Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Niin sinulle annetaan (K-11) Dean Winchester/Castiel, sokeriromantiikkaa, one-shot  (Luettu 2436 kertaa)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Nimi: Niin sinulle annetaan
Kirjoittaja: jossujb eli meikä
Fandom: Supernatural
Tyylilaji: Simppelisti sokeriromantiikkaa one-shottina.
Ikäraja: K-11
Paritus: Dean Winchester/Castiel
Vastuuvapaus: En omista mitään, leikin muiden leluilla ilman minkään valtakunnan korvausta.

Varoitukset: SPOILAA seitsemättä kautta! Älä lue ellet halua tietää mitään.

A/N: Kertonee paljon obsessoinnista tätä sarjaa kohtaan jos sanon, että suurin osa kohtauksista tuli minulle kirjaimellisesti unessa. Olen selkeästi funtsinut kauden päätöstä ja kahdeksannen kauden mahdollisuuksia liikaa. Eikä ole edes ensimmäinen eikä viimeinen SPN-uni jota hyödynnän. Surullisista on, että vain muutaman kuukauden päästä tästäkin tulee auttamattoman AU. Siihen asti spekuloikaamme vapaasti.





Niin sinulle annetaan

Kiirastulessa yö ei koskaan valjennut päiväksi. Tumma taivas pilkotti korkeiden havupuiden lomasta ja korkeintaan hohkasi likaista harmautta kaiken mustuuden keskellä. Uuvuksissa Dean ei jaksanut edes ryömiä lähimmän puun suojaan turvaan, vaan hän sammui kuin lyhty vajoten suoraa syvään uneen heti kun hänen pakotetut jalkansa pettivät alta.

Siimeksessä piileksivät myös varjojen olennot, joita Dean ja Castiel olivat paenneet aina ensihetkestä asti. Castiel sanoi, ettei mikään todella kuole Kiirastulessa, mutta Dean ei silti ollut kovin halukas testaamaan miltä hirviön hampaat tuntuivat lihassa.

”Dean! Dean! Älä jää tähän, emme voi jäädä aukealle!” Castiel toisteli hätääntyneenä Deanin romahdettua väsymyksestä. Hän yritti vetää metsästäjää jaloilleen, mutta turhaan. Eivät he olleet levänneet, eivätkä syöneet tai juoneet kauhujen pelossa ja Dean oli vain niin lopussa. Hakkeen ja risujen seassa hän ei edes tuntenut enää mitään, ei edes Castielin kovakouraista herättelyä tai kuullut  maanittelevaa anelemista.

”Herää nyt, herää. Kiltti Dean, ihan vähän vielä,”, mutta Dean oli syvässä unessa kuin kuolemassa. Tajuttomuus ja tiedottomuus näyttivät todelliset karvansa, sillä vaikka Dean oli joko omasta tahdostaan tai muuten ollut vuosien saatossa taju kankaalla, ei sitä voi verratakaan siihen kuinka sitä kertakaikkisesti vain lakkaa olemasta.

Tullakseen takaisin.

Vähä vähältä tosin, yksi unikuva kerrallaan. Värejä, kirkkaita värejä, joista piirtyi esiin muotoja. Lämpö palaa luihin ja ytimiin, hiljaisuuden humina korviin, sillä hiljaisuus on toista kuin äänettömyys.

Deanista tuntui kuin hän olisi kellunut syvällä haaleanlämpöisessä vedessä, huljuen lempeän virran mukana eteenpäin suunnatonta virtaa. Hermosolu vuorollaan kytkeytyi takaisin päälle, eikä voinut  huomatakaan missä vaiheessa taas saattoi reagoida ympäristöönsä kuin hereillä. Maailma oli nyt niin täynnä valoa, että se pisti pimeään tottuneita silmiä.

”Taidan olla vielä unessa...” Dean mutisi havahtuessaan. Hän katsoi ensin oikealle, sitten vasemmalle, muttei voinut kuin yrittää arvata missä hän oli tai mitä oli tapahtunut. Paikka ei totisesti ollut se sama kostea kasa multaa ja lehtiä kuin mihin hän oli nukahtanut, itse asiassa hän ei ollut edes ulkona, vaan sisällä oikein sievän näköisessä avarassa kodissa. Keittiössä vieläpä, ikkunan ääressä. Katosta roikkuvassa kukkaruukussa kasvoi rönsyileviä kiinanruusuja.

”Joku vitun harhakuva taas tietysti”, Dean jupisi noustessaan ylös tuolilta, joka oli niin fyysinen ja oikea olemassa oleva huonekalu, että oikein hirvitti ajatella jos kyseessä oli huolellisuudella järjestetty  mielitrikki. Eräs yleisimpiä kidutusmetodeja Helvetissä oli heittää uhri keskelle täydelliseksi rakennettua kaunista muistoa ja muuttaa se painajaismaiseksi irvikuvaksi kerta toisensa jälkeen aina eri tavoin. Vielä Dean ei ollut tavannut Kiirastulessa kiduttajia, mutta se ei tarkoittanut etteikö joku valmistelisi henkistä murtamista vaikka sitten unien kautta. Niinpä Dean etsimällä etsi jotain vihjettä, jota käyttää hyödyksi pakenemiseen, mutta hän löysi vain valmiiksi paistuneen kullankeltaisen omenapiirakan uunista.

Dean avasi uuniluukuun, josta kuuma höyry huokaisi koko keittiön omenantuoksuiseksi.
”Käyttää nyt piirakkaa syöttinä. Tosi alhaista”, Dean puhahti ja nosti vuoan pois etsittyään kintaita pitkin poikin kaappeja. Hän nosti piirakan pois ja tasapainotteli sen ikkunalaudalle jäähtymään.

”Ne todella luulevat, että olen näin tyhmä mennäkseni vipuun...”

Ikkunasta avautui pistävän vihreä kesäinen piha. Kaukana siinsi valkoinen puutarha-aita villinä rehottavien köynnöksineen. Dean käveli varuillaan ulos keittiön avoimesta ovesta ja kaikki näytti aidolta. Tuoksui aidolta, kuulosti aidolta ruohon kahinaa ja itikoiden ininää myöten. Ainoastaan taivas oli yliluonnollisen sininen ja pilvetön.

”Mikä paikka tämä on?” Dean kysyi vain katsoen kaikkea, kykenemättä täysin hiljentämään uteliaisuuttaan, vaikka järki käski olemaan valmiina pahaan. Miten kuitenkaan tällaisessa paikassa voisi tapahtua jotain pahaa? Talokin oli niin suloinen, valkoinen ja vasta maalattu. Kattojen tiilet olivat savitiilenpunaiset, sievät kuin postikortissa. Dean oli salaisesti kuvitellut kotinsa joskus tulevaisuudessa näyttävän ehkä juuri tältä, tiilineen kaikkineen. Itse asiassa hän voisi vaikka vannoa tuntevansa joka sopukan kuin olisi itse valanut perustukset näin kauniille maisemalle, vaikkei Dean koskaan ollut täällä ennen. Ei unissaan, ei valveilla ei edes kunnolla kuvitelmissaan. Tämä oli täydellinen kopio unelmasta, jonka yksityiskohtiakaan Dean ei olisi aikaisemmin osannut pukea sanoiksi.

Taustalta kuului vaimea metallinen kilkatus, epäsäännöllisesti naksuttaen. Mukana oli lehtien havinaa, eikä Dean oikein osannut sanoa mistä päin se tuli, mutta vaistomaisesti hän käveli vasemmalle kohti pensaikkoja ja puita. Aivan kuin hän olisi tiennyt, että takapihalla oli puutarha.

Nips, nips, nips, naps, nips, naps.

Leikkaavia ääniä.

Käsi joka käy lehtiaidan läpi.

Dean kuulostelee, käy ohi perennapenkin ja päivänkakkaralammikon. Keittiön ikkuna avautuu luumupuun varjossa, jossa omenapiirakka jäähtyy. Räystäässä oli kiinni tuulikello, mutta se ei soinut, sillä ilma seisoi. Joku leikkasi ruusupensasaitaa.

Kurkottamallakaan ei näe kuin sakset lehtien päältä. Aita oli paksu ja sen kiertämiseksi pitäisi juosta monta kymmentä metriä. Dean oli jo avaamassa suutaan puhutellakseen puutarhuria, muttei äkkiä uskallakaan. Ehkä hän ei halua tietää. Leikkauksen äänet lakkasivat itsestään.

”Dean?” huhuili tuttu ääni lehvistön takaa.
Cas?

”Odota, tulen sille puolelle”, Castiel huikkasi oudon ilahtuneesti ja se tuntui oudolta, koska Dean on tottunut ettei Castiel yleensä puhu kuin vakavissaan. Joka kerta kun enkelin käytöksessä on ollut jotain tunnistettavan inhimillistä on hän ollut jotenkin rikki, eikä Dean halunnut Castielia enää rikkinäisenä. Kahisevat juoksuaskeleet etääntyvät ensin kauas ja tulivat taas lähemmäksi takaa. Jostain syystä yhtäkkiä Deania hirvitti kääntyä ympäri.

Dean”, tervehti Castiel kuin koko enkelien kuoro. Kaikki valo, kaikki väri ja kaikki toivo on Castielin silmissä Deanin uskaltauduttua varovasti katsomaan. Tummaa tukkaa kehysti aurinko, se oli Castielin sädekehä.

Kädet ojentuvat kohti, hitaasti kuin ruutu kerrallaan liikkuvassa elokuvassa, sillä Dean pystyi näkemään jokaisen yksityiskohdan kuin Rembrandtin maalauksessa pehmeänä ja kutsuvana, vaikka katsominen silti teki kipeää. Castielin korvan takana oli kukkia.

”Silmiini sattuu”, oli ainoa asia minkä Dean sai ähkäistyä kaiken kirkkauden polttaessa tappi- ja sauvasoluja yksi toisensa perään kun Castielin todellinen hahmo häilyi lähes paljaana, ihmismäinen kuori vain kevyesti peittäen kuumimman poltteen.
”Annan näkösi takaisin”, hän kuiskasi ollen samaan aikaan mies, jonka silmät olivat safiirimeri, mutta myös olento, joka paloi ja jolla oli tuhannet kädet ja kasvot ympärillä tai yllä kuin tuuli. Dean näki  levitetyt ukkoslinnun siivet nostamassa koko kokonaisuuden korkealle kuten korkeimmat pilvenpiirtäjätkin ovat. Jokainen yksittäinen osa oli samaan aikaan yhdessä ja erillään, rattaita rattaiden päällä, pyöriä pyörien sisässä, ettei sitä voinut edes ihmisaivoin käsittää.

Voi hyvä Jumala...” Dean päivitteli,  eikä hämmästykseltään pystynyt nauramaan kuinka naulankantaan kerrankin osui.
”Älä pelkää, Dean, sillä sinun rukouksesi on kuultu. Herra on näyttänyt valon pimeydessä”, julisti Castielin ääni, joka oli samaan aikaan mahtavaa rummutusta kuin intiimiä kuiskaustakin.

”Cas, räjäytät kohta tärykalvoni”, Dean rääkäisi pistettyään kädet korvilleen, jotka ihan oikeasti helisivät äärirajoilla. Oli helppo ymmärtää miksi paimenet olivat olleet ajanlaskun alussa niin peloissaan enkelin heille ilmestyttyä, sillä vaikka Castiel oli vain yksi soturi suuresta sotaväestä, ei hän ollut yhtään sen vähemmän jylhä. Mahdotonta kuvitella millainen shokki arkkienkeli olisi aisteille...

”Minä olen Castiel, joka on seisonut Jumalan edessä”, hän sanoi rauhallisesti, lohduttaen. Kädet kietoutuivat Deanin selän taa polttamaan lihaa.
”Etkö sinä itse väittänyt, ettet koskaan ole nähnyt Jumalaa?” Dean koetti kovistella, mutta hänen äänensä vapisi, eikä hän saanut sanoihinsa riittävästi katkeruutta ja ironiaa. Liian vaikeaa ylipäätänsä pitää silmiä auki, kun kaikki aistisolut pommittivat liikaa jumaluutta, hukuttaen informaatiotulvaan.

”Olet löytävä tien ulos Kiirastulesta. Palaat rakkaidesi yhteyteen, Dean, tämä on ilosanomani sinulle”, Castiel kuiskaili suoraa Deanin korvaan himmeten vähän kerrallaan. Vaimentuen kuin viimein loppuun palava magnesiumliekki. Jumaluuden palaset piiloutuivat piirre kerrallaan takaisin ihmisenkuoren taakse, eikä Dean ollut edes huomannut miten hän oli kaatunut maahan nelinkontin pyhästä tuskasta, joka ei niin sattunut, mutta korvensi sisältä käsin.

Hän olisi halunnut huutaa, Dean oli halunnut raivota ja vaatia enemmän ja parempaa Jumalalta kuin taas uuden kryptisen viestin paikassa, jossa ei ollut päätä eikä häntää, mutta suusta ei kuulunut sanaakaan. Kieli oli palanut kiinni kitalakeen.

”Shhh... kaikki on hyvin nyt”, Castiel hymyili ja Dean kyllä tunsi onnen ympärillään, vaikka hän oli nyt sokea, rampa, kuuro ja mykkä. Enkelin varjelus kuitenkin peitti häntä kokonaan ja hetken se oli paljon ja riittämiin.

Sitten Dean heräsi uudestaan. Tällä kertaa sylkien märkiä lehtiä suustaan.
”Mitä vittua... missä helvetissä oikein olen”, Dean mumisi pyrkien jaloilleen lyöden päänsä oksanhakaan. Puuta? Oliko hän puun sisässä?

”Dean! Oi Dean, olet hereillä! Et tiedä kuinka paljon pelkäsin, pelkäsin että muutut varjo-olennoksi... se oli hirveää”, Castiel, joka oli aivan hänen vierellään, itki takertuen kaikin voimin kiinni tutisten sanomattomasta kauhusta kuin yhdenkään enkelin ei pitäisi. Keuhkoista kerralla purkautunut ilma sai Deanin haukkomaan henkeään ennen kuin hän uskalsi koskea enkeliä harteilta. Ensin harteilta, sitten niskasta ja kaulasta. Kyyneliä valui valtoimenaan enkelin silmistä, jotka pimeässä näyttivät mustilta.

”Ah... niin kaunis”, Dean huokaisi ennen kuin ehti harkita mitään. Kuin vain ajatuksissaan hän nosti leukaa ja suuteli Castielia suoraa avoimelle suulle. Yhtä turruttava kokemus kuin enkelin tosioleva kaikessa kukkeudessaan.

Irrottauduttuaan Castiel oli niin hämmentynyt, että piti vain kaikkia kymmentä sormeaan huultensa päällä näyttäen samalta kuin takaa-ajettu saaliseläin. Kuinka tuo ylähuuli muodostikin jumalisen holvikaareen? kuinka Dean ei ollut aikaisemmin halunnut rakastella tuollaista suuta juovuksiin?

”Tiedätkö mitä Cas? Kun me päästään täältä pois, niin me muutetaan pieneen taloon asumaan sinä, minä ja Sammy. Saat kasvattaa kaikki kesät kukkia, minä opettelen leipomaan omenapiirakoita omiksi tarpeiksi ja Sam voi opiskella itsensä vaikka vitun maisteriksi. Onnellinen loppu Cas, onnellinen. Uskotko?” Dean höpötti vähän niin kuin itseään uskotellen tietämättä ollenkaan oliko hänen unensa ollut oikeasti unta, harhaa vai Kiirastulen kieroutunutta todellisuutta. Epätoivoisissa tilanteissa kuitenkin pienikin pilkahdus saa luvan riittää, koska  Deanin oli pakko uskoa, ettei Kiirastuli merkinnyt vielä loppua, oli se sitten vaikka vain huuruista toiveajattelua.

”Aina olen sinuun uskonut”, Castiel vastasi nyökäten ja ehkä se silloin tuntui siltä, ettei ole ehkä kuitenkaan  täysin turhaa toivoa parasta. Pyydä, niin sinulle annetaan, eikös niin tavata sanoa? Ja kyllä Dean on pyytänyt, pyytänyt niin maan perusteellisesti.

Levänneenä oli paljon helpompi taas ryömiä ulos kolosta uhkuen uutta uhmaa kaikkea vastaan. Kyllä tästä vielä selvitään, niin kuin kaikesta.
”No niin. Tule, etsitään takaovi tästä paskasta, Sammy odottaa varmasti jo ihan paineessa”, Dean virkkoi täynnä sellaista positiivisuutta, ettei heti tullut mieleen milloin olisi ollut syytä olla näin optimistinen. Hän auttoi Castielin jaloilleen, jonka jälkeen he valitsivat aivan satunnaisen suunnan johon juosta.

FIN





A/N: Voi hyvä Chuck sentään kun menin taas siirappisuudessa äärilaitaan asti. Pahoittelen. Minulla vain on pohjoisen pallonpuoliskon massiivisin sokerihammas.



« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 07:27:37 kirjoittanut Beyond »
Here comes the sun and I say
It's all right

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Huh! Jo genrestä lähtien naamalle levisi VALTAVAN SUURI ja LEVEÄ hymy <3 Tää osui muutenkin hyvään saumaan, kun oon angstisesti aamuni aloittanut, niin nyt sokeriannos on enemmän kuin tarpeen \o/

Magnesiumliekki! <3333

Mutta tuota ööh, nainen. Sulla on jonkinlainen vääristynyt todellisuus, koska ei tää nyt silleen oikeesti mikään siirappificci ollut! Kyllä tässä oli angstia ihan omiksi tarpeiksi, tasapainottamaan. Mutta kieltämättä joo, ehkä Dean tarvitsee enkelin kertomaan itselleen, että on rakastunut siihen samaiseen enkeliin. Ilmestyksineen päivineen. Cas oli muuten tajuttoman MAHTAVASTI kuvailtu siellä pensasaidan paukkeessa. Ja kivaa, ettei se(kään) ollut pelkkää ihkupihkua vaan oikeesti aivanmilteimelkein liian ylitsevuotavaista. Mutta onneksi Cas pelasti, vaikka Deanin inhimilliset aistit ylikuormittuvatkin.

Ja Mishan Casin amorinkaari huulten holvikaari <333 Se on kyllä jumalainen, mutta eipäs Jensenillä Deanillakaan paha ole.

Dean leipomassa omenapiirakkaa, haha, sen haluaisin nähdä! Sillä vois olla se Bobbyn vanha essu, jossa lukee "Kiss the cock". Vai oliko se sittenkin "cook" :P


Kiitos tästä, ihanaista että taas inspiroiduit Destielistä, näitä onkin ollut jo ikävä (vaikka Impala ja Kløveri edelleen kestävät aikaa!), namsk! Kiitoskiitos tästä <333


(( LoL, hyvä Chuck. Se on kyllä hyvä Castiel, tänkjuuverimats! ))
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Bongasin tämän kommenttikampanjasta joskus vuonna yksi tai kaksi. Kiitos että olit kanssani kärsivällinen. En ihan päässyt vielä seiskakaudelle Supernaturalissa, joten jotain saattaa mennä multa nyt ohi. Kiirastulen kuvaus oli kiehtova. Ei aavistustakaan mitä Dean ja Castiel siellä tekivät, mutta jutun kannalta, siis tämän ficin kannalta se ei ollut olellinen asia.

Lainaus
”Joku vitun harhakuva taas tietysti”, Dean jupisi noustessaan ylös tuolilta, joka oli niin fyysinen ja oikea olemassa oleva huonekalu, että oikein hirvitti ajatella jos kyseessä oli huolellisuudella järjestetty  mielitrikki.

Tämä hieman häiritsee mua, kun ottaa huomioon miten todellisenkaltaisissa olosuhteissa nämä hahmot on jo tuohon mennessä olleet. No, ei kai se poista sen todellisuutta tai ajatusta siitä, että se on niin fyysinen että tuntuu tosi todelliselta, mutta ottaen huomioon menneisyyden, toi silti tuntuu häiritsevän naiivilta ajatukselta tuohon.

Sitten taas Kiirastulen kuvausta vielä parempi kuvaus oli kuvaus Castielista enkelinä ja enkelin voimista. Nimenomaan tästä sai vahvasti tunnun siitä, miten voimakkaita enkelit ovat ja miten pelottavia (ja miten ihmisen kaltaisia. Anarkia ja vapaus hajoittaa ne) Musta toi lopun Dean on ihanan hypertilassa niin kuin voisi kuvitella ihmisen vastaavassa valaistuksen tilassa olevan.  :) Se on siirappia, mutta tämä ei ainakaan mun mielestä ole mitenkään perinteistä siirappia.

Hieman mietitytti aikamuotojen vaihtelu. En ihan tavoittanut logiikkaa siitä tai siis se vaihtuu preesenssiin kyllä ihan järkevässä kohdassa, mutta sitten se jotenkin heittelee ja on välillä kuitenkin taas imperfektissä ja välillä preesenssissä. Ei se häiritsevää ole, mutta koska huomasin sen ja mietin, että onko se tarkoituksellista vai ei, niin mainitsin sen. Kokonaisuudessaan tämä on ihana ja Cas on rakkaus. Dean taas on jotenkin aina hassu. ;D

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
katsu, voi olla että otan noi keskustelutopikit kirjoittamisesta  liian tosissani, ja epäilen aina kaikkea mitä väsään kliseiksi ja yltiösiirappiseksi. Toisaalta, onko pienessä angstisokerissa mitään pahaa^^ Mutsa välillä tuntuu että Deanin kannataisi opetella leipomaan itse omenapiirakkansa jos niitä haluaa syödä, koska Sam ei ainakaan tunnu saavan aikaseksi niiden ostamista kaupasta.

Karvalakkirakastaja, ei sillä yt niin kiire ole, kyllähän nämä ficit täällä pysyvät odottamassa, ei ole mikään hengenhää. Kommaa kun kerkeää, eikös juu. Enkä minä tiedä oikeastaan miten paljon tämä nyt varsinaisesti spoilaa, oli enemmän spekulaatiota kuin varsinaisesti mitään mikä missään nimessä tulisi jäämään canokisi. Kun kasikausi alkaa niin kyseessä on automaattisesti AU.

Hmm, en tiedä, minusta olisi ollut naiivia jos Dean ei olisi epäillyt näkyjään trikiksi, henkilökohtaisesti ajattelen että juuri se automaattinen epäusko tekee siitä uskottavan ja vähemmän naiivin. Mutta tämä nyt vain minun mielestäni, yritin kyllä kirjoittaa kovasti niin, että vaikka olisi kuinka kaunista niin Dean ei luota uniinsa senkään vertaa, ainakaan heti jonkun omenapiirakan takia, mutta voi olla että se ei tullut läpi.

Aijai, olisinkohan ihan vaan vahingossa sotkenut aikamuotoja... olen niin sokea etten uudelleen luvullakaan näe virheitä kunnolla. Tietysti tapahtuuhan tämä tarina tavallaan kahdessa eri "tasossa", näin sanotakseni, itse Kiirastulessa ja Deanin "unessa" tai "näyssä" tai miten sen haluaa tulkita, niin periaatteessa se voisi olla tarkoituksellstakin. Mutta veikaan enemmän että sössin vain preesensiä ja imperfektiä ihan itsekseni. Pitää ehkä lukaista uudestaan vaikka huomenna ajan kanssa ja katsoa onko paljonkin noloja ajatusvirheitä.

Cas on nimenomaan ihuna ja Dean hassu pikku machoileva jäärä <3

Kiitän kokkemteista, ne piristivät suunnattomasti päivääni^^

T: jjb
« Viimeksi muokattu: 17.08.2012 17:24:00 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Niin siis naiivia olisi se, ettei Dean olisi epäuskoinen, mutta musta tuntui myös jotenkin naiivilta, että pelkkä jonkun esineen fyysisyys saisi sen epäuskoiseksi siitä, että sen oma epäusko olisi väärää. ;D Osaan selittää taas tosi hyvin mitä hain takaa. Ainakin mun mielestä sarjassa on ollut niin paljon Deanillakin fyysisiä kokemuksia, jotka on kuitenkin harhaa, että mä en näe että esineiden fyysisyyskään olisi enää yhtään vakuuttava juttu. ;D


jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Karvalakkirakastaja, aa ;D Ehkä mä en ajatellut sitä noin pitkälle^^ En tosin missää vaiheessa kertonut tarkalleen mihin lopputulokseen Dean tuli pohdinnoissaan, eli uskoikohan olevansa todellisuudessa tai harhassa, että kai sen voi jättää lukijan tulkinnan varaan. Tai jotain.
Here comes the sun and I say
It's all right

Sacrifice

  • Vieras
Oijoijoi! Kun huomasin tämän, ajattelin, että ehkä ei pitäisi lukea kun en ole kunnolla päässyt seiskakautta katsomaan, mutta annoin mennä silti, tätä tyttöä ei spoilaukset haittaa!

Nähtyäni kirjoittajan, ajattelin että no tietenkin olet sinä, rakastan niin kovasti tuota kirjoitustaitoasi - kirjoitat niin elävästi, niin hyvin että pystyin kuvittelemaan joka ikisen kohdan, mitä tapahtui. Siltikin, kirjoitusvirheitä bongasin yhden tai kaksikin, joten kannattaa lukea se teksti kertaalleen ennen kuin lähettää. Mua ainakin jää häiritsemään. :D

Jaah, mitäs sitä sitten sanoisi... Äh, en mä nyt mitään keksi ;D Pidin tosi kovasti, kiitos tästä!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Sacrifice, toisia spoilaus haittaa toisia ei... ehkä sitten joskus tulevaisuudessa kun seiskakausi on tässäkin maassa näytetty useampi uskaltaa lukea. Mutta kiitos, hauska, että tarinaan pystyi uppoutumaan. Ei kai sitä sen enempää voi toivoakaan. Pahoittelen virheitä jos niitä sinne jäi, ei se minunkaan silmäni ihan absoluuttinen ole. Ja oikolukuohjelmakaan aina kaikkia fiboja poimi.

Kiitos.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right