Kirjoittaja Aihe: Suojelusenkeli k-11 (harry/? [angst, one-shot])  (Luettu 2975 kertaa)

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
nimi: Suojelusenkeli
Kirjoittaja: minä
Beta: Hp-fani4EveR
Ikäraja: k-11 //Lils laski ikärajaa
Tyylilaji: Angst
Paritus: harry/? (oikeestaa saa päättää ite kenet siihen haluaa mutta kirjoittasessani ajattelin siihen Ginny)
Vastuuvapaus: en omista hahmoja vaan Rowling
Varoitukset: kuolema ja huonosti kirjoitettua tekstiä
Tiivistelmä:harry on kuollut ja toimii suojelusenkelinä
A/N: eli tää oli alun alkajen äidinkielen tehtävä jonka kirjoitin ja muokkasin sen potteriin sopivaksi (ainakin omasta mielestäni) nautkaa vaikka onkin näin lyhyt. tämä on ensimmäinen ficini joten älkää heti tappako mua tän huonouden takia.

Suojelusenkeli
Olin seurannut häntä jo aamusta lähtien aavistaen pahaa. Olin jo joutunut pelastamaan hänet ja aloin olla pikku hiljaa väsynyt.
Nyt kävelimme Oxford Streetillä hyvin nopeasti aivan kuin hänellä olisi kiire. Minun onneksi tienristeyksessä paloi punainen, joten pystyin levähtämään hieman.
Kauhukseni huomasin hänen kävelevän hirveää vauhtia suojatietä pitkin, vaikka punainen paloi edelleen ja auto ajoi todella lujaa suoraan häntä kohti.
Olin lamaantunut enkä voinut uskoa, että kaikki aamuinen työ oli turhaa.
Seisoin paikallani tuijottaen rakastamaani naista, jota minun piti suojella.
Kun viimein pääsin järkytyksestä eroon, juoksin hänen luo niin lujaa kun pystyin väistellen samalla ihmisiä, eiväthän he voineet minua väistää, kun eivät voineet nähdäkään minua.
Ja vihdoin kun, pääsin hänen luokseen, laskeuduin polvilleni ja pyytelin anteeksi, kunnes tunsin siron käden olkapäälläni. Hiljenin saman tien ja käännyin katsomaan jolloin huomasin, että hänestä oli tullut samanlainen kuin minä.
“Hei Harry olisiko aika lähteä?” Hän kysyi ujosti.
Sain vaivoin  nyökyteltyä päätäni.
 Sen huomattuaan hän lähti kävelemään edelläni pois väki joukosta.



A/N: eli kuten sanoin tää oli aika lyhyt. Olisi kiva jos luette niin kommentoisitte myös sillä kirjottamisen suhteen itsetuntoni on huono sillä minulla on todettu hyvin vaikea ja laaja lukihäiriö joka näkyy parhaiten kirjottamisessa joten kaikki kommentit ovat erittäin tervettulleita. Kiitos kaikkille jotka lukevat(ja kommentovat) ja erityis kiitos upealle Hp-fani4EveR joka jaksoi auttaa tämän kanssa :D
« Viimeksi muokattu: 06.05.2013 19:23:48 kirjoittanut Lils »
<br /> kkaro ♥

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: suojelusenkeli
« Vastaus #1 : 11.10.2010 19:46:59 »
Snoop kiitos kommentista oli kiva kuula jonkun mielipide tästä :) taidan korjata noi virheet tässä heti paikalla. tosiaan minun on vaikeaa lauserakenteet ja kielioppi. mitähöhän et tajunnut lopussa sillä minusta se on ihan selvä mutta mun päässäni se on toiminut kohta kolme vuotta ja niin ei sen väliä mutta kiva kun tajusit lopuks  ;D
-omputin

Ps. lukerroista kattottuna muutanat on ainakin lukenut mut ei kommentoinut vaikka kuinka sitä toivoisin mut en voi asille mitää  :'(
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 00:37:59 kirjoittanut omputin »
<br /> kkaro ♥

coffeeholic

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: suojelusenkeli
« Vastaus #2 : 21.10.2010 18:52:29 »
Pidin tästä (kin)!!!
En edes huomannut kirjoitusvirheitä lukiessani^^
Toivon että kirjoitat lisää.
Niin kaunista.

Olikohan tämä kommentti jotenkin sekava???

~Shakira
Let it be

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: suojelusenkeli
« Vastaus #3 : 21.10.2010 21:32:41 »
oi!
suurkiitos kommentista Shakira luulin jo että tää on ihan surkee kun kukaan ei kommentoi. ei kirjoitus virheitä oho yleensä aina joku niitä löytää mut korjaan niitä jos niitä löytyy.
Niin kaunista.
oi! :D oikeasti kaunista vai?? alkuperäinen versio oli parempi ja vielä kauniimpi mutta se tuhoutui :( mutta olen erittäin iloinen että pidit tätä kauniina.
täytyy nyt katsoa kirjoitanko mitään uutta ainakaan vielä sillä olen huono keksimään aihetta ;D eikä kommenttisi ollut sekava ollenkaa
-omputin
<br /> kkaro ♥

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: suojelusenkeli
« Vastaus #4 : 22.10.2010 22:09:48 »
Ihana! ;D Mäkin kuvittelin Ginnyn siihen koko ajan.
Tää oli jotenkin niin todentuintuinen. Kirjottele lisää.

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: suojelusenkeli
« Vastaus #5 : 22.10.2010 22:23:04 »
kiva kun luit :Dsenja vaikka mun ei olis pitänyt kertoo tästä sulle  ;D
ja kiitos
-omputin
<br /> kkaro ♥