Kirjoittaja Aihe: Kolme kertaa, kun Harry siteerasi Voldemortia (K-11) Parituksetonta draamaa  (Luettu 9714 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Eieijei, Hermione!! :'D Mainiot tilanteet Harry todellakin valitsi siteeratessaan tätä ihanaista velhoa Voldemortia :D
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Löysin tämän kyylättyäni mitä keskustelualueella tapahtuu, ja olihan sitten pakko lukeakin (ja kommentoida tällei epämääräisesti. Varoitan vain, että tiiät.) :3

Lainaus
Kalmanhaanaukio 12:
Mulla ei ole hajua onko tämä oikein vain väärin. :,D Tai siis... itse olen Pottereissa lukenut sen aina Kalmahanaukiona, ja kun näitä erilaisia versioita pukkaa joka puolelta, niin mietin vaan mikä mahtaa olla oikea. Ja ei, en ole vaivautunut tarkistamaan oikeaa vastausta mistään, kun ei tarpeeksi kiinnosta. (:

Mutta niin, sitten itse tekstiin.

Viisi vuotta vanha, silti erittäin toimiva teksti. Sun Harrylla on ihanan kuiva ja nariseva huumori, tai no sarkastisuus hyppysissä, mikä sai mut pitämään hahmosta (mikä on harvinaista.) Ehkä ei tehnyt mieli repiä hiuksia Harryn vuoksi, kun tuli niin hyvin mieleen pahis!Harry, vaikka hahmo ei tässä sellainen periaatteessa ollutkaan, vaikka siteerasikin Mestaria. Ja tappoi Grangerin (mikä ei ole mikään menetys. :,D)

Lainaus
— Toivottavasti hän rankaisi Bellaa tappamalla tämän, sillä kuten Volde sanoi, "Mikään ei ole pahempaa kuin kuolema!".  Minä ainakin nauttisin sen noidan tappamisesta, tekisin sen hitaasti ja mahdollisimman kivuliaasti. Hänen jokainen tuskanhuuto olisi edellistä karmivampi, kunnes hänellä ei olisi enää ääntä jolla huutaa, Harry totesi unelmoivalla äänellä ja yllättyi, kun huone hänen ympärillään tyhjeni nopeasti.
No okei, olihan Harry aika Ooc ja melkein pahis, eikä haittaa yhtään. :3

Pidän jokaisesta kolmesta kohdasta, vaikka kolmannen traaginen tapahtuma ehkä eniten mieltäni lämmitti. Mutta niin, kaikissa osissa on kivaa huumoria, just sellaista mikä iskee muhun. Ehkä enemmän vielä osa yksi ja kaksi kuin kolme.

Kiitos. :3

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Quibbler

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 168
  • Potterhead? Always.
Tää oli ihan hauska ja hyvä :D