Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sinne, muttei takaisin, Ed/B K 11  (Luettu 18314 kertaa)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #80 : 23.06.2011 00:55:10 »
Voi herranjestas, kun luin tätä itse uudestaan alusta... todella näkee, että oli eka ficcini -hävettää myöntää, että olen joskus voinut kirjoittaa tälläistä tekstiä  :-[ karmivaa...

Viime luvusta on jo niin kauan, että olen nyt tyhmä (tai armollinen) ja lopetan ficin tähän, vaikka se selvästi onkin kesken. Ei kyllä ole enään mitään hajua, mitä tuolloin ajattelin ja miten tämän olisi kuulunut jatkua.

Anteeksi siis, mikäli joku olisi tätä vielä halunnut seurata. En vain kehtaa enää jatkaa tätä ja innostuksenkin taso on nolla  :-\
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #81 : 05.07.2011 21:27:45 »
 :'( Okei tää oli tosi kiva ficci ja jatkoo ois ollu  kiva saada mutta joo.. ikävää ku lopetit  :-\ :'(

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #82 : 12.07.2011 00:26:15 »
Anskubits: Joo no, itsekin inhoan keskejättämistä, varsinkin jatkon lupailujen jälkeen, mutta kuten sanoin todella häpeän tätä -miten olen koskaan voinut kirjoittaa mitään tälläistä p***aa  ??? Yleensä en näin tee eivätkä jatkikseni näin pitkäaikaisiksi veny, mutta ottakaa huomioon minun oleen joku 13-vuotias rakastunut räkänokka tätä aloittaessani  :) Elämä on ja seuraukset tulee kestää.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah