Kirjoittaja Aihe: PotC: Kirjeitä Williltä Angelicalle ja takaisin, Will/Angelica, S  (Luettu 1483 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Nimi: Kirjeitä Williltä Angelicalle ja takaisin
Ikäraja: Musta tää on S, korjatkoon modet, jos meni väärin
Yhteenveto: Aikoinaan Lentävä hollantilainen on pelastanut Angelica Teachin autiolta saarelta ja kymmenen erossa olevan vuoden aikana Angelica ja Will lähettelevät toisilleen kirjeitä
Haasteet: Paritusketjuhaaste Will/Angelicalla, fandom10 PotCilla
Fandom: PotC [Pirates of the Caribbean]
Paritus: Will/Angelica, mainintana Will/Elizabeth ja Angelica/Jack
Oma sana: Joo, tiiän, et tää on vähän tuntemattomampi paritus, mut halusin kokeilla tätäkin. Ite oon melko tyytyväinen, kommentteja arvostan aina!

  Kirjeitä Williltä Angelicalle ja takaisin

  Angelica,
  Kun näin sinut ensi kertaa unohdin kaiken. Näin vain sinun tummanruskeat hiuksesi, raivokkaan katseesi. Unohdin, että olin naimisissa naisen kanssa, jota olin rakastanut koko ikäni. Unohdin, että minun olisi pitänyt olla ylpeä Lentävän hollantilaisen kapteeni. Unohdin itseni. Ainoa, joka minulle merkitsi olit sinä.

 Minua surettaa, ettemme me voi koskaan olla yhdessä oikeasti. Voimme vain tavata salaa, vaihtaa kirjeitä. Haaveilla toisistamme kaukaa. Kaikki ne hetket kahden vuoden aikana Lentävällä hollantilaisella, Angelica, minä en ole unohtanut niitä. Kaipaan niitä, kaipaan sinun käsiesi kosketusta ja huuliesi suudelmaa. Kaipaan sinua,
 Will


  Will,
 Minäkin kaipaan sinua. Kun tapasin sinut ensi kertaa, se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Olin hortoillut niin kauan pimeässä ja eksynyt täysin vääriin miehiin – kuten Jack Sparrow'iin -  mutta sitten sinä tulit. Näytit minulle taas valon. Ja minulle tärkein ihminen maailmassa olit yhtäkkiä sinä.

 Sinä sait minut unohtamaan Jackin petoksen ja autoit minut yli isäni kuoleman jälkeisestä tuskasta. Mutta, Will, sinun täytyy ymmärtää. Olet naimisissa. Sitä faktaa ei muuta mikään. Saat viettää yhden ainoan päivän kymmenen vuoden välein maissa sen ihmisen kanssa, jota todella rakastat. Valitsetko minut vai vaimosi? Sen päätät sinä. Minä rakastan sinua, Will, enemmän kuin omaa elämääni,
Angelica

  Angelica,
 Minusta on kamalaa ajatella sinua siellä kaukana maissa. Kuvittele, jouduin pyytämään Cottonin papukaijan tuomaan tämän kirjeen sinulle. En ole siis ihan varma, onko se päässyt perille asti, mutta annoin sille omasta mielestäni melko selvät ohjeet. Saatat ihmetellä, miksi Cottonin papukaija on Lentävällä Hollantilaisella ja vastaus on se, että tapasin eilen Jackin ja koko hänen miehistönsä. Hän kyseli sinusta, Angelica. Sain käsityksen, että hän kaipaa sinua. Mutta hän on vapaa tulemaan luoksesi minä hetkenä tapahansa, eikä ole tullut, vai onko?

 Älä lankea häneen enää, Ang, minä pyydän. Minäkin rakastan sinua, enemmän kuin omaa elämääni enkä kestä, jos menetän sinut. Siksi, valitsen sinut,
 Will


 Will,
 Cottonin papukaija puri minua sormesta, kai isket häntä pyssyllä puolestani? Meinasin kyllä tappaa koko pahuksen papukaijan, mutta sitten ajattelin, että pitää minun jotenkin saada tämä kirje sinulle takaisin.

 Jack kävi eilen etsimässä minua ja löysi minut. Sanoin hänelle suoraan, etten välitä hänestä enää ja että minun puolestani hän voi painua helvettiin. Hän lähti melko nopeasti sen jälkeen. Ja en todellakaan lankea häneen enää. Olen iloinen, että olet tehnyt päätöksesi, Will, nähdään kymmenen vuoden päästä,
Angelica
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 09:23:54 kirjoittanut Vanilje »
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä