Kirjoittaja Aihe: Take me higher, Mr. Anonymous, K-11  (Luettu 1552 kertaa)

onetoysoldier

  • dinosawr
  • ***
  • Viestejä: 66
  • VIVA LA VIDA
Take me higher, Mr. Anonymous, K-11
« : 16.05.2011 17:39:20 »
// Alaotsikko: SS/HG, k-11, draama(?), one-shot

Otsikko: Take me higher, Mr. Anonymous
Kirjoittaja: onetoysoldier
Ikäraja: K-11
Genre: one-shot, draama
Paritus: Severus & Hermione

A/N: Tämä syntyi eräänä iltana ihan puhtaasti fiilispohjalta, kuunnellessani erästä hyvin mukaansatempaavaa biisiä. Sitten tämä jäi lojumaan mutta päätin nyt sittenkin julkaista tämän, vaikka puhdasta ajatuksenvirtaa onkin. JOO IHKUU :D Lempiparituksella, tietysti!
p.s. Ärsyttää kun en muista mikä biisi oli kyseessä. Epäilen vahvasti että se oli Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza....8--)

*

TAKE ME HIGHER, MR. ANONYMOUS

Ruskea tukkani liehui vapaana ilmavirran mukana. Hiuslakalla kovetetut kiharat hyppivät olkapäilläni ylös ja alas.
Ruskettunut, kova käsi kävi hiuksissani, jatkaen matkaansa maidonvalkealle kaulalle. Puraisin huultani ujosti, kun toisen käsi jatkoi matkaa vyötäisilleni. Tanssilattian kirkkaat valot loivat varjoja toisen kasvoille, saaden tämän näyttämään vaaralliselta. Ja samaan aikaan erittäin kiehtovalta. Virnistin ilkikurisesti ja heitin käteni ilmaan. Mielihyvä nousi sisälläni käärmeen lailla, kiemurrellen pikkuvarpaasta sääriä pitkin vatsanseudulle ja siitä suoraan päähän. Musiikki soi villisti, kiihdyttäen pienen sydämeni aivan uusiin stratosfääreihin. Toinen kietoi kätensä ympärilleni, painaen kuuman vartalonsa omaani vasten.

Olin pyörtyä tunteesta. Ihmiset imaisivat minut mukaansa. Tunsin vain oman sydämeni lyönnit sekä infernaalisen, absurdin mielihyvän. Se tuntui yliluonnolliselta. Katsoin ympärilleni. Näin vain heiluvia käsiä, nauravia kasvoja.
"Älä huoli", toinen murahti, vetäen minut mukaansa yhä syvemmälle iltaan. Olisin halunnut pyristellä pois, mutta antauduin hetken vietäväksi.

Maailma pyöri ympärilläni. Muistan nauraneeni, ja kovaa. Toinen haki minulle hienossa lasissa jotain juomaa, mutta en muista mitä lasille tapahtui. Tunsin hänen kuuman hengityksensä kaulallani, olimme molemmat kuumissamme. Jatkoin tanssimista. Otin hiukan lisää juotavaa. Se maistui oudolta. Toinen sanoi sen olevan elämän eliksiiriä, joka vie kaiken mennessään. Hymyillen join lasin tyhjäksi. Todellisuus alkoi hämärtyä, musiikin kiivas jytke tuntui hänen korvissaan.

En tiennyt mitä kello oli, mutta yllättäen huomasin tanssiparini hävinneen. Tunsin vahvan käden tarttuvan minua olkapäästä, vetäen minut ulos juhlien imusta. Pupelsin jotain epämääräistä, sanat eivät tuntuneet todellisilta enkä saanut ainuttakaan järkevää lausetta ulos suustani. Kompuroin hänen perässään ja päädyin viileään ulkoilmaan. Minut ohjattiin mustaan autoon, joka odotti clubin ulkopuolella. En jaksanut panna vastaan, joten istuin kiltisti mustalle nahkapenkille. Hän istui viereeni, mutta ei vieläkään suostunut sanomaan sanaakaan. Nauroin huumaantuneesti, tanssimusiikin jytke virtasi yhä suonissani.

Ajomatka jatkui. Tunsin mielihyvän hiipuvan, kylmyyden valtaavan minut. Nyyhkäisin. Kysyin oliko hänellä niitä hauskoja pillereitä. Hän vastasi ei. Anelin häneltä alkoholia. Hän vastasi ei. En pimeässä tunnistanut hänen kasvojaan. Minut kannettiin portaita ylös, ovi avattiin ja minut laskettiin pehmeälle sängylle. Hän riisui vaatteeni, kenkäni, pyyhki kasvoni yliampuvasta meikistä jonka olin sutaissut kasvoilleni aiemmin. Mumisin jotain, kuumien kyynelten pyyhkiessä kasvojani. Sitten nukahdin.

Heräsin aamulla. Tai saattoi se olla päiväkin. Haistoin ensimmäisenä kuoleman. Se olin minä. Haisin viinalle. Ja tanssille. Minua oksetti, päätäni särki. Painauduin uikuttaen syvemmälle pehmeään tyynyyn. Häpeä, itseinho ja tuska vyöryivät ylitseni.
Lempeästi minut vedettiin vasten hänen vartaloaan. Tuttu, miehinen tuoksu levisi sieraimiini. Tunsin hänen vartalonsa lämmön, hitaasti kohoilevan rintakehän.
"Severus", inahdin itkuisena.
Hän sihahti, painaen kasvonsa hikiseen niskaani. Hetkeen hän ei sanonut mitään.
"Älä enää ikinä tee tuota", hän hymisi lopulta. "Lupaa se. Älä enää ikinä lähde luotani tuolla tavalla."
Käännyin katsomaan hänen kasvojaan.
"Lupaan."

*

Kiitos :D
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:37:24 kirjoittanut Vanilje »
villiydytääks?

Pahviprinsessa

  • Muumimamma
  • ***
  • Viestejä: 290
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
Vs: Take me higher, Mr. Anonymous
« Vastaus #1 : 17.05.2011 10:28:51 »
O.o Woooou, jännä! Siis mielettömän upea kirjoitus tyyli; luin tämän toistamiseen ja jäin tölläämään näyttöä luukku auki...mikä nyt ei Atk: tunnilla ole paras mahdollinen vaihtoehto! :D Mutta kuitenkin;mahtavaa! oli mukava lukea tällaista vaihtelevan omaperäistä perusmätö sijaan, eikä minkään muotoisia virheitäkään näkynyt! Ja vielä tajunnanvirralla kirjoitettu; ei jumankeutana!

loistavaa,loistavaa med ihkutusviesti;
-lumi
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas

onetoysoldier

  • dinosawr
  • ***
  • Viestejä: 66
  • VIVA LA VIDA
Vs: Take me higher, Mr. Anonymous
« Vastaus #2 : 22.05.2011 18:23:07 »
luminary, kumarran syvään (-: ! Kiitänkiitänkiitän aah. En ole vieläkään ihan varma että pidänkö tästä tälläsenään, tähän vois kehitellä jonkun ficin taustalle... Hmm.
villiydytääks?