Kirjoittaja Aihe: Kauniita unia (S)  (Luettu 1797 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Kauniita unia (S)
« : 18.02.2011 23:11:21 »
Nimi: Kauniita unia
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyylilaji: Draamaficlet
Paritus: Padma/Cho
Ikäraja: S //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia rajoja
Vastuuvapaus: Pottermaailma on Rowlingin enkä minä hyödy tästä rahallisesti.
Haasteet: Ficlet300 (251. Alitajunta), Femme10 vol 2, Romance25

KK: Kilahtaneiden helmikuun kuukausihaasteen avustuksella inspiroiduin Felluran taannoisesta allekirjoituksesta (I've been alone with you inside my mind, and in my dreams I've kissed your lips a thousand times), ja koska Ficlet300 niin näillä mennään. shayps on muuten ihana ♥

          Kauniita unia


Tämä on taas yksi niitä. Tämä ei ole todellista, älä usko pätkääkään tästä, Padman ajatukset varoittivat. Muista se.

Padma seisoi kalliolla, kaukana alhaalla vaahtosi valtameri. Hän katseli ympärilleen ja näki kaikkea muuta kirkkaampana lähestyvän hahmon, tytön jonka tummat hiukset pyörteilivät tuulessa.
Hän oli elänyt tämän saman tilanteen kovin monta kertaa aiemminkin. Aluksi hän oli luullut kaiken olevan täyttä totta, mutta sittemmin hän oli oppinut erottamaan toden unesta. Niinpä hän tiesi nyt, että tämä joka yö toistuva näytelmä oli unta. Sillä ei kuitenkaan ollut mitään väliä.

Padma, ei! kirkuvat hänen tietoiset, järkiperäiset ajatuksensa. Ne yrittivät pelastaa hänet, huolimatta siitä, että se oli täysin tuhoontuomittu yritys. Tämä oli unta. Unissa alitajunta hallitsi järjestä piittaamatta, ja Padman alitajunta tiesi mitä se halusi; astella Chon luokse, kohottaa kätensä tämän poskille, tuntea tämän kietovan omansa hänen ympärilleen ja suudella tämän huulia sitten.

Eikä tietoisella ajattelulla ollut mitään mahdollisuuksia kun hän teki niin ja he kaksi levittivät siipensä ja lensivät.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 09:54:01 kirjoittanut zougati »

shaya

  • jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 843
Vs: Unensekaisia totuuksia
« Vastaus #1 : 20.02.2011 19:11:34 »
Ite oot! ♥

Padma/Cho! Apua. Tykkään tykkään tykkään. Paritus on ehkä suloisin ikinä, oikeasti, ja kun kummatkin ovat jotenkin kivunneet hahmojen top10:ni niin eipä tässä oikein valittamista keksi (eikä pitäisikään). Hauskaa myös, miten kirjoitit näinkin kevyttä ja fluffyista luettavaa tästä kaksikosta, vaikka - ainakin minun mielikuvani - niin Padmasta kuin Chosta aika melankolisia ovatkin. Piristävää joka tapauksessa lukea välillä tällaistakin. (Ja Padma on ihan liian aliarvostettu!)

Tän tekstin tyyli oli jotenkin vähän erilainen kuin mitä oon sulta ennen lukenut, mutta se ei ole lainkaan huono asia. Itse asiassa en ole varma, se saattaa olla sitäkin, etten ole ennen lukenut sulta awwsöpöilytuituiunifemmeä, ja tällaisessa tekstissä tyyli nyt väkisinkin muuttuu. Ja tuo tietty katkonaisuus ja tuollainen nyt on vaan unimaista, piste. Joten jee, pointti oli kuitenkin se, että tykkään kun kirjoitat tälläista. ♥

Jäin miettimään, miksei Padma saisi mennä Chon luokse. Ehkä kysymys oli jostakin niinkin arkipäiväisestä, kuin että se olisi väärin, rakastua nyt tyttöön ja sellaista, mutta jotenkin musta tuntuu, että olet tuota selitystä luovempi. Ehkä Cho oli kuollut, ja alitajunta pukkasi Padmalle jotain kuolema-ajatuksia, ja sen takia toisen luokse ei saanut mennä, ettei ajatukset ala kyteä pääkopassa? Taitai, äääh. En tiedä. Ehkä ylianalysoin tätä, luultavasti, niin että en kirjoita niitä viittätoista muuta vaihtoehtoa tähän nyt...
Aihih. Sai toivoa parituksia, mutta kun on ihan liikaa kaikkea! Ääk. Saako toivoa vain hahmoa? Okei no teen nyt niin kuitenkin, olisi parhautta lukea Myrtistä, paritettuna tai ilman. Hih.

Kiitos ja aihih odotan seuraavia jo. ♥ (da sydäntenraiskaus eiku miten)
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.