Mites, onko joku muu ehtinyt katsastaa tämän kauden meininkiä? Mikä on mielipide?
Siis oon katsellut kausisarjoja ihan järkyttävän huonosti, erityisesti ottaen huomioon et tällä kaudella on ties mitä mielenkiintoista! Mut toisaalta oon tosi huono muutenkin viikoittain seuraamaan mitään, notta ehkä suosiolla ahmin mielenkiintoiset ennen talvikautta, eipä sitä joulunpyhille muutakaan käyttöö oo lol. :--D
Mut joo, ihan ykkösjuttu enkä usko että mistään tulen tältä kaudelta pitämään niin paljon kuin siitä on
Magical Girl Raising Project. Mä oon ihan myyty aina kun kyseessä on kombo taikatytöt+kärsimys, ja jos sarja on vielä hyvin toteutettukin niin jes. Madokaa nyt mikään ei koskaan tuu ylittämään, mutta tykästyin tähän sarjaan jo sen verta et tilasin ens vuodelle siitä seinäkalenterin ja pienen avaimenperänkin. Tosi usein kaikissa ikävissä sarjoissa myös hahmot on ikäviä ja tylsiä, mut tässä suurin osa miellyttää ja kuolemia oikeesti sureekin. Niinkin paljon että tekis mieli vaan droppaa aina uuden jakson jälkeen mut ei pyge, ei pyge. </3
Toinen mitä oon kattellut on lyhäri
Gakuen Handsome ja. Katsokaa se. Oikeesti. Kertoisin mikä sen idea on mut en tiedä onko sille sanoja. Yaoipoikakoulu siinä ainakin on. Se on se sarja mis on jättimäiset leuat. Jos kaipaatte viikkoon parin minuutin wtf-efektiä niin täs.
Onks jengil mitään hypetyksiä ensi vuodelle? Itte odotan tietty
SnK:n tokaa kautta jos se nyt vihdoin tulis, mut vielä enemmän fiilailen
Ao no Exorcistin tokaa kautta. Eka kausi tuli joskus öö 2011? niin on jo aikakin saada lisää. *3* Just huomasin kans et
Citrus saa animesovituksen mikä on huikeeta koska se on a) yurimanga b) ei mitään pelkkää kevyttä pusuttelua, ja yuria nyt on ihan liian vähän + Citrus on perkeleen hyväkin! Niin ja
Little Witch Academian tv-animesovitus, äää! Se leffa oli niin söpö et meinasin itkee, joten pitempi sarja on paikallaan.
Legend of Galactic Heroes saa myös uuden sovituksen mut pitäis varmaan kattoo se vanha eka, onhan se sen verran klassikkokamaa. Mut tietysti eniten odotan
Digimon Adventure trin uusia osia koska Digimon nyt vaan on mun ykkösfandom 4ever and ever. <3