Kirjoittaja Aihe: Ruohonheittelijä | Remus, Tonks, Teddy, S | Raapale  (Luettu 1461 kertaa)

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Nimi: Ruohonheittelijä
Kirjoittaja: Mixiuu
Beta: roxy
Ikäraja: S
Paritus: Remus, Tonks, Teddy
Genre: Fluffya, mutta seassa on myös hitusen dramaa
Disclaimer:  Hahmot kuuluvat J.K Rowlingille, minä vain leikin niillä. En saa korvausta!
Haasteet: Tämä on osa minun HeHe-tavoitteitani.
A/N: Kirjoittelin tämän, kun sain inspiksen. Katseltiin tossa mun betan kanssa jotain eläinohjelmaa ja siinä oli söpö leijonanpentu, joka juoksi lehtien perässä, joten siitä sitten tuli idea tähän! :3


Ruohonheittelijä

Remus hymyili onnellisesti, kun hänen lapsensa, Teddy, juoksi puista putoilevien lehtien perässä. Pojan kasvoilta paistoi ilo tämän äidin heitellessä auringossa kellastuneita ruohonkorsia Teddyn tummanruskeisiin hiuksiin, lapsen estellessä äitinsä tekemisiä. Lopulta poika päätti yksinkertaisesti hypätä lehtikasaan piiloon ruohonheittelijää, mutisten samalla jotain ilkeistä hirviöistä.

"Dora, sinun kannattaisi varoa tai Teddy hyökkää kimppuusi", Remus varoitti vaimoaan hyväntuulisesti.

"Minusta tuntuu, että hyökkään sinun kimppuusi", Nymfadora naurahti takaisin miehelleen ja liikahti leikkisästi tätä kohti, kävellen kuitenkin lopulta tämän luokse kuistille.

"Et sinä minulle pärjäisi", uhkailtu mies sanoi ja nappasi vaimonsa syliinsä, painaen hellän suudelman naisen huulille.
"Pyh", Nymfadora kuiskasi hiljaa Remuksen huulille vastaten tämän suudelmaan.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 01:52:00 kirjoittanut Kaapo »
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 371
Vs: Ruohonheittelijä | Remus, Tonks, Teddy, K-7 | Raapale
« Vastaus #1 : 12.08.2014 22:38:51 »
Kommenttikampanjasta tervehdys! Mieleni teki lukea Potteria, joten tämä oli aika ilmiselvä valinta kyseisestä haasteesta. Olen ennenkin lukenut sun raapaleitasi ja todennut ne varsin kelvollisiksi kaikin puolin, tämäkään ei ollut poikkeustapaus. Remus yhtenä lempihahmonani houkutteli hänkin, Tonks ja Teddy ovat hekin alkuperäisten kirjojen parhaimmistoa. Ficin otsikko kuulosti mukavan keveältä ja lapsenmieliseltä, tällaista sopivan helppoa lukemista illalle, kun pitäisi mennä pikkuhiljaa nukkumaan. Sai taas kerran hymyn huulille!

Pidin tämän pätkän hyväntuulisuudesta, yksi syy miksi tykkään näistä teksteistäsi. Jo selkeästi syksyinen sää, ehkä juuri ja juuri syyskuun loppua, antaa tietenkin mitä mainioimmat puitteet tällaiselle leikittelylle. Teddy oli hurmaava pikkuisena poikana. :'>
Lopulta poika päätti yksinkertaisesti hypätä lehtikasaan piiloon ruohonheittelijää, mutisten samalla jotain ilkeistä hirviöistä.
Voin kuvitella tilanteen mitä elävämmin, muistan kuinka hauskaa aikaa syksyt olivat pikkulapsena! Ilkeä ruohonheittelijä -Tonks lähinnä vain nauratti, mutta ehkä se olikin idea, kertoa Teddyn näkökulmasta. Remuskin oli kivasti mukana, hiukkasen teinivuosiaan aikuisempi, muttei liikaa. Romantiikka lopussa kruunasi tietenkin koko tekstin!

Kiitokset mukavasta raapaleesta, luen tällaisia ehdottomasti lisääkin!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 219
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Ruohonheittelijä | Remus, Tonks, Teddy, K-7 | Raapale
« Vastaus #2 : 13.08.2014 17:50:48 »
Awwelista, yksinkertaisen suloinen <3<3<3 Saa niin harvoin lukea Lupinien perheestä, että tämä sai kyllä erityisen paikan sydämessäni <3

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Vs: Ruohonheittelijä | Remus, Tonks, Teddy, K-7 | Raapale
« Vastaus #3 : 17.08.2014 08:25:50 »
Orenji, jee kiitos kommentistasi ja mukavaa, että pidit! (:
Springways, kiitos kommentista, oli kiva herätä ihana kommentti odottaa. c:
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥