Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli, Ammattilaisia ja vainopistiäisiä, Rue, S  (Luettu 2733 kertaa)

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Nimi: Ammattilaisia ja vainopistiäisiä
Kirjoittaja: Maww
Beta: Swizzy
Ikäraja: S
Fandom: Nälkäpeli
Disclaimer: Suzanne Collins omistaa hahmot ja Nälkäpelin, minä vain lainaan, enkä saa tästä rahallista korvausta.
Päähenkilö: Rue
Summary: Ruen ajatuksia Areenalta ja hieman sitä ennen.
Genre: drama, pieni h/c, tuplaraapale
Haasteet: raapalekaivo
Varoitukset: -
A/N: Eka Nälkäpelific ja tuplaraapale. Kommentit olis kivoja :D

Rue PoV

Ammattilaiset. Minä halveksin heitä. He halusivat tänne vapaaehtoisesti, meidät pakotettiin. He saapastelivat täällä, kuin omistaisivat koko paikan, vaikka oikeasti hekin ovat vain Capitolin käsinukkeja yhtä lailla kun mekin.

Ammattilaiset liittoutuivat, vaikka kuka tahansa heistä voisi voittaa yksinkin, paitsi tällä kerralla. Tällä kerralla Nälkäpelissä oli eräs toinenkin, jolla oli mahdollisuuksia voittoon. Vaikka hänkin oli ollut vapaaehtoinen, hän ilmoittautui peliin siskonsa takia. Katniss Everdeen, yksitoista pistettä, liekehtivä tyttö. Hänen kanssaan kannattaisi liittoutua. Hän vaikutti mukavalta.

Eipä silti, minäkin osasin jotain. Minä olin nopea. Minä olin kevyt. Niillä taidoilla ei kuitenkaan ketään tapettaisi.

Olin kuitenkin ujo. En uskaltanut pyytää heti Nälkäpelin alettua Katnissia liittolaisekseni. Hyppelin puissa, piilottelin ammattilaisilta, söin marjoja. Sellaista elämäni oli Areenalla.

Minä näin toisia tribuutteja, mutta he eivät nähneet minua. Katnissin kanssa liittoutuminen houkutteli minua päivä päivältä enemmän. Niinpä päätin yrittää.

Näytin Katnissille vainopistiäiset. Niillä saisi tapettua ainakin pari ammattilaista, he kun olivat leiriytyneet sopivasti pesän alle.

Pahaksi onneksi pari vainopistiäistä pisti myös Katnissia. Hän lähti hoipertelemaan pitkin Areenaa. Voisin auttaa häntä myöhemmin, noin sekavassa tilassa hän ei apuani huolisi.

Löysin Katnissin muutaman tunnin päästä. Hän näytti kamalalta. Hain hänelle kasvia, jonka avulla hän paranisi.

Odottelin Katnissin heräämistä. Pureskelin uusia lehtiä ja otin vanhoja pois.

Viimein Katniss heräsi. Hän hymyili minulle. Meistä tulisi liittolaiset.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 11:11:46 kirjoittanut Beyond »
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

mellonami

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: Nälkäpeli, Ammattilaisia ja vainopistiäisiä, Rue, k-7
« Vastaus #1 : 05.09.2012 14:58:15 »
voi kun ihana:D Sääliksi käy Rueta, kun tietää miten hänen käy. Tämä on mukavan toiveikas
Toivon, koska uskon
uskon, koska rakasta
ja rakastan, koska toivon

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Nälkäpeli, Ammattilaisia ja vainopistiäisiä, Rue, k-7
« Vastaus #2 : 07.09.2012 19:34:01 »
Aivan ihana ficci :D

Ihana kirjoitus ruen näkemyksistä ja siitä että häntä houkutti liittoutua Katniss kanssa, ficci oli myös kirjoitettu tosi hyvin ja pidin tästä kovasti.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Nälkäpeli, Ammattilaisia ja vainopistiäisiä, Rue, k-7
« Vastaus #3 : 07.09.2012 20:19:17 »
mellonami, awww, olet löytänyt tämän ja vielä kommentoinutkin tähän, vaikka tämä on jo pari kuukautta vanha. Kiitos! Minustakin Rue olisi ansainnut paremman lopun.
Kuolotar, awww, toinen kommentti! Kiitos palautteestasi, tulin siitä hyvälle mielelle! =:)
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015