Alolan Raichu on lisätty raideihin ihan pari päivää sitten. Kolmostason raid. Alolan Marowak on lisätty myös, se on nelostason raid (toisin kuin normi Marowak joka raideissa ollessa oli vain kakkostason).
Mulla meni Zapdos-päivä ihan kivasti, vaikka shinya en saanutkaan. Kahdeksan raidia pelasin, seitsemässä sain Zapdosin kiinni. Meidän tiimissä (oltiin kaikki Valoreita) yksi oli joku hiton Zapdos-magneetti, sai kolmelta ekalta raidilta kaikista shinyn! Sitten kokeiltiin yksi raid niin, että hän oli siinä kaikille yhteisessä ryhmässä, jolloin meidän poppoosta kukaan ei saanut shinya. Sitten hän tuli taas meidän raidryhmään ja sai shinyn XD Kahdelta seuraavalta hän ei saanut shinya, mutta vitsailtiin että se johtui nyt siitä että kesken molempien raidien hänen puhelimensa soi
Ja sen jälkeen hän sitten lopettikin raidauksen kun hänen piti mennä jonkun kaverinsa luo tai jotain.
Oli kyllä tosi kiva raidata muiden kanssa, vaikka itsekin siitä sitten kahdeksan raidin jälkeen lähdin enkä jatkanut loppuun asti (kun passit loppui enkä halunnut ostaa kolikoita niitä saadakseni). Sain mukavasti Zapdos-karkkia yhden puluni paranteluun (mulla oli niitä jo muutama ennestään ja yksi niistä "työmaana"). Sain myös paljon expaa, stardustia, kultavattuja ja rare candyja, joista suurimman osan syötin yhdelle Mewtwolleni. TM:jä tuli kerättyä myös, ja sain vihdoin viimeiseltäkin Tyraltani pois Fire Blastin ja tilalle Stone Edgen (mikä sopi hyvin kun sen fast attackina oli Smack Down).
Pluslesta on shinyversio. Itse olen saanut sen, en Minunia. Siitä ei tosin heti välttisti hiffaa, että se on shiny, koska se punainen on vain hieman tummempaa kuin normilla. Mutta kimaltelu vahvistaa, että se on shiny.
Zapdosin kanssahan on vähän sama juttu: normi ja shiny näyttää tosi paljon samalta, lähinnä sävyeroa nokassa ja koivissa.