Hei, halloween is coming !! Kerrankin haluan olla etukäteen valmis, kun liian usein se jää sinne lokakuuhun, että nyt se sitten tuli ja iski, eikä minulla ole mitään.
En kai ole ainut, jolla alkaa jo halloween kutkuttaa? En tiedä edes, missä asun, kun halloween koittaa, joten juhlien suunnittelu on vähän jäissä. Saati, missä minä jotain asua esittelen, jos sellaisen saan kasaan tai mitään sisustamisesta, kun en tiedä asuinolosuhteista.
Silti ai että, halloween. ♥
Ei tällä viestillä ole päätä eikä häntää, kun mitään konkreettista pukuilua tai meikkailua ei ole vielä tiedossa. Jotain OC-hahmoratkaisua mietin, mutta toisaalta olisihan se upeaa inspiroitua myös jostain fiktiivisestä hahmosta tai jostain. Yritin viime (?) vai toissa vuonna sellaista hieman goottihenkistä pukeutumista, mutta ainut rekvisiittä oli musta yksisarvisen sarvi, että se jäi vähän mälsäksi. Toisaalta goottiyksisarvinen voisi toimia, kun riipaisisi siihen vielä vähän parempaa meikkiä ja vähän tuunaisi asukokonaisuutta, ettei se jäisi töröttävään sarveen.
Ja toisaalta taas olisi todella jännää kehitellä joku ihan oma synkkä hahmonsa, mutta... en tiiä!
Jos jollain on teemajuhlat, minut saa kutsua!
Tosiaan, olen saanut työhaastattelun Iisalmesta ja jos sieltä työ poikii, muutan Iisalmeen, mutta jos en, asunen täällä nykyisessä luukussani ym. joten se vähän rajoittaa sitä, millaisia kemuja suunnittelee ainakaan tässä vaiheessa (varsinkin, kun Iisalmessa asuisin avoliitossa enkä omassa hökkelissä). Pliis, tulkaa joku mun kanssa sekoilee pukuilua ja meikkailuja ja halloweenia! ♥
Ps. Halloween nyt vei ajatukset siitä, että eilen kyhäsin kokoon paitalöydölläni One Piecen Luffy-henkisistä kuteista, mitkä varmaan laitan Traconiin. Kyseessä ei ole cosplay, mutta luffymainen paita, farkut, musta tukka ja tietenkin olkihattu!