Kirjoittaja Aihe: Talven hellekausi (H/D, K-11, oneshot)  (Luettu 6318 kertaa)

susienkeli

  • ***
  • Viestejä: 111
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #20 : 25.03.2011 20:02:50 »
Aivan ihana kerta kaikkiaan en saa oikein sanottua mitään kun oli niin hyvä :D hellekausi todellakin :D
Vaikka palaisin ristillä väärinpäin
En koskaan kiellä sinua rakkain
Tahdon jakaa sen hyvän, sen pahan
Sekä hyvän ja pahan väliltä kaiken
Vielä joskus, joskus jossain
Loistamme kirkkaammin kuin aurinko ja kuu
Eikä kukaan, eikä koskaan, eikä milloinkaan
voi sitä poistaa elän vain sinua varten

kataaa

  • Vieras
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #21 : 20.06.2011 18:26:25 »
olipa sairaan suloinen, ja iiiihana tuo loppu! Super hyvä ONE-SHOT <3

aattelin ku tulin koneelle et en luo one-shotteja vaa etin pitemmän tarinan mut, onneks aloin lukee, -tää on nyt varmaa neljäs..?- oisin muute saattanu missata tän! ;)

kukkula

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #22 : 29.05.2012 15:05:42 »
HEI APUA!!!
Tää on siis täydellinen H/D-ficci!! Mistä sä tänki vetäsit?!
Herranjestas, mä pyörryn kohta... Eihän tähän pysty ees sanoo mitään rakentavaa...
Ja eiköhän me kaikki olla samaa mieltä, et Dracon hiukset on seksikkäät sekasin, am I right? Ei mul muuta, ku et tää siis on vaan ihan täydellinen<3

Kukkula kiittä tästä ficistä<3

Ps. Harryn päiväkirja... mä haluun lukee sen ;)
"Cas get out of my ass!"

"I was never in your ...."

castaway

  • älytön perverssi
  • ***
  • Viestejä: 30
  • love is love ♥
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #23 : 12.07.2012 01:23:46 »
Ihan paras! <3

tosi hyvin ja hauskasti kirjotettu (: ja Ronin ilme olis kyllä ollu NIIN näkemisen arvonen xD mun kaveri nauraa silmiä päästään tos vieres xD

ja rakastan Drarrya, mutta kukapa ei (: kiitos vielä aivan mahtavasta ficistä (: oon nyt vasta päättäny tutustuu Suomalaiseen ficci tarjontaan (: KIITOS (:: ♥:lla legendrarry
I'm the saint of all the sinners

Scork

  • ***
  • Viestejä: 64
  • ava ryöstetty Nukkemestarilta
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #24 : 21.07.2012 23:47:54 »
Kirjoitustyylisi oli mieleeni, ja se virheettömyys vasta olikin! Etsinkin juuri sopivaa 'iltapurtavaa' ja päätin pitkästä aikaa avata H/D parituksella omaavan ei-niin-vakavan ficin. Hyvä oli one-shotiksi, vaikkei aivan kruunua ansaitse yksilöllisyydellä. Paljon samantapaisia tarinoita samalla parituksella. Tätä oli kuitenkin kiva lukea (:. Ei ollut järin yllätyksellinenkään, mutten voi sanoa sitä pahaksi asiaksi.
Loppu oli juuri sopiva tähän!
each have piece of magic

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: Talven hellekausi (H/D, K-13, oneshot)
« Vastaus #25 : 23.07.2012 18:05:59 »
Aivan ihana oli! Tosin kaikki ficit joita olen lukenut sinulta Sierra, eivät ole olleet huonoja.

Etsiskelin jotakin söpöä (muttei liian kun H/D:stä puhutaan) H/D ficciä lukemiseksi ja tämä tuli vastaan. Tästä tuli hyvä mieli. Ulkonakin on kesäillaksi pimeää, mutta tämä sopivasti piristi tylsää iltaa. 

Tämä oli hyvin kirjoittettukin. Pidän kirjoitustavastasi. Dracokin oli oma itsensä, eikä ollut muuttunut mitenkään kiltimmäksi kuten joissakin H/D ficeissä hän muuttuu.

Rakentavaa ei taas vaihteeksi löytynyt, mutta toivon että voit antaa sen anteeksi :D
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide