Kirjoittaja Aihe: maisan raapalevuosi, K-11 | vuosi raapalehtien-haaste 9/365  (Luettu 5365 kertaa)

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
maisan raapalevuosi, fandomilliset potterittomat

Title: Hyvät kuolevat ensin
Rating: S

1/365

Se oli kiltti mies.

Minä tunsin sen tummaihoisen miehen kolmisen vuotta, ja tapasin sen kerran kuukaudessa, ja se maksoi minulle aina täyden hinnan siitä, että istuin sen vieressä kuuntelemassa. Se tykkäsi minusta, ja minäkin siitä. Se piti minua teinityttönä, se kohteli minua hyvin, tarjosi tupakkaa, kun minä sitä halusin. Se oli aina kiltti minulle, varmaan kiltimpi kuin kukaan koskaan. Se ei tehnyt mitään, se vain puhui, ja viimeisellä kerralla se puhui kuolemasta, ja kun minä hyvästeiksi sanoin, että nähdään taas, se meni kummalliseksi, se sanoi, että katsotaan. Se maksoi minulle, suikkasi suukon poskelle ja lähti.

Eikä me enää koskaan nähty.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 10:33:00 kirjoittanut Tyynis »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #1 : 01.02.2009 00:17:41 »
Title: Hymykuoppa
Rating: S

2/365

Poskeen painuu hymykuoppa, kun toinen suupieli vetäytyy ylös. Se hypnotisoi hänet joka kerta, kun hän hymyilee. Kun hän hymyilee, koko maailma pysähtyy hänen ympärillään. Ovat vain he kaksi, ei ketään muuta. Ei sääntöjä, ei velvoitteita. Vain he kaksi.

”Uskomatonta.”

Niin on, hän lisää mielessään. Hän on päättänyt avata sanaisan arkkunsa valittaakseen koulunkäynnin kauheudesta. Matala ääni puhuu, mutta hän ei sitä huomaa, vain huulien tasaisen liikkeen. Hänen äänensä soi hänen korvissaan, mutta hän ei välitä. Miksi hänen on oltava niin uskomaton? Miksi hänen pitää hymyillä taas vinosti, sotkea hänen sanansa, joita hän mielessään muodostaa? Miksei hän vain voi… tai antaa olla.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 10:33:14 kirjoittanut Tyynis »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #2 : 05.02.2009 22:01:33 »
Title: Todella kaunis
Rating: K-11

4/365

Sinä olet kaunis.

Sinun silmäsi ovat suljetut. Huulillasi on viimeisen hymyn häivä, hiusrajastasi on valunut pieni, pyöreä ja kauniin punainen pisara alas otsaa pitkin, se on pysähtynyt sinun tumman, nypityn kulmakarvasi yläpuolelle. Ihosi on kalpea, saa sinut näyttämään vielä kauniimmalta. Valkoinen lumi on pudonnut puusta valkoisille kasvoillesi ja vaaleille hiuksillesi. Märkä, tummanharmaa laatoitus rikkoo vaaleuden. Se palauttaa mieleen, että sinun ei kuuluisi maata siinä.

Minun pitäisi auttaa sinua, ja silti minä en tee mitään. Minä en pysty riistämään katsettani sinusta, sinä makaat jalkakäytävällä, vaikka sinun ei pitäisi. Sinun kuuluisi seistä siinä, ei maata. Valkoisuus paistaa silmään.

Valkoinen on kuoleman väri.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 10:33:31 kirjoittanut Tyynis »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #3 : 05.02.2009 22:02:46 »
Title: Pidä kii
Rating: S

5/365

Pidä musta kii. Älä anna mun mennä.

Sä pyysit tota multa, ja silloin mä sanoin, että mä pidän susta kiinni vaikka ikuisesti. Sä olit mun sylissä, mun otteessa, ja sä uskoit mua, vaikka se ei ehkä ollut sulle itselle hyväksi. Silloin se huone, valkoisuus sun ja mun ympärillä, oli kaunista, kun oltiin vain me kaksi.

Mä kuitenkin annoin sun lipua aina vain kauemmas ja kauemmas, kunnes sä olit niin kaukana, että mä en saanut sua enää takaisin. Olit vain sä suljettuine luominesi ja mä kyyneleineni. Mä tunsin pettäneeni sut, mä annoin sun mennä, vaikka sä pyysit, etten mä antaisi.

Anteeksi.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 10:33:57 kirjoittanut Tyynis »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #4 : 20.02.2009 23:15:37 »
Untitled
Rating: S

6/365

Patrikin nimeä ei taaskaan näy online-listalla. Tuhahdan turhautuneena, mä olen odottanut koko päivän että se tulisi meseen, eikä se ole vieläkään paikalla.

”Missä helvetissä sä olet, Patrik?” kysyn ajatuksissani enkä tietenkään saa vastausta. ”Ei helvetti, tuu nyt jo.”

Mun katseeni on kiinnitettynä onlinelistaan, niin kuin keskittymällä riittävästi saisin Patrikin nimen ilmestymään vihreän ukkelin viereen, ja lähes tulkoon säikähdän, kun nimi todellakin ilmaantuu kahden nimimerkin väliin. Klikkaan kiireesti keskustelun auki ja annan sormieni tanssia näppäimistöllä, ne muodostavat kysymyksen: missä sä olit?

Patrik näyttää olevan offline-tilassa, lähettämäsi viestit toimitetaan perille kun hän seuraavan kerran kirjautuu sisään, tavaan keskusteluikkunasta
« Viimeksi muokattu: 28.11.2014 18:02:11 kirjoittanut Vlad »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

sourwolf

  • ***
  • Viestejä: 1 100
  • mostly void, partially stars
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #5 : 27.02.2009 21:02:02 »
Woah.

Ihan mielettömän hienoja.

Tulin sitten nämäkin lukemaan n_n

Ihania.

Title: Todella kaunis
Rating: PG

4/365

Sinä olet kaunis.

Sinun silmäsi ovat suljetut. Huulillasi on viimeisen hymyn häivä, hiusrajastasi on valunut pieni, pyöreä ja kauniin punainen pisara alas otsaa pitkin, se on pysähtynyt sinun tumman, nypityn kulmakarvasi yläpuolelle. Ihosi on kalpea, saa sinut näyttämään vielä kauniimmalta. Valkoinen lumi on pudonnut puusta valkoisille kasvoillesi ja vaaleille hiuksillesi. Märkä, tummanharmaa laatoitus rikkoo vaaleuden. Se palauttaa mieleen, että sinun ei kuuluisi maata siinä.

Minun pitäisi auttaa sinua, ja silti minä en tee mitään. Minä en pysty riistämään katsettani sinusta, sinä makaat jalkakäytävällä, vaikka sinun ei pitäisi. Sinun kuuluisi seistä siinä, ei maata. Valkoisuus paistaa silmään.

Valkoinen on kuoleman väri.

Tämä. Vau. Todella kaunis, niin kuin otsikkokin sanoo.

Oon jotenkin tänään tosi herkällä päällä, nää sun tekstit vaan saa kyyneleet mun silmiin.
Aikasemmin illalla, joskus pari tuntia sitten, mä vaan repsahtelin kaikelle, ja nyt taas kaikki saa mut itkemään. Varsinkin nää sun kirjoitukset.
Jännä ilmiö.

Anna anteeks, en osaa kommentoida ;<<

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #6 : 27.02.2009 21:11:02 »
voi helvetti, mä alan ihan pian itkemään. a) siksi, että kuuntelen liveversiota Thank you for the venomista ja vituttaa kun en ole koskaan päässyt keikalle ja b) siksi, että tykkään susta. n_n voi kuttu oikeasti, kiitoksia, toi on paskaapaskaapaskaa mutta joo, kivaa kun tykkäsit. n_n jännä ilmiö tosiaankin. n_n kiitos. <3
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

sourwolf

  • ***
  • Viestejä: 1 100
  • mostly void, partially stars
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #7 : 27.02.2009 22:09:31 »
Mäkin tykkään susta. n_n

Nää on oikeesti ihan helvetin hyviä nää sun ficit, ei näitä voi kuin kehua. Pakko kommentoida suunnilleen jokaista sun ficciä ja raapaletta [okei, ei ehkä kauheesti niitä ei-MCR-ficcejä, vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka joku päivä nekin lukisin n_n]. Ne vaan on niin hyviä, mä oon ihan kateellinen sulle kun osaat kirjottaa niin hyvin, ja mun omat on sellasia joitten kuuluis lentää suoraan puskaan, sellasia joita kukaan ei kommentoi.

Nam.

Mäkin haluan keikalle ;< yhyy.

Sain muute yks päivä hienon idean :-----D Meen tettiin Suosikin toimitukseen, ja sit ku MCR:ltä ilmestyy se uus levy nii mä käsken ne haastattelemaan niitä ja sit mä pääsen mukaan :'''D suuret suunnitelmat n_n

Ainiijoo mun piti kysyä sun meseäkin. n_n Eli, sun mese? :''D Olis kiva lisätä sut n_n

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #8 : 27.02.2009 22:18:33 »
voi hittolainen, aargh nauran. n_n voi luoja, kiitos ^^ hihitän ja punastelen ihan idiootisti täällä. n_n joo hei mee tettiin Suosikin toimitukseen, jipiiii : D ja sit jos sä pääset mukaan niin mä pääsen totta kai sun mukaan! : D ihihi, yksään mun mesen sulle. n_n
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #9 : 07.03.2009 17:19:51 »
Untitled
Rating: G

6/365

Patrikin nimeä ei taaskaan näy online-listalla. Tuhahdan turhautuneena, mä olen odottanut koko päivän että se tulisi meseen, eikä se ole vieläkään paikalla.

”Missä helvetissä sä olet, Patrik?” kysyn ajatuksissani enkä tietenkään saa vastausta. ”Ei helvetti, tuu nyt jo.”

Mun katseeni on kiinnitettynä onlinelistaan, niin kuin keskittymällä riittävästi saisin Patrikin nimen ilmestymään vihreän ukkelin viereen, ja lähes tulkoon säikähdän, kun nimi todellakin ilmaantuu kahden nimimerkin väliin. Klikkaan kiireesti keskustelun auki ja annan sormieni tanssia näppäimistöllä, ne muodostavat kysymyksen: missä sä olit?

Patrik näyttää olevan offline-tilassa, lähettämäsi viestit toimitetaan perille kun hän seuraavan kerran kirjautuu sisään, tavaan keskusteluikkunasta


Oi kirjotiksä tän pattestaaa? : ) Onkse sun paras kaveri? (; Hih, kyselin silt eile kaikkee ja se kai kopsas sulle : D
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #10 : 07.03.2009 17:23:32 »
jjjoo : D tai no en, vaan käytin vaa sen nimee n_n nam joo. : DDD joo kopsas se : D
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #11 : 07.03.2009 17:27:30 »
sä oot muuten ihan HIRMUISEN taitava kirjoittamaa.
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #12 : 07.03.2009 17:32:42 »
O_o okei, kiitos n_n mä uskallan olla tosta aavistuksen eri mieltä, mutta joo, kiva jos ajattelet tolleen. n_n
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

puhvo

  • ***
  • Viestejä: 95
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #13 : 07.03.2009 22:14:01 »
 Noni, MÄ OON NÄHNY TOSTA UNTA!! O.o Tosta ekasta raapaleesta, joka on muuten tosi hyvä niinku noi kaikki muutkin, mutta sä oot käyny pöllimässä mun unen hei, onks tää nyt reiluu, mitä?? Okeih, joo. (Ei lasketa vaihtoehtoo että oon käyny lukees tän joskus long time ago ja se teki alitajunnaistempun:P) Höpötän taas puolet kommasta omiani.

  Noniin, asiaan, eli tykkäsin aikalailla kaikista, "valkoinen on kuoleman väri" (muoks. kröhöm, muistin ton melkein oiken) toi oli ihan yks lempparikohista<3 Oot saanu kaikki sopivan mittasiks ja yksikään ei lopu töksähtäen, ei tuu semmosta oloo, et "joo toi on vaan joku alotettu novelli joka on tehny tenät ja sit se on lyhennelty" vaan jokainen vaikuttaa just tommoseks tarkotetulta. Hahmoihin pääsee hyvin sisään, mikä on varmaan aika haastava saada noin lyhyessä kunnolla aikaseks, mutta siinäkin oot onnistunu, aplodeja. Ja ihania noi aiheet, ne (varsinkin toi eka) saa ajattelemaan.

 Ja jatkan offausta, tuun kuule lukemaan näitä siihen hamaan loppuun asti kun jaksat näitä kirjottaa<3 Eli joudut kestään ahdisteluani toivottavasti vielä pitkään ;D
« Viimeksi muokattu: 07.03.2009 22:15:37 kirjoittanut puhvo »

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #14 : 07.03.2009 22:19:56 »
oi voi. pelottavaa, sä oot nähnyt tosta unta? omg. pelottavaa. : D joo hihii ^^

joo, hienoa, että tykkäsit n_n se on hienoa ettei tullut sellasita oloa, koska mulla on koko ajan olo että nää on ihan tökstökstöks ja silleen, mutta hyvä ettei. n_n kiitoksia *kumarruksia ympäriinsä* hihiii n_n

oi, kivaa että tuut lukemaan, hauska juttu. n_n oii, mä tykkään siitä että porukat kommentoi n_n
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: maisan raapalevuosi
« Vastaus #15 : 07.03.2009 23:53:28 »
Lisäisitkö ikärajan otsikkoonkin?

MyMistake

  • Minä eikä kukaan muu.
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Minä rakastan sinua - siinä kaikki.
Vs: maisan raapalevuosi PG
« Vastaus #16 : 08.03.2009 17:24:15 »
Heeei maisaseni tulin jälleen kiduttaan sua omilla kommenteillani ! olen sadisti muahaha^^ Näähän on kaikki ihan hirrrrrrmu hyviä ! <3 sori tuli sellanen heinähattu ja vilttitossu olo nii piti sit tollee pikkutyttöäänellä sanoo tuo hirrrrrmu ja sit se piti kirjottaa tuohon ja oon nyt hiljaa asiasta. Kröhöm. ...Niin, rakastuin neljänteen <3 se on joku kaunein. Ja siitä tulee heti mieleen gerard, kiitos tuon viimesen lauseen :3 Mä pidän näistä iha yhtä paljo ku sustaki ku kirjotat näin hyviä juttuja pelastamaan mun tylsiä non-life iltojani ;D

Ainiijoo mun piti kysyä sun meseäkin. n_n Eli, sun mese? :''D Olis kiva lisätä sut n_n

sama^ :3
Mess up my bed with me. Kick off the covers, I\\\\\\\'m waiting. <br />Every word you say, I think I should write down.<br />Happy to lay here, just happy to be here. I\\\\\\\'m happy to know you.

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: maisan raapalevuosi PG
« Vastaus #17 : 01.07.2009 16:24:39 »
Untitled
Rating: S

9/365

Se tuijottaa mua toiselta puolelta täyttä, kuumaa Mäkin yläkertaa. Mun korviini kaikuu vieressä olevista iPodin kaiuttimista pauhaava Kill Hannahin Sleep tight, kohtalaisen lyhyt, mutta aivan helvetin ihana.  Se sama jätkä, jota mä olen tuijottanut huomaamattanikin jossain randomissa emolapsien joukkoesiintymisessä, katsoo mua. Koko kaksi- ja puoliminuuttisen biisin ajan se tuijottaa, ja kun biisi vaihtuu, kuin taikaiskusta sen katse kääntyy pois. Mä en saa silmiäni irti, mä kerään rohkeutta. Uskaltaako vai ei? Uskaltaa. Ei kukaan ole mua tappamassa. Mä luovin sen pojan luokse ihmisten välistä ja sanon ekan asian, joka tulee mieleen.

”Kuunteletsä ämseeärrää?”

Hymy.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 10:35:14 kirjoittanut Tyynis »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending