollu ja tulee varmaan aina olemaan Severus (käsi ylös, kuka hämmästy ja häpeä), mutta Siriuksella on aina ja ikuisesti paikka sydämessä toisena suosikkina (sitä paitsi Siriusta ja Severusta on kiva paritattaa keskenään, vaikkei se ookaan mun OTP- ainakaan vielä :D). Kiitos kommentistasi.