Kirjoittaja Aihe: Haluun sut | K-11 | Matias/Roosa/Aleksi  (Luettu 1414 kertaa)

nameless-

  • Vieras
Haluun sut | K-11 | Matias/Roosa/Aleksi
« : 17.04.2012 19:23:56 »
Title: Haluun sut
Author: Laxmi
Genre: Angst?
Paring: Matias/Roosa/Aleksi
Ikäraja: K11


A/N: Tämmönen OC pätkä nyt sitte jaa Matiaksen PoV.



Haluun sut

Olin joskus ihastunu yhteen Miraan, vaikka me oltiin hiton hyviä ystäviä. Mut sit tapahtu yllättävä käänne ja ihastuin Miran parhaaseen frendiin Roosaan, joka oli osittain tosi ujo tyttö. Tai emmä tiiä voiko sitä ujoks sanoo, olihan se kuitenki helvetin puhelias kun siihen tutustu ja kaiken lisäks sitä ei hävettäny mikää, jos se sille päälle sattu. Mä olin jotenki erilainen Roosaa kohtaan, kuin muita aikasempia ihastuksiani. Yleensä kerroin sille tytölle, joho oon ihastunu heti et tykkään siitä, mut Roosalle mä en uskaltanu. Se katto kaikkia aina nii pahasti, mut tuskin tahallaan. Eikä Roosa ollut koskaan seurustellu, luulin sitä jopa lesboksi joskus.
Joka tapauksessa mä en voinu puhuu kellekkää Roosasta, koska yleensä avauduin Miralle, mut sekin ajatus oli sillon syrjäytetty. Muille jätkille en viittinyt edes mainita, ku ei niistä kukaan ois mitään tajunnu.

Yks päivä mä rupesin pelaa Roosan kanssa silmäpeliä, tai siis mä olin huomannu et se vilkuili mua tosi usein. Sit mäkin rupesin kahtoo sitä rohkeemmin. Tosin sillon en tiennyt, että Roosa oli ihastunu yhteen toiseen jätkään, jonka myös mä tunsin vaikka en ollutkaan sen jätkän parhaita kavereita. Se oli pelannut sen toisenki jätkän, Aleksin, kanssa jo pitkään silmäpeliä. Sit ne vaan rupes seurustelee ja mä jouduin taas pettyy. Avauduin lopulta Miralle, joka sääli mua, koska sekin oli antanu mulle sillon pakit. Mut sain myös kuulla yllättävän jutun, et Roosa oli tykännyt mustakin, Aleksin lisäks. Jos olisin ollut rohkeempi, Roosa ois nyt mun. Tieto sai mun olon vaa paskemmaks.

Joka vitun päivä jouduin kattoo ku suutelit sitä helvetin homoa, joka hymyili sulle ku enkeli. Mun oli pakko myöntää, että olitte tosi arkinen pari. Luulis sen olevan perseestä, mut mikäs mä olin valittamaan. Sä satutit mua joka vitun kerta kun katoit muhun ja tajusin, että sä vilkuilit mua yhä. Mut mä en enää pystyny kattomaan takasi.

Halusin vaan sut itelleni ja se siitä.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:20:15 kirjoittanut Pyry »

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Haluun sut | K-13 | Matias/Roosa/Aleksi
« Vastaus #1 : 18.04.2012 21:09:26 »
Tää vaikuttaa ihan kiinnostavalta :) Mä ainakin tykkäsin. Teinidraamat/teinien suhdesotkut on aina mielenkiintosta luettavaa.. tai noh, yleensähän kaikenlaiset suhdesotkut on sekavia ja niistä aiheutuu ylimäärästä miettimistä. :D Tykkään siitä kun muilla ihmisillä on draamaa ja tollasta ylimäärästä sekoilua.. :DD Täs kommentissa ei selvästikään oo päätä eikä häntää, mutta siis haluun ehdottomasti jatkoo ja.. niin, tosta otsikosta. Mietin pitkään et mistä se on niin tuttu, mut toihan on jonkun biisin nimi (kai vissiin..? :D ).. ellen ihan väärässä oo :D

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥