Kirjoittaja Aihe: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot  (Luettu 3183 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Ikäraja: Sallittu.
Tyylilaji: Drama, Angst?
Beta: Ei ole.
Tekijä: Minä.
Yhteenveto: Harry kertoo Lunalle aikovansa tuhota Voldemortin.
Kirjoittajan kommentit: Hassua, mitä kaikkea ihminen tuleekaan kirjoittamaan kipeänä :D . Toinen Luna/Harry ficcini. Pidän tästä itse jonkin verran. Aika paljon. Meinasin aluksi laittaa tähän jonkun kappaleen, mutta päätin sitten että tämä lyhyehkö one-shot on paras tälläisenä. Oho olipas itserakaasti sanottu. No joka tapauksessa, sanokaa omat mielipiteenne tästä.

                 Jäähyväiset

Harry istui Tylypahkan järven rannalla. Hänen vieressään istui Luna Lovekiva. Lunan likaisenvaaleat hiukset leijuivat tuulen mukana. Hänen sinisissä silmissä oli kyyneliä.
”Miksi, Harry? Miksi sinun täytyy lähteä? Voisit jäädä ja elää elämäsi onnellisena. Minun kanssani”, tyttö kuiskasi surullisena. Hän ei suostunut ymmärtämään. Hän ei suostunut tajuamaan asiaa. Se oli väärin. Juuri kun he olivat löytäneet toisensa Harry lähtisi. Lähtisi ja jättäisi hänet.
”Minun täytyy, Luna. Se on minun velvollisuuteni. Minun on pakko lähteä, mutta lupaan palata vielä. Lupaan tulla takaisin”, Harry vastasi ja kietoi kätensä Lunan ympärille.
 Lunan poskelle vierähti kyynel. Hän ei halunnut kestää tätä taas. Hänen ei tarvitsisi kestää tätä.
”Sinä olet ainoa ystäväni. Ainoa. Kukaan ei ymmärrä minua samalla tavalla kuin sinä. Minä… Minä rakastan sinua”, Luna kuiskasi ja painoi päänsä käsiinsä. Hänen olkapäänsä tärisivät. Harry kietoi kätensä tiukemmin tytön ympärille ja keinutti tätä hiljaa. Hän suukotti tytön vaaleita hiuksia.
”Minäkin rakastan sinua. Mutta sinun täytyy ymmärtää. Minun täytyy lähteä. Minun kohtaloni on kohdata hänet. Minun kohtaloni on tuhota hänet. Sen jälkeen voin elää kanssasi onnellisena”, Harry sanoi hiljaa. Hän nosti Lunan pään ylös ja kuivasi tytön kyyneleet hihaansa. Juuri tätä Luna kaipasi. Hellyyttä. Juuri sitä Luna tulisi kipeästi kaipaamaan Harryn lähdettyä.
”Etkö voisi ottaa minua mukaasi? Minä haluan mukaasi. Haluan olla lähelläsi”, Luna sanoi ja painoi päänsä Harryn olkapäälle.
”En. En voi ottaa sinua mukaani”, Harry sanoi lujasti.
”Minä…”, Luna aloitti. Hän ei tiennyt mitä sanoisi. Hän halusi vain sanoa jotain.
”Älä. Ei sinun tarvitse sanoa mitään. Sinun ei tarvitse. Luna, minä en halua sinua mukaani, koska minun pitäisi jatkuvasti suojella sinua. Minun pitäisi suojella sinua enkä voisi hoitaa omaa tehtävääni. Tiedän ettet pyydä suojeluani. Asia on niin, että minä rakastan sinua niin paljon”, Harry selitti Lunalle. ”Minä aion tuhota Voldemortin. Luna, se on minun tehtäväni. On ollut siitä asti kun synnyin. Minun tehtäväni on tuhota hänet. Minun tehtäväni on tuoda velhomaailmaan taas rauha. Minä tiedän, mitä minun pitää tehdä. Minä teen sen sinun, Dumbledoren, Hermionen, Ronin ja kaikkien noitien ja velhojen vuoksi”, hän jatkoi.
 Luna kuunteli. Se oli hyvä puoli hänessä. Hän kuunteli ensin, mitä Harry aikoi sanoa. Sen jälkeen Luna sanoisi itse sanottavansa.
”Minä seison sinun tukenasi, mitä ikinä teetkin. Tiedät sen, Harry. Tiedät, miten paljon rakastan sinua”, Luna sanoi.
”Tiedän. Sinäkin tiedät miten paljon minä rakastan sinua”, Harry kuiskasi ja suuteli Lunaa ehkä viimeisen kerran.
 Se hetki jäi molempien muistiin. He muistivat suudelman, sanat, rakkauden tunnustuksen toisiinsa kohtaan. He muistivat kaiken. He muistivat kaiken aina. Ikuisesti.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeps, tässä. Kommentteja?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #1 : 15.08.2010 10:08:18 »
Äh, vaikken niin paljon Harry/Luna ficceistä välitäkkään tämä oli ihana!<3
Sai itkemään, kiitos aivan ihanasta pätkästä! <33

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #2 : 15.08.2010 16:34:11 »
Kiitos kommentistasi Lööperiikka! Ihanaa kuulla, että olen saanut tekstillä jonkun itkemään :)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #3 : 17.08.2010 18:37:30 »
En ole koskaan lukenut Harry/Lunaa, mutta kaipa sen voi niinkin tehdä. Mitä kaikkea maailmassa keksitäänkin.

Tämä oli todella kauniisti ja koskettavasti kirjoitettu. Meinasi itku tulla, ei kuitenkaan tullut. No kuitenkin olet saanut toisella ficilläsi minut itkemään. <3 Tämä oli oikeasti aivan ihana<33<3<3<3<3<3<3<3
HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 347
  • Keisarinna
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #4 : 17.08.2010 19:45:00 »
Harry/Luna ficcejä en ole lukenut ennen, koska jotenkaan Luna ei minusta sovi Harrylle mutta toisaalta taas sopii. Sekava selitys :D mutta tästä tykkäsin kovasti. Tämä oli niin herkkä :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

Antelope

  • Vieras
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #5 : 19.08.2010 15:13:39 »
Itse en oli lukenut yhtäkään Luna/Harry ficciä, joten mielestäni tämä oli omituinen paritus. Siis silloin kun luin otsikon!  Heti kun olin lukenut tämän niin se oli ihana.♥

Kiitos Vaarallinen Kommentoija, mutta nyt muistat kirjoittaa niitä linnunlaulu-ficcejä! ;)


Antelope

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Jäähyväiset, Harry/Luna, S, drama, angst?, one-shot
« Vastaus #6 : 19.08.2010 16:58:04 »
Ehkä olisi hyvä vastata pikkuhiljaa kommentteihin  ::) En tajunnut, että niitäkin on tullut tänne :D
HarryPotterFan4Ever, taas kerran kommaamassa johonkin ficeistäni! :D Minä se jaksan aina valitella tästäkin :D . Kiitos TODELLA paljon ihanasta kommentistasi! Se piristi TAAS kerran päivääni. :-*
Kukkamaaria, minä olen lukenut paljon Luna/Harry ficcejä ja ne ovat mielestäni todella hyviä. Luna sopii Harrylle hyvin. :) Joopa joo... Minä kirjoitan paljon angstia ja draamaa... (minkä olet varmasti huomannut, kun olet kommentoimassa (sinäkin) melkein jokaista ficciäni ;) ). Kiitos kommentistasi.
Antelope Kiitos kommentistasi! Linnunlaulu- ficcejä??? Mitä tarkoitat? Olen pihalla, sori :D