Minun kohdallani tämä on aika... normaalia? Yksi ystäväni perusti joskus vuonna peruna sellaisen virtuaalitallihoitolan fantasiaolennoille (miksiköhän niitä sanotaan.. no kuitenkin), jonka jälkeen minä jotenkin eksyin ficcaileen. En ole valtavasti julkaissut tuotoksiani, koska en katso niitä tarpeeksi hyväksi luoda julki (itse kriittinen). Nykyään joko olen saanut vedettyä kaverini tähän mukaan tai he vain ovat jotenkin muodostuneet ympärilleni (jotka siis ficcaavat), joten ongelmia ei sinänsä ole. Tosin ystäviä minulla ei itseasiassa ole kuin tasan kolme kappaletta, joita ihan oikeasti pidän ystävinä. Muut sitten ovat vain sellaisia tausta heeboja (en halua sanoa ns. sellaisia 'huonompia tyyppejä' ystävikseni, koska se tuntuu perinkummalliselta suuhuni. Totta kai yleiskielellä puhun että he ovat kavereitani eikä mitään random tyyppejä, mutta siis äh. No kaipa te jotain käsititte :3). Ainakin kaksi heistä liikkuu myös finissä, mutta en oikein osaa sanoa millä nimimerkillä tai ylipäätänsä onko heillä nimimerkkejä - en ole kauheasti jaksanut innostua heidän kyttämisestään. Ja jos minä heidät täällä tapaan tunnistan likimiten heti. Persoonallisia persoonallisia x).
No sitten nämä muut, he pitävät minua jo valmiiksi outona joten en viitsi lietsoa asiaa etiäpäin. Sama se on mitä he minusta kuvittelevat, en minä välitä, mutta en nyt jaksa itseäni ihan alkaa lietsomaan miksikään hemmetin idiootiksi tai jotain (mitä minä heille siis toden totta olisin). Lähinnä nyt ajattelen siis opiskelupaikkani kannalta tätä tilannetta, täällä tuskin kukaan muu harrastaa tällaisia asioita kuin roolipelaaminen, ficcailu, konsolipelit etc. etc.. Voi tätä elämää, aina onnistun hankkiutumaan siihen huonoimpaan seuraan x").