Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämä: The Climb | K-11 | Houkutus | 6. Luku 26/11/2012  (Luettu 24543 kertaa)

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #20 : 27.05.2010 14:28:21 »
Hei vitsi vitsi vitsiii! Kaksoiselämää oli niin järisyttävän hyvä, että odotan tätä yhtä suurella innolla (:

Sama täällä  ;D

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #21 : 12.06.2010 21:43:27 »
Oi kiitos kamalasti kaikista ihanista kommenteistanne!:)

hannm, kiitos kommentistasi!:) Mukavaa, että pidät!

E_Bella, joo siinä pitäis lukee nii;) Mutta mukavaa, että luet ja pidät;]

Styli, kiitti!:)

aurore, kiitti!:))

Anaid, hahh:DD En mä nii tosikko ois, et ottaisin kaiken iha tosissani:)) Mutta mukavaa, et aijot lukee!

Fell, mukavaa, että luet!:))

En_nu, sitä tulee!!:))

An_n, kiitti!:)

Lööperiikka, kiitti!:DD

NiNNNi, mahtavaa, että dikkasit!;))

mariamo, hah, kiitos!:))

mmariaä, haha, voi ei!:DD Mä koukutin sut:PP

Jaima, kiitti!:P

Sarkku, tack!!:P

Catwoman, kiva!:P

Embuu, kiittos!:P 

nopparelli, kiitos sulle!:P

neiti-miska, kiitos!:P Mukavaa, että pidät!:P

MiuMiu, hah voi sua, kiitos!:)

Twip, kiitti!:P

Huh, olimpa vähä sanane!:D

Mutta tässä ois Bellan vaatteitä tässä luvussa:

Gladiaattorisandaalit, toppi, nahkatakki, farkut, aurinkolasit käsikoru ja sormus

Bellan mummi Marie
Marien talo

Bellan huone


A/N: Tää on enemmä prologi, vaik toi on merkattu 1 lukuna!;P Luku on jo pitempi ko on seuraavan luvun vuoro, joten don't worry!;P

Enjoy!


1. It’s time to say goodbye to Beverly Hills

Olimme pakkailleet jo tavaroitamme tai lähinnä omia henkilökohtaisia tavaroita, koska Esme oli löytänyt ostajan, joka ostaisi tämän talon kalusteineen päivineen. Hän oli ilmeisesti joku laulaja tai tuottaja, kun ei halunnut, että studio purettaisiin. Katsoin vielä kerran huonettani ja nappasin sängyltä ruskean pahvilaatikon, jossa oli kuvia, ja kävelin pois huoneestani. Lähdin kävelemään portaita alakertaan, missä Esme ja Carlisle olivat Charlien kanssa.

’’Bella, tulethan käymään?’’ Esme kysyi, äänestä huokui hieman surua.
’’Totta kai tulen.  Luuletko, että pääsisit minusta näin helposti eroon?’’ sanoin hymyillen. Hän vastasi hymyyni, ja Charlie kaappasi laatikon kädestäni, jotta Esme pääsisi halaamaan minua. Pian Carlisle halasi minua ja toivotti hyvää matkaa. Kävelimme isän kanssa autolleni.

’’Anteeksi isä, kun joudumme muuttamaan takiani’’, sanoin katuen. Jos en olisi paljastanut, että olen Isa, meidän ei tarvitsisi muuttaa pois.
’’Ei se haittaa kultaseni, syy on ymmärrettävä’’, Charlie sanoi ja laittoi pahvilaatikon takapenkille ja pian hän jatkoi, ’’Bella, sinulle on vielä vieras.’’ Katsoin häntä kummissani, ja hän osoitti Culleneiden talolle päin, josta käveli mies, jolla oli pronssinen tukka ja vihreät silmät. Edward. Lähdin kävelemään häntä vastaan, emme olleet puhuneet paljastukseni jälkeen.

”Hei”, sanoin, kun olimme vastakkain.
”Hei”, hän vastasi ja otti käsistäni kiinni. Katsoin suoraan hänen smaragdinvihreisiin silmiinsä.
’’Edward, minä rakastan sinua! Mutta..’’ Ja kyynel vierähti poskelleni.
’’Älä itke’’, hän sanoi ja pyyhkäisi peukalollansa kyyneleen pois ja jatkoi sitten, ’’Niin minäkin sinua Bella, mutta en tiedä, mitä minun pitäisi tuntea oikeasti.’’
’’Me muutamme isän kanssa pois’’, sanoin surullisena.
’’Tiedän.’’
’’Tämä taitaa olla meidän tarinamme loppu?’’ Hän tyytyi vain nyökkäämään ja halasimme, hän myös suuteli päälakeani. Yritin pidätellä kyyneliä, mutta se oli mahdotonta, ensin tippui yksi, sitten toinen ja kolmas..

Kävelin ripeästi autolle, jossa Alice istui kuljettajan paikalla. Antaisin Alicelle autoni, kun olisimme lentokentällä. Charlie istui Emmettin kyydissä, jossa oli myös Rosalie.

’’Oletko kunnossa?’’ Alice kysyi, ja pystyin vain nyökkäämään, koska en halunnut, että ääneni särkyisi kesken kaiken.

Pian olimme lentokentällä, olimme olleet koko matkan hiljaa. Minun tulisi ikävä tätä paikkaa, erityisesti Alicea, Rosalieta, Emmettiä, Jasperia, Esmeä, Carlislea ja E.. En halunnut ajatella häntä, se teki jo pelkästään kipeää, mutta näin oli parempi.

’’Alice, minulla on sinulle lahja’’, sanoin hieman iloisemmin tai ainakin yritin.  Nappasin auton avaimet ja heiluttelin niitä hänen nenän edessään.
’’Bella, mitä sinä teet?’’
’’Tämä auto on nyt sinun, Alice.  Puhuimme Charlien kanssa, ja minä saan uuden, kun olemme Teksasissa, niin en tee tällä mitään, joten se on nyt sinun.’’ Hän näytti oikein iloiselta.
’’Kiitos, Bella, sinä olet mahtava!’’
’’Sinäkin olet, Alice’’, sanoin ja nousin autosta ulos.

Halasimme hyvästeiksi, ja lupasin tulla käymään pian.  Hekin lupasivat tulla käymään Teksasissa.

****

Pitkän lentomatkan jälkeen olimme vihdoin Teksasissa, vielä olisi edessä parin tunnin ajomatka mummini luo. Pysähdyimme pari kertaa, pian olimme pihassa. Nousin autosta ulos, katsoin nopeasti vaatetustani. Ruskeat gladiaattorisandaalit, vaaleat farkut, valkoinen toppi, jossa oli beigen värisiä raitoja ja teksti, ja musta nahkatakki päällä ja myös totta kai aurinkolasit.

Kävelin ripeästi valkoiselle isolle ovelle, hengähdin hieman ja koputin oveen. Hetken päästä ovi avautui.

’’Hei, mummi’’, sanoin ja halasin häntä.
’’Hei, satakieleni’’, hän sanoi ja vastasi halaukseeni. Hänen ruskeat silmänsä tuikkivat onnesta.
’’Hei, äiti’’, kuulin Charlien sanovan, ja mummi halasi häntä.
”Poikani”, hän sanoi. ’’Ihanaa, kun pääsitte tulemaan, vaikka syy ei olekaan niin mukava.’’ Nyökkäsin vain, en haluaisi itkeä hänen edessään.   ’’Mutta tulkaa sisemmälle, Eric ja Alex voivat hakea tavaranne. Talonne ei ole vielä valmis, joten asutte luonani sen aikaa.’’
’’Mukavaa, olenkin ikävöinyt äidin laittamaa ruokaa. Toki Bella on hyvä kokki, mutta äidin ruokaa ei voita mikään’’, Charlie sanoi innoissaan, kun menimme sisälle. Siellä aukeni vaalea avoin tila.  Tätä ei luulisi maatilan taloksi, mutta mummi kasvatti täällä hevosia, täällä oli myös paljon työntekijöitä.

’’Bella, minä näytän huoneesi, niin pääset lepäämään’’, mummini sanoi. Pian lähdimme kohti yläkertaa, se olisi sama huone, jossa olin pienenä asunut. Se sisustettiin silloin minua varten, halusin joka tytön unelmahuoneen, joten toivoin, että sitä ei olisi muutettu ollenkaan.
’’Bella, muutin huonettasi hieman, toivottavasti ei haittaa’’, mummi sanoi, kun astuin sisään. Se oli samanlainen kuin ennen, mutta enemmän minun ikäiseni.
’’Se on kaunis, kiitos mummi’’, sanoin ja halasin häntä.
’’Ole hyvä vain, tavarasi ovat vaatehuoneen puolella. Mutta rupea lepäämään, niin puhutaan huomenna. Öitä’’, hän sanoi ja lähti huoneesta ja laittoi oven kiinni. Kävelin vaatehuoneeseeni hakemaan yöpukuni ja löysin sen pian ja vaihdoin sen päälleni. Laitoin parvekkeen oven kiinni ja verhot eteen, hyppäsin sängylle ja otin nopeasti iPhoneni ja laitoin Alicelle ja Rosalielle viestin, että olin hengissä ja perillä. Painoin pääni tyynyyn ja nukahdin melkein heti.

I love you
♥MUSE 19/7/2010

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #22 : 12.06.2010 21:57:46 »
Ihana oli!
Nyt on seko ilta ohi, joten nyt tulee järkevämpää kommenttii ku viimeks...
Bellan huone oli tosi ihana!
Jatkoa!
Anaid
p.s. Oon 1.! Jes!
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #23 : 12.06.2010 21:58:46 »
Oioi! Oli kyllä kivaa saada jatkoa ,) Vaikka toisaalta nyt ärsyttää, kun tämä oli niin lyhyt, että jäi kaipaamaan lisää vielä enemmän kuin ennen tämän lukemista... Mutta en valita .D

Sanoinkin jo sinulle, että oli loistava idea laittaa linkit noihin vaatteisiin ja muihin. Me likey ♥

Muutenkin tämä oli todella hyvä, lyhyydestään huolimatta. Jännää nähdä nyt, että miten Bellan elämä alkaa kulkea uudessa asuinpaikassa ilman Culleneita ja Haleja.

Toivoisin siis jatkoa, mutta älä ota paineita. Tiedän kyllä, ettei kirjoittaminen juuri nyt maistu kovin hyvältä ,)

mmariaä

Susskku_-

  • ***
  • Viestejä: 38
  • Ava by : Lady Dynamite
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #24 : 12.06.2010 23:24:22 »
Aww... en ookkaan huomannu et tähän on tullut jatkoo :)
Luin sen aijemmankin mutta en jaksanu kommata :O (olin sillon kipee)'
Ja sitten se vaan unohtu.
*menee polvilleen*
"saanhan arvoa oi suuri kjatri?" :D
Joo mutta ihana tarina ja oon oottanukkin tähän jo jatkoa :P
~~susskku_-
Don´t cry say fuck and smile!

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #25 : 13.06.2010 09:12:58 »
Loistava! Jotenkin tuli tosi haikea mieli noista hyvästeistä.
Mutta jatkoa! <3
 
PS. Ihania nuo Bellan vaatteet!

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #26 : 13.06.2010 09:22:09 »
oho multa on taas vaihteeks mennyt jotain ohi.
en oo tajunnut kattoo tätä aijemmin. nojaa onneks tähän on tullu vasta eka luku niin en oo jäänyt mistään paitsi.
musta on ihanaa et teeit tän jatko osan ja odotan innolla seuraavia luku. oho tulipa seka kommenti sorry.

-omputin
<br /> kkaro ♥

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #27 : 13.06.2010 13:58:06 »

Oho. Vihdoin jatkoa tähänkin, kivaa (;
nyt vaan kakkods luku, niin pääsee tarina kunnolla vauhtiin : >>
kiitoksia ja jatkoa pliis ♥

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #28 : 13.06.2010 21:06:38 »
Mitäs mitäs mitäs? Tänne on tullut tällästä jatkon poikasta!!
I-HA-NAAAA!!!! Ja ihana luku (: näin alkuunsa
Pian jatkoa ♥
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #29 : 14.06.2010 14:21:35 »
Jee! olit laittanut 1.luvun!
Nyyh nyt Bella ja Edward eros siis lopullisesti  :'(
Toivottavasti laitat jatkoa pian

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #30 : 15.06.2010 13:17:24 »
JEEEeeEE!  :D ykkös luku tullu!!

Toivottavasti Bella ja Edward näkee viel :(

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #31 : 16.06.2010 20:30:15 »
Ihanaa ihanaa ihanaa!
Ootin niin kauan ja nyt (okei pari päivää sitten) se tuli!! Wii.. olipas kiva 1. luku : )

Tykkään tosi paljon kun kerrot vaatteista tarkasti. Se on mieleeni : )

Suretti kun Edward ja Bella ny eros.. sniff : //

Mutta toivottavasti jatkoa tulisi nopeasti : ))
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

nopparelli

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #32 : 05.07.2010 18:21:01 »
APUA! :o
miks en oo huomannu tätä :(
No ihana kuitenkin oli, en jaksa oottaa jatkoo! ((:

-nopparelli

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #33 : 07.07.2010 16:23:06 »
Kiitos kaikille kommenteista ;)

Ainaid, Sussskku_-, Lööperiikka, omputin, phoebeZ, Jaima, Sarkku, Twip, MiuMiu ja nonpparelli , kiitos :)
mmariaä, kiitos honey ;) Hyvä et tykkäät, mä laittelen varmaa joka lukuun ne vaatteet ;) Nii no, ei Bella kovin kauaa ilman kahta tyyppiä oo ;) Tässä sitä jatkoa nyt tulee, thanks <3

Elikkääs, jatkoa tässä! Mutta eka tossa on noi vaatteet ja yms ;)

Vaatteet:
- Mustat kangasmaiset maihinnousu kengät
- Toppi
- Flanelipaita
- Farkut

Ratsastusvaatteet:
- Ratsastushousut
- Liivi
- Ratsastussaappaat


Bellan hevonen: Princess

Alex
Eric

Bellan kylpyhuone

Tästä tekstiin, Enjoy! ;)


2. It’s time to meet new people and call to Beverly Hills


Heräsin aamulla siihen, että pihalta kuului hirnuntaa. Rakastin hevosia, ne olivat vahvoja eläimiä, joiden kanssa ihmiset olivat tehneet yhteistyötä satoja vuosia. Haluaisin nähdä pian Princessan, se oli Andalusianhevonen ja kokonaan minun. En kumminkaan vielä jaksanut herätä ja pian olinkin unessa.
Heräsin happea haukkoen siihen, että Edward… työnsi puukon sydämeeni ja repi sen irti, niin kuin hän tekikin. Hieroin hieman ohimoani ja laitoin jalat lattialle ja lähdin kävelemään kylpyhuoneeseeni. Olimme remontoineet sen mummini kanssa yhdessä, siitä oli tullut aika pinkki ja siellä oli kylpyamme ja suihku samassa. Laitoin kylpyhuoneen oven lukkoon ja aukaisin hanan, josta alkoi valua lämmintä vettä kylpyammeeseen, ja lisäsin myös hiukan mansikantuoksuista kylpyvaahtoa. Heitin vaatteeni lattialle ja menin itse ammeeseen lämpimän veden sekaan. En ollut varma ajan kulusta, kun pian oveen koputettiin.

’’Bells, oletko siellä?’’ Se oli Charlie.
’’Olen täällä, tulen aivan pian’’, huusin ovelle.
’’Hyvä on’’, hän sanoi ja kuulin, kun askeleet poistuivat ovelta.  Avasin ammeen tulpan ja nappasin käsiini pehmeän pinkin pyyhkeen, jonka kietaisin ympärilleni, ja astuin kylpyhuoneen kaakelilattioille. Kävelin peilin eteen ja aloin kuivaamaan hiuksiani, tovin päästä ne olivat kuivat ja pääsin takaisin omaan huoneeseeni ja valitsin päivän vaatteet. Puin mustat alusvaatteeni päälle, valitsin topin, joka oli valkoinen, jossa oli vaaleanharmaita raitoja vaakatasossa, siinä luki myös mustalla ’Today I’m wearing this!’, Edward oli valinnut sen minulle. Jalkaani laitoin hieman kuluneenvihreät pillifarkut, vetäisin topin päälle punamustavalkoisen flanellipaidan ja jätin napit auki ja käärin hieman hihoja. Valitsin kengikseni mustat maihinnousukenkien tapaiset, mutta mokasta tehdyt ja hieman sirommat, varret ylettyivät 1/3 säärestä. Laitoin hiukset ponihännälle ja lähdin kävelemään alakertaan.

”Huomenta”, sanoin, kun astuin keittiöön, jossa mummi ja Charlie olivat jo.
’’Huomenta unikeko, nukuit ilmeisesti hyvin?’’ mummi kysyi ja nyökkäsin vastaukseksi. Nappasin korista banaanin ja aloin kuoria sitä, otin jääkaapista vaniljajogurttia ja kaadoin sitä siniseen kulhoon, johon pilkoin kuoritun banaanin ja lisäsin hieman myös mansikoita. Nappasin vielä vetolaatikosta lusikan ja istuin Charlieta vastapäätä syömään.
’’Aiotko lähteä ratsastamaan Princessalla?’’ Charlie kysyi ja laski lehteään alas.
’’Ajattelin, jos se vain käy?’’ Nostin toista kulmakarvaani ylös. Sen olisi parempi käydä, minä menisin ratsastamaan.
’’Totta kai, sehän on sinun, muista kypärä.’’
’’Isä, minä en ole enää viisi’’, sanoin hieman kimpaantuneella äänensävyllä. Isä nosti kädet ilmaan antautumisen merkiksi, tiesin, että hän tulisi järkiinsä. Söin nopeasti ja suikkasin suukon isän poskelle.

Lähdin kävelemään talliin ja sieltä pukuhuoneeseen muuttamaan hieman vaatteitani, vaikka toki näissäkin voisi ratsastaa, mutta suosin yleensä ratsastusvaatteita. Riisuin kengät pois jaloistani ja vaihdoin farkut mustiin ratsastushousuihin, topin jätin päälle, jonka päälle laitoin ruskean liivin ja jalkaani laitoin mustat ratsastussaappaat, jotka ylettyivät polven alapuolelle. Kävin hakemassa hevostarvikehuoneesta ruskean satulan ja sen alle valkoisen satulahuovan, jotka vein jo odottamaan Princessan karsinan luo ja hain vielä suitset ja ohjakset. Menin sisälle karsinaan ja ensin silitin rakasta hevostani ja harjasin sen ja puin sen ylle varusteet ja lähdin kuljettamaan sitä ulos. Viimein olimme ulkona ja kapusin sen selkään ja lähdimme kävelyvauhtia kohti maastoa.

Olin ratsastanut maastossa päälle tunnin ja rakastin sitä, tätä kaipasin varmaan eniten maalla asumisessa, olihan kaupungissakin lähellä talleja, mutta ei tällaisia maisemia. Lähdin ratsastamaan kotiin päin, matkaa oli lähes viisi kilometriä, mutta ei se haitannut. Viimein pääsin tallille ja laitoin hevosen laidun kuntoon.

’’Hei, olen Alex, sinä taidat olla Isabella’’, kuulin jonkun sanovan takaani ja käännyin.  Näin pojan, joka omisti harmaat silmät ja hänellä oli aurinkoinen hymy ja hänen ruskeat hiukset oli vedetty huolettomasti sivulle.
’’Kiltti, sano vain Bella’’, sanoin ja tartuin hänen käteensä.
’’Bella, tässä on ystäväni Eric’’, Alex sanoi ja tervehdin Ericiä.  Hänellä oli kaulaan asti ulottuva afrotukka, ja hän olivat kumminkin hieman tummempi ja hänen silmänsä olivat melkein mustat.
’’Kiva tavata. Mutta mitä te täällä teette?’’ kysyin uteliaana, en ollut ennen nähnyt heitä.
’’Minä toimin tallipoikana, ja Eric vähä niin kuin talonmiehenä’’, Alex kertoi, hän vaikutti todella mukavalta.

Kolme viikkoa myöhemmin…

Tulimme Alexin kanssa hyvin juttuun, ja Erickin vaikutti todella suloiselta pojalta. Meillä kaikilla oli aikalailla samanlainen huumori, mikä oli ehdottomasti plussaa. Nytkin makasimme nurmella pienellä eväsretkellä yhden lammen luona, jossa oli vesiputous, se oli kaunis. Pienenä Charlie vei minut tänne aina uimaan äidin kanssa.

’’Bella, vaikka me emme ole tunteneet kovin kauan, sinä olet minulle todella tärkeä’’, Alex sanoi ja otti kädestäni kiinni, en voinut kuin hymyillä.
’’Olet yksi parhaimmista ystävistäni, Alex’’, sanoin ja nousin ylös.
’’Kuin myös’’, hän sanoi ja hymyili kuin aurinko. Hänen hymynsä oli iloinen kuin aurinko, se toi aina hänen täydellisen valkeat hampaansa esille.
’’Tule, mennään uimaan’’, sanoin ja vedin häntä lampea kohti. Hän jarrutteli.
’’Oletko hullu, siellä voi olla iilimatoja!’’ hän kiljui kuin tyttö.
’’Vau Alex, sinä kuulostat aivan tytöltä, oletko homo?’’ hän valahti aivan punaiseksi, ei hän voinut.  No en tosin ihmettelisi.
’’Bella, minä olen homo’’, hän sanoi hieman nolona, se oli todella suloista.
’’Tervetuloa kaapista ulos, älä pelkää, en minä hylkää sinua. Sitä paitsi pitää jokaisella tytöllä olla vähintään yksi homokaveri, ja sinä olet minun ensimmäinen’’, sanoin ja halasin häntä.

Sain hänet vihdoin uimaan, vesi oli ihanan lämmintä ja vesiputouksen kieppeillä oli liaani, jolla hypin pienenä veteen, niin tein nytkin. Se tuntui ihanalta, olo oli kuin Tarzanilla.

’’Isi ,katso!’’ huusin ja otin kiveltä vauhtia ja hyppäsin liaanin kanssa veteen.
’’Isabella Marie Swan, kuinka monesti pitää sanoa, ettei noin saa tehdä’’, isä sanoi hieman moittivaan sävyyn ja kaappasi minut syliinsä ja heitti veteen.
’’Kulta, hän on vasta lapsi’’, äitini sanoi ja suukotti isää poskelle.
’’Isi, kokeile sinäkin’’, sanoin silmät loistaen ja niin hän teki, kapusi kiven päälle, otti vauhtia ja äänteli kuin Tarzan.
’’Tarzan’’, sanoin ja osoitin isääni, ja äitini repesi nauruun, jolloin isä kaappasi minut syliinsä ja kantoi minut pehmeän pyyhkeen päälle, ja aloimme syödä eväitämme.


Ilta alkoi jo hämärtää, kun saavuimme mummini luo.  Meidän olisi pitänyt jo muuttaa omaan taloomme, mutta siinä oli jotain rakenteellisia ongelmia eli rakennusyhtiö oli tehnyt jonkin sortin virheen. Hyvästelin Alexin ja menin sisälle, siellä tuoksui ruoka, mummini ruuat olivat aina olleet parhaita, ja minulla oli kamala nälkä. Kävin viemässä tavarat huoneeseeni ja siistin itseäni hieman ja menin sitten ruokapöytään.

’’Oliko hauskaa?’’ Charlie kysyi samalla, kun otin ruokaa liedeltä. Lasagnea, se oli kerta kaikkiaan ihanaa.
’’Oli, ainahan siellä on hauskaa’’, sanoin ja hymyilin ja istuin pöytään, mummi kaatoi mehua lasiini ja kiitin.
’’No joko olet ihastunut Alexiin?’’
’’Isä!’’
’’Charlie, ehkä Bella ei halua puhua ihmissuhteistaan isälleen’’, mummi sanoi ja laittoi kätensä olkapäälleni.
’’Isä, en ole ihastunut. Sitä paitsi Alex on homo’’, sanoin ja katsoin Charlieta, jolla olivat menneet ilmeisesti mehut väärään kurkkuun.
’’Aivan’’, hän sanoi.
’’Mutta isä, sinä et sitten tiedä sitä’’, sanoin ja ruokailu jatkui aika hiljaisissa merkeissä. Viimein sain syötyä kaiken ja toivotin hyvät yöt. Avasin koneeni ja tarkistin sähköpostini, Alice. Hän kysyi kuulumisiani niin kuin joka päivä ja mitä täällä tapahtui ja niin edelleen. Vastasin hänelle ja rupesin nukkumaan, olin aivan kuollut.


Aamulla heräsin siihen, että minulla oli todella paha olo, minun oli pakko päästä oksentamaan. Juoksin vessaan ja annoin ylen, hyi! En tiennyt mitään kamalampaa kuin oksentaminen, kehoni värisi vähän aikaa, ja sitten oksensin uudelleen. Nousin ylös ja huuhtelin suuni vedellä. Eivät eiliset ruuat voineet vaikuttaa, mikään ei ollut pilaantunutta.
Menin suihkuun ja hemmottelin hieman itseäni. Sitten päähäni pilkahti, että kuukautiseni olivat myöhässä, ne olivat aina täsmälliset. En minä ollut raskaana, ehkä olin vain stressaantunut jostain. Tämä ajatus häiritsi koko päivän, mietin koko ajan, en voinut lopettaa sitä.

’’Bella, lähdetkö kanssani kauppaan?’’ kuulin mummini huutavan.
”Joo”, huusin, voisin käydä apteekissa ostamassa varmuuden vuoksi raskaustestin.

Olimme ostaneet kaiken, mitä tarvitsimme, ja sanoin käyväni ostamassa apteekista särkylääkettä. Kävelin apteekkiin sisälle, siellä oli onneksi hiljaista.  Nappasin särkylääkepaketin ja sitten otin mukaan kaksi raskaustestiä, halusin olla varma. Menin kassalle, ja myyjä katsoi minua jotenkin aika pitkään, ehkä olin nuori ostamaan tällaista testiä tai jotain. Maksoin ostokseni ja sujautin pussin laukkuuni ja lähdin kohti autoa.

Raskaustestit polttelivat laukussa, kun istuimme autossa. Mummi oli liian tarkkasilmäinen, hän kyseli, oliko minulla kaikki kunnossa, kun olin jotenkin outo.  Sanoin vain, että olin kunnossa ja hän jätti asian sikseen. Autoin kantamaan ostokset keittiöön ja menin huoneeseeni ja lukittauduin vessaan.

Aukaisin yhden paketin ja luin käyttöohjeet ja aloin tehdä testiä. (A/N: jos joku ei tiedä mitä tässä nyt tapahtuu, enkä minä halua selostaa sitä niin tarkasti, vierailkaa täällä ja ottakaa tuosta tuo ’Katso animaatio’) Olin saanut tehtyä alkuvaiheet ja odotin kolme minuuttia, ne olivat varmaan pisimmät kolme minuuttia. Viimein testin tulos tuli näytölle, ”RASKAANA” luki isoilla kirjaimilla ja sitten viikot 3+. Ei tämä voinut olla totta, testi tipahti käsistäni. Laitoin testit peilikaappiin piiloon ja kävelin huoneeseeni ja etsin puhelimeni, etsin nimeä ja se löytyi. Alice. Kolmen tuuttauksen jälkeen hän vastasi.

’’Alice?’’ kysyin, olin hermostunut.
’’Bella hei, mitä kuuluu?’’ hän kysyi iloisella äänellä.
’’Miten sen nyt voi ottaa.. Alice, minä olen..’’
’’Bella, mitä sinä olet, kerro?’’ hän kysyi hätääntyneenä.
”Raskaana", sanoin huokaisten.



Comments?
« Viimeksi muokattu: 07.07.2010 16:25:21 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #34 : 07.07.2010 19:33:30 »
Ahhh jatkooo!! Ihanaa!! Ihan liian jänskää!! Vähä repesin tossa kun toi Alex paljastu homoks xDD

Jatkooo sit kun kerkeet : )

ps.eka!! ^^
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #35 : 07.07.2010 19:34:01 »
uu! jatkoa ootan :) toi homojuttu...xD aluks katoin et w00t ja sit repesin :D
Avatar © Emilja

camppu

  • ***
  • Viestejä: 23
  • Where is My Edward Cullen?
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #36 : 07.07.2010 19:54:24 »
Piilolukija ilmoittautuu :D
en kyl muista olinko laittanu kommentteja siihen toiseen osaan, mut jos oon niin ei se mitään :D
mut kuiteskin asiaan: tosin hyvin kirjotat, oikein kadehdin kun joku osaa kirjoittaa noin hyvin. Tykkään kun kuvailet asioita paljon, varsinkin just noita vaattteita ja näin. Muuta rakentavaa en osaa sanoo, kirjotat niin hyvin et ei oo mitään moittimist mulla :)
Ja sanoinko jo et oon täysin koukussa tähän ficciin? :D
Mutta jatkoojatkoojatkoojatkoo   ;D

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #37 : 07.07.2010 21:01:45 »
Uuu...
Aluksi luulin että Bella vitsaili siitä Alexista, mutta hitaitten aivojeni kanssa tajusin sen vasta jonkin ajan kuluttua  :D
Oijoi Charlie kyllä ampuu Eddie paran
Jatkoa

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

aurore

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #38 : 07.07.2010 21:33:41 »
Kiva jatko (:
Anteeksi, nyt heppatyttönä jäi suunnattomasti häiritsemään tuo Princess.
Lainaus
Haluaisin nähdä pian Princessan, se oli Andalusianhevonen ja kokonaan minun.
Olit linkittänyt tuonne ylös kuvan siitä, ja nyt ihan sinua ärsyyttääkseni on pakko kertoa, että andalusianhevoset ovat kimoja(valkoisia), ruunikkoja(ruskea karvapeite, musta harja+häntä) tai mustia.
Kuvan perusteella Princess on enemmänkin appaloosa tai joku muu hevosrotu.
Nyt lopetan tämän viisastelun ja keskityn tekstiin (;
Teksti oli taas mukavaa luettavaa ja tuo raskaus oli mielenkiintoinen juonenkäänne.
Nyt kinuisin taas jatkoa (:
~a.

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Kaksoiselämä: The Climb
« Vastaus #39 : 07.07.2010 21:48:21 »

Ohhoh. Bella on raskaana. en kyllä yhtään arvannu (:
mutta tota Alex on homo juttua en kyllä odottanut, mä jo odotin että niille tulis jotain juttua..
ihanaa, ihanaa. nyt vaan jatkoa nopeesti : >>
kiitoksia ♥