Kirjoittaja Aihe: Bleach, Suklaista (Ichigo/Rukia) | (k-11)  (Luettu 1135 kertaa)

nettuski

  • slurvish
  • ***
  • Viestejä: 40
  • Nope, I don't. ♥
Bleach, Suklaista (Ichigo/Rukia) | (k-11)
« : 20.05.2010 14:24:00 »
Title: Suklaista
Author: nettuski
Pairing: Ichigo/Rukia
Rating: k-11
Fandom: Bleach
Summary: Rukia on valmistanut suklaaseen kastettuja mansikoita. Ja Ichigo tarvitsi suihkun. Kylmän sellaisen.
Warnings: Viittauksia kiihottumiseen, väärinkäsitys viiltelystä ja taitaa sisältää sellaisen sanan että ei enää k-7/k-11 puolelle mene(?).
Disclaimer: En omista hahmoja, ne kuuluvat Kubo-senseille.
A/N: Suomensin sitten tässä yhden IchiRuki-ficcini, kun ei lukeakkaan huvittanut. Joku taisi jopa pyytää ficciä tästä parista suomeksi. Ilmoitelkaa virheistä, jos niitä löytyy, niin tiedän tarvitsenko seuraaviini välttämättä betaa. Kommentit on sitte <3.

-------

Ichigo käveli huoneensa läpi vaatekomeronsa luo. Hän oli nähnyt jo aiemmin Rukian lähtevän ja tulevan takaisin tavallista isomman kauppakassin kanssa, ja pari minuuttia myöhemmin hän oli kuullut outoja ääniä vaatekaappinsa sisältä. Hän koputti kaapin oveen ja sanoi:

’’Rukia, avaa jo.’’

Kesti hetken ennen kuin ovi avautui nopeasti.

‘’Mitä tällä kertaa’’, Rukia kysyi hieman ärtyneenä.

Ichigo yritti olla nauramatta; tytön kasvot ja kädet olivat suurimmaksi osaksi suklaan peitossa. Ja myös jonkun punaisen.

Pojan silmät suurenivat.

’’Mitä helvettiä Rukia, oletko sinä-’’

Hän keskeytti lauseensa kesken, koska hän huomasi että punainen väri ei suinkaan ollut verta, vaan lähtöisin mansikoista. Sen pystyi kertomaan tuoksusta.

Rukia alkoi olla lähellä jo temperamenttinsa kadottamista.

’’Viimeisen kerran Ichigo, mitä asiaa’’, hän kysyi uudestaan.
’’Mitä ihmettä sinä oikein teet tällä kertaa? Se on minun vaatekaappini, muistatko?’’
’’No niinhän se onkin, mutta itsepä et halunnut minun muuttavan, muistatko?’’

Ichigo tunsi poskiensa lämpenevän.

‘’Vastaa vain siihen kysymykseen.’’
‘’Teen ruokaa’’, hän vastasi.
’’Mitä? Sinä? Minun vaatekaapissani?’’

Rukia avasi kaapin ovea, jotta poika näkisi paremmin.

’’Mistä oikein sait nuo’’, Ichigo huudahti.
’’Ai, nämä? Sinun rahallasi, isäsi antoi minulle.’’
’’Mitä?! Partanaama antoi sinulle minun rahaani, jotta voisit ostaa hellan?! Kuinka tuo edes toimii siellä?!’’

Odota.

’’Oikeastaan, en edes halua tietää.’’
’’Tiedätkös, olet sanonut ’’mitä’’ koko aamun.’’
’’Entä sitten?’’
’’Sanoinpahan vain.’’

Suoni ilmestyi sykkimään hänen päähänsä.

’’Mitä ruokaa sinä edes teet?’’
’’Teen suklaaseen kastettuja mansikoita’’, tyttö selitti iloisesti.
’’Hei, eihän se edes ole-’’

Jos haluat pysyä vahingoittumattomana, älä ärsytä häntä.

’’Joka tapauksessa, en aio antaa sinulle yhtään, joten voit yhtä hyvin häipyä tuijottamasta minua kun työskentelen.’’
’’En minä tuijota sinua!’’
’’Et vielä, mutta yleensä kyllä.’’

Hänen poskensa lämpenivät entisestään.

’’Pilailin vain. Hei, miksi sinä punas-’’
’’Enkä’’, hän huudahti ja paiskasi oven kiinni.

-------

Ichigo oli oikeasti yrittänyt keskittyä kotitehtäviinsä, mutta tällä menolla se oli mahdotonta.

’’Mmm…’’

Hänen poskensa lämpenivät, taas kerran. Tämä oli juuri sitä mitä hän vielä tarvitsi.

’’Luoja, rakastan mansikoita…’’

Kohta hän ei enää kestäisi.

’’Mmh… Rakastan näiden imeskelyä…’’

Nyt hän oikeasti tarvitsi suihkun. Kylmän sellaisen.

-------

A/N: Jep, Ichi on pervo. ;D Ja ''ichigo'':han tarkoittaa mansikkaa, se oli periatteessa tämän one-shotin ideakin.
 Toivottavasti täällä on sitten muitakin tästä parista pitäviä, niin kommenttejakin voisi tulla. :)
En sitten osaa kirjoittaa kauhean pitkiä juttuja, tykkään kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi, sanotaan näin. Jos on omasta mielestänne jotakin paranneltavaa, niin kertokaa ihmeessä rakentavasti. 8)
« Viimeksi muokattu: 03.06.2015 10:55:07 kirjoittanut Beyond »
''If you use your head, you won't get fat even if you eat sweets.''

Astu sisään pilvilinnaani mun. ♥

Jacchi

  • Paulrus
  • ***
  • Viestejä: 104
  • I'm shaking like milk
Vs: Suklaista (Ichigo/Rukia)
« Vastaus #1 : 14.06.2010 20:17:51 »
Ahahaha! Hih, tota loppua!

Hmm vaikkei Ichigo/Rukia ehkä ihan lempiparitukseni olekaan, niin silti tykkään tästä. En mä kyllä ole varma, mikä mun lempiparituksestani on joten... : D

Jos jotain rakentavaakin sanoisin, niin dialogi toimi mainiosti! Tässä on tosi kiva idea. Yksinkertainen ja toimiva. Me likes! : )

Jaaaaa vielä tuo loppu. : DD

Kiitän, ja pahoittelen vähän aivotonta kommenttia! : )
Merikilpikonnia ei ole taivaalla.

nettuski

  • slurvish
  • ***
  • Viestejä: 40
  • Nope, I don't. ♥
Vs: Suklaista (Ichigo/Rukia)
« Vastaus #2 : 05.07.2010 11:59:35 »
Kiitosta kommentista! ;)
Kiva että tykkäsit, ja hyvä että dialogi toimi. :D

Kiitos vielä kerran!
''If you use your head, you won't get fat even if you eat sweets.''

Astu sisään pilvilinnaani mun. ♥

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Suklaista (Ichigo/Rukia)
« Vastaus #3 : 03.09.2010 23:28:41 »
Voi vitsin pimpulat! :o ENSIMMÄINEN SUOMENKIELINEN ICHIRUKI FICCI!1! *Sekosi totaallisesti*

Kröhöm. Asiaan. Tää oli tooosi hyvin suomennettu, voisit kyllä suomentaa lisääkin ichiruki -ficcejä, en panisi yhtään pahakseni en sitten yhtään. ;> Tää oli muuten tosi söpö kun ton tilanteen voi oikeasti ihan hyvinkin kuvitella. Rukia istumas lakanoiden päällä ja ichigo vieres.. aww. Toi loppu oli muuten aika kova tai siis tuskin me saadaan koskaan kuulla Rukian suusta mitään sen tapaista että 'Luoja, rakastan mansikoita..' mikä on sääli sinänsä. :< Ichigo varmaan tykkäis jos kuulis Rukian suusta jotain tollasta. xD On kyllä Ichigokin nimellä siunattu, heh.

Mutta, tää oli oikeasti toosi hyvä ficci (enhän mä olis tähän muuten kommentoinutkaan, eihei en tokikaan :>). Lisää näitä! Rrrrakastan ichirukia<3

Muuten, muakin kiinnostais tietää miten Rukia sai vaatekaapis hellan toimimaan. xD Nokei, voihan se olla retkeilyhellakin mutta siihenkin tarvitaan tulta. Tais ichigon lakanat kärvähtää. Heh.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012 18:41:04 kirjoittanut Yukimura »