Kirjoittaja Aihe: Huono päivä, k-11, H/D romance,fluffy  (Luettu 6287 kertaa)

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Huono päivä, k-11, H/D romance,fluffy
« : 20.03.2010 13:40:07 »
Nimi: Huono päivä
Ikäraja: k-11
Genre: Romance, fluffy
Pairing: Harry/Draco
Disclaimer: En omista hahmoja, J.K.Rowlingin ovat.
Summary: Draco käveleskelee yksikseen Tylypahkassa, ja Harry bongaa tämän. Pojat sopivat aselevon, ja juttelevat ja pian tämä johtaa muuhunkin...
A/N: Päätin eräs kaunis "ilta" (yö) kirjoittaa käsin tälläisen klisee H/D ficin  :)  toivottavasti tykkäätte, valitettavasti tätä ei ole betattu, ja jatkoa ei näillä näkymin ole tiedossa...  :) kommentteja toivoisin hartaasti...  :-* ja virheitä varmasti löytyy, kirjoitin tämän puhtaaksi koneelle sairaana  :-\ tekosyyt haisee...  :D



Draco Malfoy käveli Tylypahkan autiolla käytävällä apeana ystäviensä ollessa Tylyahossa. Hän epäili olevansa ainoa, jolla ei ollut lupaa mennä sinne tänään.
Hän manasi mielessään isänsä joka ei ollut suostunut allekirjoittamaan lupalappua!
Typerä paska, poika ajatteli potkaistessaan ajattelemattomasti suuren portaikon yhtä lukuisista kiviportaista. Hän kirosi ja istui portaalle haudaten kasvonsa käsiinsä.

"Mitäs sinä täällä raivoat Malfoy?" kysyi ääni, jonka Draco tunnisti heti. Tämä tästä vielä puuttui. Potter!

"Ja mitähän se sinua liikuttaa Potter? Mikset ole kuraverisesi ja verenpetturi pisamanaamasi kanssa Tylyahossa?" Draco yritti heittää nasevasti, mutta hautasi kasvonsa uudelleen käsiinsä.

"Koska typerä setäni ei antanut lupaa." Harry sanoi katsoen epäuskoisena Dracoa ja istui tämän viereen.

"En minä jaksa aina riidellä kanssasi Malfoy. Eikö voitaisi edes täksi päiväksi tehdä aselepo?" hän kysyi sovittelevasti.

Draco katsahti poikaan yrittäen tuntea inhoa, mutta siinä onnistumatta nyökkäsi.

"Aivan sama. Tämä on niin huono päivä, että sama suoraan tehdä sovinto sinun kanssasi." Olisi varmaan sama tunnustaa sinulle rakkautenikin sinuun, hän lisäsi mielessään.

"No siinä olen samaa mieltä kanssasi. Kerrankin." Harry tuhahti.

"Pah."

"Mikset sinä ole Tylyahossa?"

"Koska idiootti isäni ei antanut lupaa." Draco mumisi.

"Onko isäsi idiootti?" Harry kysyi yllättyneenä.

"Yllätys yllätys." Draco hymähti. "Myös hänen ideansa minun varalleni ovat idioootteja."

"Vai niin. Minun ei varmaankaan kärsi kysyä mitkä ideat?"

"Älä ole masokisti Potter. Se sattuu." Draco tuhahti saaden Harryn nauramaan heitolleen.

"Tiedätkö, en tiennyt että olet näin hauska."

"Ai et vai? Johtuisikohan siitä ettemme me yleensä keskustele näin?

"Ehkä."

Pojat hiljentyivät, toisilta tietämättään ajatellen juuri samaa kysymystä: Mitä toinen ajatteli hänestä?

"Kuule Potter. Me tuota.. Minusta meidän ei tarvitsisi aina riidellä, tai siis..." Draco sopersi.

"Tai siis mitä?" Harry kysyi jännittyen.

"Tai siis..." Draco änkytti ja katsoi Harryn vihreisiin silmiin, ja aivan kuin silmien käskystä nojautui eteenpäin ja suuteli Harryn huulia.
Jättäen Harryn hämmästyneenä yksin istumaan portaalle Draco juoksi pois. Hän juoksi ja juoksi kunnes tuli johonkin salakäytävään jota ei ollut ennen nähnyt.
Väsyneenä hän vaipui istumaan kivilattialle. Ja juuri kun Harry saavutti hänet hän purskahti itkuun.
Tummahiuksinen poika istahti toisen viereen ja lohdutti:

"Draco hei, ei se haittaa vaikka sinä suutelitkin minua."

"Ai ei vai!? Sehän tarkoittaa että minä olen homo!" Draco valitti itkunsa lomasta.

"Ei meidän tarvitse kertoa kenellekään." Harry kuiskasi ja käänsi hellästi Dracon kasvot puoleensa.

"E-eikö?" blondi kysyi nieleskellen.

"Ei." toinen vastasi ja soi Dracon huulille suudelman.

Tämän jälkeen Draco katsoi häntä pitkään ennen kuin valahti selälleen lattialle antaen päänsä levätä Harryn sylissä.
Ja sitten hän kertoi tälle kaiken, aivan kaiken. Kuinka hän vihasi isäänsä ja Voldemortia ja kuolonsyöjiä. Kuinka hän oli jo kuusi vuotta ollut rakastunut Harryyn.
Nämä tiedot kuullessaan Harry yllättyi, sillä miten Malfoy voisi rakastua häneen?
Mutta nyt sillä ei ollut väliä, koska nyt he olivat kaksin.

"Kuule Draco, minäkin olen ihastunut sinuun..." hän tunnusti ujosti.

"Ai olet vai?" Draco kysyi naurahtaen. "Sepäs sattui."

"Hah, niin."



Aika kului, ja he olivat jutelleet jo melkein tunnin kun Harry ehdotti siirtymistä tarvehuoneeseen, kivilattia ei ollut järin mukava alusta istua enää hetkeäkään pidempään.

Niinpä he menivät tarvehuoneelle ja toivoivat hyvää huonetta tutustumiseen.
Sinne ilmestyi kaksi mukavan näköistä nojatuolia, kivitakka, matto, pöytä tuolien väliin ja pöydälle kristallipallo.

Draco istui toiseen nojatuoliin ja Harry toiseen.

"No, kumpi ennustaa ensin?" Harry kysyi leikillään.

"Sinä!" Draco naurahti.

"No hyvä on." toinen tuhahti ja nojautui kristallipallon ääreen.

"Minä nään... tuota..öh..." hän takelteli nähdessään itsensä suutelemassa Dracoa huulille.

"No? Veikö kissa kielesi, Potter?" Draco kiusasi.

Harry tuhahti ja katsoi uudestaan, tällä kertaa nähden Dracon istumassa hänen sylissään suudellen hänen kaulaansa.

"No minä nään sinut suutelemassa minua nojatuolissa! Siinä, saitko!?" Harry parahti saaden Dracon räjähtämään nauruun.

"Vai että haluat sinä minua Potter?" hän kysyi pyyhkiessään naurun kyyneleitä silmistään.

"Äh, älä viitsi Draco, minähän vain katsoin sinun tulevaisuuteesi!" Harry pihahti naama tulipunaisena.

"No hyvä on hyvä on. Minun vuoroni." toinen sanoi virnistellen ja kumartui krisallipallon puoleen, nähden saman kuin Harry.

"No huh huh!" hän naurahti.

"Mitä sinä näit?" Harry kysyi jännittyneenä.

"Saman kuin sinäkin." Draco sanoi nousten virnistellen Harryn syliin. "Ehkä meidän pitäisi toteuttaa se.."
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 05:17:16 kirjoittanut Kaapo »

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #1 : 20.03.2010 14:12:46 »
Tää oli tosi ihana! ;)
Tosi suloista miten pojat sopi ja sitten pian jo tunnustivatkin ihastustaan. <3

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #2 : 20.03.2010 14:17:37 »
Kiitti Tiara, kiva kun tykkäsit  :)
ite en oikeen tiiä mitä ajatella tästä  :-\

Tenshinohana

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Juh
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #3 : 24.03.2010 09:21:40 »
Oli herttaista n_n

Saattoi olla vähän OC ja hieman nopeaa se, että Malfoy meni suoraan töksäyttämään asiansa, mutta kaipa se on makuasia..

Tykkäilin kummiskin. n_n Onkos yää One-shot vai aattelitko jatkaa?

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #4 : 24.03.2010 16:32:15 »
en oo miettiny jatkanko :/
mutta jos joku hullu pyytää jatkoa niin maybe..
kiitos kun tykkäsit n.n

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #5 : 29.03.2010 09:01:32 »
Tää oli hauska, Draco-parka kun kaikki ovat idiotteja :D
Tietysti tämä oli kliseeficci, mutta sen sanoitkin jo itse niin turhaan mutisen siitä mitään! Idea oli hyvä ja toteutuskin kelvollinen, tää nyt etenkin aika nopeasti.

Tykkäsin tästä kuitenkin, ja tää sopii joko one-shotiksi tai pidemmäksi :)


- Nuk
Sans lui, je ne peux pas vivre.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #6 : 29.03.2010 13:44:51 »
Oi mä tykkäsin.. :D

Ainoo asia mikä ei oikeestaan iskeny, oli se, et Draco itki.. Ja muutenki tässä tuntu asiat etenevän vähän liian nopeesti. Mut silti ihanaa, et Draco ja Harry lopulta sai toisensa.

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #7 : 29.03.2010 15:45:20 »
NeitiMusta ja nukkekoti kiva kun tykkäsitte :)
Tämä nyt meni hiukan nopeasti, kun en ajatellut jatkaa, mutta nyt harkitsen sitä uudelleen...

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Huono päivä k-13
« Vastaus #8 : 13.02.2011 17:55:32 »
Suloinen pieni ficcceröinen. Tykkään (:
Tää on hyvä pelkästään näinkin, mutta voisithan sä toki jatkoakin kirjoitaa, mikäli vaan riittää aikaa ja tahtoa. Asetelma on jännä ja olisi mielenkiintoista tietää, miten kaikki muut suhtautuu näiden kahden juttuun.
Sä osaat kirjoittaa taas kerran ja yllättää kivoilla käänteillä. Ehkä vähän enemmän kuvailua ja pituutta olisin tähän tahtonut, mutta käy näinkin :>
Lainaus
"Draco hei, ei se haittaa vaikka sinä suutelitkin minua."

"Ai ei vai!? Sehän tarkoittaa että minä olen homo!" Draco valitti itkunsa lomasta.

"Ei meidän tarvitse kertoa kenellekään." Harry kuiskasi ja käänsi hellästi Dracon kasvot puoleensa.

"E-eikö?" blondi kysyi nieleskellen.

"Ei." toinen vastasi ja soi Dracon huulille suudelman.
Tästä kohdasta pidin paljon. Tässä on jotain ironista, mutta samalla epätoivoista. Thumbs up.
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

kataaa

  • Vieras
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #9 : 20.06.2011 23:56:55 »
yksi hullu lisää taas tänne joka tahtoo jatkoa!  :)
eteni joo tosiaan vähän nopeasti ja kuvailla olisi voinut olla enemmän, mutta silti tälläinen ihana söppänäinen ficci onneks luin ;)

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #10 : 29.08.2011 16:54:57 »
Joo eteni aika nopeasti ja olen samaa mieltä kataaan kanssa, olisi voinut kuvailla enemmän. Silti haluaisin mielelläni jatkoa.
Söpöhän tämä silti oli c:
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #11 : 08.09.2011 09:34:51 »
Lucius on idiootti, mutta sen takii Harry ja Draco pääty yhteen. Mä en toitota, että tarvitsist enemmän kuvailua, koska sä taisit ihan tietoisesti kirjoittaa tästä tälläisen kliseefluffyromance-sekoituksen. Mutta söpö oli.
Lainaus
"Draco hei, ei se haittaa vaikka sinä suutelitkin minua."

"Ai ei vai!? Sehän tarkoittaa että minä olen homo!" Draco valitti itkunsa lomasta.

"Ei meidän tarvitse kertoa kenellekään." Harry kuiskasi ja käänsi hellästi Dracon kasvot puoleensa.

"E-eikö?" blondi kysyi nieleskellen.

"Ei." toinen vastasi ja soi Dracon huulille suudelman.
Mun lempikohta. Söpöä :-*

-Feliicia


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

hilzo

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #12 : 08.09.2011 20:25:02 »
!!!Söpöä!  ;)
Harry ja Draco sopiikin ihmeen hyvin yhteen, niistä kahdesta on mukava lukee ficcejä!
Jatkoa vaan kehiin jos ideaa syntyy, kyllä siitä jotain kehkeytyy!  :P
"Se on lopun alkua! Tämä on ryöpytystä! Tämä on valtaisaa ryöpytystä!"

Tikkunekku

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #13 : 11.09.2011 00:41:49 »
Tykkäsin tykkäsin tosi paljon, ainuastaan olis voinu olla vähän hitaampitemponen, ja enemmän tekstiä :d

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #14 : 11.09.2011 07:57:30 »
hui, mitenkäs tähän nyt näin on ilmestyny kommentteja?  :o
 kiitos kaikille jotka ootte vaivautunu tätä kakkiletta kommentoimaan, en ite ees ymmärrä miten oon tämmöstä kehannu julkasta :'DD mutta hei!

 mietin että jos kirjoittaisin tälle jatkoa, ihan vaan pikkusen, ja toivottavasti ehkä saisin siitä ihan vähäsen ees laadukkaampaa? :'D (toiveita on hyvä olla, ihmiset!)

 mitäs mieltä oisitte? :)

hilzo

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #15 : 11.09.2011 14:18:11 »
Kirjota ihmeessä, kyllä siitä hyvää tulee. En osaa mitään vinkkejä antaa, mutta mun mielestä tuossa alkuosiossa oli jo laatua, oot vaan turhan vaatimaton. :)
"Se on lopun alkua! Tämä on ryöpytystä! Tämä on valtaisaa ryöpytystä!"

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #16 : 11.09.2011 16:59:34 »
Kävisi mulle kans. Tuo alkuosa oli sen verran kiinnostava, että olisi kivaa saada jatkoa tarinaan. :)
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Aurinkotyttö

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #17 : 11.09.2011 17:34:12 »
Söpö:3 Kerranki oli Draxun ja Harryn sovulle annettu selkee syy^^ Jotenki niin... no, söpö ;D

Täs vielä pilkunviilausta:
Lainaus
"Minä nään... tuota..öh..." hän takelteli nähdessään itsensä suutelemassa Dracoa huulille.
Näen, ei nään. Mikäli siis et laittanu tuota tonne tahallisesti, mutta musta se kuulostais muutenkin kivemmalta oikeella muodolla kun ei oo muuten puhekielellä :)
ava by puolipro

ka-ta

  • Vieras
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #18 : 18.09.2011 20:33:14 »
mä oon tainnu aiemminkin lukee tän mut ei se mitään tää on niin hyvä :) tää on vaan tosi ihana ku molemmat oikeesti tykkää toisistaa ja sit.... emmä tiiä en jaksa sepittää mut tää on tosi hyvä!

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Huono päivä, k-13, H/D romance,fluffy
« Vastaus #19 : 23.09.2011 21:39:10 »
äää, kiitos kaikki ihan valtavasti! :D mäki tykkään teistä ku te tykkäätte tästä!  :-*  jatkoa varmaan alan pikku hiljaa suunnitella, mutta en pääse koneelle kun viikonloppusin tällä hetkellä, niin kestää valitettavasti! ;/