Kirjoittaja Aihe: Kannattaako rakastaa (K-11, romance, angst, oneshot)  (Luettu 1244 kertaa)

FMAlover

  • ***
  • Viestejä: 284
Tarinan nimi: Kannattaako rakastaa
Kirjoittaja: FMAlover
Beta: Päksy
Fandom: Originaali
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Romance ja angst
Yhteenveto: Joku mietintä rakastumisesta ja sen aiheuttamasta tuskasta
A/N: Tämä on tositarina omasta elämästäni. Olkaa hyvät!

Se alkoi ystävinä mutta päättyi toivottomaan rakastumiseen.

Olin alitajunnassani haaveillut sinusta ties kuinka kauan, kunnes jotain viimein tapahtui. Yllätyksekseni myönsit olevasi kiinnostunut minusta muttet halunnut suhdetta, joten pysyimme ystävinä.

Yksi viaton ryyppyilta muutti kaiken. Alkuilta oli hauska: grillasimme, joimme ja juttelimme isommalla porukalla. Lopulta ihmiset alkoivat lähteä muualle tai mennä nukkumaan. Yritin huomaamattomasti hivuttautua lähemmäs sinua.

Huomaamattomuus oli turha toive. Tottakai huomasit mitä yritin ja kiersitkin kätesi olkapäitteni ympärille. Päädyin kainaloosi istumaan. Jonkin aikaa istuttuamme siinä, pyysit minut tupakalle ja kerroit ettet halua suhdetta. Annoit minun kuitenkin istua kainalossasi, kaipasithan itsekin läheisyyttä. Menimme sisään ja asetuin takaisin kainaloosi. En tiedä miten, mutta jotenkin me päädyimme suutelemaan. Suutelemaan paljon, en ole varmaan ikinä suudellut niin paljoa kuin sinä iltana. Jokaikisen suudelman aikana tunsin lentäväni taivaaseen ja olin onnellisempi kuin aikoihin. Myös harrastamamme aikuisten leikit olivat kuin unelmien täyttymys minulle.

Seuraavana päivänä lähdimme pois kyseisestä biletyspaikasta ja menimme minun asunnolleni jatkamaan sitä, mihin olimme edellisenä iltana jääneet. Tapahtunut toistui muutaman kerran ja pian huomasinkin olevani toivottamasti rakastunut sinuun.

Yhtäkkiä ilmoitit, että haluat ottaa minuun etäisyyttä. Nyt tunnen olevani eksyksissä ja yksin. Olit ainut asia, joka minut piti edes hiukan järjissäni ja nyt kun olet poissa elämästäni, tunnen sekoavani. Muistan kaikki kosketuksesi, jotka tuntuivat kuin tulelta ihollani. Muistan suudelmasi, jotka heittivät minut taivaisiin. Muistan kauniit sanasi, joita sanoit minulle, muistan hengityksesi korvaani vasten. Muistan vahvat käsivartesi ympärilläni ja minun pienen käteni sinun kädessäsi. Minä tosiaan välitän sinusta, olet minulle tärkeä, ikuisesti.

Minä rakastan sinua.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 08:35:43 kirjoittanut Pyry »
It does not do to dwell on dreams and forget to live
//Ava ei ole minun tekemäni, vaan puolipron kiitos siitä!