Kirjoittaja Aihe: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-11) uusi luku 15.6.  (Luettu 3961 kertaa)

Cassiopeia

  • Vieras
Nimi: Erilaisempi kuin muut
Kirjoittaja: Cassiopeia
Beta: 2. luvusta eteenpäin SpringRose
Tyylilaji: AU, romance, adventure, taviselämä
Ikäraja: K-11 //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia ikärajoja
Paritus/päähenkilöt: Draco/Beatrix, Harry, Ron, Hermione, kuolonsyöjät, Voldemort jne.
Summary: Bellatrix Lestrange+Sirius Musta=Ongelma
Vastsuunvapautus: Suureksi harmikseni J. K. Rowling omistaa kaiken muun paitsi Beatrixin ja juonen. En saa tästä rahaa, pelkän kirjoittamisen ilon.
A/N: Tuli jostakin tällainen järkyttävä idea. Tämä on ensimmäinen Potterficcini, joten armoa. Tekstissä prologi, paljon lukuja ja epilogi. En ole vielä varma, miten pitkä tästä ficistä loppujen lopuksi tulee.


Erilaisempi kuin muut

Prologi

"Mitä?!" Sirius huusi järkyttyneenä.
"Se on totta! En vitsaile! Tämä on vakava asia!" naine huusi takaisin.
"Bellatrix! Se ei voi olla totta!"
"Se on totta, Sirius. Olen raskaana", Belltrix kuiskasi hiljaa.
"En halunnut lasta, Bella", hän huokaa raskaasti.
"Nyt on myöhäistä katua", Belltrix tokaisee.
Sirius katsoo häntä vakavana.
"Lienee parasta, että tiemme eroavat. Voit kasvattaa lapsestamme kuolonsyöjän äitinsä tavoin. Hänen on parempi olla tapaamatta isäänsä. Voldemort tuskin pitäisi siitä".
"Se taitaa olla parasta. Herrani, pimeyden lordi, tuskin pitäisi ajatuksesta". Bellatrixin ääni on tuskin kuiskausta kuulivampi. Hän ottaa viittansa naulakosta ja lähtee ulos. Kuuluu vaimea poksahdus merkiksi siitä, että hän on kaikkoontunut pois.
   Sirius huokaisee. Tietenkin hän piti Bellatrixistä. Hehän olivat naimisissa. Mutta lapsi... Sirous ei halunnut lapsia vielä. Oli liian aikaista. Bella oli tietenkin oikeassa. Nyt oli myöhäistä katua.
Vielä ei olisi huolta, mutta mitä tapahtuisi Tylypahkassa? Jos joku saisi selville, etttä hän olisi kuolonsyöjän tytär, hänet erotettaisiin koulusta. Onneksi asiaa ei tarvinnut murehtia vielä.
   Sirius tietenkin rakastaisi tytärtään, vaikka hän ei vielä lapsia oliso halunnut. Olihan se hänen tyttärensä. Hänen ja Bellatrixin. Hän ei kuitenkaan voisi tavata tytärtään koskaan. Se suretti häntä. Toisaalta hän tiesi sen tytön parhaaksi. Tyttö tapettaisiin, jos joku kuolonsyöjistä saisi tietää tytön isän olevan Feeniksin killan jäsen. Ja kaikkein vähiten hän halusi tyttärensä kuolevan.

A/N: Ficin olisi tarkoitus tuosta vielä jatkua. Ensimmäinen luku on valmiina tietokoneen uumenissä. Laitan sen heti, jos tulee kommenttia. Eli kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita!
« Viimeksi muokattu: 31.05.2015 16:56:00 kirjoittanut zougati »

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 11.6.
« Vastaus #1 : 11.06.2014 19:51:25 »
1. luku

King's Crossin asemalla oli ruuhkaa, kuten aina syyskuun ensimmäisenä päivänä. Nuori yksitoistavuorias tyttö, Beatrix Lestrange, tarttui äitiään kädestä. Bellatrix hymyili tyttärelleen rohkaisevasti, mutta hymy oli vain kasvoilla. Eivät kuolonsyöjät hymyilleet lempeästi.
"Minua hermostuttaa. Entä jos en pääsekään Luihuiseen?" Beatrix kysyi äidiltään.
"Tietenkin sinä pääset Luihuiseen. Lestranget ovat aina olleet Luihuisessa sukupolvesta toiseen. Ja sinä olet Lestrange, joten paikkasi Tylypahkassa on ehdottomasti Luihuinen", Bellatrix vastasi yrittäen pitää tekoystävällisyyttään yllä. Kuitenkin hänen äänensävynsä oli jäinen ja hieman etäinen. Tyttö ei kuitenkaan huomannut mitään.
   Tosiasiassa Bellatrix epäili tyttärensä pääsyä Luihuisen jaloon tupaan. Tytön isä oli nimittäin Rohkelikko.
"Missä Tylypahkan juna on?" Beatrixin kysymys havahdutti Bellatrixin ajatuksistaan.
"Se on laiturilla 9 ja kolme neljännestä. Tämä on vielä jästilaituria", Bellatrixin äänessä kuului halveksunta.
He kävelivät laiturien 9 ja 10 välissä olevaa pylvästä kohti ja sen läpi laitueille 9 ja kolme neljännestä.
   Laituri oli täynnä velhoja ja noitia, sekä heidän saattajiaan. Kaikkialta kuului iloista puheensorinaa. Beatrix katsoi ympärilleen ihastuneena. Ensimmäisenä hän näki Tylypahkan pikajunan. Se oli valtava ja helakanpunainen. Asemalaiturin toiaella puolella seisoi perhe, jonka kaikilla jäsenilä oli punaiset hiukset. Perheen seurassa oli mustahiuksinen poika. Hieman kauempana näkyi vaaleahiuksinen mies ja Beatrixin ikäinen poika. Bellatrix lähti kulkemaan sinne päin. Beatrix ajatteli tuota mustahiuksista poikaa.
"Beatrix, tässä on Lucius Malfoy", Bellatrix sanoi.
"Päivää herra Malfoy. Hauska tavata", Beatrix sanoi.
"Samoin, neiti Lestrange", Lucius sanoi.
"Tässä on poikani Draco", hän esitteli poikansa. Katsoi poikaa. Hän oli syötävän suloinen. Hänellä oli platinanvaaleat hiukset ja harmaat silmät. Draco oli ohanin koskaa näkemäni ihminen.
"Hauska tavata, Draco", Beatrix sanoi kohteliaasti. Bellatrix hymyili tyytyväisenä vieressä.
"Minun täytynee poistua paikalta. Voinen luottaa sinut herra Malfoyn huosraan?" hän kysyi. Vastausta osottamatta hän poistui paikalta. Piam sen jälkeen myös Lucius lähti. Draco meni etsimääm itselleen paikkaa junasta. Beatrix jäi seisomaan yksin laiturille. Hetkem päästä hänkin katosi junaan.
   Koko juna oli täynnä Tylypahkalaisia. Tyhjää vaunuosastoa ei löytänyt millään. Beatrix löysi viimein yhden vaunuosaston johon mahtuisi. Siinä istui kaksi poika. Toinen oli mustahiuksinen poika,.sama joka oli ollut laiturila. Toinen oli selkeästi yksi niistä punahiuksisista. Avasin vaunuosaston oven ja kysyin:
"Mahtuuko tänne istumaan? Muualla on hieman täyttä".
"Kyllä tänne mahtuu", mustahiuksinen poika sanoi ja taputti paikkaa vieressään. Istuin pojan viereen.
"Kuka sinä olet?" punahiuksinen poika kysyi.
Beatrix Lestrange", Beatrix sanoi.
"Olen Harry Potter", mustahiuksinen poika sanoi.
"Hauska tutustua", Beatrix sanoi hymyillen.
"Kuka sinä olet?" hän jatkoi osoittaen kysymyksensä punapäälle.
"Olen Ron. Ron Weasley", punapää tokaisi.
"Hauska taata sinutkin", tyttö sanoi.
   Juttelimme koko matkan. Tai no, Betarix ja Harry juttelivat. Ron mulkoili Beatrixia joka toinen sekuntti ja söi suklaasammakoita.
"Mihin tupaan haluatte?" Ron kysyi yllättäen.
"En tiedä. Äiti haluaa minut Luihuiseen, mutta en itse tiedä mihin haluan.", Beatrix sanoi.
"Minä haluaisin Rohkelikkoon tai Puuskupuhiin", Harry sanoi.
"Minä menen Eohkelikkoon. Kaikki Weasleyt ovat olleet Rohkelikossa", Ron sanoi ylpeäsri mulkoillen edelleen Bestrixia.
"Äiti sanoi, että minusra tulee Luihuinen koska kaikki Lestranget ovat aina olleet siellä", Beatrix kertoi.
"Olet Lestrange", Ron suorastaan sylkäisi sanat suustaan.
"Et ole vielä kutsunut minua verenpetturiksi", Ron mulkoili tyttöä.
"Miksi minä sanoisin sinua verenpetturiksi?" Beatrix kysyi hivenen lokuuaantuneema.
"Kaikki Luihuiset kutsuvat minua sillä nimellä", Ron totesi kylmästi.
"Eikö me voitaisi olla ystäviä?" Beatrix kysyi.
"No, hyvä on. Ollaan ystäviä", Ron sanoi hiukan epäilevän kuuloisena.
"Hyvä. Minä ja Harry nimittäin ystävystyimme jo", Beatrix sanoi.
   Juuri silloin juna saapui Tylyahon asemalle.

Larppastus

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #2 : 12.06.2014 06:13:33 »
Not so Bad. Luin tämän kuukausien hämmästyksestä mikä on oc. Ei paha, jään luultavasti seuraamaan jopa. Lisää lukuja eli jatkoa  ;D

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #3 : 12.06.2014 08:06:19 »
Larppaastus: Kiitti kommentista :) luultavasti laitan huomenna jatkoa tai ehkä jopa tänään :)

//muoks
Kuuden ja kymmenen välillä tänään tulee jatkoa. Seuraavan luvun jälkeen pidän luultavasti lepotauon viikonlopun yli eli lisää tulee ensi viikolla!
« Viimeksi muokattu: 13.06.2014 13:35:05 kirjoittanut Cassiopeia »

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #4 : 13.06.2014 19:20:17 »
Sun eka ficcisi HP-puolella :) Tää oli hyvä! Muutaman kirjoitusvirheen bongasin mutta muuten ei mitään :) Mä ajattelin eka että se lähtee heti Dracon mukaan mutta ei. Toivottavasti  Beatrix pääsee Rohkelikkoon!! (Bellatrix/Sirius oli pienoinen järkytys mutta toivuin :D)
Jatkoa sitten odotellessa:)
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #5 : 13.06.2014 20:20:34 »
SpringRose: Kiitti kommentista :) Ei Beatrixia nyt heti voinut luovuttaa Dracon armoille :D ja mukavaa, että järkytyit :D olin itekin aika järkyttynyt kun tajusin tos Sirius/Bellatrix parituksen mutta olkoot. Se tulee nimittäin olemaan ficin puolen välin tienoilla ratkaisevassa roolissa ficin puolen välin tienoilla. Ja joudun tuottamaan pettymyksen tuvan suhteen...

A/N: Jouduin muokkaamaan hieman Mustien sukupuuta, jotta ficin paritukset olisivat luontevammat. Eli Narcissa, Bellatrix ja Sirius eivät ole sukua toisilleen mitään kautta. Tai sis Bellatrix on Sirren vaimo, tai siis oli. Mutta eihän sitä tiedä jos jotain vielä tapahtuisi...

Ja tässä jatkoa!

2. luku

"Me taidetaan olla perillä", Harry totesi, kun juna pysähtyi Tylyahon asemalle jarrut kirskuen. Ron tajusi unohtaneensa ostaa kuukieveä, Harryn sukka oli kateissa ja Beatrixllä oli huono olo. Hän oli syönyt liikaa suklaasammakoita ja Bertie Bottin jokamaunrakeita. Ongelmille ei voitu enää mitään, joten he sulkivat matka-arkkunsa ja lähtivät junasta. Ron söi suklaasammakkoa ja Harry tuki Beatrixia, jonka kävely näytti erittäin huteralta.
   Junan ulkopuolella seisoi valtavin mies jonka he olivat ikinä nähneet. Mies oli varmasti yli kolme metriä pitkä. Hänellä oli ruskea, takkuinen parta ja hiukset. Hän huuteli ensiluokkalaisia luokseen.
"Ekaluokkalaiset tänne päin! Hoi! Ekaluokkalaiset tänne!"
Harry, Ron ja Beatrix lähtivät valtavaa miestä kohti. He eivät ehtineet kulkea metriäkään, kun Beatrix oksensi. Hän näytti erityisen huonovointiselta. Harry katsoi häntä huolestuneena, mutta Beatrix vain viittoili heitä jatkamaan matkaa.
   Kun he olivat päässet valtavan miehen luokse, Beatrix oksensi uudestaan. Mies katsoi heitä ja sanoi:
"Sun pitäis varmaan mennä vanhempien oppilaiden mukana koululle ja suoraan Poppyn luo. Oot varmaan kipee".
"Ei minun tarvitse. Kyllä tämä tästä", Beatrix mumisi ja oksensi jälleen.
"Ei. Kyllä sä meet", mies sanoi ja huusi jollekkin vanhemmalle oppilaalle, varmaankin kolmasluokkalaiselle:
"Hoi! Tulistko tänne!"
Poika tuli miehen luo ja sanoi:
"Ai hei Hagrid. Mitä asiaa?"
"Nii veisitsä tän tytön matami Pomfreyn luo. Se taitas olla sairastunu. Oksentelee koko ajan".
"Kyllähän minä voin hoitaa asian, Hagrid", poika sanoi ja meni Betrixin luokse. Hän sanoi Harrylle:
"Minä otan hänet nyt. Pääsette varmaankin huomenna katsomaan häntä sairaalasiipeen".
"Joo", Harry sanoi. Beatrix oksensi jälleen ja horjui, kun Harry päästi hänestä irti. Poika otti Beatrixin kiinni juuri ennen kuin hän kaatui maahan.
"Kiitos", Beatrix mumisi ja pyörtyi.
   Beatrix havahtui tärinään. Hän huomasi istuvansa vaunuissa itseään vanhemman pojan kanssa. Häntä oksetti ja pyörytti.
"Mikä on olo?" poika kysyi.
"Ihan hyvä", Beatrix mumisi.
"Kuka olet?" poika kysyi.
"Beatrix Lestrange", Beatrix vastasi.
"Minä olen Cedric Diggory", poika sanoi.
"Hauska tavata", Betrix yritti hymyillä, mutta oksensi vaunuihin ja pyörtyi jälleen.

Seuraavan kerran Beatrix heräsi jostain lämpimästä. Hetken mietittyään Beatrix totesi sen olevan sänky. Ympärillä oli valkoisia seiniä ja kimmallinen haju leijui huoneessa. Vanha nainen tuöi hänen luokseen.
"Mitenkäs sinä voit?" hän kysyi.
"Ihan hyvin. Pyörryttää vain hieman", Beatrix vastasi.
"Selvä kultaseni", nainen sanoi ja jatkoi sitten: "Olet sairaalasiivessä yön yli ja aamulla professori Dumbledore haluaa tavata sinut kansliassaan. Hän käski minun kertoa tunnussanan aamulla kun lähdet".
"Selvä", Beatrix mumisi ja nukahti.


A/N: Pahoittelen, luku oli hieman lyhyt. Maanantaina sitten tulee pidempi. Ja sitten myös tapahtuukin jo jotain mikäli kaipaatte toimintaa ficciin kun tää on ainakin nyt aika yksiulotteinen.

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #6 : 13.06.2014 21:03:28 »
Jee Jatkoa! :) Hmm.. Tää oli kans mielenkiintonen, hauskaa kun Beatrix yritti inttää vastaan. Mut jäi vaivaamaan että mikä sillä oli.. Toivottavasti selviää:) Ja tämä oli mun mielestä oikein sopivan pituinen, ei niiden pidempiä tarvitse ollakaan :)
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #7 : 13.06.2014 21:15:43 »
SpringRose: älä huoli. Ei sillä oo mitään vakavaa.. Oliskoha ne suköaasammakot kaiken takana? *virnistelee* no hyvä ettei niitten tartte olla kauheen pitkiä

Niin jatkoo tulee maanantaina ja nyt on sitten betaki :) :) :)

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #8 : 13.06.2014 22:09:09 »
Betaanko mä tätä vai onko dulla tähän joku toinen?:)
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #9 : 13.06.2014 22:11:59 »
SpringRose:Seuraavasta luvusta eteenpäin sä. Aiemmin ei ollu betaa. Muokkasin sen nyt vielä tonne alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2014 22:15:56 kirjoittanut Cassiopeia »

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #10 : 13.06.2014 22:17:28 »
Okei  :) mäkin niin järkevä kun en omista hommistani oo selvillä :D
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #11 : 13.06.2014 22:19:23 »
SpringRose: hahaa! *virnuilee* mutta oot ainankii järkevämpi ku mä. Mulla on yhtä paljon järkeä ku sirrellä humalassa :D

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #12 : 13.06.2014 22:28:18 »
Sirius humalassa.. Mikä mahtava mielikuva ;D Hieno vertaus mutta en valitettavasti usko sua ;) Tääkin ficci todistaa sen. Siis että sulta löytyy järkeä :) mutta tää alkaa menemää. Meidän kahden keskusteluksi.. Mä yritän olla ihan vaiti nyt :)
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #13 : 13.06.2014 22:31:10 »
SpringRose: Mä luulen että mulla on samanlainencmielikuva sirrestä humalassa.. Mutta jos tätä keskustelua jatketaan yksäs? Ja vielä: netissä on pakko käyttäytyä

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13)
« Vastaus #14 : 15.06.2014 22:05:26 »
A/N: Kirjoitan vastedes Beatrixin näkökulmasta, sillä siitä on luontevinta kirjoittaa. Ilmoitan, jos näkökulma vaihtuu.

3. luku

Heräsin etäiseen puheeseen. Avasin silmäni ja näin matami Pomfreyn hoitavan askareitaan.
"Huomenta", mutisin unisesti.
"Huomenta", matami Pomfrey sanoi.
"Oliko minulla tänään tapaaminen professori Dumbledoren kanssa?" kysuin.
"Kyllä, tyttöseni. Olet vapaa lähtemään sinne. Salasana on kurpitsakakku".
   Lähdin nopeasti sairaalasiivestä. Kuljin pitkin ja poikin linnan köytäviä, kunnes vihdoin löysin Dumbledoren kanslian.
"Kurpitsakakku", kuiskasin salasanan. Pääsin huoneeseen.
"Kas. Siinähän sinä oletkin, neiti Lestrange", Dumbledore sanoi ystävällisesti hymyille.
"Huomenta professori", sanoin hivenen epävarmalla äänellä.
"Ihmettelet varmaan, miksi halusin tavata sinut", Dumbledore sanoi. Olinjuuri vastaamassa, kun Dumbledore jatkoi:
"Et eilen päässyt mukaan lajitteluun, joten sinut lajitellaan tupaasi tänään. Ota tuolta hyllyltöä lajitteluhattu ja laita se päähäsi. Se kerto tupasi. Kun sinut on lajiteltu, laita hattu takaisin hyllylle".
Nyökkösin ymmärtämisen merkiksi. Nousin ja orin hatun hyllystö. Istuin tuoliin takaisin ja laitoin rahjaisen näköisen hatun päähäni. Hattu mumisi pääni sisällä:
"Hmph! Taas Lestrange! Koko sukuhan on ollut Luihuisissa. Laittaisinko sinut sinnexäitisi jalanjäljissä? Hmm.. Tosin olet perinyt isäsi älykkyyden ja rohkeuden. Olisit myös hyvä Rohkelikko. Pärjöisit kenties jopa Korpinkynnessä... Olet ystävällinen ja kohtelias.. Mutta ei... Puuskupuh ei ole oikea paikka sinun kaltaiselle seikkailijalle. Tulet kokemaan vielä paljon... Olet kärsimätön myös... Ei. Ei Korpinkynteen... Rohkelikko vai Luihuinen? Isäsi oli Rohkelikko parhaimmillaan. Äitisi Luihuisista luihuin. Sinuss yhdustyy kaikkien tupien parhaat puolet... Joten.. Päätöksebi on selvä..."
"LUIHUINEN!" hattu huusi ääneen. Otin sen päästäni ja lykkäsin takaisin hyllyyn.
"Voinko mennä?" kysyin.
"Kyllä".
Heti vastauksen kuultuani lähdin ulos kansliasta ja suuntasin Suureen saliin aamiaiselle.

A/N: tää oli megalyhyt luku. Sori. Mut työn alla on muitakin ficcejä, joten atämä oli melkein unohtunut.

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 15.6.
« Vastaus #15 : 22.06.2014 23:19:16 »
Iltaa! :3

Tässä on mielenkiintoinen aihe ja muutenkin aika koukuttava juoni, joten jään varmaankin seurailemaan tätä. c:

Prologissa oli hyvä pohjustus tulevalle ficille, mutta kirjoitusvirheiden määrä prologin pituuteen verrattuna on todella paljon, joten suosittelen sinua lukemaan tekstin vielä kerran läpi, ennen kuin julkaiset. Jotkin kohdat myös takkuilivat minun silmääni ja parissa luvussa juoni eteni mun makuun liian nopeasti. Kannattaisi ensi luvussa keskittyä esimerkiksi kuvailemaan enemmän, jotta myös lukijat saisivat tunnelmasta kiinni. :-) Pari ihanaa yksityiskohtaa olit kuitenkin tekstin sekaan ujuttanut, joten toivon niitä lisää.

Virheistä sanon sen verran, että ne olivat enimmäkseen tyyliin jotain "puuttuu kirjaimia ja jossakin kohdassa on väärä kirjan" tms. Aikamuotovirheitäkin taisin pari kappaletta bongailla, joissa olit siis kirjoittanut ensin preesensissä ja sen jälkeen imperfektissä.

Muuten tuleva ficci vaikuttaa jännittävältä ja tapahtumia täynnä olevalta tarinalta. Toivon siis jatkoa, jotta pääsisin uudestaan kommentoimaan tätä ja saisin jotakin kivaa luettavaa! =)
-Mix
« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 11:23:38 kirjoittanut Mixiuu »
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

roxy

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 15.6.
« Vastaus #16 : 23.06.2014 12:06:46 »
Täydellisen koukuttava juoni. En voi muuta sanoa. Jään kyllä varmasti seurailemaan tätä :)

Kirjoitusvirheitä löysin runsain mitoin, mutta mitäpä niistä ;D Ja vielä Bellatrix/Siriusta <3 Beatrix on muuten juuri sellainen nimi jonka kuvittelisi Bellatrixin antavan lapselleen ;)


Prologi

Lainaus
Tämä on vakava asia!" naine huusi takaisin.
Nainen

Lainaus
Belltrix kuiskasi hiljaa. 
Bellatrix

Lainaus
"En halunnut lasta, Bella", hän huokaa raskaasti.
Tässä vaiheessa olit jostain syystä vaihtanut aikamuodon imperfektistä preesensiin?

Lainaus
"Nyt on myöhäistä katua", Belltrix tokaisee. 
Edelleen se Bellatrix ;)

Lainaus
Voldemort tuskin pitäisi siitä".
Piste ennen lainausmerkkejä (nyt meni kyllä pilkunviilaukseksi...)

Lainaus
Herrani, pimeyden lordi, tuskin pitäisi ajatuksesta".
Piste taas ennen lainausmerkkejä.

Lainaus
Bellatrixin ääni on tuskin kuiskausta kuulivampi.
Kuuluvampi

Lainaus
Sirous ei halunnut lapsia vielä.
Sirius

Lainaus
etttä hän olisi kuolonsyöjän tytär
Että

Lainaus
vaikka hän ei vielä lapsia oliso halunnut.
Olisi


1. Luku

Lainaus
Nuori yksitoistavuorias tyttö
Yksitoistavuotias

Lainaus
ja sen läpi laitueille 9 ja kolme neljännestä.
Laiturille

Lainaus
Asemalaiturin toiaella puolella seisoi perhe, jonka kaikilla jäsenilä oli punaiset hiukset.
Toisella ja jäsenillä

Lainaus
Draco oli ohanin koskaa näkemäni ihminen.
Ihanin

Lainaus
Voinen luottaa sinut herra Malfoyn huosraan?
Huostaan

Lainaus
Vastausta osottamatta hän poistui paikalta. Piam sen jälkeen myös Lucius lähti.
Odottamatta ja pian

Lainaus
Draco meni etsimääm itselleen paikkaa junasta.
Etsimään

Lainaus
Hetkem päästä hänkin katosi junaan.
Hetken

Lainaus
Siinä istui kaksi poika. Toinen oli mustahiuksinen poika,.sama joka oli ollut laiturila. 
Poikaa, laiturilla ja tuo piste tuolta välistä pois.

Lainaus
Muualla on hieman täyttä".
Piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
"Hauska taata sinutkin"
Tavata

Lainaus
Tai no, Betarix ja Harry juttelivat.
Beatrix

Lainaus
mutta en itse tiedä mihin haluan.", Beatrix sanoi.
Piste pois

Lainaus
"Minä menen Eohkelikkoon.
Rohkelikkoon

Lainaus
"Äiti sanoi, että minusra tulee Luihuinen koska kaikki Lestranget ovat aina olleet siellä", Beatrix kertoi.
Minusta ja pilkku ennen koska-sanaa

Lainaus
Beatrix kysyi hivenen lokuuaantuneema.
Loukkaantuneena

Tykkäsin tästä luvusta, joskin se eteni turhan nopeasti. Kannattaa hidastaa hieman tapahtumien kulkua, jotta lukija pysyy paremmin kärryillä missä mennään.


2. Luku

Lainaus
Ron tajusi unohtaneensa ostaa kuukieveä
Kuukiveä

Lainaus
Oot varmaan kipee".
Piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
mies sanoi ja huusi jollekkin vanhemmalle oppilaalle
Eikös se ole jollekin?

Lainaus
Oksentelee koko ajan".
Piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
"Minä otan hänet nyt.
Ei vitsi mikä lause :D Hih, olen 'hieman' väsynyt ;D

Lainaus
Pääsette varmaankin huomenna katsomaan häntä sairaalasiipeen".
Ja se piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
kimmallinen haju leijui huoneessa.
Kummallinen

Lainaus
Vanha nainen tuöi hänen luokseen.
Tuli

Lainaus
Hän käski minun kertoa tunnussanan aamulla kun lähdet". 
Piste ennen lainausmerkkejä

Mukava luku tämäkin. Ei niiden kamalan pitkiä tarvitse olla :) Eteni tämäkin hieman nopeasti.


3. Luku

Lainaus
"Oliko minulla tänään tapaaminen professori Dumbledoren kanssa?" kysuin.
Kysyin

Lainaus
Salasana on kurpitsakakku".
Piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
Kuljin pitkin ja poikin linnan köytäviä
Käytäviä

Lainaus
Dumbledore sanoi ystävällisesti hymyille.
Hymyillen

Lainaus
Olinjuuri vastaamassa, kun Dumbledore jatkoi
Olin juuri

Lainaus
Ota tuolta hyllyltöä lajitteluhattu ja laita se päähäsi.
Hyllyltä

Lainaus
laita hattu takaisin hyllylle".
Piste ennen lainausmerkkejä

Lainaus
Nyökkösin ymmärtämisen merkiksi. Nousin ja orin hatun hyllystö. Istuin tuoliin takaisin ja laitoin rahjaisen näköisen hatun päähäni.
Nyökkäsin, otin, hyllystä, rähjäisen

Lainaus
Laittaisinko sinut sinnexäitisi jalanjäljissä?
X pois

Lainaus
Pärjöisit kenties jopa Korpinkynnessä...
Pärjäisit

Lainaus
Sinuss yhdustyy kaikkien tupien parhaat puolet... Joten.. Päätöksebi on selvä..."
Sinussa ja päätökseni

Pikaista jatkoa odotellen :)

-roxy

SpringRose

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 15.6.
« Vastaus #17 : 23.06.2014 23:23:26 »
Huih.. Mä puolustan (olematonta) kunniaani, en ole betannut kolmosta :| Noo.. Hyvä että pilkunviilaajia löytyy ;) Tää luku oli kyllä aika lyhkänen ja nopsa mutta liekö käynyt Casille niin,  etgä halusi tän tapahtuman äkkiä pois alta? Toivottavasti pääsen pikaisesti betaamaan jatkoa :) Silloin valitukset (paitsi typoista) saa suunnata minulle :)
Harmi ettei Beatrix päässyt Rohkelikkoon :( Ja mä nyt vasta tajusin että se on paritettu Zdracolle.. Oooo.. Nojuu :) Sä olet niin taitava! (vaikka mä sulle sitä koko ajan jankkaankin ;))
Hei muuten ihana ava sulla!<3 Ja pärjäile ficcivuores ja äärettömien ficciaivojes kanssa ;D
SR

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 15.6.
« Vastaus #18 : 02.07.2014 01:07:11 »
Ihanaa et ootte kommentoinu. Uutta lukua en iham heti ehdi lsittaa joten kärsivällisyyttä. Toivottavasti siinä on vähemmän virheitä.... Mut kiitti vielä kun ootte kommentoinu! :)

Lirael

  • Poni, ei aasi <3
  • ***
  • Viestejä: 85
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
Vs: Erilaisempi kuin muut (Draco/OC, K-13) uusi luku 15.6.
« Vastaus #19 : 03.07.2014 10:29:02 »
Uusi lukija ilmoittautuu odottamaan jatkoa :)

Moitteena kyllä antaisin tuon kirjoitusvirheiden häiritsevän määrän - löysin vielä mutaman noiden roxyn mainitsemien lisäksi. Mutta onneksi beta taisi olla kuvioissa tästä eteenpäin.

Tapahtumat etenevät melko vauhdilla, mutta se ei ole moite! :) Idea on kyllä loistava, siitä ruusut :)

Ja tosiaan, jatkoa odottelen.
A secret makes a woman woman