Kirjoittaja Aihe: Vuoden vaihteessa (K-11, Sirius/Remus, puolitoistaraapale)  (Luettu 1632 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Vuoden vaihteessa
Author: Swizzy
Beta: Nelxis
Genre: Romance, fluffy, slash
Rating: K-11
Pairing: Sirius/Remus ♥
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potterit, minä vain kirjoittelen.

A/N: Oli tarkoitus julkaista tämä täsmälleen (tai sekuntien tarkkuudella) vuoden vaihteessa, mutta kun silloin mennään katsomaan raketteja niin etuajassa nyt. Tämä on omistettu kaikille niille, jotka rakastavat Siriusta ja Remusta yhdessä tai erikseen. Myös niille, joilta koskaan olen kommentteja saanut, ja niillekin, jotka vain hiljaa ajattelevat pitävänsä mutteivat kommentoi. Ja betalleni Nelxikselle, joka vieläkin kestää minua, vaikken aina mikään maailman mukavin tai kohteliain olekaan. Olet tärkeä! ♥ Mutta ennen kaikkea: Onnellista uutta vuotta kaikille! ♥

Vuoden vaihteessa

Remus PoV

Uusivuosi Tylypahkassa tarkoittaa runsasta juhla-ateriaa Suuressa Salissa, rakettien katselemista järven rannalla, suudelmien vaihtumista keskiyöllä, sen jälkeisiä juhlia oleskeluhuoneessa, joiden kohokohtana pidetään yleensä humalaisen Siriuksen epämääräistä heilumista ympäriinsä paidattomana. Se on sitä kun tytöt kuolaavat häntä ja hänen vartaloaan katsoen ja sitä miten minä tiedän hänen kuuluvan vain minulle. Se on sitä kun James viiden vuoden jälkeen raahaa Lilyn luutakomeroon yhdeltä yöllä, sitä kun minä kuolaan Siriusta kuten tytöt, eikä kukaan huomaa. Sitä miten muutamankin tuliviskilasillisen jälkeen hänen silmänsä katsovat minuun omistavasti, kun joku tyttö yrittää lähennellä minua. Silloin katseet vaihtuvat kosketuksiin, oleskeluhuone makuusaliin. Silloin kun Sirius suutelee minua ja Peter vingahtaen katoaa pois luotamme. Sitä kun Sirius jossain väsyneen ja ylienergisen humalaisen välimaastossa vielä toteaa rakastavansa minua, sitä kun hänen huulensa jälleen koskettavat omiani. Miten hän maistuu tuliviskiltä ja suklaalta, miten hänen huulensa kulkevat kaulalleni. Minä rakastan sitä, uuttavuotta. Ja häntä, Siriusta, Siriusta, Siriusta. Minun poikaystävääni, kalleintani, rakkaintani. Vain häntä.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:10:31 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Tosi, tosi söpöä. Siis kuvailu siitä, miten Remus ja Sirius vaihtavat keskenään katseita ja se, että he tietävät toisen kuuluvan vain itselleen. Kerronta oli tosi sujuvaa, tykkäsin! Ja kiitos sinun ficcisi minulle tuli ensimmäistä kertaa uusivuosimainen fiilis, yleensä elän edellistä vuotta aivan viime hetkeen asti...  :D
Lainaus
Se on sitä kun James viiden vuoden jälkeen raahaa Lilyn luutakomeroon yhdeltä yöllä, sitä kun minä kuolaan Siriusta kuten tytöt, eikä kukaan huomaa.
Siriusta kuolaava Remus, wou... ;D Ja oikein hyvää uutta vuotta myös sinulle, Swizzy, ja samalla kaikille muillekin finiläisille!  :D

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Yökulkija, kiitos! Mä en tajua seuraavaa vuotta vielä sen puolellakaan. :D Tämä vuosi on jostain syystä poikkeus, ehkä juuri tuon ficin kirjoittamisesta johtuen. Uutta vuotta jo toivotin, mutta voin tehdä sen toisenkin kerran! Kiitos!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Hufflepuff

  • Vieras
Awwwwwwwwww......... On vaan pakko kommentoida, vaikkei oo mitään sanottavaa... Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana ficci ja todellakin rakastan Siriusta ja Remusta; yhdessä tai erikseen, mutta mieluummin yhdessä (ofc)

Hyvää uutta vuotta !!

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Hufflepuff, kiitos! Ja yhdessä tietysti! Hyvää uutta vuotta sinullekin!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tobaki

  • Vieras
Aloin kyynelehtiä hallitsemattomasti tämän luettuani (koska olen vähän laskussa jo, sekä ylitunteellinen ja väsynyt), koska liian söpöä ja lämmintä ja kaunista ja niin helkkarin herkkää ettei mun sydän kestä. Tää oli niin söpö, niin lyhyt ja just siks just sopiva luettavaks nyt ennen ku vuosi vaihtuu. Ne on ihania ja ne rakastaa toisiaan, voi ei  :'( :'( liian ihanaa.

Lainaus
hänen silmänsä katsovat minuun omistavasti, kun joku tyttö yrittää lähennellä minua.
yhyy, sulan ja itken samaa aikaa <3

Kiitos, tuli ainakin pieni lämpöinen olo tähänkin iltaan <3 Remus/Sirius förevööörrr!

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Tobaki, kiitos hirveästi ja hyvää uutta vuotta!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä