Kirjoittaja Aihe: Rakkautta vain, S, romance fluff  (Luettu 1100 kertaa)

little_angel

  • ***
  • Viestejä: 203
  • 吸血鬼の恋人
Rakkautta vain, S, romance fluff
« : 24.02.2012 21:43:23 »
Kirjoittaja: little_angel
Ikäraja: S
Genre: Romance, fluff, tuplaraapale
A/N Tämän piti olla semmoinen yhdeltä istumalta kirjoitettu fluff söpöstely, mutta kirjoittamin vain venyi. Nauttikaa :)

*****

Suljen silmäni ja olet siinä. Suoraan silmieni edessä, katsoen minua hymyillen. Kurkkuani kuristaa voimakas tunne, joka vain tuntuu kasvavan sisälläni pelkäämättä tunteen hiipumista.

Hymy nousee huulillesi ja silmäsi siristyvät sen voimasta. Omatkin suupieleni nousevat ylöspäin. Siinä vain seisomme, hymyillen vain toisillemme lempeästi, aivan kuin äiti vastasyntyneelle lapselleen.

Sisälläni roihuaa tuli, jota en kykene hallitsemaan. Ainoastaan sinä voit hallita sitä, mutta vain leikittelet sillä, aivan kuin haluaisit varmistaa tunteideni todellisen luonteen.

Ojennat kätesi ja kävelet minua kohti syli avoinna. Rintamme kohtaavat ja kierrät voimakkaat käsivartesi ympärilleni lohduttavasti, mutta samalla rakastavasti ja suojelevasti. Tässä minulla on turvallinen olo. En halua lähteä koskaan pois.

Nojaan pääni rintaasi ja vain kuuntelen hengityksesi rauhallista rytmiä, joka tuudittaa minua hiljalleen kohti onnellisuutta.

Käännät varovasti päätäni ja kumarrut kasvojani kohti. Kurottaudun varpailleni ja lempeästi laitat huulesi huulilleni.

Maistut aivan kesältä ja vapaudelta. Huuliemme liikkeet yhdessä ovat aivan kuin tanssia. Ne olivat löytäneet yhteisen rytmin jota ei voisi häiritä.

Nostat kasvojasi ylemmäs ja lempeät silmäsi hohtavat rakkautta ja onnellisuutta, aivan kuin omani. Kurottaudut vielä suutelemaan poskeani ja samalla nostat minut syliisi kuin morsiamen. Lähdet kävelemään niityn yli ja vannot samalla ikuista rakkautta.

Nojaan turvallista rintaasi vasten ja vastaan sanoihisi hiljaa, mutta kiihkeästi. Kävelysi keinunta tuudittaa minut uudestaan onnellisuuteen.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:03:20 kirjoittanut flawless »
Viimeisen laulun valmiiksi sain,
tummimman soinnun kitarastain.
Viimeisen laulun valmiiksi sain,
siihen mä syksyn sävelet hain.


Irwin Goodman - Viimeinen laulu