Kirjoittaja Aihe: Twilight: Cullenit Omgelessa, K-11 LUKU KUUSI! 27.8 | 6/10 | Humor  (Luettu 16341 kertaa)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #20 : 06.08.2010 19:24:39 »
Luku 3

PoVJ


En tajua miksi Edward naureskeli Alicen kanssa, kun painoin nappulaa ‘uusi’. Kai Alice oli nähnyt että jotain hauskaa tulee tapahtumaan. Ruutuun ilmestyi noin 20 - vuotias nuorimies, jolla oli mustat tavalliset hiukset, ja tietokoneeltakin huomasi, kuinka hän oli nostanut hiuksiaan hirveällä määrällä geeliä. Kohautin olkiani huomaamattomasti, ja aloitin keskustelun..
Sinä Hei
Vieras Hhei…
Sinä Mistäs ollaan kotoisin + ikää?

“Vau, Jasper osaa homman”, kuulin Bellan kuiskaavan Edwardille, joka tyyntyi naurahtamaan.
Vieras San Diegosta + 20, itse?
Sinä Forksista + 17 vuotta, mukava tutustua.

Sivusilmällä huomasin miehen hihittelevän kamerassa, mikäs noin hauskaa?
Vieras Samoin..hihii
Sinä Mitäs nyt?
Vieras Eeei mitään…
Sinä Okei, mistä tahtoisit jutella?
Vieras Hmm… oletko vapaa vai varattu?
Sinä Varattu, itse?
Vieras  Vapaa, valitettavasti.

Huomasin hänen huuliensa liikkuvan, kuin hän sanoisi ‘Dämn’
Sinä Jaa, no…kyllä sinua vielä lykästää !
Vieras  Niin kai… hmm. Mutta mistä tahtoisit puhua?
Sinä Oih! Minulta ei ole koskaan kysytty tuota ♥
Vieras  Ai jaa !
Sinä Mutta…. miksi sinulla on noin paljon geeliä hiuksissa?
Vieras  Näkeekö sen noin kauas?! Mutta… luulin että sillä saa paremman vaikutuksen jätkiin
Sinä Näkee! Ja ei kukaan tyttö tykkää siitä. Eikun hetkinen, sanoitko ‘jätkiin’?
Vieras  K-kyllä… olen homo :S
Sinä

Emmett ja Edward ulvoivat naurusta, ja Bella hihitteli Alicen ja Rosen kanssa. Esme ja Carlisle olivatkin jo lähteneet, ohhoh.
Vieras Anteeksi anteeksi anteeksi! Tahdon silti jutella kanssasi :’(
Sinä Minua hiukan ahdistaa puhua.. homon kanssa.

“JASPER! Homoilla on tyylitajua ja he ovat oikein mukavaa seuraa!” Alice moitti.
“Heitä syrjitään aivan liikaa”, Bella lisäsi. Huokaisin.
“Kai on pakko jutella hänen kanssaan… MUTTA HEI! Edwardin vuoro”, virnistin. Pelasta minut, kiltti? Edward huokaisi, ja siirryin Alicen viereen. Edward sen sijaan siirtyi paikalleni. Hän painoi ‘Lopeta’ ja sitten ‘Uusi’

PoVE

Ruudulle ilmestyi blondi, ehkä vähän yli parikymppinen nainen. Hänen hiuksensa olivat kiharrettuina vasemmalla sivulla, ja hänen päällään oli pinkki toppi. Huomasin myös hänen sylissään olevan ruskeasävyinen chihuahua. Hmh, kuka blondi tuokin on?
Vieras Siis niiQ moi
Sinä Ömmh.. hei
Vieras  Oot varmaa aika hermona ku puhut Paris Hiltonille ja Tinkerbellille!
Sinä Öö… kuka on Paris Hilton?

Tuo ‘Paris Hilton’ järkyttyi selvästi, ja hänen suunsa avautui niin, että voisi pian tippua.
Vieras MISSÄ TYNNYRISSÄ SÄ NIINKU ASUT???
Sinä Forksin tynnyrissä
Vieras En oo kuullukkaa, ehkä jtn maalaisjuntteja?

Katsahdin Alicea.
“Tiedätkö sinä kuka Paris Hilton on?”
“Ömm… olen kuullut Jessican ja Laurentin puhuvan hänestä. Muut sitten yhdistävät hänet bimboksi, blondiksi ja chihuahuan omistajaksi”, Alice selosti.
“Ja hänellä on, tai ainakin oli oma sarja”, Rosalie sanoi.
“Muuta emme tiedä”, nyökkäsin vain.
Sinä No, BIMBO mistäs ite oot + vanhako?
Vieras SIIS… SANOITSÄ MUA BIMBOKSI?! ISII :’( JA VIELÄ KEHTAAT IKÄÄ KYSYÄ. Olen kuule Newa Yorokista! gjagepojg  ijeogjapgoajem

Huomasin koiran kävelevän näppäimistöllä. Kuinka huonosti tuo Pariskin kirjoittaa? NEWA YOROK?
Sinä No vau
Vieras EIKÖ TINKERBELL MIELLYTÄ SUA??
Sinä joo ei, mutta opettele kirjoittamaan New York
Vieras No anteeksi et mun hanipuppelihuppelipikkuprinsessa oli tiellä! VIHAAN SUA >;(

Paris lopetti keskustelun, ja minä vain naureskelin. Haha…

“Me mennään”, Jasper sanoi, vetäisi Alicen mukaansa ja he lähtivät huoneesta, ja seurasin esimerkkiä Bellan kanssa, ja menimme minun huoneeseeni.

“Edward…”
“Niin Bella?”
“Onko sinulla konetta?”
“Öm… juu?”
“Voidaanko mennä Omegleen?”
“…okei.”

A/N: Siinä kolmonen :D Mietin että kuka olisi hyvä tuhon Edwardille julkkiksista,  ja lähes kaikki muut ehdokkaat olivat liian vanhoja, eli otin itse P. Hiltonin :D

Jos kiinnostaa, niin tässä Tinkerbellin kuva ^^
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 22:46:41 kirjoittanut FRETTIBITCH »
Avatar © Emilja

GoldenSunset

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #21 : 06.08.2010 19:51:14 »
Tää on paras!!! :D

Jatkoa odotan!

mäkkisaana

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Rawr, that means i love you in dinosaur
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #22 : 06.08.2010 21:13:00 »
Hahahahahah!  :D Tää oli jo megahyvä  ;D luin kaikki kolme putkeen, ja sain sellaset naurut ettei rajaa !  :D
Voi voi Jasperia kun erehtyi homon kanssa juttelemaan ): en muuta keksi ! :) JATKOO KIITOS !



- mÄkkisaana

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #23 : 06.08.2010 21:21:18 »
Voi Jasper!  >:( Ei homoja saa vihata! Ja sitten... Nyt kannattaa palata ton tekstin pariin ja korjailla parit jutut. Nimittäin monissa Sinä ja Vieras jutuissa ei ollut väriä, mitä muissa on ollut JA loppu teksti on kursivoitu - varmaankin vahinko?, joten kannattaa tarkistaa merkki-merkit (:D Anteeksi epäselvä selitys!) ettei niissä oo mitään virheitä...

PoEd on myös vahingossa pompannut ylemmälle riville ;)

Ja jee kivaa, nyt ne menee koneelle yksittäin ;) !!! *Just loving it*

Paris Hilton oli aika erikoinen valinta mutta *kohauttaa olkiaan* hyvä, että käyt kaikenmaailman ihmisiä laidasta laitaan. (:

Pidempiä lukuja olis kiva lukee! Jatkoa taas pyytelisin  ::)

laurajoo  :-*

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #24 : 06.08.2010 21:43:32 »
Kiitos kommenteista^^

Laura, joo hei mulki näkyy tollee kurisivoituna ja Edin PoV merkki liia ylhäällä + kurisivoituna, mutta iha värit oikein :O Ja katoin muokkauksesta, ne on normaalisti, aika outoa...
Avatar © Emilja

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #25 : 06.08.2010 21:56:26 »
No mä lisään varunvuoks tähän ne kohat missä ei väriä ole. Kannattaa tarkistaa ihan oikeasti, että kaikki merkit on paikoillaan, koska helposti jos niihin tulee esim. ylimääräinen välilyönti, ne eivät toimi. - Tällöin kyllä merkit jäävät kaikille nähtäväksi, mutta... Annetaan niiden olla. Tässä kohdat missä ei ole väriä:

Lainaus
Vieras San Diegosta + 20, itse?
Sinä Forksista + 17 vuotta, mukava tutustua.

Lainaus
Vieras Samoin..hihii

Lainaus
Vieras Anteeksi anteeksi anteeksi! Tahdon silti jutella kanssasi :’(

Lainaus
‘Pelasta minut, kiltti?�PoVEd
tässä kohassa muuten ei tarvii olla '-merkkejä, koska luulis nyt ihmisten tajuavan että jasper ajattelee näin :) ja PoVEd:in varmaan tajuatkin jo korjata kun aijemmin siitä mainitsin. ;)

En nyt muita bongannut niin selvästi. Kunhan kursivoidun lopputekstin hoidat, niin on hyvähyvä kolmosluku sulla ilman virheitä :)

laurajoo  :-*


rolyat

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #26 : 06.08.2010 22:25:08 »
Tää oli aika huippu, hyvät naurut aineki sain :D Jatkoa odotellessa! :)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #27 : 06.08.2010 22:47:46 »
Nyt on virheet korjattu, ja tuo kurisivoidun syy:
Kirjoitin ne kurisivointi- ja lihavointikoodit valmiina, ja tuohon ajatuskohtaan tuli näin: [i/] eli siinä oli ongelma ^^
Avatar © Emilja

Ragdoll

  • Tribute
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Friend. Lover. Victor. Enemy.
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #28 : 07.08.2010 17:47:05 »
Muahahaaa. XDDDD Tää on paras! Mahta idea...  :D
Lainaus
Oikealla oli kaksi pientä lootaa, toisessa näkyi minun naamani. Vilkutin innoissani web-kameralle, ja pian ylempään lootaan ilmestyi Justin Bieber. Tuijotin häntä hetken, kunnes aloin kiljumaan.
"SE ON JUSTIN BIEBER!!" huusin, ja kuulin kun Bella valitteli viereisessä huoneessa korviaan.
Hahaha. :D Emmett on ihana, niinkuin aina. ♥ Sekin kohta oli ihana, kun Emmett rupesi laulamaan Babya. Pystyin kuvittelemaan sen kohdan vähän liiankin hyvin...  ;D
Lainaus
Vieras Anteeksi anteeksi anteeksi! Tahdon silti jutella kanssasi :’(
Sinä Minua hiukan ahdistaa puhua.. homon kanssa.
Tässä kohdassa tuossa "Vieraan" kohdalla ei ollut väriä, ja se sitten vähän hämäsi.

Mutta joo, jatkoa nopeasti kehiin!

- Ragdoll

ps. En pistäisi pahakseni, jos luvut olisivat hiukan pidempiä...  ;)
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 17:50:17 kirjoittanut Ragdoll »
If heaven is up there, this is hell on earth.

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KOLME! 6.8
« Vastaus #29 : 08.08.2010 00:37:07 »
Kommentteja on kiva nähdä ^^ Ja kiitos kun huomautit, käyn heti tämän jälkeen muokkaamassa :3

Luku 4

PoVC


Olimme lähteneet Esmen kanssa aikaisemmin, ja istuimme nyt työhuoneessani. En voi ajatella tätä, koska jos Edward kuulisi, hän nauraisi itsensä jälleen kuolleeksi(siis, hänhän on jo kuollut!) mutta otetaan silti riski. Me siis Esmen kanssa emme voineet kieltäytyä koneen käytöstä, ja menimme Omegleen. Mutta nyt meillä on vaikea valinta..
"CARLISLE! MINÄ OLEN NAINEN JA TAHDON KÄYTTÄÄ KONETTA ENSIN!"
"Esme...kone on minun, joka oikeuttaa että minä saan käyttää sitä ensin!"
"Pyh, miehet. Aina te vain jauhatte 'se on minun eli minä määrään siitä' ET SINÄ NETTIÄ OMISTA!"
"Ai enkö?"
"Hupsuko olet?"
"Mitä jos soitan sinne nyt ja ostan sen heiltä?" hah, Esme uskoo varmana, ja antaa minun käyttää sitä.
"Tehdään diili; Minä käytän konetta, mutta sinä määräät minne laitan jii än ee."
"Okei, mutta mitä jii än ee tarkoittaa?" Esme osasi olla outo!
"En minäkään tiedä tarkkaan, nuoret vain sanovat sitä ja tätä, sekä perään se jii än ee", minullakin on viisas vaimo, oletteko kateellisia? Totta kai.
"Mutta...minä päätän että menemme.. Omegleen", sanoin päättäväisenä, ja pidin sormeani pystyssä. Esme teki työtä käskettyä, ja meni Omeglen sivuille.
"Ja me menemme tekstipuolelle", Esme sanoi, eikä antanut minun sanoa mitään vastaan, sillä painoi äkkiä 'Teksti' osaa. Kesti hetken, ja sitten saimme seuraa...
Vieras Hei!

"Laita hei!" kuiskasin Esmelle.
"Ajattelin kyllä aluksi laittaa omg ihqu daa lol", Esme supisi takaisin.
"Mitä ihqu daa lol tarkottaa?"
"No en tiedä! Emt, kuten Emmett sanoisi..."
Sinä Hei
Vieras Ikä,sukupuoli + paikka?
Sinä 37 vuotiaita molemmat, nainen ja mies ja työhuone, daa!
Vieras En minä olisi voinut tietää, ettekai ole naimisissa? Täällä olisi kiihottunut 27 vuotias uros  ;)
Sinä Omg ollaan, lol! Öö... alax olee??

"Esme, meidän pitäisi etsiä käsiimme nuorten käsikirja, mitä toi 'alax olee' edes tarkoittaa? Sehän voi tarkoittaa kiihottuneiden nuorten lausetta!" sanoin kauhuissani, mutta Esme heilautti hiuksiaan huolimattomasti.
"Osaan tämän, usko vain!"
Vieras Ööh..oot naimisissa???
Sinä Niin, mitä siitä?
Vieras Sä pyysit.... et alkaisin seurustelemaan mun kanssa, mutta mulle käy :P
Sinä Eii! CARLISLE MITEN TÄMÄ ALAX OLEE LOPETETAAN? :'(
Vieras ...
Sinä JÄTÄ SE! OKEI! Jätän sut
Vieras EI ÄLÄ! Mut on jätetty jo tsiljoona kertaa, tahon vaimon ja lapsen...
Sinä Carlisle, mä en pysty tähän, liian hapokasta!

"Esme, älä käytä noita sanoja kun emme tiedä mitä ne edes tarkoittavat! Nyt meidän vain täytyy jatkaa eteenpäin.."
"Ai että olen naimisissa sinun kanssa ja seurustelen... tuon kanssa?"
"Ei, vaan jätetään tämä keskustelu"
"Ok!"

Esme painoi lopeta, ja sitten uusi.
"Nyt tiedän mitä teen!"
"...Apua!"
Sinä YO YO!!! Jou vähä makee mesta tää paikka  8)
Vieras Öhh....Emmett... en tiennytkään että sinäkin tulit takaisin!:'D
Sinä Emmett?? Kukas meidän lapsukaisista on Omeglessa?>:(
Vieras EDWARD.
Sinä EDWARD?!!
Vieras BELLAPAS
Sinä EDWARD JA BELLA?
Vieras ...Täällä on oikeasti vain Rosalie, ja hänen kuuma vartalonsa
Sinä Sanoitte hänen! Edward ja Bella, olemme pettyneet teihin, te ette uskaltaneet mennä kahdestaan videopuolelle!
Vieras Ette tekään ole siellä..
Sinä Me olemme vanhempia!
Vieras No silti. Me emme tahdo sinne kahdestaan, tai minä(Edward) uskaltaisin, mutta Bella  ei!
Sinä Voi Bellaa! No, me pidämme juttutuokion teille <3 <-- kai tuo on se sydän??
Vieras Huoh, kyllä äiti, pienempi kuin kolme on sydän.
Sinä Kiitos että opetat minua xDD <--- entä tuo?
Vieras Se on naurava ilme, sellainen kun Emmettillä on silloin repeämisaikoina
Sinä Milloin Emmett on revennyt? Isäsi ei ole kuullut että hän olisi käynyt sairaalassa, odota hetki, käyn katsomassa!

Esme lähti äkkiä ulos toimistosta, ja huokaisin
Vieras Tajusi väärin?
Sinä Emt :OO
Vieras Isä, varmuuden vuoksi: EMT = En Minä Tiedä
Sinä Ahaa! Entä omg?
Vieras Oh My God
Sinä Ihqu?
Vieras Rosalie
Sinä daa?
Vieras kyllä
Sinä lol?
Vieras Lot Of Lauhg
Sinä Edward, kirjoitit väärin!
Vieras Mitä???! BELLA ON TIELLÄ :(
Sinä Voi ei! Onko hän....krhm lihonut parissa minuutissa?
Vieras Ei! Hän istuu sylissäni enkä nähnyt.
Sinä Okei...
Vieras Mitä vielä?
Sinä Mitä tarkoittaa finfanfun?
Vieras Täh?
Sinä Kerran vain törmäsin sellaiseen sivuun, se ei ollut ,com vaan .fi! Outoa kieltä puhuvat..
Vieras Odotas..
Sinä Ok!

Kului hetki, kun Edward oli vastannut..
Vieras En yhtään tiedä, siellä jossain oli Forks, ja luki Bella/Edward :OO
Sinä Uu!
Vieras Kokeilen Googlen-Kääntäjällä
Sinä Ok!
Vieras Aina ei tarvitse sanoa ok
Sinä Ok!
Vieras ...Se selventää huonosti yhden osion Forksissa... Jotain meidän perheestä, ja ihmissusilaumasta
Sinä Edward, tietääkö Bella?
Vieras Hän on selin, toistaiseksi
Sinä Ok!
Vieras LOPETA TUO!
Sinä :'( Esme ei ole vieläkään palannut muuten!
Vieras Ai jaa. Kai selvittelee asiaa Emmettin kanssa, mitäköhän hekin tekevät?
Sinä Emt

PoVEm
Olimme jääneet Rosen kanssa kaksin, ja sain likaisen idean.
"Mm...Rose?"
"Niin Emmett?"
"Olisiko sinusta...seksikästä, harrastaa...sitä, Omeglen pervon kansan edessä?"
"EMMETT!" Rose huokaisi vihaisena, mutta virnisti sitten.
"Jos...suostut ehtoihini."
"Jotka ovat?"
"Pue yllesi käsiraudat."
"Siinäkö kaikki?"
"Jep", Rose sanoi. Naurettavaa!
"Kädet selän taakse", perun sanani. Laitoin käteni selkäni taakse ja Rose laittoi käsirautansa minulle.
"Et saa rikkoa"
"En aikonutkaan", sanoin huoletta, tahdon kostaa käsiraudat vielä. Painoin 'Uusi' ja meidän onneksemme ruutuun ilmestyi paidaton, kalju mies. Ehkä silti hyvin nuori, mutta kalju. Virnistin, ja Rose vetäisi minut päälleen. Suutelin vaimoani oikein intohimoisesti, ja hän meni heti hommiin; tunsin kuinka hän alkoi avaamaan nappejani, kunnes ovelta kuului koputus. Katsahdin Rosea, ja viittasin selkääni. Rose tajusi asian ja avasi äkkiä käsiraudat, kunnes ovi avautui..

Tuijotin Rosen kanssa Esmeä, joka oli ilmestynyt ovelleni. Hitto, olimmeko jääneet kiinni?
"EMMETT MCARTY CULLEN! KÄYTÄVÄÄN JA HETI!" hän huusi vihaisella äiti-äänellään. Napitin nopeasti paitani, ja nousin Rosen päältä, hän sulki äkisti keskustelun, kun minä kävelin Esmen perässä kiltisti ulos. Suljin oven, ja Esme katsoi minua huolissaan.
"Milloin olet viimeksi revennyt?"
"Ömm...kun Jasper keskusteli homon kanssa Omeglessa?" Esme hiljeni, ja nosti käsiäni, tarkisti taskuni. Täh?
"Siis...mitä repeäminen nuorisotyyliin tarkoittaa?"
"Että nauraa niin paljon että jos olisi mahdollista, repeäisi", Esme nyökkäsi. Hän varmaan otti sen sanan aluksi kirjaimellisesti? Huokaisin, ja käänsin Esmen.
"Nyt. Mene", minulla ja Rosella oli hommat kesken.

PoVA

Istuin pienellä jakkaralla, kun Jasper istui mustalla työtuolilla. Olimme menneet Omeglen videopuolelle, Jasperin ehdoilla: Minä puhuisin homoille. Tosin emme olleet ehtineet kenenkään kanssa juttelemaan, ja ensimmäinen juttutoverimme olisi...BELLA?!

A/N: Tässä siis nelonen, ja katsoin worksilta, niin tämä oli kolme ja puoli sivua, kuntaas kakkonen kaksi ja puoli sivua, eli pidempi on ^^

Avatar © Emilja

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #30 : 08.08.2010 00:45:02 »
Ei helvetti, luin eka kaikki kolme putkeen hajoillen pahasti, ja just ku olin kommentoimassa, nii putkahti tää nelos osa maailmaan, ja ei vittu repesin nii pahasti Esmelle, ja näille nuorisoslangille, Emmetin ja Rosen puuhille, Ed finissä  :D :D

Aluks mietin vähän et toimiiko tälläne, mut toimii tosi hyvin ja tuli kyll hajoiltuu pahasti  ;D
Jatkoa odotellessa ♥

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Todella kaunis
« Vastaus #31 : 08.08.2010 04:17:48 »
Ei vittu! Mie repesin melkein kahtii ku lujin 3 ja 4 putkeen. Repesin pahiten siin niis teinejen lyhenteil, Esmelle, Carlieslelle ja Emmettille..x3 Kiitän ja kumarran sulle ja tekstille.x3                          ^Kassu^
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

Marja Tyrni

  • Suun makeuttaja
  • ***
  • Viestejä: 19
  • Suut makias vaan koko Suomen kansalle!
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #32 : 08.08.2010 04:44:16 »
Uninenbear ilmestyy paikalle viipyäkseen vain hetken verran


Ah.. Olkapää ollut jumissa koko yön ja sitä koitan täällä nyt hieroa, että kommentin saan väsättyä aikaiseksi.
Niin, ei ollenkaan paha ficci, ei ollenkaan.
Tälle tuli naurettua parikin kertaa ja luettua myös.
En kylläkään ole minkäänlainen Twilight - fani, mutta ideana jotenkin kiinnostava että oli pakko lukea.
Noh, jotkut virheet tosin pistivät silmään. En koskaan ota huomioon pieniä pilkku/pistevirheitä (en huomaa niitä, ellei niitä vilise ja tämä ei viittaa siihen että sinulla niitä olisi lainkaan), mutta jotkut vain iskevät silmään, tosin ei kumpakaan periaatteessa virhe.

Ei itseasiassa tämä ole virhe, mutta olen itse tottunut ottamaan lol - sanan= laughing out loud.
Tosin se voi olla myös lots of laughts, mutta tuohon olen tottunut. Ja voihan se olla myös Leipää Orvoille Lapsille jne..

Toinen mikä pisti silmään ja jälleen mennään sillä periaateella, että sinun suomennoksesi on myös oikein, koska niinhän se on. Stranger kun tarkoittaa tuntematonta tai muukalaista tai vierasta jne. Itse olen tottunut lähinnä tuohon tuntemattomaan tai muukalaiseen, vieraasta käytän ihan sanaa guest.

Noniin, siinä oli tämä kommentti, jatka kirjoittamista ja kaiken kaikkiaan hyvä ficci. Jos nyt voisin mennä nukkumaan.

Uninenbear on vielä hetken täällä, jonka jälkeen pienien tähtien ja poksahduksen saattelemana katoaa takaisin myytteihin


Suut makiaks koko Suomen kansa!
Uuni on kuumana aamusta asti, Team Tyrni kun ryhtyy hommiin..

Jalkapallomaat, joita kannatan: Etelä-Afrikka, Kamerun, Englanti, Hollanti ja hieman Espanja..

South-Africa & Kamerun oih

Avatar © Ambra
Banner © Lady Dynamite

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #33 : 08.08.2010 14:44:42 »
hihihii :) Aina vaan paranee ! Mun mielestä oli tosi hauska se idea, että Carlislelle ja Esmelle selitettiin näitä teinisanoja (; Btw. Emmet ja Rose <3 Esme ja Carlislekin oli tosi hauskoja! JA fininkin olit saanut mukaan ! Onnittelut, hyvinhyvinhyvinhyvin hyvästä luvusta. Ihanan nopeasti tulee jatkoa jajajaja... Hmm...

Ihanan pitkä ja kirotusvireetkin on kadonneet. (: *ylpeä*

Jatkoa taas pyydän ::)

laurajoo :-*

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #34 : 08.08.2010 19:40:39 »
Tää on vaan niin paras :D
Edward ja Bella on suloisia! EN tiedä miksi, mutta haluaisin kuulla heistä eniten. Carlislen ja Esmen teinislangi oli kyllä mahtavaa :'D
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #35 : 08.08.2010 21:36:52 »
OI OI OI, vähä repesin jasperin homokeskustelulle ja esmelle ja carlislelle xDDDD
hihihiiiiihihihihihihiii jatkoa?  :)

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #36 : 08.08.2010 23:53:34 »
luin kaikki osat putkeen ja REPESIN. siis kirjaimellisesti.

ei voi lopettaa nauramista :DDDD Carlisle ja Esme oli niin ihania kun eivät oikein tajunneet xD

hahaha, ja jatkoa, pian :D

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

TrueTre

  • ***
  • Viestejä: 164
  • Puuskupuh
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #37 : 09.08.2010 19:37:15 »
Hajosin Esmelle ja nuorisoslangille.. xDD
Idea on loistava, nauran täällä vieläkin niin että kädet tärisee.  :D
8.6.2010 <3 ~ When I come around

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #38 : 09.08.2010 22:49:32 »

luin kaikki putkeen ja en voi lopettaa naurammista. oikeesti, tää on hysteerinen (;
jasper ja jasperin homot ; >>
nyt vaan jatkoa..
kiitoksia ♥

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU NELJÄ! 8.8
« Vastaus #39 : 10.08.2010 21:01:14 »
Valitettavasti jatkoa tulee vasta huomenna, mutta kiitos kommenteista :'>
Ja seuraavassa luvussa on mukana mm...Edwardin ja Bellan seikkailut ja heidän Busted- hetki!
Avatar © Emilja