Yritin löytää sieltä just toisella erätauolla jotain pienempää myyntitiskiä, kysyin jopa järkkäreiltä apua, mutta ei:D Vasta paluumatkalla bussissa yksi fellow Pelsufani kertoi reitin, mistä olisi todennäköisesti saanut juomista. Mutta oli tosi outoa, että kukaan ei ollut neuvomassa eikä edes kysyttäessä neuvonut paremmille apajille, koska olisihan siitä rahaa saanut:D
Ai niin, piti sanoo että mielenkiintonen toi fanituskuvio sulla! Ite en todellakaan pystyisi ikinä "vaihtaan", mutta kai siinä joillain voi niinkin käydä jos kauan asuu muualla
Noin minäkin ajattelin, kun olin vielä nuori ja viaton🥲 Kun muutin Lahteen, olin vielä silleen
hyi hemmetti joku Pelicans onko nolompaa, mutta... Ja siis oon oikeasti kipuillut tätä tosi paljon! Tiedätkö on ollut just sellainen olo, että on rakastanut jotain tosi paljon, ja se joku on ollut tosi tärkeä ja merkityksellinen, mutta sitten tuleekin joku uusi, ja samanlaiset tunteet herää ja vielä voimakkaampina, kuin ennen:') Se oli itseasiassa yksi Pelicans-Lukko peli, kun huomasin olevani iloinen Pelsujen voitosta. Vaikka mulla oli mun rakkain pelipaita, juuri tuo Vauhkosen game worn, päällä, ja olin kannustanut Lukkoa koko pelin.
Eilen oli muuten ensimmäinen kerta, kun mulla oli muu pelipaita päällä, kun katson Liiga-peliä! Ja oli edelleen tosi ristiriitaiset tunteet laittaa turkoosia päälle, vaikka olenkin tätä asiaa käsitellyt runsaasti
Voisin jaaritella näistä syistä ja fiiliksistä ehkä ikuisesti, mutta kyllä se vain nykyään
on tunne suurin, sy'ämmessäin, kun jengin turkoosin kentällä nään<3
Ja siis ymmärrän harmistuksen, että Heljangon (taivutetaanko se muuten noin, vai Heljankon? En tiedä:D) nollat meni viime hetkillä, mutta minusta oli taas superia, että Horky sai onnistumisen siihen, sillä Horky on alisuorittanut aika pahasti näitä pudotuspelejä:/ Ja joka tapauksessa se maali oli meille tärkeä, koska ei pääse muodostumaan sellaista kuvaa, ettei maalinteko millään onnistuisi!:D Toivottavasti maanantaina nähdään Pelicansilta tasaisempaa peliä, koska kuten sanoin, erät 2 ja 3 näytti jo ihan hyviltä:)