Oi, tehän olette saaneet kaikkea kivaa.
Karma91, onnea Pichusta! :3 Se on kanssa sellainen, jonka niin mielelläni jo haluaisin omiin kokoelmiin. :'D Tänään sain taas jännätä, mitä tulee 5 km munasta ja plääh, taas Staryu. Varmaan jo kolmas Staryu 5 km munasta sen jälkeen, kun tuli tää vauvapäivitys. -__- Ja höh, mä ottaisin mielelläni Snorlaxin 10 munasta, koska mulla ei ole sitä vieläkään! En varmaan ikinä saa sitä. :'D
Larjus, eiköhän niitä vauvoja ala kuoriutua itse kullekin, kunhan vaan kärsivällisesti jaksaa hautoa niitä munia. :'D On se sitten vaan kiva tunne, kun vihdoin ja viimein jonkun niistä vauvoista saa. Multa puuttuu kyllä monta sellaista pokemonia, joita saa 10 km munista, mut oli se ihan kiva saada yksi vauva tähän väliin, vaikkei vähän yli 600 CP Elekidillä ehkä pahemmin gymejä valloitetakkaan. :'D Ja jee, Nidoking! :3 Munkin yhdellä Nidokingillä on näköjään Fury Cutter, lol, mut on on mulla pari sellaistakin, joilla on vähän paremmat perusiskut. Kaikilla mun Nidokingeillä on näköjään sama spessuisku, Sludge Wave. X'D Muutenkin mulla Nidoqueenit on Nidokingejä parempia ja parilla Nidoqueenilla on jopa Earthquake. :')
Sarveiskalvo, multakin puuttuu vaikka kuinka monta ykkösgenin pokemonia, varsinkin sellaisia, joita saa just niistä "harvinaisista" 10 km munista. :') Mäkin sain viime viikolla vihdoinkin Gyaradoksen kehitettyä. Nimesin sen Goljatiksi, meidän edesmenneen akvaariokalan mukaan. :'D Ja jee, onnea ekasta yli 2000 CP pokemonista! ^^
Sain vihdoinkin kehitettyä sen joulu-Raichun ja se oli vähän aikaa gymilläkin. :'D On sekin vaan niin söpö. ^^ Ja äiti sai tänään 5 km munasta Tangelan, mikä oli aika huippua, kun oltiin vielä yhdessä kaupungilla pokeilemassa sen kuoriutumishetkellä. Olin niin iloinen sen puolesta. ^^ Sain tänään napattua villin Lapraksenkin yhdessä kauppakeskuksessa ja sen CP oli yli 1900.
Siitä tuli mun paras Lapras, enkä oo kyllä noin hyvää pokemonia ennen luonnosta napannutkaan. Se oli parempi kun se Lapras, jonka sain jokunen viikko sitten munasta. Sais nyt se Snorlaxikin eksyä mun hoodeille, kun en kuitenkaan saa sitä ikinä munastakaan, huoh.