Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kadotettu Rakkaus k-11  (Luettu 11119 kertaa)

i love you_

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #20 : 25.04.2009 14:50:54 »
tää oli tosi hyvä ku alotin lukee ni sen jälkee en pystyny lopettamaan :D,odotan jatkoa innolla :)

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #21 : 25.04.2009 14:52:51 »
pian ois ajatus että kirjottaisin jatkoa ja kiitos että pidit ... :D
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #22 : 25.04.2009 20:40:27 »
OSA 6


Katsoin Edwardia ja huomasin tämän silmät olivat aivan mustat ja mietin, että hän ei varmaan kauaa enää pysty olla luonani ennen, kuin hänen täytyy lähteä metsästämään.
"Edward, ei kai sinua janota?" Kysyn häneltä.
"Itse asiassa kyllä "Hän vastaa katsellen minua.
"Eikö sinun sitten kannattaisi mennä metsästämään."Sanon katsoen samalla ikkunasta ulos.
"Kannattaisi, mutta en halua jättää sinua tänne yksin verenhimoisen vampyyrin kanssa."Hän sanoo hiukan murheellisena.
"no voithan soittaa jonkun perheestäsi siksi aikaa vartioimaan minua," sanon hymyillen.
Edward ottaa taskustaan puhelimen ja soittaa Alicen, Jasperin ja Emmetin vartioimaan taloa, ettei vampyyri pääse mitenkään hyökkäämään kimppuuni.
"nähdään pian" Edward sanoo, pussaa minua poskelle ja samassa hän onkin jo kadonnut.
istuin hetken sängylläni, kun aloin jo tylsistyä ja mieleeni tuli, että minun olisi saatava aine kirjoitettua perjantaiksi.
Nappasin koneen pöydältä syliini, avasin sen ja ryhdyin kirjoittamaan ainetta, mutta siitä ei oikein meinannut tulla mitään ajatukseni harhailivat aivan jossain muualla ja lopulta luovutin ja suljin koneeni.
Kuulin välillä ulkoa outoja ääniä ja aina, kun katsoin ulos siellä ei ikinä nähnyt mitään joten ajattelin, että se oli vain todennäköisesti ollut Emmet, Alice tai Jasper.
Yhtä äkkiä puhelimeni pirahtaa soimaan siinä ei näy mitään numeroa ja vastaan siihen.
"Hei!" ihmettelen, että kuka nyt minulle soittaa.
"Hei ehtisitkö tavata minut puistossa tasan tunnin päästä" Soittaja sanoo aivan normaalilla äänellä.
"Kuka sinä olet, minä en tunne sinua, voitko kertoa kuka olet " Sanon kummissani puhelimeen.
" ikävä kyllä en voi puhelimessa, koska moni saattaa kuunnella tätä, mutta uskon, että tiedät kuka olen kun näet minut eli nähdään sitten tasan tunnin päästä" Soittaja sanoo ja sulkee puhelimen.
mietin kuka kumma se soittaja voisi olla ääni ei ainakaan ollut tuttu, en ollut koskaan tavannut varmaankaan noin outoa henkilöä.
Pian jo huomasinkin, että pian olisi tunti jo kulunut ja päätin lähteä selvittämään kuka tuo salaperäinen henkilö on. Nappasin äkkiä naulakostani takin ja lähdin puistoon. Ehdin olla siellä vain hetken, kunnes huomasin ketä soittaja oli. Se oli, Se oli se vampyyri, joka jahtasi minua.
" En uskonut, että saisin sinut tänne aivan noin helposti ilman ketään vampyyri ystävääsi mukana " Vampyyri sanoo nauraen.
Yritän lähteä häneltä karkuun, mutta olen aina paljon jäljessä, sillä hän on minua monta kertaa nopeampi ja hän raivostui aina, kun yritin paeta hänen luotaan. Pian Vampyyri suuttui niin paljon, että heitti minut päin puuta ja juuri ja juuri pääsin kävelemään sen jälkeen.
" nyt et enää taida päästä minua pakoon, kukaan vampyyri ystävistäsi ei kuule sinua ovat liian kaukana ja täällä olemme vain minä ja sinä" Vampyyri sanoo naurahtaen.
yhtä äkkiä jostain kuuluu huuto. "EI!" tiesin heti kuka huutaja oli se oli Edward hän oli tullut pelastamaan minua. Silloin vampyyri puraisee minua kaulaan Edward lähtee tämän perään, mutta vampyyri on jo tiessään. Minä vain makaan maassa kärsien kivusta ja Edward katsoo minua todella surullisena.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 00:35:23 kirjoittanut Breaking_Dawn »
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #23 : 30.04.2009 20:56:41 »
OSA 7



Edward tulee viereeni ja katsoo minua todella surullisena melkein itkien ja minä katson häntä silmiin kärsien kivusta.
"Bella, olen pahoillani en olisi saanut jättää sinua hetkeksikään pois silmistäni." Hän sanoo katsoen alas maahan.
"Minä en halua, että sinusta tulee vampyyri, kuten minusta. Niin minulla on vain jäljellä yksi vaihtoehto." Edward sanoo surullisena.
Minä vain katson Edwardia, mutta en pysty sanomaan tällä yhtään sanaa kärsien kivusta, vaikka minulla olisi ollut hänelle, vaikka kuinka paljon asiaa.
"Bella, tämä voi olla jonkin verran vaarallista, jos maistan ihmisverta se voi olla mahdotonta lopettaa, enkä halua menettää sinua, mutta en halua sinusta minun kaltaistani niin tämä on ainoa oikea keino." Hän sanoo vielä kerran katsellen minua.
"Minä rakastan sinua, nyt ja aina." Saan sanotuksi ja katson hänen ihanan ruskean värisiä silmiään.
Hän kumartuu kohti kaulaani ja upottaa pureman kohtaan hampaansa ja ryhtyy imemään myrkkyä pois verestäni, hän on vihdoin saanut myrkyn pois verestäni, mutta hän ei pysty lopettamaan vereni juomista hän vain jatkaa ja jatkaa ja loppua ei näy.
Hän jatkaa vielä hetken ja yrittää löytää tien lopettaakseen vereni juomisen, kun hän vihdoin tajuaa, mitä on tekemässä se on jo liian myöhäistä hän imi minut lähes kuiviin ja siinä minä makaan maassa kuolleena veren hukkaan.
Kun Edward tajuaa, hän tulee todella surulliseksi ja katsoo mitä hän juuri teki minulle.

"EI,EI Rakas Bellani, Ei mitä minä oikein menin tekemään ainoa asia, joka antoi elämälleni merkityksen" Edward huutaa laskien päänsä vatsan päälleni ja itkee surusta hän ei liikahda senttiäkään siitä asennosta, vaikka hänen sisarukset tulivat hakemaan häntä kotiin.
Edward on siinä yhdessä samassa asennossa monta päivää ennen, kuin Carlisel saapuu hänen luokseen.
"Edward, olen pahoillani, että näin kävi mutta kyllä sinä ajan kanssa pääset siitä yli, ymmärrän sinua täysin menetithän juuri rakkaasi ja tarvitset aikaa selvitäksesi siitä, mutta et voi tänne jäädä ihmiset tulevat pian etsimään Bellaa ja silloin he myös löytävät sinut, joten olisi parasta, jos lähtisit täältä, ettet paljastu." Carlisel sanoo katsoen surkeana Edwardia.
Edward vain nyökkää surullisena sanomatta sanaakaan ja lähtee vaeltamaan surupäisen metsään ja tappaa joka ikisen elävän olennon, joka sattuu tulemaan tämän eteen. Eikä itse tajua lainkaan mitä edes tekee on vaipunut niin syvästi ajatuksiinsa. Vihdoin, kun Carlisle palaa kotiin Alice on jo ulko-oven luona.
"Meidän pitäisi auttaa häntä ennen, kuin hän tekee jotain itselleen." Alice sanoo päättäväisenä.
"Ei, Alice hänen on parempi olla yksin ja tottua ajatukseen ja selvitä siitä. Sillä hän varmasti tahtoo olla nyt yksin ajattele nyt, jos sinä menettäisit Jasperin niin haluaisitko olla yksin?" Carlisle kysyy Alicelta ja sanoo hiukan hämmentyneenä.
"Itse asiassa haluaisin, en vain halua, että hän aikoo tappaa itsensä, kun Bellaa ei enää ole." Alice sanoo.
" Annetaan hänelle aikaa juuri nyt hän sitä tarvitsee." Carlisele sanoo katsoen päättäväisenä Alicea.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 00:38:57 kirjoittanut Breaking_Dawn »
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #24 : 01.05.2009 12:45:09 »
Tykkään tooodella paljon ficin ideasta ja juonesta, iso kiitos siitä!! Mutta kirjotusvirheet on iso miinus. Ja teksti on muutenkin kamalan vaikealukuista. En haluaisi marmattaa joka asiasta, mutta voisit vaikka yrittää vähän tarkemmin katsella, että kuulostaako kaikki lauseet järkeviltä.
Mutta siis lisää jatkoa, haluan tietää, miten käy (:
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #25 : 01.05.2009 18:14:33 »
okeij..pitää yrittää :P
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #26 : 01.05.2009 20:06:57 »
Aika mielenkiintonen juoni, mutta kirjoitusvirheet häiritsee - pahasti, minua ainakin.
Bella on mielestäni hitusen OoC, mutta se onkin minun mielipiteeni. :D
Jatka vain, mutta katso ne kirjoitusvirheet ennenkuin lähetät.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #27 : 02.05.2009 11:40:49 »
Minäkin pidän juonesta, mutta kirjoitusvirheet kiusaavat. :/ Ja edelleen kannustan hakemaan betaa, teksti on vähän tönkköä ja kirjoitusvirheitähän siellä on.
Ja vielä että Bella on vähän OoC muttamutta. Idea on hyvä. :)
~Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Thalon

  • Lucifer
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #28 : 02.05.2009 18:42:52 »
Ei niistä virheistä kiusallaan kommentoida, kaikille kömmähdyksiä sattuu. Kun virheitä on kuitenkin jo noin paljon, asialle kannattaisi tehdä jotain. Monessa kirjoitusohjelmassa on itsessään oikolukuohjelma, jolla voi hyvin aloittaa. Kaikista virheistä nekään eivät huomauta, mutta pahimmista kylläkin. Teksti kannattaa myös lukea moneen otteeseen läpi ennen lähettämistä, sillä ei se ainakaan houkuta jatkamaan lukemista, kun virheitä on häiritsevän paljon.

tiedän , että siellä on jonkin verran kirjoitus virheitä , mutta ilman virheitä oppii vain kirjoitamalla.
Tämä oli pakko lainata tuolta. Periaatteessahan vastausten kirjoitusvirheet eivät enää ole niin merkityksellisiä, mutta olisi se hyvä, että niissäkin kielioppi olisi edes jokseenkin kohdillaan.
mutta ilman virheitä oppii vaan kirjoittamalla meni aluksi ihan tyystin ohi, koska tuo ei ole edes oikein kasattu lause. Varsinkin tuollaisiin tulee kiinnittää huomiota, koska ne ovat niitä kaikkein häiritsevimpiä luetussa tekstissä. Lisäksi kirjoitusvirheitä on yhdyssana...

Idea jne. muuten ihan hyvä.
Thal

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #29 : 02.05.2009 19:31:20 »
Hmm, noh.
Onhan ficci ihan kiva ja näin, ideakin on ihan käyttökelpoinen, mutta kirjoitusvirheet häiritsevät lukemista aika tavalla.
Alussa meinasin tosissani jättää lukemisen kesken, niin paljon virheitä oli heti huomattavissa, mutta onneksi virheitä ei uusimissa luvuissa niin paljon ole. Huomasin myös että aikamuodot vaihtuivat yllättäen, mutta se ei välttämättä ole huono asia.
Sitten tuolla jossain luvussa Edwardilla kuvattiin olevan kermanväriset silmät, mikä jäi aika tavalla vaivaamaan minua, sillä en missään yhteydessä ole lukenut että Edwardilla olisi kermanväriset silmät. Osa hahmoista tuntuu hieman OoC:lta, ja jotenkin tapahtumat etenee pikkiriikkisen liian nopeasti makuuni. Harmi kun Bella kuoli :(
Virheet häiritsee vieläkin hieman, mutten muita edeltä mainittujen virheiden lisäksi keksi.
Anteeksi jos palautteeni tuntuu negatiiviselta, mitään pahaa en tarkoita ja kyllähän jokainen tekee joskus virheitä.
Otsikko oli mukava, plussat siitä, ja kyllä tämä ihan luettavaa tekstiä on, virheet vain häiritsevät. Suosittelen muiden tavoin betan käyttöä.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2009 16:09:20 kirjoittanut Kuurankukka »
Einmal ist keinmal


Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #30 : 02.05.2009 23:58:25 »
OSA8


Edward on miettimässä ajatuksiaan metsässä, missä he tapasivat Bellan kanssa ensimmäisen kerran.
”Miten minä saatoin, miten saatoin tappaa ainoan rakastamani ihmisen,” Edward ajattelee ja istuu maahan suunnilleen samaan kohtaan missä oli silloin istunut Bellan kanssa.
”Bella oli ainut asia, joka antoi elämälleni tarkoituksen ja nyt sekin on poissa, mikä syy minulla olisi sitten enää nyt elää?” Edward ajattelee ja sulkee silmänsä.
”Minun olisi vain parasta kuolla, se on ainoa keino jolloin saisin olla Bellan kanssa ikuisesti, en pysty tai edes halua elää ilman häntä” Edward ajattelee ja hänen mieleensä tulvii erilaisia muistoja mitä hän oli kokenut Bellan kanssa.
”Kun tapasin Bellan hän antoi elämälleni tarkoituksen ja se antoi voimaa jaksaa elää, eikä yrittää tapattaa itseäni, ainoa asia sataan vuoteen, jonka vuoksi voisin elää ja halusin, mutta nyt sekin asia on poissa,” Edward ajattelee surullisena, lopulta avaa silmänsä auki ja näkee saman tyhjän maailmansa täynnä tyhjyyttä ilman syytä elää.
Samassa Edward saa mieleensä ajatuksen. ”Minä en vain pysty elämään ilman Bellaa, minun täytyy etsiä vampyyri joukko ja pyytää heitä tappamaan minut, mutta entä perheeni, entä jos yrittäisin elää, mutta se olisi liian vaikeaa. Olin odottanut rakkautta lähes sata vuotta ja tuosta noin vain se katosi.”
Edward ajattelee todella surullisena ja sulkee taas silmänsä saadakseen Bellan mieleensä, koska se hiukan helpottaa hänen suruaan.
Samassa Alice jähmettyy paikoilleen ja näkee näyn, että Edward aikoo tappaa itsensä Bellan vuoksi.
”Mitä sinä näit?” Jasper kysyy katsoen Alicea.
” minä näin, että Edward aikoo mennä jonkun vampyyrilauman luokse ja pyytää heitä tappamaan hänet ja luulen, että se vampyyri joukko suostuu siihen. Meidän täytyy estää se!” Alice sanoo.
”Me emme itse asiassa voi tehdä asialle mitään, koska eihän hän pakosti ole täysin päättänyt aikooko hän tappaa itseään. Hänenhän mieli voi muuttua vielä, vaikka kuinka monta kertaa ennen, kuin hän tietää olevansa täysin varma.” Jasper sanoo katsoen Alicea lohduttavasti ja ottaa Alicea kädestä kiinni rauhoitellen samalla.
”Mutta entä, jos hän on jo matkalla sinne ja me emme ehdi estää häntä siinä. Sitä minä en todellakaan halua kokea, että menettäisin Edwardinkin, koska Bella oli minulle myös, kuin perheen jäsen ja menetin hänet toista minä en kestäisi.” Alice sanoo murheellisena.
”Kulta, minä lupaan sinulle, että emme häntä menetä eikä hän varmaankaan näin nopeasti pystyisi tekemään elämästään lopullista päätöstä.” Jasper sanoo Alicelle lohduttavasti ja silittää tämän poskea.
”Hyvä on, jos kerran niin sanot.” Alice sanoo pieni hymy huulillaan.
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Breaking_Dawn

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Kristen & Robert
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #31 : 08.05.2009 11:21:20 »
OSA9



Edward ei enää jaksa elää ilman Bellaa. Se on liian raskasta ja päättää lähteä tekemään ajatuksistaan totta. Aikoo etsiä vampyyrilauman ja uskoo, että he suostuvat tappamaan hänet.
Sillä millään muulla ei ole enää olisi väliä vaan sillä, että hän saisi olla Bellan kanssa ikuisesti.
Edward nousee metsässä pieneltä harmaalta kiveltä ylös, jossa hän oli miettinyt asioita ja mitä hän tekisi.
Edward lähtee kovalla vauhdilla suuntaamaan pohjoista kohti, koska sinne on melkoinen matka varsinkin, jos hän aikoo mennä sinne juosten sinne saattaa mennä jopa kolme päivää. ”Vaikka, minulla on perhe, mutta miksi elää ilman rakkautta, jota oli odottanut lähes sata vuotta? miksi elää ilman mitään tarkoitusta, kun ainoa tarkoitukseni oli rakkaus jota ei ole enää ja jota en tulisi edes koskaan kokemaan uudestaan?” Edward miettii kysyen itseltään.
Matkalla vampyyrilauman luokse yhtä äkkiä Edward huomaa vampyyrin, joka oli purrut Bellaa. ”Tämän vampyyrin takia Bella oli kuollut. Sillä, jos Vampyyri ei olisi purrut Bellaa tai edes houkutellut häntä luokseen. Bella vielä eläisi ja voisimme olla yhdessä tälläkin hetkellä” Edward ajattelee suruissaan, mutta aikoo kostaa tuolle vampyyrille Bellan kuoleman.
”Hei, sinä siinä. Nyt saat maksaa teoistasi ja se hinta ei tule sinulle miksikään halvaksi” Edward sanoo muristen ja pelottavalla äänellään katsoen Vampyyri suoraan topaasin värisillään silmillään vampyyriä silmiin.
”Vai niin, luulenpa, että tulee, koska et sinä kuitenkaan pysty tekemään minulle yhtään mitään ja miten minä muka olen sinua satuttanut? Minne olet jättänyt sen tyttöystäväsi?”
Vampyyri kysyy Nauraen.
”En, minnekään, mistä sinun pitäisi tietää!” Edward sanoo huutaen melkein vampyyrille ja samassa hän on jo hyökkäys asennossa valmis hyökkäämään vampyyria kohti, mutta vampyyri ehtii hyvissä aioin väistää. Samassa Edward huomaakin olevan vampyyrin takana puun jota kohti hän on törmäämässä, mutta hän huomasi sen liian myöhään hän ei enää ehtisi hidastaa vauhti törmäämättä puuhun.
Samassa jo Edward on törmännyt puuhun ja lentänyt maahan. Vampyyri katsoo Edwardiin päin nauraen riemusta.”Mitäs minä sanoin olen sinua vahvempi, etkä pysty koskaan tuhoamaan minua, mutta minä pystyn tuhoamaan sinut, jos vain haluan, mutta sitä en tee, koska tiedän mitä tytöllesi tapahtua sillä näin tapahtuman ja annan sinun kärsiä siitä se on oikein sinulle, kun kerran veit ruokani minulta”
’vampyyri naurahtaa, kääntyy ja lähtee poistumaan paikalta. Edward nousee nopeasti ja hyökkää vampyyria kohti. Vampyyri lentää kohti kiveä.”Älä aliarvio minua pystyn tuhoamaan sinut lopullisesti, jos tahdon” Edward sanoo voiton riemuisena.
Edward kääntää vampyyrin kasvot itseään kohti ja repii tästä paloja irti, ettei tämä pysty enää tehdä mitään. Hän napaa taskustaan tulitikkuaskin ja sytyttää nuotion ja työntää vampyyrin siihen .Edward odottaa hetken, että on varma että vampyyri on kuollut sitten hän sammuttaa nuotion ja lähtee jatkamaan matkaansa kohti Pohjoista vampyyrilauman luokse.
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #32 : 09.05.2009 12:07:56 »
-what living for , if you are impossible ?-
- i know what you are. Say it at laught, Say it, a Vampire. Are you fear?
-No.


Anteeksi hirveästi, mutta nipotan sinun pätkäsi alla olevasta tekstistäkin. : D Fear on reilu. : )

Mutta eikö se olisi:
-If you can live forever, what are you live for?
-i know what you are. Say it. At laught. Say it. Vampire. Are you afread?
-No.


Ja pätkään.
Elikkäs. Juoni on todellakin hyvä. Mutta kirjoitusvirheitä edelleen ja mua itseäkin ärsyttää että jauhan tästä. Mutta hanki se beta. : )
Mutta ihanhyvä pätkä, kiit♥s.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2009 14:33:26 kirjoittanut Suklaamurunen »
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #33 : 10.05.2009 12:49:49 »
Again, löysin kirjoitusvirheitä. ( JEE!!! )
Mutta hyvä juoni, keep going, tai jtn.
Joissakin lauseissa oli ehkä liikaa tungettu sanoja, pisteitäkin voi käyttää. Ja sitten löysin joistain kohdilta pienellä kirjoitettuja paikkoja. Ja aliarvioiden. Se oli väärin kirjoitettu. ( tuossa siis kirjoitin oikein OMASTA mielestäni(: )
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

hogwarts

  • ***
  • Viestejä: 198
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #34 : 02.01.2010 22:56:33 »
Lukaisin nyt huvikseni muutaman luvun, pitaahan myos Twilight ficeihin joskus tutustua. Pakko sanoa, niin kuin kaikki muutkin, etta kirjoitusvirheet hairitsivat lukemista todella paljon. Teksti ei mitenkaan voi olla sujuvaa jos virheita on koko ajan. Betan hankkiminen olisi oikeasti todella hyva vaihtoehto!

Toinen asia, mika minua hairitsi oli se miten samankaltainen juoni on kirjojen tapahtumien kannalta. Eraita lempijuttujani ficeissa on yleensa kirjoittajan omaperaisyys, jota jain hieman tassa kaipailemaan. Vaikka juoni oli kylla sinansa ihan kivakin, olisin kuitenkin kaivannut kenties viela jotain lisaa. Tama ehka tosin johtuu siita etta yleensa luen aivan ylipitkia ficeja, joissa tietenkin ehtii tapahtua paljon enemman. Muutenkin, kaikki kirjoittavat erilailla ja se on ihan okei.

Ehkapa Twilight ficit eivat ole aivan se minun juttuni, joten haivynpa tasta takaisin Panic ficcien maailmaan. Heihei.

Ainiin, anteeksi, on pakko viela yhdesta asiasta nipottaa. 8)
    -If you can live forever, what are you to live for?
- I know what you are. Say it out loud. Say it.
- A vampire.
- Are you afraid?
-No.

Eiko se menisi noin?  (oho nakojaan muistin noi sanat vaarin. Onneks jollain on parempi muisti.)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 00:17:12 kirjoittanut hogwarts »

Kitte

  • Vieras
Vs: Kadotettu Rakkaus k-13
« Vastaus #35 : 03.01.2010 00:52:54 »
Hmm, se on itse asiassa:

- When you can live forever, what do you live for?

- I know what you are.
- Say it out loud. Say it.
- Vampire.
- Are you afraid?
- No.

Itse ficistä täytyy sanoa että juoni muistuttaa epäilyttävästi kirjaa, jäin kaipaamaan hogwartsin tavoin hieman omaperäisyyttä, mutta ihan kelvokas idea silti. Luvut olivat aika lyhyitä, eli ainakin helppoja lukea, mutta niitä voisi lihottaa hieman kuvailulla ja tapahtumien yksityiskohtaisemmalla kerronnalla. Kirjoitusvirheitä ja sellaista pientä oli jonkin verran. Mutta eipä hätää, tähän kaikkeenhan saa täällä Finissä tarvittaessa ulkopuolisen apua :) Beta eli oikolukija lukee tekstisi läpi ennen julkaisua, pyydettäessä korjaa kirjoitusvirheet ja opastaa kielioppiasioissa sekä auttaa muissakin jutuissa. Sellaisen saat jättämällä viestin tänne.

Toivottavasti kommentistani oli jotain hyötyä ja mukavaa jos kirjoitat jatkossakin :)