Kirjoittaja Aihe: LotR vs. HP, K-11, lievä slash jonka voi kyllä muuksi tulkita ;D  (Luettu 1620 kertaa)

Eweliina

  • Vieras
Lord of the rings /Hobitti vastaan Harry Potter.


Title: Lotr/Hobitti vastaan Harry Potter
Pairing : Ei oikein mitään, lievä Aralas ja Barduil-vihjailua.
Genre : Draama, humor ja multifandom.
Rating : K-11, saattaa nousta!
Warnings : Slash, mutta sen voi muuksi tulkita.
Author : Eweliina tunnustaa
Disclaimer : J.R.R Tolkien sekä J.K Rowling.

Summary : Uusi televisio-ohjelma, jossa kaikkien rakastamat hahmot kisaavat.

A/N No nauttikaa tästä kaikkien aikojen ekasta ficistäni. Kiitos.

Feedback : Kyllä kiitos!





HARRY POTTER
VS
LORD OF THE RINGS/HOBITTI

OSA 1


Lava on täysin pimeä, ja vain haltiasilmät voivat nähdä että sinne astuu kaksi hahmoa.
“Noniin, tervetuloa! Tämä on kahden kuolettavan söpön joukkueen välinen kilpailu! Minä olen joukkueen numero yksi juontaja ja tuomari, ja… Voisiko joku sytyttää valot?” Ensimmäinen niistä kysyi kohteliaasti.
“No heti kun saan tämän toimimaan, enhän minä herran jestas sentään yllä koko lamppuun!”
Kuului ärtynyt vikinä, jonka jälkeen kuului paljon kolinaa. Yksi pieni kräks-ääni kertoi että lamppu oli särkynyt.
“Menkää nyt joku herran tähden auttamaan sitä Pippiniä sen lampun vaihtamisessa!”
Joukkueen yksi juontaja huudahti ärtyneesti, ja pian olivat valot päällä. Joku oli onnistunut taikomaan lampun ehjäksi ja päälle. Joukkueen kaksi juontaja laski taikasauvansa alas, ja toinen juontaja nyökkäsi hänelle.
“No niin, eli minä olen joukkueen Onkimadot juontaja… Hetkinen, mitä!? Näissä papereissa täytyy olla virhe… Ai ei ole? No selvä, olen joukkueen Onkimadot juontaja ja nimeni on Gandalf”, ensimmäinen juontaja sanoi.
“Ja minä olen joukkueen Vauhtimursut juontaja… Kuka ihme näitä nimiä keksii… Ja olen Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore”, toinen juontaja sanoi.
“Ja nyt kutsumme lavalle Onkimatojen jäsenet. Ensimmäisenä, Frodo Reppuli!” Juontaja yksi kuulutti ja lavan takaa astui esiin pieni hobitti. Sillä oli suuret, siniset silmät ja se näytti eksyneeltä. Se kysyi jotakin mutta eihän kukaan kuullut mitä, kun ei sillä ollut mikrofonia. Yhtäkkiä lavalle ryntäsi joku tyyppi (Näytti epäilyttävän paljon Boromiriltä), joka antoi Frodolle mikrofonin.
“Minä kysyin, että missä Annis on?” Se kysyi.
“Täh? Kuka? No, menehän paikallesi”, Gandalf sanoi ja Frodo kipitti söpösti lavan toiselle puolelle. Yleisöstä kuului jokunen “Aaaw!” äännähdys.
“Seuraavaksi kutsumme lavalle…. Iki-ihanan Legolas Greenleafin!” Gandalf huudahti ja kaiuttimista alkoi kuulua kamalaa särinää.
“Ei noin lujaa, ääliö!” Tuottaja huusi jostakin mutta eihän Gandalf mitään kuullut kun hänen korviaan vihloi.
“Niin, siis, kutsumme lavalle nyt sen Legolasin!” Gandalf sanoi hieman hiljempaa ja verhoista astui esiin haltia. Mutta se ei kylläkään ollut Legolas, vaan Tauriel.
“Mitä sinä täällä teet, et sinä edes kuulu koko tarinaan!” Gandalf huudahti hämmentyneenä. Mistä tuokin naikkonen ilmestyi, kun ei häntä ollut aikaisemmin näkynyt.
Tauriel vain nappasi mikrofonin Gandalfin kädestä. “Ajattelin vain tulla kertomaan, että inhoan kaikkia jotka rakastavat Legolasia ja että Legolas on minun. Ei muuta”, tyttö ilmoitti ja häipyi heitettyään mikrofonin takaisin Gandalfille. Gandalf pudisteli päätään epäuskoisesti.
“Noniin, jatketaan… Legolas tulee myöhemmin. Ja nyt voisimme napata lavalle…. Thorin Tammikilven!”
Gandalf julisti. Ja sieltähän kääpiökuningas asteli lavalle, hyvin yrmeän näköisenä. Hänen hiuksensa olivat sekaisin, ja vaatteet repeytyneet. “Mitäs sinulle tapahtui?” Gandalf kysyi hämmentyneenä. “Thranduil tapahtui!” Thorin ärähti ja käveli omalle paikalleen. Gandalf vilkaisi hieman pelokkaasti kääpiötä, jonka viereltä Frodo siirtyi hieman kauemmas. “Seuraavaksi lavalle voisi tulla…. Voi hitto, ehkä ei ole järkevää päästää näitä kahta samalle lavalle… Hmm, pakko kai se on… No, Thranduil voisi nyt tulla sieltä”, Gandalf sanoi. Ja samassa olikin haltia astunut lavalle, yleisön fanityttöjen pyörtyillessä. Thranduilin pitkä, hopea kaapu hohti lavavalossa kauniisti. “No niin, tervehdys… Mitenkäs Bard voi?” Gandalf kysyi haltiakuninkaalta saaden tämän punastumaan tuskin huomattavasti. “No mistä minä tiedän!?” Kuningas sanoi nopeasti ja suorastaan lipui omalle paikalleen. Pian hän hoksasi Thorinin, ja tappelu oli valmis alkamaan. “Sinä lupasit ostaa minulle sen muodikkaan tiaran silloin vuonna peruna!” Thranduil huudahti ja Thorin irvisti. Se oli totta.
“Etkö ikinä ajattele mitään muuta kuin muotia?” Kääpiö kysyi.
“Mitä sitten pitäisi ajatella?”
“No esimerkiksi kannattaa ajatella ennen kuin osallistuu mihinkään kilpailuun. Ja ennen kuin osallistuu myös Legolasin nimellä” , Thorin ärähti takaisin ja näytti siltä, että oli valmis hyökkäämään Thranduilin kimppuun koska tahansa.
“No niin, keskeytys tähän tappeluun, ohjelma-aika, ymmärrätte varmaan”, Gandalf kiiruhti sanomaan ennen kuin asiasta kehkeytyisi suurempi taistelu. Thorin ja Thranduil tyytyivät mulkoilemaan toisiaan.
“Ja, seuraavaan kilpailijaan. Lavalle voisi nyt tulla, tämä niin rohkea samooja, Aragorn!” Gandalf huudahti ja Aragorn asteli lavalle hymyillen. Yleisön fanitytöt alkoivat taas kiljua. “Jotakin sanottavaa tähän alk... ?” Gandalf aloitti, mutta siinä samassa hänen puheensa keskeytyi. Legolas ryntäsi lavalle. Koko lavalla oleva joukko jäi tuijottamaan haltiaa, Aragorn suorastaan kuolaten.
 “Menikö se Tauriel jo jonnekin?” Legolas kysyi ja vilkuili ympärilleen.
“Meni. Hän on nyt poistunut (Raahattu ulos sillä hän puri vartijoita. Hullu mikä hullu)” , Gandalf sanoi ja Legolas näytti helpottuneelta. “Hyvä… A-Aragorn! Hei,
mellonamin”, Legolas sanoi samoojalle painottaen sanaa “mellonamin”. Gandalf vilkuili kaksikkoa, ja Aragorn näytti ilahtuneelta kun näki Legolasin.
“Saesa omentien lle”, hän sanoi ja hymyili Legolasille.
“Lle maa quel”, Legolas vastasi ja sai Konkarin punastumaan. 
“Vanimle sira tiri”, Aragorn vastasi ja Legolas kikatti aika tyttömäisesti.
“No niin, paikoillenne siitä, ohjelma-aika!” Gandalf huudahti ja tuuppasi haltian ja ihmisen lavan reunalle.
“Seuraavaksi otamme lavalle joukkueen Onkimadot viimeisen kilpailijan… “, Gandalf aloitti mutta mulkaisi lavan reunaa äkäisesti. Sieltä tuleva hihitys häiritsi häntä.
“Nimittäin…. SARUMAN! ” Gandalf jatkoi ja sai hirveän paniikin aikaan. Frodo piileskeli Thranduilin selän takana, Aragorn oli hypännyt Legolasin syliin ja Thorin suojannut käsillään itsensä. Gandalf huokaisi. Tästä ei tulisi mitään.

A/N Tässä nämä käännökset : Mellonamin ; ystäväni. Saesa omentien lle ; On ilo tavata sinut. Lle maa quel ; näytät hyvältä. Vanimle sira tiri ; Kauneutesi loistaa kirkkaana. Ja muuten, sitä Feedbackkiä! Elkääkä jookoskookos oliko liian ankaria, tämä on tosiaan meikäläisen eka ficci.
Eweliina kiittää ja kuittaa.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2018 00:35:12 kirjoittanut Eweliina »