Kirjoittaja Aihe: FMA: Letitysapu, S, Ed/Ling, dialogitriplaraapale  (Luettu 1244 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Letitysapu
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Fullmetal Alchemist
Ikäraja: S
Mukana: Pieni Ed/Ling
Genre: Viipale of elämä

Summary: "No jaa, aina oppii uutta, eikä oppi ojaan kaada."

A/N: Ai miten niin minulla on heikkous “Hahmo X letittää hahmo Y:n hiukset” -tropeen. :D



***



"En sitten takaa, että tämä luonnistuu, vaikka luottamuksesi onkin liikuttavaa."

"Älä hötkyile, ei tässä elämästä ja kuolemasta ole kyse. Sitä paitsi neuvon kyllä samalla."

"Asia selvä."

"Okei, aloita siitä että jaat hiukseni kolmeen osaan."

"Kolmeen osaan... Tästä vain summanmutikassa?"

"Kolmeen yhtä suureen osaan, ei sen kummempaa. Ota sitten vaikka se vasemmanpuoleinen osio ja vie se keskimmäisen osan yli."

"Mm-hm, entä sitten?"

"Vie sitten se oikeanpuolimmainen uuden keskimmäisen yli. Se aiempi vasen on nykyinen keskimmäinen, kuten huomaat."

"Katsos vain. Eli ei niiden molempien osioiden yli?"

"Ei, vaan sen keskimmäisen."

"Hmmm... Eli äskeinen oikea on nyt keskellä?"

"Jep, kaiken järjen mukaan. Siitä saa myös tehdä aika napakan, joten sen kuin kiristät vähän."

"Ohoo... Ei tämä tainnutkaan olla niin haastavaa kuin olin ajatellut."

"Ei todellakaan. Lyön vetoa, että olet tehnyt kymmeniäkin kertoja vaikeampia asioita sen jälkeen, kun vaelsit aavikon yli Amestrisin nurkille."

"Hmm, voi olla! Tosin jos olisin tiennyt tämän olevan näin helppoa, olisin letittänyt omaakin tukkaani mennen tullen. Mikä sääli."

"No jaa, aina oppii uutta, eikä oppi ojaan kaada."

"En ihan ymmärtänyt, mutta ei haittaa!"

"Äh, anna olla. Kiva silti että vaivauduit opettelemaan tämän homman."

"Ilo on minun puolellani. Vaikeaahan se olisi päreiksi menneellä kädellä yrittää letittää?"

"Sanopa se..."

"Mitäs sitten, kun pääsin loppuun?"

"Sen kuin sidot kiinni tällä lenkillä."

"Selvä... ja noin! Kai siitä ihan pätevä tuli?"

"Mm-hm, aika särmä ensimmäiseksi yritykseksi."

"En ymmärtänyt tuotakaan, mutta mukavaa jos kelpaa! Se oli aika rentouttavaakin."

"No jaa, minulle se on pitkälti rutiinitoimenpide. Tuntui kyllä erikoiselta, kun vaihteeksi joku toinen teki sen puolestani."

"Mm, voin kuvitella! Minä se soseuduin ihan tyystin, kun letitit hiukseni silloin jokin aika sitten –"

"Soseuduit...?"

"Niin, vai miten sitä sanotaan? Menin soosiksi? Tulin hulluksi?"

"Vai että hulluksi... Se nyt ei yllätä, prinssinpöllerö."

"Eipä kestä, pullanmuru."

"Tarkoitit varmaan kullanmurua?"

"Pffft, jäikö jotain epäselväksi? Pullanmuru, ota tai jätä."

"Selvä, otetaan, otetaan..."

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 631
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: FMA: Letitysapu, S, Ed/Ling, dialogitriplaraapale
« Vastaus #1 : 30.10.2022 18:19:52 »
Muistan ku julkaisit aikanaan näitä FMA-ficejä, mutta tämä oli livahtanut kokonaan multa huomaamatta! Ihan nyt vain sattumalta bongasin tämän, kiitos stalkkerinapin. Ficin sisältö ei kyllä sinällään yllätä yhtään, onhan kyse kuitenkin sun ficistä :D Pitäis varmaan joskus laskea, kuinka monessa niistä hiuksia letitetään/leikataan/pestään/muuten vain lähmitään ;D Onhan semmonen kyllä mukava aihe ficeihin. Lingillä ja Edillä on kyllä molemmilla sen verran tukkaa, että voisivat varsin hyvin letitellä toistensa kutreja aina vuoron perään 🤭 Vaikka Edin metallikädellä se varmaan on haastavampaa, ainakin siistin lopputuloksen saaminen.

Lainaus
Se nyt ei yllätä, prinssinpöllerö.
Pöllerö :3 Miks sun ficeissä on aina tämmösii kaikkii ihanii nimityksii! Ne taitaaki olla sit se mun heikko kohta. Tai yksi niistä monista 😂

Lainaus
"Pffft, jäikö jotain epäselväksi? Pullanmuru, ota tai jätä."
Pullanmuruhan on sekin varsin söpö nimitys ;D Varsinkin kun Ling on sen verran ruokaorientoitunut tyyppi!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中