Kirjoittaja Aihe: Harryn kuolema, K11, Songficci, draama  (Luettu 3152 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Harryn kuolema, K11, Songficci, draama
« : 27.06.2010 15:09:19 »
Nimi:Harryn kuolema
Ikäraja:Mielestäni K-11
Summary: Harry on kyllästynyt elämäänsä ja tekee itsemurhan.
Tyylilaji:Draama
VAROITUS:ITSEMURHA!!
A/N: Tämä osallistuu Kolmen ficin haasteeseen, Apulannaan Ilona kappaleella. Itse pidän tästä hyvin paljon.


Harryn kuolema


En aina voi sua ymmärtää
Oisit ees voinu yrittää
Vaikka joskus tuntuu
Että kaikki on turhaa
Sä koitit mulle selittää
Ei oo järkee jatkaa elämää
Mä tahdoin olla sulle
Syy jatkaa huomiseen


Kahdeksantoistavuotias Harry Potter istui rohkelikkojen oleskeluhuoneessa. Hän tuijotti takkaa sanomatta sanaakaan, hän vain istui. Ajatukset pyörivät pojan päässä, mutta mitään selkeää ei ollut.
 Harry oli kyllästynyt elämäänsä. Hänellä oli kädessään veitsi, hän ei ollut tehnyt sillä vielä mitään, mutta kohta varmaan jo.... Hän pisti veitsen suoraan vasemman ranteen verisuoneen. Hän halusi jo pois.
”Hyvästi, velhomaailma. Hyvästi, Ron, tulen kaipaamaan sinua, hyvästi Ginny, rakastan sinua aina, hyvästi Hermione olit minulle kuin sisko.”

Sä olit perhonen, jonka siivet
Eivät kauas kantaneet
Sä väsyit kylpyhuoneeseen
Nyt kun öisin katson tähtiin
Ja sun kasvos siellä nään
Rakastun uudelleen

 Harry otti veitsen pois ranteestaan. Ranteeseen tuli avohaava, josta valui verta. Harryn testamentti lojui jo lattialla, pergametti johon oli kirjoitettu:
Harry James Potterin viimeinen tahto
 Haluan että minut haudataan äitini Lily Potterin ja isäni James Potterin viereen. Haluan antaa Hermione Jean Grangerille kaikki kirjani, vaimolleni Ginevra Molly Potterille annan puolet rahoistani, parhaalle ystävälleni Ronald Bilius Weasleylle annan toisen puoliskon rahoistani ja neuvon kosi jo Hermionea, kuulutte yhteen!
 Minulla ei ole enempää ystäviä joten Ginny saa loput henkilökohtaiset tavarani ja lapsemme, joka makaa tällä hetkellä hänen mahassaan saa Kelmien Kartan ja perinteen mukaisesti myös näkymättömyysviittani.
 Harry James Potter

Et halunnut mua sun maailmaan
Vaikka koitin sua niin rakastaa
Sä sanoit et on parempi mulle
Et halunnut satuttaa
Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

 Harry otti veitsen ja painoi sen sydämeensä. Hän lyyhistyi lattialle eikä sanonut enää ikinä sanaakaan.

Sä olit perhonen jonka siivet
Eivät kauas kantaneet
Sä väsyit kylpyhuoneeseen
Nyt kun öisin katson tähtiin
Ja sun kasvos siellä nään
Rakastun uudelleen…
-------------------------------------------
Siinä,kommentteja??
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 06:04:48 kirjoittanut Beyond »

Quirer

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Harryn kuolema, K13, Songficci, draama
« Vastaus #1 : 29.06.2010 15:37:28 »
Tää oli tosi hyvä, paitsi että olisit voinu kuvailla ehkä vähä enemmän sitä miksi Harry oli niin masentunut että tappoi itsensä? Mutta muuten tykkäsin :)

ava & bannu by raitakarkki

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Harryn kuolema, K13, Songficci, draama
« Vastaus #2 : 29.06.2010 17:14:40 »
Quiler, kiitos piristävästä kommentistasi. Olisin tosiaan voinut kuvailla sitä enemmän, mutta Harry nyt oli niin kyllästynyt elämäänsä, että teki itsarin. Kiva että tykkäsit.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Harryn kuolema, K13, Songficci, draama
« Vastaus #3 : 01.07.2010 15:50:45 »
Tää oli tosi hyvä. Miksi Harry oikein tappoi itsensä? Kuvailua oli sopivasti ja laulu sopi tarinaan. :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Harryn kuolema, K13, Songficci, draama
« Vastaus #4 : 01.07.2010 19:34:46 »
Rip Potta-Potter.  :'(
Mitenkä toi ku Harry on kuudellella eli 16-vuotias Ginny on hänen vaimonsa ja 15-vuotias?
Mutta muuten pidin kovasti! <33

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Harryn kuolema, K13, Songficci, draama
« Vastaus #5 : 01.07.2010 20:59:55 »
HarryPotterFan4Ever, kiva kun pidit. Jes! Kerrankin jossain ficissäni on tarpeeksi kuvailua! Olen otettu, kiitos kommentistasi. Minun pitäisi kai ruveta kommentoimaan sinun ficceäsi enemmän, kun sinä kerran kommetoit melkein jokaista ficciäni.

Lööperiikka, Joo tajusin tuon ikähomman vasta sen jälkeen kun olin laittanut ficin. Muokkaan sitä hieman, kiitos kommentistasi. (Etkös sinäkin kommentoi aika useaa ficciäni? Vai erehdynkö nyt pahasti?)