Kirjoittaja Aihe: Rakkautta sotarintamalla, K11 H/D, romance, draama, angst, humour, 4 luku!  (Luettu 6928 kertaa)

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Hei taas. Olen unohtanut kommentoida... öö... neljään lukuun :D Näin että.

Olipa kliseinen :D Ei pahalla siis, jollain tasolla tykkään kliseistä, mutta tavallaan inhoan niitä. Mikä ihmeen viha-rakkaus suhde... :D Kuitenkin, tämä oli hivenen erilainen lukukokemus, sillä tässä oli jotenkin erikoista kerrontaa. Tai esimerkiksi tuo Cissyn ja Luciuksen välinen kanssakäyminen: en ole todellakaan tottunut lukemaan näillä kahdella mitään söpöilyä - jotenkin sellainen kulissiavioliitto sopii paremmin. Nah, tiedä sitten.

Iloista, miten Harry ja Draco palasivat edes hetkellisesti yhteen. Pieni H/D-shipperini tykkää ^^ Kuitenkin Harryn masennuksen aikainen viiltely oli jotenkin liiankin kliseinen. Miksei se voisi välissä olla Draco? :D Silti tuo tuntui loppuvan kuin seinään, kun Ron luetteli niitä syitä, miksi oli huolissaan sankaripojasta ja otti sen veitsen esille. En tiedä, jotenkin tuo viiltely ohitettiin olankohautuksella ja myöhemmin mainitaan siitä, kun Draco parantaa niitä haavoja. Nah, vet inte, pidän kuitenkin siitä, miten Harry on tavallaan vahva, mutta kuitenkin niin heikko.
Dracosta en osaa sanoa mitään muuta paitsi sen, että hän on tässä jotenkin herkkä. Tai jotain sellaista. Häiritsevän ooc -meininkiä tässä tavallaan on. Tosin siltä ei voi välttyä, kun on kyse H/D:sta.
En tainnut sanoa mitään tuosta ihmeen säädöstä Harryn ja Ginnyn välillä? Kuitenkin, sen kohdan lukiessa ensin olin järkyttynyt, ilme tyyliin wtf, ja sitten teki mieli heittää kone seinään. Okei, tippu se lattialle, mutta älä järkytä enää samalla tavalla, ethän? :D

Ja sitten pieniä asioita:
Lainaus käyttäjältä: Miusamo Luku 3
Heti kirjeen osoitteen katsoessaan hän tiesi, keneltä se oli Dracolta. Hänen sydämensä alkoi hakata.

Nimessä.... Lopeta”, Ginny …
Ensimmäisessä varmaan puuttuu joku merkki tms? Ja toisessa oli tullu yksi piste liikaa.
Ja sitten kohta jotain jäin vähän ihmettelemään:
Lainaus käyttäjältä: Miusamo Luku 4
Linnut kietoivat heidät syvemmälle toisiinsa eikä kumpikaan halunnut koskaan lopettaa.
Mistä ihmeestä ne linnut tuli? :D Okei, ehkä niitä taiteellisia juttuja, joita minunlainen yksinkertainen immeinen ei tajua :(

Toivottavasti tästä ei käy ilmi, etten tykkää tästä? Koska se on ihan vääränlainen kuva, koska tyksin tästä, ja toivon että saat kirjoitettua jatkoa jossain vaiheessa! :)
Kiitos ♥
~Merrrí

Antelope

  • Vieras
Iiih, jatkoa. <3

Oujee, minulla on nyt todella hyvä mieli. :> Tässä luvussa ei ollut mitään Ginnystä ja Draco ja Harry palasivat taas yhteen. Toivottavasti Ginny ei nyt jotenkin tunne heidän väliinsä. Vaikka Dracon tuntien siitä Harryn ja Ginnyn jutusta tulee aikamoinen riita...

No, ei pidä arvailla etukäteen. Toivottavasti olet todella kiltti ja annat näille kahdelle hyvän loppuelämän. <3 Aika paljon vaadittu tiedän... mutta ainahan voi yrittää vai mitä? :D

Jatkoa! :3


Antelope :-*

Juustonaksu-Draco

  • Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 5
Jatkoa, ulala <333


Tää on parhaimmista ficeistä joita oon ikinä lukenut. ♥
Draco <3