nimi: Dracon virheellinen valinta
kirjoittaja: Ripple
Genre: Slash, humor
paritus: H/D
ikäraja: S
Summary: Harry passittaa Dracon ensimmäistä kertaa jästivaateostoksille. Kuinka vaikea tehtävä se voikaan Dracolle olla?
Disclaimer: Henkilöt omistaa mahtava J.K. Rowling, en totisestikkaan minä! Lainailen vain..
A/N: Ei tässä oikeastaan mitään ideaa ole, kunhan kirjoittelin
Mutta kommentteja kiitos!
---
Harry nauroi niin, ettei ollut saada henkeä. Kaksinkerroin taipuneena hän painoi toisella kädellä mahaansa samalla kun otti toisella kädellä seinästä tukea. Hänen jalkansa olivat pettää hysteerisen naurun takia, joka vain lisääntyi kun hän nosti taas katseensa olohuoneessa seisovaan poikaystäväänsä.
”No onpa hauskaa! En ymmärrä mikä tässä nyt noin paljon naurattaa… HARRY! Lopeta jo!” Draco tiuskaisi närkästyneenä ja hieman punastuneena Harrylle. Blondi ei pitänyt siitä kun hänelle naurettiin. ”Voisitko ystävällisesti kertoa minullekin mikä on noin hauskaa?”
Kuivatessaan naurunkyyneleitään, Harry sanoi ääni edelleen naurua tihkuen: ”Kun sanoin, että sinun pitää hankkia iltaa varten jästivaatteet, olisi kai pitänyt tulla mukaasi ostok…” mutta Harry ei saanut lausettaan loppuun, ennen kun purskahti taas nauruun. Hän jatkoi sitä ainakin minuutin, jona aikana Draco vain katsoi hyvin murhaavasti poikaystäväänsä. ”Et nimittäin aivan onnistunut tehtävässä”, Harry sai lopulta lisättyä hekotuksensa lomasta.
Pojat olivat noin viikko sitten saaneet viimeisen Tylypahkan vuotensa päätökseen ja olivat juuri muuttaneet yhteen kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Edellisenä iltana Harry oli ilmoittanut Dracolle, että heidät oli kutsuttu erään hänen jästiystävänsä häihin ja Dracon olisi sitä varten hankittava itselleen jästijuhlapuku. Draco ei koskaan oikeastaan ollut asunut tai suuremmin oleillutkaan elämänsä aikana jästiseuduilla, eikä hänen perheessään milloinkaan käytetty jästivaatteita tai harrastettu mitään muutakaan jästeihin liittyvää, joten Dracolle sattui usein pieniä kömmähdyksiä ja sekaannuksia liittyen jästien tavaroihin tai käytäntöihin, mikä usein huvitti Harrya. Tällä kertaa Harry ei kuitenkaan pystynyt edes esittämään ymmärtäväistä tai estämään itseään nauramasta, koska Draco näytti yksinkertaisesti liian huvittavalta seisoessaan siinä hänen edessään aivan pokkana naisten jakkuhousupuku päällään.
”Miten niin? Onko tässä puvussa jotain vikaa? Minusta tämä istuu minulle oikein hyvin.”
Dracoa loukkasi suunnattomasti, että Harry, jolla ei ollut läheskään yhtä paljon tyylisilmää kuin hänellä, nauroi hänen vaatetukselleen.
”Istuuhan se… Mutta sanonpahan vain, että jos meinaat tuossa puvussa tulla, tulet keräämään melko lailla katseita puoleesi."
”No mutta ainahan minä kerään katseita puoleeni. Vai väitätkö, ettei komea ulkomuotoni muka houkuttelisi ketä tahansa täysijärkis…”
”Se on naisten puku Draco”, Harry keskeytti toisen leveästi virnistäen.
”Mitä?” Draco vinkaisi kauhistuneena ja katsoi itseään peilistä.
”Se on naisten puku”, Harry toisti kuulostaen siltä, että purskahtaisi hyvin pian taas nauruun.
”Mutta… ei voi olla… eihän tämä paljoakaan poikkea tuosta sinun puvustasi, tämä on vain tyylikkäämpi ja istuvampi ja… Taidatkin vain valehdella minulle. Eivätkö jästinaiset pukeudu joihinkin mekkoihin tai leninkeihin tai… johonkin…?”
”Kyllä, mutta myös tuo on naisten puku, vähän virallisempi sellainen, mutta kuitenkin. Voit tietysti tulla minun daaminani juhliin jos haluat. Kyllä se minulle sopii oikein hyvin. Minulla taitaa olla täällä jossain Hermionen jättämiä meikkejäkin, voit laittaa myös niitä. Hermione ei varmaankaan pahastu jos lainaat niitä vähän”, Harry pilaili nauruaan pidätellen.
”Ei! Ei, enkä tule. En tule koko typeriin juhliin! … Perhanan jästit!” Draco huusi ja marssi takaisin makuuhuoneeseen kasvot punaisina hehkuen.
”Taisikin olla aika kova isku meidän pikku tyyligurullemme”, Harry mutisi hiljaa ja virnuili itsekseen seuratessaan poikaystäväänsä heidän yhteiseen makuuhuoneeseensa.
Draco oli jo ehtinyt riisua jakkutakin ja paidan päältään ja seisoi nyt pelkät tiukat housut jalassaan, penkoen Harryn vaatekaappia. Harry tuijotti hetken blondia ja mietti varmaan tuhannennen kerran kuinka toisen hoikka vartalo saattoi olla niin syötävän seksikäs.
”Mitä etsit?”, Harry lopulta kysyi.
”Jotain päälle pantavaa.”
”Juurihan sanoit, ettet aio tulla juhliin.”
”En aiokaan, mutta tarvitsen silti jotain vaatteita, koska aion mennä jonnekin baariin, ja täällä typerällä jästialueella pitää käyttää näitä typeriä jästivaatteita, enkä itse satu omistamaan ainuttakaan sellaista typerää vaatekappaletta, joten joudun jälleen kerran lainaamaan sinulta!” Draco tiuskaisi näreissään.
”Älähän nyt pillastu. Lainaat minulta pukua, koska kyllä me menemme niihin häihin. Olen jo luvannut Jasperille.”
”Hmph.”
”Dracooo, älä nyt ole naurettava. Pistä nyt vain töpinäksi, me myöhästymme pian."
”…”
”Kultaaa…”, Harry jupisi ja painautui Dracoa vasten painaen suukon tämän huulille.
”Mmmm… Jos vain jäätäisiin tänne, olisi paljon hauskempaa viettää laatuaikaa sinun kanssasi”, Draco vastasi huulet Harryn huulilla kiertäen samalla kätensä ruskettuneen pojan vyötärölle.
”Olisihan se… Mutta kun lupasin jo, että menemme”, Harry murisi hiljaa silmät suljettuina ja hengittäen toisen pojan huumaavaa tuoksua sisäänsä.
”Mitä sitten, eivät he huomaa jos me puutumme.”
”Niin… ehkä eivät…”, Harry sanoi hymyillen ja siirsi katseensa suoraan häneen katsoviin jäänharmaisiin silmiin. ”Ehkä voisimmekin jäädä kotiin… Jos vain puet tuon puvun takaisin päällesi, näytit siinä aivan pirun seksikkäältä.”
Draco virnisti Harrylle ja vastasi: ”Tiesinhän minä sen, kyllähän minulla silmää sentään on… Vaikkakin minua vähän loukkasi, että nauroit minulle.”
”No vähemmästäkin, sehän on naisten puku. Oikeasti Draco, eikö mieleesi tullut ensin katsoa miltä osastolta sitä oikein etsit…miesten ja naisten osastot ovat sentään sijoitettu erikseen.”
Draco tönäisi Harryn sängylle ja heitti tätä tyynyllä naamaan. ”Senkin paskiainen, kyllä minä sinulle kohta osastot näytän…” Ja hyppäsi sitten mustatukkaisen pojan päälle sängylle.
---
FIN.
Jos olet tähän asti lukenut, niin voisitko vaivautua heittämään kommenttia? KIITOS!