Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11 | wnb-huumorii taitaa olla,  (Luettu 1969 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Author: MyrsyliuutE_96
Beta: Markkis , kiitos.
Fandom: Hetalia, ofc:>
Genre: Ääliöwannabehuumorii kenties^^
Ikäraja: Taitaapi mennä k-11
paritus: rivienvälistä TanskaNorjaa:>

A/N: Kyllä, tällaisen nyt sitten tein, kun oli tylsää ja sain avattua wordin. Kiitos Muuttolinnulle ja Vyralle, jotka tökkivät minut kirjoittamaan. Tällaista wannabehuumorii joo. Berwald parka ei vain ymmärrä^^--- Kommentit ois ihania, ja saa heitellä jollakin jos ei miellytä. Eka suomenkielinen hetaliafikkini ikinä, joten.. ÄLkää tuomitko^^

Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald.

Ruotsi käveli  illan hämyssä turhautuneena pitkin hiekkatietä, joka vei Norjan talolle. Hänen oli pitänyt tavata Norja alun perin luonaan, mutta kun tätä ei kuulunut, hän oli päättänyt lähteä katsomaan, olisiko toinen kotona. Hän koputti oveen, mutta koska kukaan ei tullut avaamaan, hän meni itse sisälle.

”Onko täällä ketään?” hän kysyi sisälle päästyään hiljaiselta käytävältä.  Kukaan ei vastannut, joten hän astui sisemmälle.
Berwald kuuli puhetta seinän takaa, ja meni eräälle puiselle ovelle kuuntelemaan. Ovea ei Berwaldin käsityksen mukaan ollut avattu koskaan, joten hänen uteliaisuutensa heräsi. Hänellä kesti hetken päättää, ollako niin törkeä ja salakuunnella, mutta uteliaisuus voitti sillä kertaa.

Otti hetken tunnistaa äänet, jotka olivat kuitenkin turhan tuttuja hänelle. ”Mitä ihmettä…” Hän ajatteli kuullessaan keskustelun kunnolla.

”Oletkos nyt ihan varma tästä, Tanska?” Norjan ääni kysyi hiljaa ja kylmänkiskoisen rauhallisesti. ”Että varmasti osaat tämän tällä kertaa?” äänestä kuului turhautuneisuus. ”Että osaat nyt varmasti käyttää sitä?”  Oudosti sanottu, Berwald ajatteli hetken, pudisti päätään ja laittoi korvansa taas vanhaa puuta vasten.

”Kyllä minä osaan, olenhan niin vahva ja itsenäinen..” Tanska vastasi huvittuneen kuuloisena. ”Siirrähän sitä jalkaasi hieman, että minä saan tämän homman tehtyä”.

”En tasan siirrä, rikot vielä sen.”

”Mikset? En varmasti rikkoisi mitään niin arvokasta ja tärkeää, ainakaan tahallani.”  Tanskaan äänestä kuului sellainen mielistely, että Berwald järkyttyi. Eiväthän he siellä vaan..?
”Norja”, Tanska pyysi hiljaa. ”Sinun täytyy nyt luottaa minuun ja auttaa minua, kun minä en osaa”.

”Miksi? Itsehän sanoit olevasi niin itsenäinen ja vahva että selviäisit ilman minuakin”, Norja vastasi viileästi ja kuului pieni tömähdys, jonka Berwald arveli johtuvan Norjan liikahtamisesta. Hän aikoi puuttua peliin, mutta päätti odottaa vielä hetken. Ehkä kyseessä olikin väärinkäsitys, hän yritti vakuuttaa itselleen.

”Mutta en minä selviä tästä yksin! Tämä on ihan liian vaikeaa ilman sinun käsiäsi.”Tanska aneli ja henkäisi yht’äkkiä typerän kuuloisesti ennen kuin häntä läpsäistiin poskelle. Norja huokaisi turhan voimakkaasti ja naksautti kieltään paheksuvasti.

”No hyvä on, minä suostun. En halua että hajotat paikkoja, joten taidan opastaa sinua kädestä pitäen. Ensin, paina tuota kohtaa tuossa, sitten avaa se ja laita tuo sinne.. LAITOIT SITÄ LIIKAA”. Norja sätti toista raivostuneena.

”Eiköhän se siitä.. ”Kuului pieni napsahdus ja Tanskan ego tuntui miltei oven ulkopuolelle. ”Selvä. Mitä sitten?”  ”Käynnistä se”. Berwald räpäytti silmiään. Käynnistä se? Herran jumala, mitä he oikein puuhasivat siellä?

”Voi ei, ei, EIIH” Norja kuului huutavan toiselle järkyttyneiden huokausten välistä. ”Onko sinun aina pakko tehdä noin? EPÄONNISTUA?!”
”Se pursuu yli! MITÄ ME TEHDÄÄN?!”Tanska kysyi hysteerisesti avuttoman kuuloisena.”Sinä sammutAAA- -” Norja henkäisi kuin tukehtuen, ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän purskautti jotakin suustaan ja jatkoi:

”No, nyt vain tarkastetaan vahingot.”  Berwald ei voinut enää pidätellä itseään vaan avasi oven ja katsoi järkyttyneenä näkyä.
Norja oli paidattoman Tanskan takana hatuttomana ja shokeerattuna lattialla märkien vaatteiden ja vaahdon seassa. Molemmat olivat täysin märkiä, ja Tanskan päässä olivat tämän omat pinkit bokserit. Norja, raukkaparka katsoi nolostuneena Berwaldiin, jonka kasvojen epäuskoinen ilme kertoi tämän kuulleen kaiken. Tanska huomasi myös vaaleatukkaisen naapurinsa ja naurahti hermostuneesti.

”Mitä.. Tämä nyt on, Tanska, Norja?!” Ruotsi parka kysyi hämmentyneenä. Norja pudisti päätään. ”Yritin opettaa tuota avutonta lasta—” hän ei välittänyt lainkaan Tanskan muka-loukkaantuneesta äänestä, ”—pesemään vaatteensa itse, kun hän oli jälleen kerran sotkenut sen, mutta hän ei osaa käyttää sitä..”
”Mitä sitä?” Berwald kysyi tyhmentyneenä. ”Siis kyseessä ei ollutkaan mikään sellainen..?”

”Ei, ei ollut, sääli sinänsä”, Tanska naurahti Norjan jäiselle katseelle, ja jatkoi: ”Oikeasti, minä en vain osaa käyttää tätä rakkinetta”, potkaisi varovasti jalallaan pesukonetta, joka oli vähän aiemmin syytänyt saippuavaahdot ja pyykit kaakeloidulle lattialle.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 14:07:40 kirjoittanut Yukimura »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Markkis

  • *
  • Viestejä: 2
  • Pieni suloinen maatuskanukke
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #1 : 15.08.2010 18:29:44 »
Oikeesti, mua alkoi koko ajan loppuu kohti vaan naurattaa toi ja sitten ratkesin. Mahtavaa joo 8D

Wrathchild

  • Stalker
  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #2 : 15.08.2010 19:46:37 »
Ei jestas, nyt repesin totaalisesti XD Ruotsilla on taas mielenkiintoisia käsityksiä Norjan ja Tanskan puheista... Anteeksi, en nyt oikein osaa kommentoida...

Vyra

  • Vieras
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #3 : 16.08.2010 16:47:46 »
Ei me heitellä millään, me vain tökitään ihmisiä niin kauan, että ne tajuaa kirjoittaa jotain^^ Ei sua hirveen kauan edes tarvinnut patistella.

Mä ajattelin koko ajan, että ne olisivat harjoittelemassa tietokoneen käyttöä tai jotain sellaista... mieleni ei kai ole vielä tarpeeksi kieroutunut. Mut joo, todella hauska^^ jospa Tanskakin sitten jonain päivänä oppisi pesemään omat vaatteensa (...hetkinen, kuka ne on sitten ennen pessyt?!)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #4 : 16.08.2010 18:41:06 »
Kiitos markkis,Wratchild ja Vyra kommenteista, piristää:>
Vyra, minulla on teoria sen suhteen. Mä luulen että se pesettää pyykkinsä Norjan tai preussin luona, en voi tosin olla ihan varma, mutta siitä saattaa siunaantua jatkoficki.

Mutjoo, kiitoskiitos anyway, tuli hyvä mieli.
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #5 : 17.08.2010 23:05:02 »
Tiedätkö, alkuun mietin että ne tekevät pirtelöä :D
Ihan hyvää huumoria, nousi kyllä hymy huulille. Loppu jäi vielä mielestäni kaipaamaan jotain, mutta muuten oikein hyvin kirjoitettua. Ja rakastan ajatusta siitä, että Tanska pesettää pyykit Norjalla (en jaksa uskoa että Preussi alentuisi mahtavuudestaan mokomaan palvelusväen hommaan) <3
Saat availla sitä Wordia toistekin ^^
-purr
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #6 : 22.08.2010 13:09:04 »
Anteeksi hirmuisesti, kun nyt vasta tulin tämän lukemaan :C mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eh?
Hihii, itse pidin tästä paljon ❤  ;) Sellaista mukavaa, kevytttä luettavaa, ei tarvitse miettiä älyttömästi ja kuin tehty tällaisille lusmuille ihmisille, jotka eivät jaksaisi tehdä näin viikonloppuisin yhtään mitään vaativaa aivotyöskentelyä.  Ja tämä oli todella hyvä, varsinkin ekaksi fanficiksi. Muuttis approves. ^◡^

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Salakuuntelu ei vain kannata, Berwald, k-11
« Vastaus #7 : 22.08.2010 14:59:54 »
Kiitos, purr jaMuuttolintu, kommenttinne pelastivat harmaan päivän.

Sori pur, kun he eivät tehneetkään pirtelöä. Pyykinpesuidea tuli ihan randomisti, ja ihanaa, rakentavaa pitkästä aikaa<3 Minäkin tykkään siitä ideasta, ettei sen puoleen. Sitten jostakinsyystä ajattelin kirjoittaa erillisen fikin aiheesta kellä tanska ne pyykkinsä pesettääkään, x 3.

muuttolintu, ei se mitään, tosi piristävää. Ja mulla oli aivot narikassa kun ton kirjoitin, joten se on helppolukuista. Taisipa innoitus tulla meidän facekeskusteluista, enpä tiedä. Muuttis muuten, se on TOINEN hetaliafanfick ikinä. Eka suomeksi tosin, ekan kirjoitin englanniksi, se on HungaryItävaltaaO_O^^

<3:llä
~myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥