Kirjoittaja Aihe: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S  (Luettu 1073 kertaa)

Nansu

  • ***
  • Viestejä: 16
  • and i'd give my life away
Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« : 07.04.2013 13:24:54 »
Kirjoittaja: Nansu
Ikäraja: S
Tyylilaji (genre): Fluff
Fandom: Pokemon
Paritus/Hahmot: Meowth/Pikachu
Tiivistelmä - Tämä sijoittuu siis Pokemonien seiskakauden jaksoon, jossa Pikachu menettää muistinsa ja Meowth aikoo viedä sen pomolleen. Jaksossa kuitenkin Meowth alkaa huomata, kuinka rohkea ja kiltti pokemon Pikachu onkaan...
A/N: Raapale siis. Jos tähän tykästytään, näitä saattaa tulla lisää n__n En vieläkään usko että kirjotin pokemonparituksen, mut no. Inspiraatio iski kun ne oli niin söpöjä :D

Meowth katseli yötaivasta hämillään. Tähdet tuikkivat kuolemanpelkoaan kuin yrittääkseen kertoa pienelle kissapokemonille jotain, minkä se oli unohtanut rakettiryhmään liityttyään. Kissa ei osannut enää kuunnella luontoa muiden pokemonien tavoin, se oli liiaksi keskittynyt ihmisten maailmaan. Meowtha kylmäsi.

Kermaturkkinen kääntyi hitaasti, kääntäen selkänsä tummalle samettitaivaalle. Kääntyessään se huomasi jonkun hiipineen sen taakse.
”Pika-pikachu?”, viereen käynyt sähköpokemon kysyi hiljaa. Mitä nyt?

”Ei mitään, Pikachu. Nukutaan nyt ja etsitään huomenna James ja Jessie”. Pikachun kasvoille piirtyi hymy ja poskilla säteili sähkövirta. Se käpertyi kiinni Meowthin kylkeen ja kissapokemon tunsi, kuinka sähkövirta siirtyi keltaisesta turkista kermaiselle kunnes se ympäröi heidät ja loi taivaalle heidän omat yövalonsa.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 20:03:23 kirjoittanut Nansu »

Cuddy x House
Bellatrix
= pure love ♥

Sofiesque

  • Vieras
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #1 : 07.04.2013 16:56:04 »
No awww :D

Täytyy kyl sanoa että tää taitaa olla ensimmäinen pokemon-paritus mikä on mulla osunut silmään, mutta oliko vähän söpö! Ja suorastaan yllätyin kuinka kaunista tekstiä, tämmöisistä parituksista tulee helposti semmoista läppähuumorikamaa (jossa ei siis sinänsä ole mitään vikaa), mut tää oli oikein runollinen ficci.

Ajatus siitä, että Meowth on jotenkin vieraantunut pokemon-identiteetistään, on aika mielenkiintoinen. Ihmekös tuo, kun on ollut niin pitkään osana Rakettiryhmää. Pituutta olisin toki kaivannut lisää kuten oikeastaan aina raapaleiden kanssa, joten lukisin kyllä mielelläni lisääkin, jos päätät laajentaa vaikkapa raapalesarjaan. (: Kirjoitusvirheitä en löytänyt kuin parissa kohtaa, joissa olit kirjoittanut Meowthin nimen väärin.

Lainaus
Tähdet tuikkivat kuolemanpelkoaan kuin yrittääkseen kertoa pienelle kissapokemonille jotain

Yksi mun lempikohdista. Sekä tietenkin söpöäkin söpömpi lopetus:

Lainaus
Pikachun kasvoille piirtyi hymy ja poskilla säteili sähkövirta. Se käpertyi kiinni Meowhtin kylkeen ja kissapokemon tunsi, kuinka sähkövirta siirtyi keltaisesta turkista kermaiselle kunnes se ympäröi heidät ja loi taivaalle heidän omat yövalonsa.

Juuri tota meinasin sillä runollisuudella. Näin lyhyeen tekstiin en oikein enempää osaa kommentoida, mutta tykkään kovasti sun kirjoitustyylistäs ja lukisin mielelläni lisää, mikäli päätät jatkaa. Joka tapauksessa kiitos lukukokemuksesta.

Nansu

  • ***
  • Viestejä: 16
  • and i'd give my life away
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #2 : 07.04.2013 20:06:35 »
Kiitos kommentista Dolores! <3

Itse oon huomannut kans että Pokemonista yleensä kirjotetaan ennemmin huumorificcejä kun söpöilyä tms... Harmi sinänsä. Voi olla että pokemonraapaleita olis tulossa enemmänkin, joko tällä parituksella tai sit jollakin muulla.. Tätä ainakin oli kiva kirjottaa!

Kiitos vielä ihanasta kommentistasi :3

Cuddy x House
Bellatrix
= pure love ♥

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #3 : 08.04.2013 20:37:49 »
IIIIH. <3

Tämä raapale on haitannut opiskeluani kiusannut minua koko sen ajan, kun se on ollut täällä. :---D Koko ajan ajatellut, että pakko lukea vielä kerran, pakko kommentoida. Siis vähänkö söpö fandom ja söpö paritus, kuolen!

Jaa, edellinen kommentoija jo sanoikin kaiken järkevän sanottavan. (: Ihanasti kirjoitettu, tuo runollinen kuvaa tätä oikein hienosti. Kirjoitusvirheitäkään en löytänyt, mutta pari juttua kummastuttivat:

Lainaus
Kermaturkkinen kääntyi hitaasti, kääntäen selkänsä tummalle samettitaivaalle.
Tähän ei varmaan tulisi pilkkua, koska lauseenvastike? Tai sitten olen hakoteillä. Todella pilkunviilausta kyllä. Rakastan muuten sanaa kermaturkkinen.

Lainaus
”Pika-pikachu?”, viereen käynyt sähköpokemon kysyi hiljaa.
- - - -
”Ei mitään, Pikachu. Nukutaan nyt ja etsitään huomenna James ja Jessie”.
Ja ensimmäiseen ei kai kuuluisi pilkkua, koska sitä ennen on kysymysmerkki, ja toisessa tuo piste on tipahtanut lainausmerkeistä.

Äh, tämä on todella huono kommentti. Halusin tulla kertomaan, että pidin ihan hurjasti ja tällaisia saa toki kirjoittaa lisää, kannatan. Kiitos tästä piristyksestä.  :-*
everybody knows there's a party at the end of the world

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #4 : 08.04.2013 21:11:00 »
Komppaan tässä kyllä vahvasti Doloresia. Voi että kun osaa olla lutunen raapale. Siitä olisi helposti saanut pidemmänkin. Itse olisin ainakin mielelläni lukenut pohjustusta sille, miten tuohon hetkeen päädyttiin. Toisaalta, se, että siihen olisi yritetty laittaa enemmän - varsinkin jos mielikuvitus ei sitä samaan syssyyn tarjoa - olisi saattanut rikkoa tuon herkän ja vähän utuisenkin tunnelman. En tiedä. Hmph, en mä mitään pilkkuvirheitä huomannut. Olin varmaan niin keskittynyt kaikkeen muuhun tossa tekstissä. :D

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Heidi

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #5 : 14.04.2013 01:46:28 »
Mua hämmentää suuresti, että päädyin lukemaan jotain tällaista. Fandom herätti uteliaisuuteni ja onneksi avasin tämän, sillä yllätys oli äärimmäisen positiivinen. Kuten joku tuossa sanoi, mäkin liittäisin pokemonin enemmän siihen läppähuumoriin ja siksi tää tuntuikin tosi erilaiselta.

Itteäni ei haitannut tekstin lyhyys yhtään paitsi siinä mielessä, että on jotenkin vaikeampaa keksiä paljoakaan kommentoitavaa. Fluff ei ole ollenkaan mun juttu, yleensä kierrän sen visusti kaukaa, samoin kuin matalien ikärajojen tekstit, mutta päätin, että poikkeus vahvistaa säännöt. Eikä söpöily tässä haitannut ollenkaan, koska nää on niin suloisia palleroisia tuitui, olisin hyvin voinut lukea paljon enemmänkin ja useampiakin rääpäleitä. Tunnelma tästä välittyin hienosti, mulle jäi jotenkin tosi rauhallinen fiilis. Onnistuit valitsemaan juuri oikeat sanat, kermaturkki, samettitaivas ja yövalot oli mun suosikkeja.

Pahoitteluni lyhyestä kommentista ja kiitos onnistuneesta söpöilystä.

Nansu

  • ***
  • Viestejä: 16
  • and i'd give my life away
Vs: Pokemon: Yövaloja | Pikachu/Meowth | S
« Vastaus #6 : 21.04.2013 02:07:19 »
Kiitos ihan kamalasti teille kommentoineille! Olen yllättynyt mun (POKEMON)raapaleen saamasta vastaanotosta ja kiitän nöyrimmin niin kaikista kilteistä sanoistanne kuin rakentavasta palautteestakin. Kirjoittelen lisää kun ehdin ja inspiraatio iskee, toivottavasti jatkossakin sattuu teidänlaisia ihanuuksia tänne <3
Kiitos, Heidi, dramaqueen ja Mightyena (:

Ai niin, Mightyena, voi miten ihanaa että olen saanut taas yhden sielun pelastettua kuivilta koulukirjoilta, edes hetkellisesti! ;3

Cuddy x House
Bellatrix
= pure love ♥