Kirjoittaja Aihe: Twilight: Minusta tuntuu, etten tunne enää sinua, Jacob/Bella/Edward, Sallittu, angst, songfic  (Luettu 1755 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Nimi: Minusta tuntuu, etten tunne enää sinua
Ikäraja: Musta tää on Sallittu
Fandom: Twilight
Tyylilaji: Angst
Yhteenveto: Tiesin, että sinulla oli jotakin tunteita minua kohtaan. Tiesin, että rakastit minuakin, vaikka väitit toisin. En voinut ymmärtää sitä. Mikä esti sinua? Oliko rakkautesi häntä kohtaan lopulta niin suurta, että et pystynyt elämään ilman häntä? En uskonut sellaiseen rakkauteen, en vain voinut.
Paritus: Kolmiodraama whit Jacon/Bella/Edward
Oma sana: Heheh. Teki mieli kirjoittaa Twilightista piiitkästä aikaa ja kokeilin vähän erilaista! Oon melko tyytyväinen tähän ja jee, kommentit on aina aika kivoja. PoV on siis Jacobin ja tää sijoittuu Aamunkoin alkuun, jos jotakuta jäi mietityttämään. Ja kappale on siis Sannin Me ei olla enää me.

   Minusta tuntuu, etten tunne enää sinua

        Katselen sua sä näytät samalta
        Mutta äänessäs on jotain uutta
       Onpa kiva pitkästä aikaa jutella
       Vaikka en tunne enää sinua


 Tuntui oudolta olla kotona, tuntui oudolta pitää vaatteita päällä ja kävellä kahdella jalalla neljän sijaan. Kaikki näytti ja tuntui samalta, mutta silti kaikki oli muuttunut.

 Enää ei tarvinnut odottaa sinua tänne. En nähnyt enää hymyäsi tai saanut nostaa sinua pystyyn kun kompastuit omiin jalkoihisi. Näytit kauniilta häissäsi, omalta itseltäsi. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa, mutta minusta tuntui silti, etten enää tuntenut sinua.

 Kyllähän sen huomasi jo silloin ennen, sinulla oli sama surumielinen hymy kasvoillasi, mutta ennen pitkää olit onnistunut vaihtamaan sen iloisempaan ja minä tiesin, että jos aikaa olisi vain kulunut kauemmin, minä olisin ollut häissä se sulhanen bestmanin sijaan. Sinä et jäänyt odottamaan, vaan riensit pelastamaan rakkaasi.

        Koska me ei olla enää me
        Ostetaan joululahjat jollekin toiselle
       Sä et kuulu enää mulle
      Voit saattaa kotiin, muttet pääse enää sisälle
      Ei haavat niitä repimällä parane
      Joten käänny ja kävele
     Koska me ei olla enää me


 Olin silloin tosi katkera sinulle, koska lähdit hänen peräänsä, vaikka hän oli jättänyt sinut. Muistin, miten alamaissa olit hänen lähtönsä jälkeen ja pelkäsin, että hän tekisi saman uudelleen. Samalla olin katkera sinulle siitä kun valitsit hänet minun sijastani.

 Tiesin, että sinulla oli jotakin tunteita minua kohtaan. Tiesin, että rakastit minuakin, vaikka väitit toisin. En voinut ymmärtää sitä. Mikä esti sinua? Oliko rakkautesi häntä kohtaan lopulta niin suurta, että et pystynyt elämään ilman häntä? En uskonut sellaiseen rakkauteen, en vain voinut.

 Tiesin Samista ja Emilystä, millaista oikea rakkaus oli ja miltä se tuntui. Tunsin heidän rakkautensa ja tiesin, että meillä voisi olla samanlaista. Ja meillä voisi olla niin paljon helpompaa kuin sinulla ja hänellä.

 Jos vain uskoisit minua edes tämän yhden ainoan kerran.

    Marraskuun viima vasten puhaltaa
   Helsingin kadut tulvii roskaa
   Mulla on kylmä ja sen kyllä huomaat
   Mutta et tarjoo sun takkia


 Kun alkaa sataa, pisarat nuolevat vasten ikkunaa. Tuijotan niitä enkä tiedä, mitä voisin tehdä. Haluaisin palata takaisin ystäväksesi, jos pystyisin siihen. Jos pystyisin olemaan pelkkä ystävä. Lähettelet minulle viestejä edelleen, puhelimessa on joka toinen päivä sinulta vähintään kolme puhelinsoittoa. Tiedän sinun kaipaavan minua, mutta minä en pysty palata.

 Yritin selittää sinulle, yritin kertoa tunteistani, jotka tulivat minullekin yllätyksenä, mutta joka kerta kun avasin suuni, jouduin taas sulkemaan sen. En saanut sanoja ulos suustani ja vihasin itseäni sen takia.

 Koska onhan totta, että jos joku sanoo rakastavan sinua, hän haluaa kuulla vastaukseksi niin minäkin sinua eikä kiusallista selitystä toisesta miehestä, joka ei loppujen lopuksi ole edes ihminen.

    Koska me ei olla enää me
   Ostetaan joululahjat jollekin toiselle
   Sä et kuulu enää mulle
  Kun lähdet en perääsi enää kävele
  Koska me ei olla enää me
  Voit saattaa kotiin
  mut et pääse enää sisälle
  Ei haavat niitä repimällä parane
 Joten käänny ja kävele
  Koska me ei olla enää me


  Ja kun toinen haluaa pitää sinua kädestä kiinni, hän tekee sen siksi, koska haluaa olla varma, että et katoa hänen luotaan. Ja haluaa huutaa kaikille silläkin tavoin, että sinä olet hänen. Ja jos hän luottaa sinuun, hänen ei tarvitse miettiä rakastatko sinä häntä.

 Se olisi ollut niin helppoa meillä. Olisin luottanut sinuun, antanut sinun mennä minne itse halusit. Pitänyt sinua kaupungilla kulkiessamme kädestä kiinni. Kerran sinä olit lähelläni, mutta enää et. Haluaisin syyttää sinua itseäsi siitä, mutta tiedän, että kaikki on minun syytäni.

 Minähän lakkasin pitämästä yhteyttä ja lopetin ystvävyytemme, koska en kestänyt nähdä sinua hänen kanssaan.

     Ei enää me
     Katselen sua sä näytät samalta
     Vaikka en tunne enää sinua

 Monet ovat sitä mieltä, että yksipuolinen rakkaus on kiinnostavaa, mutta mitä molemminpuoleinen rakkaus, jonka toinen kieltää, sitten on? Minä en halua, enkä aio, tyytyä osaani pelkästä sivusta katsojaksi. Tiedän, että se on osani, mutta en halua sitä. Haluan voittaa sinut puolelleni, vaikka se vaatisi oman henkeni.

     
 Joku sanoi minulle kerran, ettei koskaan pidä luovuttaa.

   Koska me ei olla enää me
  Ostetaan joululahjat jollekin toiselle
 Sä et kuulu enää mulle
 Kun lähdet en perääsi enää kävele
 Koska me ei olla enää me
 Voit saatta kotiin mut et pääse enää sisälle
 Ei haavat niitä repimällä parane
 Joten käänny ja kävele
 Koska me ei olla enää me


 Se ainoa, joka on kyyneleidesi arvoinen, ei voi koskaan saada sinua itkemään. Muuten kuin kuolemalla tai kävelemällä pois. Sen sinä teit minulle ja minä sinulle. Olimme mekin parhaat ystävät kun kumpikaan ei ymmärtänyt toisen valintoja. Ei ehkä edes halunnut ymmärtää.

 Sinä yönä kun sinä matkaat häämatkallesi hänen kanssaan, susi ulvoo kauempana.
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Palaan aina aika ajoin lukemaan Twilight-ficcejä ihan vain kirotakseni mielessäni, että miksi hitossa Bella valitsi Edwardin. Kun huomasin tämän ja parituksen, oli pakko lukea, vaikka arvasin, että päädyn taas kiroamaan Bellaa ja Edwardia.  :D No mutta siitä mun ei tarvitse sen enempää avautua. Sen sijaan voin avautua siitä, että Jaken angsti välittyi niin, että se kosketti. Kaikki se katkeruus ja toisaalta tietoisuus/varmuus siitä, että toisellakin on tunteita, mutta valitsee kuitenkin jonkun toisen. Tunne on varmasti musertava. Hieman pahaenteinen on tuo lupaus olla luovuttamatta, vaikka se veisi hengen, mutta sitä se rakkaus voi teettää.  :P

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Karvalakkirakastaja, ihana nimimerkki hei!! :'D Joo, mäkin inhoon Bella/Edward paritusta ja yyh, kiroon kanssa sitä aina :'D Ja hahah, ihanaa jos Jaken angsti välittyi noin hyvin, vähän pelkäsin sitä kirjottaessani :'D Kiitos kommentista! :)
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä