Kirjoittaja Aihe: Love you more than this (S, angst, drama, yksipuolinen rakkaus) - lyhyt pätkä  (Luettu 1275 kertaa)

L!na

  • saapasjalkakissa
  • ***
  • Viestejä: 24
Kirjoittaja: L!na
Ikäraja: K7
Genre: angst, drama
Yhteenveto: Cause I can love you more than this
Varoitukset: eipä ole
A/N: Tuli vain tällainen idea päähän. En edes tiedä mistä. Ja kappalevalinta on aika hauska, mutta kuitenkin kai se tähän jotenkin sopii...

----


Koulun piha. Seison kauempana. Katson sinua. Sinä naurat. Olet iloinen. Onnellinen. Et huomaa minua. Et edes tunne minua. Et tiedä kuka olen. Tiedätkö edes nimeni?

Toivoton ihastus on aina hullua. Minä tiesin että se olet sinä kun katsoin sinua ensimmäisen kerran. Se tapahtui ohimennen. Vilkaisu. Kaikki muu jäi pois. Sinä täytit pääni. Olet silti vain siellä. Oikeassa elämässä olet jossain muualla, jonkun toisen käsivarsilla, jonkun muun suudeltavana. Antaisin vaikka koko elämäni jotta voin koskea sinua. Edes hipaisu käsivarteesi, hiuksiisi… Mitä vain…

Youtube. Usein hyvä väline kertoa kaikki. Lataan videon, jossa laulan. Saan naurut koulussa. Nyt sinä huomaat minut, mutta naurat.
”Kenestä se oikein laulaa?” Kysyt joskus ja minä säteilen sisältä. Et pidä minusta, mutta huomaat minut. Se on se mitä haluan. Haluan sinut silti muuallekin kuin pelkkiin ajatuksiini.

Lähetän kirjeen postissa. Nimettömänä. Seuraavana päivänä odotan. Rakastatko sinä minua? Et kuitenkaan huomaa minua. Kävelen ohitsesi kolme kertaa. Kerran kuulen sen minkä haluan.
”Joku hullu lähetti minulle kirjeen. Kuvia itsestään.”
”Ai kuvia siitä?” Naurua. Yökkäilyä. Teko-oksentelua.
”Perverssi.”
”Minä poltin ne. Se oli ällöttävää.”
Tekee mieli sanoa että en ole hullu. Olen vain rakastunut sinuun. Rakastan sinua enemmän kuin se toinen.

Yhtenä päivänä hän vilkaisee minua ja alkaa nauraa. Kädet kietoutuvat hänen ympärilleen ja en voi kun katsoa suudelmaa.
”Naurettava tyyppi” Se toinen sanoo tytölleni ja tämä nauraa. Minä lähden pois. Huutoja perässäni. Hän huomaa minut. Hoen itselleni tuota lausetta. Minä rakastan häntä. Tuudittaudun siihen ajatukseen.

Ruokalassa saan spagetit hiuksiini. Vedän ne pois. Naurua. Se toinen osoittaa minua hohottaen. Mielipuoli.
”Friikki.”
”Säälittävä rasvaletti.”
Sinä iltana lähetän uuden kirjeen. Se on hänelle. Teen sen vain hänen vuokseen. Valutan omaa vertani kirjeeseen. Sekin on hänen.  Minä olen hänen.

Koulun bileet. Minä olen sivussa. Hän tanssii kavereidensa kanssa. Laulaja laulaa. Katson hetken korokkeelle. Teen päätökseni. Kapuan lavalle, riistän mikin ja sali hiljenee.
”Tämä on sinulle” Sanon, mutta en katso häntä. En pysty siihen. Avaan suuni.

I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see
I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around

And as I walk up to your door
My eye turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and say

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this

If I'm louder
Would you see me?
Would you lay down in my arms and rescue me?
Cause we are, the same
You saved me, when you leave its gone again
And then I see you on the street
In his arms, I get weak
My body falls I'm on my knees
Praying

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this

I've never had the words to say
But now I'm asking you to stay
For a little while inside my arms
And as you close your eyes tonight
I pray that you will see the light
That's shining from the stars above

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this
Cause I can love you more than this

When he lays you I might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this, yeah

When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this

When he lays you, I might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this


Alkaa hälinä. Kenelle minä laulan? Kaikki kyselevät toisiltaan. Hän kuitenkin kääntyy ystäviinsä päin ja luen sanat huulilta.
”Pidän hänen äänestään.” Hän ei kysele. Sisälläni on kuin ilmapallo, joka kuitenkin puhkeaa kun se toinen tulee hänen luokseen ja vaihtuu suudelma.
When he opens his arms and holds you close tonight. It just won't feel right...

Käännyn pois. Hän ei välitä minusta. Etsin jotain katseellani. Kun kohotan painavaa esinettä käännyn ihmisiin päin. Kukaan ei katso enää minua. Ei edes hän. Tämän jälkeen hän muistaa minut. En tunne esineen iskua. Olen ajatuksissani hänen sylissään. Sitten ei ole enää mitään.

Lyrics: One Direction - More than this
I don't need a doctor