Kirjoittaja Aihe: Sinun musta enkelisi, K-11  (Luettu 2036 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Sinun musta enkelisi, K-11
« : 25.02.2010 06:11:50 »
// Alaotsikko: K-11, Fred, Drama, lievä Angst

Kirjoittaja: Börje
Ikäraja: K-11
Genret: Drama, Darkfic, lievä Angst, jonkin verran AU, PoV
Henkilöt: Fred, mainintoina oikeastaan kaikki Weasleyn perheenjäsenet
Vastuuvapaus: Row omistaa Weasleyt sun muut, mie vaan leikin
Varoitukset: Puheita murhista ja raiskauksista
A/N: Menee Weasleyn perhepotrettiin Fredillä ja ns. tapahtumapaikkana on Ulkomaat



PoV Fred

Mikään matka Englannista pois, ei poista tuskaani. Sinä olet poissa ja minä en voi kuin taipua siihen, vaikkakin pitkin hampain. Monta kuukautta vietin toivoen, että tulisit takaisin luokseni. Myöntäisit, että teit virheen. Erehdyksen, kun muutit yhteen sen naikkosen kanssa. Mutta nyt olen vihdoin ymmärtänyt, ettet ole tulossa takaisin. Sinä jätit minut yksin, enää en ole kuin minä. Yksin ja hylättynä, ehkä katkeranakin.

Tein muutollani kummankin elämästä helpompaa. Vaikka, ethän sinä enää asunut Kotikolossa. Kuitenkin sunnuntaiset perhepäivälliset olivat yhtä tuskaan minun puoleltani. Jouduin katsomaan vierestä kuinka sinä ja se ämmä takerruitte toisiin. Äidin kaiken lisäksi hehkuttamassa teidän onneanne. Monesti minun teki mieli tehdä pieni kohtaus koko perheen edessä ja kertoa millainen olit todelliselta luonteeltasi, George! Niin sanottu toinen puoliskoni. Mutta jätin kaiken aina tekemättä, en raaskinut tuhota äidin luomia pilvilinnoja sinusta. Sydämeni itki, kun ei koskaan saanut kostoa. Nähdä sitä kuinka muu perhe halveksisi sinua, tiedän, että he olisivat samalla halveksineet minua, mutta se ei olisi minua häirinnyt. Kerrankin olisin nähnyt sinut murtuvan, yrittävän kadota tilanteesta, päästäksesi nuolemaan haavasi piilossasi. Ja minä olisin saanut nauraa ivallisesti perääsi. Särkeä mielikuvasi siitä, että olisin tosiaan antanut hylkäämisesi anteeksi. Pakosi anteeksi. Anteeksi sen, että oikeasti häpesit rakkauttamme. Liian suuri pala purtavaksi minulle. Liian suuri loukkaus sinun taholtasi.


Ehkä tulevaisuuteni on muualla. Mielummin kestän Billin mietiskelevät katseet ja huolen, miksi olen aina niin alakuloinen, kuin kiusallisen katkerat tilanteet kanssasi. Egypti on muutenkin miellyttävä paikka elää, kunhan vain pääsee hiukan kauemmas vieri viereen asutetusta jästiyhteisöstä. Miksi he edes ovat olemassa? Pilaamassako meidän veremme, puhtaan veremme? Päästyäni pois luotasi, olen saanut mieleni järjestykseen. Vihdoin uskallan ajatella itsenäisesti. Päättää kantani siitä, mikä oikeasti olisi velhomaailmalle paras vaihtoehto. Minun mielestäni se olisi Voldemort. Ne pari kuolonsyöjää, jotka valmistelivat minut liittymisrituaaliin, takoivat järkeäni päähäni vielä lisää. Nykyinen kysymyksenikin kuuluu: Miksi annoin teidän, sinun, johtaa minut harhaan mielipiteissäni?

Tiedän, että isä ja äiti katsoisivat päätökseni olevan anteeksi antamaton ja Percyn mielestä joutaisin ilman oikeudenkäyntiä Azkabaniin. Ron raivoaisi minulle armotta, kuinka uskallan pettää koko perheen ja velhoyhteisön. Ginny tuskin edes osaisi tai pikemminkin uskaltaisi sanoa mitään, ettehän te anna hänenkään ajatella omilla aivoillaan. Onneksi minä en välitä enää. Te johditte koko perheen voimin minut harhaan. Istutitte ajatuksia päähäni ja syrjäytitte omani. Voldemort, herrani on auttanut minut omille jaloilleni. Vapauttanut kauan kahleissa olleen mieleni omakseni ja syrjäyttänyt teidän ajatuksenne omieni tieltä. Nyt tiedän kenen puolella minun kuului olla, kehen minun tulee uskoa.

Onneksi en ole ainut perheestämme, joka ajattelee näin. Charlie ja Bill tukevat minua omissa valinnoissani ja ovat itsekin liittyneet jo minua paljon aikaisemmin kuolonsyöjiin. Hekin lähtivät kotoa pakoon periaatteitanne, pakon omaista käyttäytymistä. Meidän kaikkien kolmen rannetta koristaa pimeän piirto. Teidän tekojenne takia meidän maineemme on menetetty puhdasveristen velhojen keskuudessa. Me kolme kuitenkin haluamme nostaa nimemme taas pinnalle, arvostettuna.

Charlie tuli eilen Romanista minun ja Billin luokse, enkä toisaalta voi olla kadehtimatta heidän rakkauttaan. Mekin olisimme voineet saada osamme, jos sinä olisit tajunnut ajoissa oman virheesi. Huomenna matkaamme Englantiin Herramme käskystä ja meillä on suuri ilo poistaa Weasleyn nimeä kantavat häpeä pilkut. Ja sinä George tulet olemaan viimeinen, joka silloin menettää henkensä. Varmistan, että katsot ja näet kuinka rakastamasi naikkonen ensin raiskataan, hakataan ja lopulta jästikeinoin pyyhitään pois päiväjärjestyksestä. Me tulemme katsomaan, kuinka teidät kaikki, koko perhe, tullaan alistamaan kohtaloonne. Että kärsitte mahdollisimman paljon tuskaa ja nöyryytystä, ennen kuolemaanne. Sinä erityisesti George ja toivon sinun olevan otettu. Minusta tulee sinun musta enkelisi. Se, joka sai päättää sinut päiviltä.

Miksei aika voi kulua nopeammin, haluaisin jo kovasti päästä toteuttamaan maineemme pudistuksen.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:45:50 kirjoittanut Vanilje »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Sinun musta enkelisi
« Vastaus #1 : 26.02.2010 19:46:06 »
Raakaa! Fredkö kuolonsyöjä ???. Oikeastaan idea oli hyvä ja silmäni laajenivat järkytyksestä, kun luin lopun. Teksti oli rakaa, kuten jo alussa sanoin. Pidin paljon tästä. Kiitos, sinulle.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Sinun musta enkelisi
« Vastaus #2 : 26.02.2010 19:51:17 »
Kiitos kommentistasi Vaarallinen Komentoija :-*
Kyllä, Fred on kuolonsyöjä. Mukava kuulla, että pidit :)
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Wleko

  • Korpinkynsi
  • ***
  • Viestejä: 55
  • Viemäri, NY
Vs: Sinun musta enkelisi
« Vastaus #3 : 15.07.2010 10:16:03 »
huhhu, rankkaa.

Pommi tippui tuossa vähän ennen puoliväliä, ja nytkö jo pitäisi pystyä antamaan järjellistä palautetta?

Fred kuolonsyöjänä... uusi, pelottava ja vääristynyt mielikuva jonka sait kuitenkin vaikuttamaan pelottavan luonnolliselta seuraukselta Georgen "jätettyä"  veljensä.

Charlie ja Bill kuolonsyöjinä taasen oli suorastaan outoa, ja pureskelua vaativaa. Ei sillä ettet siinäkin olisi onnistunu!

Hyvin kirjoitettu erilainen ficci. Kiitos kokemuksesta.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Sinun musta enkelisi
« Vastaus #4 : 15.07.2010 15:33:24 »
No juu, olihan tuo hieman rankkaa, mutta toivottavasti en nyt hirveästi järkyttänyt.

Lainaus
Pommi tippui tuossa vähän ennen puoliväliä, ja nytkö jo pitäisi pystyä antamaan järjellistä palautetta?
Mitä me mitään järkevyydestä, kun ei järkevyyskään meistä? :D Eli miulle melkeimpä riittää se, että kertoo, että on lukenu, ja mistä on tykänny ja mikä ei oo ittensä mielestä toiminu.

Hmm... Mie taidan olla aika addjiktoitunut kirjottamaan näistä valon puolen velhoista pahoja. Enkä kyllä oo alkanu estämäänkään itteeni. Kyllä nää näköjään ainakin joitain miellyttää, vaikka joissakin kohdissa olisikin jonkin verran pureskelmista ;) Mukavaa kuulla, että kuitenkin pidit ja vielä sanot, että onnistuin.

Itsellesi kiitos ja kumarrus kommentistasi Vicky
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?