Kirjoittaja Aihe: Twilight: Cullenit Omgelessa, K-11 LUKU KUUSI! 27.8 | 6/10 | Humor  (Luettu 16339 kertaa)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
//: Emmett löytää mahtavan Omegle-maailman..
Ficin nimi - Cullenit Omeglessa
Kirjoittaja - FRETTIBITCH
Beta - ei ole
Fandom - Twilight
Ikäraja - K-11
Tyylilaji  - Humor
Henkilöt - Cullenit + Bella the ihminen
Vastuuvapautus - En omista twilightiä taikka sitten Omeglea, vain tekstin (:
Mahdolliset varoitukset - Ei mitään rajaa huumorilla
Tiivistelmä - Emmett on saanut loistavan idean, ja pyytää kaikki Cullenit koolle, ja he lähtevät Omeglen mahtavaan maailmaan...
A/N -  Tuli mieleen tämä, kun en jatkoa keksi ficeilleni. Jos joku ei tiedä, Omegle on nettichatti, joissa on aina kaksi henkilöä. Cullenit käyttävät videopuolta, eli näkevät kenelle juttelevat. Ideaan johti myös kaverini, joka on riippuvainan siitä!

Luku 1

PoVEm


Istuin tylsistyneenä lattialla, koska tuoli oli mennyt rikki. Selasin pinkillä Apple - kannettavallani netin ihmeellistä maailmaa. Hetkinen, sanoinko että kone on minun? Eiei! Se on siis Rosen... Mutta niin. Kirjoitin googlen sanahakuun 'Nettichat' ja ensimmäisenä haussa näkyi Omegle. Painoin sormellani varovasti kosketushiirtä, koska olin rikkonut oikean hiiren. Keskellä ruutua oli kaksi linkkiä, vasemmassa luki 'Text' ja oikeassa 'Video' Painoin tietenkin Videota, ja aukesi messenger-keskustelun näköinen aukeama. Oikealla oli kaksi pientä lootaa, toisessa näkyi minun naamani. Vilkutin innoissani web-kameralle, ja pian ylempään lootaan ilmestyi Justin Bieber. Tuijotin häntä hetken, kunnes aloin kiljumaan.
"SE ON JUSTIN BIEBER!!" huusin, ja kuulin kun Bella valitteli viereisessä huoneessa korviaan. 'Edward, kutsu kaikki ja tulkaa minun huoneeseeni!' ajattelin haltioissani, ja huomasin Justinin laittaneen viestin..
Vieras  Mitä sä siellä kiljut?:O
Sinä No kun....veljen tyttöystävä on sun suurin fanisi!

Enhän minä voi idolilleni vain möläyttää, että olen hänen suurin faninfa. Ties mitä hän tekisi! Luulisi minua hulluksi tai jotain. Tuijotin itseäni pienestä lootasta, ja päätin tehdä jotain hienoa näytettävää Justinille. Nousin seisomaan, ja peruutin. Toivoin että minulla olisi mikki, jotta hän kuulisi mitä teen. Aloin laulamaan hänen kappalettaan Baby.
"Emmett...?"
"Niin Jazzperi?"
"Mitä sinä teet?"
"Laulan", sanoin, ja käännyin ovelle päin. Ovella seisoivat kaikki perheessäni, ja Bella. Tietenkin.
"Niin, mitä asiaa sinulla olikaan?"
"Löysin mahtavan chattipaikan!" hehkutin, ja heilutin käsiäni ilmassa.
"EMMETT! Et saisi käydä chatissa", Carlisle moitti minua, Esmen nyökkäillessä.
"Anteeksi isi...", mutisin. Menin istumaan taas, ja viitoin muutkin istumaan. Kaikki kerääntyivät ympärilleni, ja katsoivat ihmeissään viestejä.
Vieras Sä et osaa laulaa yhtään
Vieras Haloo?
Vieras Aijaa sun perhees tuli
Vieras Voit sanoa veljesi tyttöystävälle, kumpi se nyt onkaan, että en tahdo puhua faneilleni
Sinä EI! :( Älä jätä mua Justin!!

Keskustelusi on lopetettu

"Emmett..."
"Niin Bella?"
"Olitko sanonut tuolle feikille, että olen hänen suurin faninsa?" Feikille? Ei hän ole feikki! Justin Bieber on aito!
"Justin Bieber on aito! Ja en voinut sanoa että minä olen", sanoin hieman nolona.
"Emmett, olen nähnyt videon, jossa ihmiset olivat laittaneet Justin Bieberin videon, jossa hän on koneella, tuonne", Bella sanoi, pidätellen nauruaan. Eikä! Nyt jotkut tietävät että olen hänen faninfa.

***

Olin selittänyt, miten toimia. Ja nyt olimme valmiit seuraavaan keskusteluun! Painoin uusi nappulaa, ja kesti hetken, kun seuraava toveri tuli näkyviin. Olimme varmistaneet että kaikki, paitsi Carlisle ja Esme, näkyvät kamerassa. Uusi juttuseuramme oli tyttö, ehkä 14 - vuotias. Hänellä oli mustat lyhyet hiukset, ja silmien edessä silmälasit. Hänen suunsa avautui, ja hänen mustat hammasrautansa näkyivät selvästi. Katsoimme kiinnostuneina, mitä hän tekisi. Hän alkoi kiljumaan!
"SIIS OMG MÄ JUTTELEN CULLENEILLE!" Täh? Olimmeko kuuluisia? Nauroimme yhdessä, ja Alice keksi vastauksen:
Sinä SIIS OMG ME PUHUTAAN SULLE!
Tyttö haukkoi hetken henkeään, ja huomasimme että hänellä oli Team Edward T-paita.
"Bella sai kilpailijan", Rosalie naureskeli, ja Edward vain tuhahti.
"Ei saanut, Bella voittaa aina", pyh, mikä elvistelijä.  Yhteisvoimin päätimme painaa Lopeta keskustelu nappia, ja otimme heti uuden. Hetken oli mustaa, mutta sitten siihen ilmestyi miehen alapää.
"Hyii!" Kaikki tytöt huusivat yhteen ääneen, ja Carlisle ohitti meidät, painaen Lopeta keskustelu nappia.
"Isii! Oisin tahtonut puhua hänelle!" Valitin,  ja Carlisle vain myhäili jotain sopimattomasta materiaalista. Bella painoi vuorostaan Uusi ja nyt siinä oli vaaleanruskea pöytä, jonka päällä oli lappu...
"Rinnat: |||
Alapää:
Miehen alapää: |||||

Näytä rintasi tai alapääsi!
"
"Noniin Rose,Alice ja Bella, paidat ylös!" Kehotin, sillä tuo joka niin pyysi, saattoi olla poliisi! Edward löi minua kaksi kertaa takaraivoon,Jasper kerran,Alice kerran ja Rose löi kaikista kivuliaimmin.
"No ei sitten.."


A/N: Eka luku hieman sekava, mutta seuraavissa keskityn lähinnä yksiin keskusteluihin  :D
Ja tässä vähän linkkejä ~
Justin Bieber on Chatroulette and Omegle
Emmettin...siis Rosen kannettava
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 10:27:18 kirjoittanut Beyond »
Avatar © Emilja

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #1 : 04.08.2010 21:46:14 »
Oi hauska idea! :------D Emmett taas niin lutunen että ei mitään rajaa. Rakastan sitä. :D

En keksi oikein muuta.... Jatkoa kehiin! ;)
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #2 : 04.08.2010 21:47:45 »
on sen verran hauska et jään seuraileen :) elikkäs jatkoa? ;)

camppu

  • ***
  • Viestejä: 23
  • Where is My Edward Cullen?
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #3 : 04.08.2010 22:42:20 »
repesin emmettille  ;D
sen verran hauskalt kuulostaa et jatkoo kehiin  :)

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #4 : 04.08.2010 22:58:16 »
No hauska!!! Nauroin ja nauroin vielä enemmän kun katoin ton Bieber-linkin .D Virheen pongasin:

Lainaus
tietävät että olen hänen faninfa.
faninsa?

Jjuu eips muuta ku, että jatkoa!

laurajoo  :-*

kaalinkerä

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #5 : 04.08.2010 23:02:09 »
Heh, Heh! repesin  ;D Just perus Emmettii. Emmet pinkin läppärin kans ja laulamassa Justin Bieberin kappaletta Baby :) Huh huh!  ;D Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta, jatkoa vaan tulee...
- Rakastan sinua enemmän kuin elämääni<br />- Hyvä. Muuten olisi silkkaa hulluutta olla kimpassa vampyyrin kanssa<br />- Oletpa romanttinen...

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #6 : 05.08.2010 02:00:22 »
Hii kiitos kommenteista, toka luku on jo kehitteillä :>

No hauska!!! Nauroin ja nauroin vielä enemmän kun katoin ton Bieber-linkin .D Virheen pongasin:

Lainaus
tietävät että olen hänen faninfa.
faninsa?

Jjuu eips muuta ku, että jatkoa!

laurajoo  :-*

Joo mäkin näin ton virheen kun olin sen julkaissut, ja koitin korjata mutta eipä näytä korjaantuvan :o
Avatar © Emilja

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #7 : 05.08.2010 10:59:58 »
Tää oli tosi hyvä! :D
Tää on yks ainoita ficcei, joille oikeesti oon nauranu!
Jatkoa äkkiä!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #8 : 05.08.2010 18:14:14 »
Hehee...
Tosi hyvä!
Jatkoa jos saanen pyytää...

En osaa vielä muuta sanoa kun on niin alussa.

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #9 : 05.08.2010 20:02:20 »
Tää oli M-A-H-T-A-V-A!!!!!!!
Jatkoa?
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13
« Vastaus #10 : 06.08.2010 02:33:31 »
Kiitos kommenteista (= tähän vielä sanon, että joskus esiintyy hetkellisesti muitakin hahmoja Culleneiden ja Bellan lisäksi :p

Luku 2

PoVB


Olimme kestäneet monia alapäitä ja jopa yhdet rinnat, joita Emmett olisi tuijottanut loputtomiin, elleivät kaikki meistä olisi lyöneet häntä. Nyt emme nähneet muuta kuin mustaa, mutta pian ruutuun ilmestyi ihmeellisesti tutun näköinen henkilö..

Vieras Umm... Hei Bella, ja muut...
Sinä JACOB BLACK?!
Vieras Onko se nyt niin...
Sinä Kummallista nähdä sinut koneella, ja vielä nettichatissa? ON! Jake, olet kuusitoista?
Vieras C'moon Bella! Olet sinäkin kahdeksantoista
Sinä Olen täysi-ikäinen!

Tuijotin vihaisena ruutua, ja kirosin mielessäni. Minun onnekseni Edward ei kuullut ajatuksiani, muuten olisin kovassa pulassa. Jasper kuitenkin rauhoitti minua hieman, ja loin hänelle mulkaisun.

Vieras Se ei muuta asiaa?
Sinä Muuttaa, ja paljonkin..
Vieras Aha, nähään Bella... sitten kun tahon nähä

Emmett ulvoi naurusta, eikä Jasper näyttänyt siltä että rauhottaisi hänet. Siirryin keskeltä sivummalle, ja Alice tuli tilalleni. Mitä tästäkin seuraisi?

PoVA

Siirryin keskelle, kun Bella siirtyi paikalleni. Niksautin sormiani, ja painoin 'Uusi' näytölle ilmestyi noin 14 - vuotias poika, jolla oli tummanruskeat hiukset ja mustat aurinkolasit
Sinä Hei, noi sun lasit on siis niin lääst siison!
Vieras Eiks mun lasit miellytä sua keiju?
Sinä Ei miellytä
Vieras Ihan sama, mistä oot + ikä?
Sinä Olen planeetalta Maa ja olen 17
Vieras Woow vanhempi nainen  :P NÄYTÄ RINNAT PLIISPLIISPLIIS  :(

Jasper alkoi murisemaan niin kuuluvasti, että vaikka joku olisi ollut oven ulkopuolella, hän olisi kuullut. Päätin vastata niin viisaasti, että hän sekoaisi
Vieras Noo?
Sinä Anteeksi, rintani ovat niin suuret ettei niitä voi nähdä webin kautta ;)

Emmett tuijotti viestiäni hämillään, alkaen sitten tuijottamaan rintojani. Jasper löi Emmettiä takaraivoon, ja minä laitoin keskustelun poikki. Nyt olisi sitten Rosalien vuoro...

PoVR

Ennen kuin ehdin istumaan, Alice veti minut vaatehuoneeseeni.
"Tehdään sinusta seksikäs, miehet kuolaisivat liikaa!" tuijotin Alicea vihaisena
"Enkö minä sitten ole seksikäs?"
"Siis..seksikkäämpi", nyökkäsin tyytyväisenä, ja Alice valitsi minulle kirkkaanpunaisen korsettitopin ja mustan minihameen. Oliko hän ostanut ne minulle?! Sitten vielä kaiken 'huippu' punaiset pörrökäsiraudat ja verkkosukkahousut.
"Tule kun olet valmis", Alice kuiskasi, ja lähti takaisin.
***
Kun olin vaihtanut vaatteet ja pöyhinyt hiuksiani, menin takaisin. Kun kaikki paitsi Alice kääntyivät katsomaan, he näyttivät siltä että pyörtyisivät hetkenä minä hyvänsä. Jos katsoin tarkkaan, näin Emmettin suupielessä kuolaa. Hyi, ällöä. Raivasin tieni ja menin istumaan, varo vain onneton uhri... Varo vain...

Näyttöön ilmestyi punasilmäinen, kalpeakasvoinen mies. Täh? Vampyyri? En tunnistanut häntä, mutta Edward,Bella ja Alice pidättelivät nauruaan. Carlisle sen sijaan mutisi Esmelle hiljaa jotain, ja he molemmat naureskelivat. Minä,Emmett ja Jasper vain ihmettelimme.
Vieras Voi. Hyvä. Jumala. OLET SEKSIKKÄIN OLENTO IKINÄ!
Sinä Pitäisikö minun tuntea sinut ?
Vieras Eii kai? Olen Felix Volturi.

"Felix on Voltureissa vartijana, ja kuulemma Emmettiäkin isompi, ja vahvempi. Isompi ainakin", Alice selosti, katsoen minua virne kasvoillaan. Emmett tuhahti.
"Niin varmaan", kuulin hänen mutisevan.

Sinä Ja-a
Vieras Niin tuota... oletkos varattu?
Sinä  OLEN! Ja onnellisena naimisissa.
Vieras Voi kiesus :( Mutta jos joskus vapaudut, soita minulle  ;)
Sinä Unelmissas

Felix iski vain silmää, ja minä murisin kirosanoja.

"Seuraavaksi Jasperin vuoro."

A/N: Tätä oli kiva tehdä, ja pidin yhdessä vaiheessa tauon ja menin Omegleen, voin sanoa että 14 vuotiaat pojat sanovat tuon usein... Mutta toivottavasti pidätte  :) Ainiin, ja jos tahdotte, saatte toivoa keitä tahtoisitte nähdä tuossa :D
Avatar © Emilja

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Todella kaunis
« Vastaus #11 : 06.08.2010 06:19:39 »
Siis OMG! Felix oli niin best.x3 Ois aika hauskaa nähä jos joku kauhee julkis tulis vastaa ja tyypit ois et kuka hemmetti toi on? Kiitän ja kumarran sulle.                                                          ^Kassu^ x3
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #12 : 06.08.2010 09:09:01 »
HUGABUG!
MUHAHAHA, ihanaa<3 hahahhahahah, nauran täällä. huihiuhihih<3
juu, jatkoa kiitos (:

Chi

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #13 : 06.08.2010 09:36:22 »
hahah, vähäkös hauska idea!! :DD
laita äkkiä jatkoa, tää on niin hyvä!!

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #14 : 06.08.2010 10:21:58 »
hihhih toi rose ;D felix omgelessa ;D oli hyvä :)
siel vois olla jasperille vaik joku samaa sukupuolta tai jotain... ;)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #15 : 06.08.2010 12:44:13 »
Rose is best! :D
Hihii... odotan innolla  uutta lukua ja Jasperia.
Jatkoa! <33

SeekBrit

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #16 : 06.08.2010 12:59:20 »
Ihan sika hyvä ficci!!!!Luin noi kaks putkeen,ja nauroin ihan koko ajan,varsinkin oli söpöä ku Em..Rosaliella oli se pinkki macbook:)Jatkoa kehiin!

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #17 : 06.08.2010 13:18:48 »
Höh. Olisin lukenut paljon enemmänkin.. Äiti kysys pariin otteeseen et "Mitä sä ny noin paljon täriset? Onks sul taas kylmä??" (Oon kipeen...) Mutta lisää piakkoin taas?
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Ashley

  • Paholainen
  • ***
  • Viestejä: 138
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #18 : 06.08.2010 14:16:39 »
No tykkään! :D Mutta pidempiä keskusteluja sais olla ! - Eihän omeglessa kaikki keskustelut oo noin lyhyitä... mutta tässä onki nyt koko Cullen porukka niiii... HMM. Vois olla kiva lukee myös sillee, että joskus Cullenit ois yksinään omeglessa ja törmäis toisiinsa siellä ;) Mistä he puhuisivat? Mitä tapahtuisi ymm.

Ja tietenkin ROSEA LISÄÄ !!! :D Emmetin kuola suu <3 ja Felix o_o *3*

Lisää tätä, pyydän ! (::

laurajoo  :-*

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Cullenit Omgelessa, K-13 LUKU KAKSI! 6.8
« Vastaus #19 : 06.08.2010 15:22:07 »
Kiva että tykkäsitte ^^
^Kassu^ Hii, kiitos ideasta :D
mordelove Ajattelin itsekkin että Jazperille tulisi miespuolinen toveri :D
Renezmei Voin luvata että seuraava tulee olemaan pidempi :)
Laurajoo Jep, nehän voi olla seurasta riippuen vaikka kuinka pitkiä, mutta kun koko poppoo on siellä niin ei ole aikaa =) Ajattelinkin että kun kaikki ovat käyneet omalla vuorollaan, he lähtevät yksinään kokeilemaan :)
Avatar © Emilja