Kirjoittaja Aihe: Twilight/HP: Tylypahkan juorukello, 3.luku, osa 2/2, 29.8.2010 |K11 crossover (twilight/HP)  (Luettu 24502 kertaa)

Syvälliset

  • ***
  • Viestejä: 8
Title: Tylypahkan juorukello
Author: Narina ja Miccreeni = Syvälliset
Genre: crossover (Potter, Twilight), humor, fluffy, drama, AU
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Pairing: Twilightin perusparitukset, OC/OC
Warnings: Spoilaa henkilöiden osalta Aamunkoita; kiroilua…
Summary: Kovinkaan moni ei ole kuullut kirjasta, jonka tylypahkalaisnuoret ovat jo vuosikausien ajan täyttäneet sanoilla, joiden pääasiallinen tehtävä on juoruta opettajainhuoneen asukeista. Kirjan sivut saavat kuitenkin kokea karmean likapyykin hyökyaallon kun Taikaministeriö päättää antaa Tylypahkan opettajakunnalle lähtöpassit ja korvata homeiset professorit uutta verta edustavalla opettajakunnalla. Ja kun opettajakuntaan kuuluu maailman ansioituneimpia nuoria velhoja aina alkaen Jasper Whitlockista ja päättyen Angela Weberiin, niin mitä muuta voisi olla luvassa kuin jokseenkin omaperäinen ja mielikuvitusta kutkuttava kouluvuosi?
In/@: Tarina sijoittuu vuoteen 2019.
Disclaimer: Kiitokset mahtaville rouville, joiden käsialaa ovat alkuperäisteosten sanamassat; kunnia Rowille ja Meyerille
A/N-Narina: Kaikkea sitä voikin syntyä kun näkee hyvää ystäväänsä kuukausien jälkeen edellisestä tapaamisesta… x) Idea tähän lähti minun ja Miccreenin ajatusleikistä; jos Cullenit olisivat opettajina Tylypahkassa, niin mitä aineita he opettaisivat? Ja sitten ideasta syntyi tämmöinen… :)
A/N-Miccreeni: Joo. Se oli kyllä hyvä päivä. XD (Ok. Tästä minun osiostani tuli masentavan lyhyt, mutta ei se menoa haittaa… =D)
 
*

Prologi: Lehdestä leikattua ja tuulesta temmattua – ennen koulun alkua


28.7.2019

”Oli synkkä ja myrskyinen yö…” Sillä tavoinhan ne kaikki kertomukset alkavat, eivätkö vain? Tämä kertomus ei kuitenkaan ala niillä sanoin, vaikka tuleekin olemaan yhtä jännittävä kuin jokainen noista kunnon vanhanaikaisista seikkailukertomuksista (rehellisyyden nimissä niitä satuja tosin voi kutsua myös kliseehörhöiksi…). Tämä kertomus ei siis ala millään klassisella, puhkikuluneella kirjallisuuden fraasilla. Ei – tämä kertomus alkaa lehtiartikkelilla.


Tylypahkan opettajakunta uusiksi
Leikattu Päivän Profeetan numerosta 167/2019

Taikaministeriö ilmoitti myöhään eilisiltana erottavansa sen osan Tylypahkan opettajakunnasta, joka ei ole kuluneen kesän aikana kuollut (rehtori McGarmiwa – sydänkohtaus, professori Mesiäislento – auto-onnettomuus), ottanut lopputiliä (professori Punurmio – lähti Egyptiin, professori Lipetit – erosi uhkailukirjejupakan seurauksena, professori Sinistra – valitukset vanhemmilta), jäänyt äitiyslomalle (professori Elfman – ONNEA!), jäänyt sairauslomalle (professori Binns – lähti Thaimaaseen hoitamaan terveyttään) tai jäänyt eläkkeelle (professori Tuthill – armaita eläkepäiviä!).

Ministeriö perusteli paljon vastalauseita herättänyttä päätöstään mm. sillä, että kun yli puolet opettajakunnasta oli jo ulkona, loputkin saattoi heittää ulos samantein, ja sillä että aikamme suurin velhokoulu kaipaa raikkaita tuulia ja uutta verta puhdistamaan vanhahtaneita perinteitä.

Uutta opettajakuntaa ei ole vielä valittu, mutta ministeriö on asettanut lautakunnan valitsemaan velhoyhteisömme nuorimmalle sukupolvelle parhaimmat opettajat, jotka vain saattaa löytää.”


Joo, ehkä vähän ikävää McGarmiwan ja Mesiäislennon kannalta, mutta… JES! Uusia opettajia, eikä enää samoja vanhoja pieruja. McGarmiwan tunnilla kun sai jälki-istuntoa jo väärin hengittämisestäkin! Ja Punurmio – se ennustajaeukko on jo parhaat päivänsä nähnyt, jos niitä nyt on koskaan ollutkaan…

Muistiinpanon ’Oppilaiden kirja opettajista’ –vihkoon kirjoitti Sallie Cooper, tulevan lukuvuoden neljäsluokkalainen korpinkynsi.



13. 8. 2009

Wou – pakko kyllä sanoa, että olin repiä pelihousuni kuullessani tuosta opettajien massaerottamisesta… Siis voi juku mikä mäihä – tervemenoa professori Longbottom ja tyhmät, pinkit kuulosuojaimet! (Siis oliko sillä kaverilla jotain traumoja lapsuudestaan, kun se pakotti meidät käyttämään niitä, häh?)

Joka tapauksessa (ennen kuin ”valvojaoppilas” Lewis tulee mäkättämään minulle Kirjan väärinkäytöstä omien, henkilökohtaisten tunteideni purkamisen väylänä) siirryn nyt varsinaiseen asiaan. Eli kuten varmaan tiedättekin, Päivän Profeetta julkaisi tänään meidän uusien opettajien nimet!!

(Kopioin tähän vain nimilistan – äiti ei anna leikellä lehteä…)

-   rehtori = Carlisle Cullen, 48 v.
-   teveydenhoitaja = Esme Platt, 35 v.
-   vararehtori = Rosalie Hale, 31 v.

PROFESSORIT:
-   PVS = Jasper Whitlock, 26 v.
-   muodonmuutokset = Jacob Wolfe, 25 v.
-   loitsut = Leah ja Seth Clearwater, 27 v. ja 19 v.
-   taikajuomat = Rosalie Hale
-   yrtit = Mike Newton, 32 v.
-   tähtitiede = Alice Brandon, 22 v.
-   taikaolentojenhoito = Emmett McCarty, 29 v.
-   taikakausien historia = Billy Black, 56 v.
-   ennustus = Jessica Stanley, 30 v.
-   muinaiset riimut = Angela Weber, 24 v.
-   jästitieto = Isabella Swan, 29 v.
-   numerologia = Nessie Evenson, 22 v.
-   huispaus = Edward Masen, 28 v.

Kuten kaikki lukutaitoiset ovat varmasti jo huomanneetkin – aika nuorta porukkaa on tulossa. Saa nähdä, miten ne pärjää kurinpidon kanssa… Eihän niillä voi vielä olla kamalasti kokemusta… *virnistys*

Muistiinpanon ’Oppilaiden kirja opettajista’ –vihkoon kirjoitti Edwin Popplewell, tulevan kouluvuoden toisluokkalainen rohkelikko



15.8.2019

Ei elämä, oletteko te nähneet niiden professorien kuvia, joita eilinen ”MeNoidat” oli pullollaan? Siis EI. ELÄMÄ. Miten mä selviän hengissä tulevasta kouluvuodesta, kun siellä luokan edessä heiluu niin hyvännäköisiä professoreja kuin Whitlock ja Wolfe?!

Muistiinpanon ’Oppilaiden kirja opettajista’ –vihkoon kirjoitti tuleva seitsemäsluokkalainen, puuskupuhiin kuuluva Linda Martin



17.8.2019

Näin myös ne kuvat ja, jos totta puhutaan, niin se Whitlock oli aika pelottavan näköinen. Pelkästään sen naama ja kaula olivat täynnä arpia, kuvitelkaa miltä sen loppukroppa näyttää!

Kirjoituksen rustasi tuleva viidesluokkalainen, puuskupuh Mark Clayton



21.8.2019

Hyvin menee, tollot. Eikö kukaan teistä älykääpiöistä ole sattunut muistamaan, että sopimuksen mukaan lukuvuoden ensimmäisen kirjoittajan täytyy antaa ohjeet Kirjan käyttöön ensiluokkalaisia varten? Miksi meidän valvojaoppilaiden täytyy tehdä aina kaikki?

Ensiluokkalaiset! Lukekaa tämä, kiitos! (Koskee myös niitä, jotka ovat henkiseltä iältään ensiluokkalaisia ja niitä, jotka viime vuonna jättivät lukematta – niitäkin valitettavasti on, koska viime vuoden kirjaa on kauhistus katsella lukuisten väärinkäytösten takia…)

Tämä kirja, jota juuri pitelet käsissäsi (tai todennäköisemmin juuri nyt luet sitä WWW:n [Welhojen Wiestinnän Werkon] kautta) on erittäin arvokas teos. Vuoden mittaan se tulee täyttymään oppilaiden muistiinpanoista, jotka käsittelevät tarkkaan oppilaitoksemme opettajia. Kutsummekin tätä kirjaa Juorukelloksi, sillä opettajien likapyykki luonnollisestikin kiinnostaa kaikkia ja tarkoitan KAIKKIA – ja tämän kirjan kautta kaikki saavat kuulla kuumimmat jutut mahdollisimman nopeasti ilman vääristeleviä välikäsiä.

Nyt kun meillä on uudet opettajat talossa, on entistä tärkeämpää, että kaikki kirjoittavat ahkerasti tuntikuvauksia, kuulemiaan opettajien keskusteluja ja luonnekuvauksia, jotta me kaikki pysymme tapahtumissa kärryillä – ja kuulemme mahdollisimman pian kellä on säpinää kenenkin kanssa ja millä tekosyyllä kenenkin professorin tunnilta pääsee pois…

Kirjaa säilytetään – kuten tähänkin asti – eteishallin portaiden alle rakennetussa oppilaiden yhteisessä oleskeluhuoneessa pohjoisnurkassa, kirjoituslipaston keskimmäisellä hyllyllä. Siirteleminen paikasta toiseen on ehdottomasti kielletty, samoin kaiken turhan (omia asioita pahasti sivuavien mielipiteiden esittäminen yms.) roskan kirjoittaminen. Kysymyksiä saa esittää sekä suullisesti että kirjan kautta.

Tervetuloa Tylypahkaan, eka luokka!

Viestin ’Oppilaiden kirja opettajista’ –vihkoon kirjoitti Emily Johnson, kuudesluokkalainen rohkelikko, valvojaoppilas



22.8.2019

Hei, Johnson – lähdetkö sä mun kanssani ulos ekana Tylyaho-viikonloppuna?

Merkinnän kirjoitti Michael Lawrence, kuudesluokkalainen rohkelikko



22.8.2019

Lawrence.

1.   Tässä kirjassa ei käsitellä oppilaiden henkilökohtaisia asioita.
2.   Tiedoksi sinulle ja kaikille muillekin, että oikeinkirjoitukseen kannattaisi panostaa, sillä tahallisista kirjoitusvirheistä saa kirjoituskiellon (samoin muista rikkeistä).
3.   En lähde kanssasi Tylyahoon.
4.   Miksi sinun piti kysyä tätä tässä kirjassa, kun vastasin jo suullisesti ja kieltäydyin?!?

- Emily Johnson, kuudes luokka, rohkelikko, valvojaoppilas



23.8.2019

Päivän Profeetta julkaisi tupien johtajat! Jes, me saatiin kovin jätkä!

luihuinen = Jasper Whitlock, PVS-professori
puuskupuh = Isabella Swan, jästitiedon professori
korpinkynsi = Angela Weber, riimuprofessori
rohkelikko = Emmett McCarty, TOH-professori

Viestin ’Oppilaiden kirja opettajista’ –vihkoon kirjoitti Klaus Howard, tuleva toisluokkalainen luihuinen



26.8.2019

Johnson, oli pakko kysyä, kun annoit sen kieltävän vastauksen… Ajattelin, ettei auditiivinen puolesi ole niin kehittynyt kuin visuaalinen, ja että kirjoitettu teksti tekisi paremman vaikutuksen… Sitä paitsi sanoit, että sekä suullisesti että kirjallisesti esitetyt kysymykset ovat sallittuja… Onko vastaus vielä ’ei’?

Kirjoitti Michael Lawrence, kuudes luokka, rohkelikko



27.8.2019

Lawrence, pää kiinni. Vastaus on yhä ’ei’. Jos vielä kirjoitat jotakin roskaa, saat kirjoituskiellon.

Viestin kirjoitti Emily Johnson, kuudesluokkalainen rohkelikko, valvojaoppilas



31.8.2019

Ei apua! Huomenna ensimmäinen päivä uusien opettajien valvovan silmän alla… Mitäköhän siitäkin tulee? Auts – jännittää niin paljon että vatsaan koskee!

Voi rähmä… Miksei me voitu saada tuvanjohtajaksi jotain siistiä tyyppiä? Swan näyttää vähän kämäiseltä kaverilta…

Merkinnän kirjoitti Caroline Carton, huomisesta lähtien kolmasluokkalainen, puuskupuhin tuvasta
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:10:24 kirjoittanut Beyond »
"Neroudessa on aina pisara hulluutta."
Syvälliset - nimimerkki Sarkastisen/Lupinen ja Narinan yhteiskäytössä.

meridian

  • Vieras
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #1 : 21.11.2009 22:39:34 »
Vaikuttaa hauskalta:DDkirjoitusvirheitä en bongannu:)jatkoo tälle ehdottomasti :D

amorgirl

  • Vieras
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #2 : 22.11.2009 02:33:54 »
Mä niin arvasin et Edi on huispauksessa! Tää on mielenkiintosta,ootan jo millanen Jazz on PVS:änä.
Jatkoo vaan!

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #3 : 22.11.2009 10:37:06 »
Eikä ollu vielä toista osaa?! :DD Jäi vaivaamaan...

Repesin koko ajan kun luin tätä.

Jännää. Jasper PVP:ssä. O_O
JATKOA JATKOA JATKOA! (Ja äkkiä)
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #4 : 22.11.2009 14:44:08 »
Mä olenkin itseasiassa odottanut tälläistä ficciä, missä on Potteria ja Twilightiä sekaisin! (Niin, voisi tietysti kutsua myös crossoveriksi. Hyvä minä! :D)
Tää kuulostaa kyllä tosi hyvältä! Mä ainaski tykkäsin hirmusti. Jatkoa nyt odottelen!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #5 : 22.11.2009 16:35:58 »
Vooot, täähän on aivan mahtava idea! :-D
Mä ainakin luen. Amg, Eddie opettamassa huispausta *omk*

En osaa sanoo muuta, JATKOA..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #6 : 22.11.2009 18:09:03 »
Ei herrajumala, en ees repeilly ku kokoajan. Pakko alkaa seuraan. Jacob muodonmuutoksissa, tosta ei voi seurata mitään hyvää... Ei reps.

Jatkoa,

~Vaivaiskoivu

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #7 : 22.11.2009 19:43:50 »
Oh, mä täällä repeilen. Wow, mitä tekstiä! Hih, jatkoa odottelen innokkaasti ja mielenkiinnolla. No, jatkapas vaan. Crossoverit rulez 8)


Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #8 : 22.11.2009 21:42:28 »
Yleisesti ottaen en hirveästi ole pitänyt crossovereista, mutta tämän kohdalla on ilmeisesti pakko tehdä poikkeus. Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja tähän asti ainakin on ollut todella hauskaa luettavaa. Kirjoitusvirheitä ei löytynyt ja rakastin tuota kaikentietävää ja tärkeilevää valvojaoppilasta, tulee aivan Percy mieleen.

Emmett Rohkelikkojen tuvanjohtajana on yhtä kuin tuolilta tippuminen (joka ei todellakaan ollut hyvä juttu muutenkin reistailevaa häntäluutani ajatellen).
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Mansa

  • Kellonsoittaja
  • ***
  • Viestejä: 70
  • "What a douchebag!"
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #9 : 23.11.2009 00:47:25 »
Hahaa vähän tää oli hauska :D Harmi ku oli näin lyhyt.
Jatkoa siis pian kiitos paljon!

Ja uuh. Kyllä kelpais tuommoiset opettajat... Rau
Hieno kouluun liittyvä blogini:
http://www.hiohiohio-saikku.blogspot.com/

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #10 : 23.11.2009 12:55:37 »
Eikäää :------------)
Tää oli hyvä ;D
Kyllä mä mieluusti voisin mennä heti pakkaa kamat ja junalla sinne, jos olis tollaset opettajat! Grr...

Varmaan aika mielenkiintoista, millainen opettaja Jazz on, saati sitte EMMETT ;D

Mutta joo, jatkoa odotan ;D
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

Syvälliset

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #11 : 23.11.2009 15:44:57 »
A/N-Miccreeni: Kiitos ihan hirveän paljon kaikkien kommenteista ja siitä, että ootte jaksanu lukee! Ja menee nyt vähän henkilökohtaseks, mutta mulle synty tänään serkku!<3

meridian: Kiitos!

amorgirl: Kiva kuulla, että oli mielenkiintoinen =) Ja tuosta Edistä huispauksessa niin se oli vaan jotenkin must! Tai siis ainakin minun mielestäni. =)

Chewy: Kiitos! Yritämme Narinan kanssa saada ensimmäisen luvun mahdollisimman nopeasti kirjoitettua. =)

katriqqq: Joo. Itekkin olen halunnut lukea mahdollisimman monta crossoveria. Onneksi tämä aihe tuli Narinan kanssa puheeksi. =)

Liinalotta: Kiitos paljon! =)

Vaivaiskoivu: Joo. Kun luin tän valmiin version niin mäkin repeilin aikas pahasti jollekin kohdille. =)

Cindy: Se on niin totta crossoverit rulez! =) Ja yritämme Narinan kanssa jatkaa tätä mahdollisimman pian.

Amanecer: Kiitos! Johnson on mustakin tosi ihana hahmo. =) Ja otan osaa häntäluusi puolesta. Parane!

Mansa: Olen EHDOTTOMASTI samaa mietä kanssasi, kyllä tommoset opettajat kelpais. =)

Korsetti: No periaatteessa mä voisin pakata kamani ja mennä Tylypahkaan muutenkin vaik ei sielt noit opettajii löytys, mutta se ois tosi kiva jos löytyis. =D

Kiitos kaikille vielä kommenteista! On tosi ihanaa saada palautetta! Yritämme saada ensimmäisen luvun mahdollisimman pian tänne finiin.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2010 19:40:20 kirjoittanut Syvälliset »
"Neroudessa on aina pisara hulluutta."
Syvälliset - nimimerkki Sarkastisen/Lupinen ja Narinan yhteiskäytössä.

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #12 : 24.11.2009 14:14:15 »
Vau, aivan mahtava ajatus yhdistää Tylypahkaan Twilightin tyypit!! Mistä kaikki näitä ideoita oikein repii kun mä en keksi ikinä mitään? Mutta joo, tajusit varmaan että mä tykkäsin...  ;D

Jatkoa olisiko milloin luvassa?
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Neiti Pimeyden Lordi

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #13 : 24.11.2009 14:44:31 »
Oih, mielenkiintoisen oloinen. Vähän kyllä hämmästelin sitä, ettei Alice opettanut ennustamista.
Muttamutta, jatkoa pian jooko? ;)
There is more beauty in darkness than in anything else...
Scars on my skin, scars on my hart, scars on my soul, reminding me of myself.
Living is just a slow way to die.

Hiluzuki

  • Vieras
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #14 : 24.11.2009 15:29:08 »
~Hiluzuki haluaa nyt Tylypahkaan!!!~

Tää on tosi hyvä! Mahtava idea! >8D (ei tästä voi muuta sanoa)

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #15 : 24.11.2009 16:56:03 »
OI<3 Aivan ihana, kuulostaa hyvin lupaavalta ficiltä. Toivoinkin, että tänne tulisi Twilight ja Harry Potter sekotus ficejä :) Jatkoa ja pian ;)!

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #16 : 25.11.2009 16:48:43 »
ooh, hyvältä vaikuttaa. ;) ensimmäinen ficci, johon on yhdistetty twilighti ja HP. ei niitä kyllä kovin montaa taida ollakkaan?

hyvä idea toi kirja, mihin käydään kirjoittelemassa kuulumisia. : D
ajattelin, että Alice on varmaan ennustamisen opettaja, mutta eipä ollutkaan. Edward on varmaan todella taitava huispauksessa. :D

joo, mutta jatkoa pian? kiitos
and paradise comes at a price

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #17 : 25.11.2009 17:57:53 »
Vaikuttaa mielenkiintoiselta :D Ja odotan innolla että Jessica ja Jacob potkitaan koulusta alta aikayksikön.. ;D
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #18 : 25.11.2009 20:06:42 »
Swan näyttää vähän kämäiseltä kaverilta…

Totaalinen repeäminen : D

Mistä vetoa että kaikki tytöt kuolaa kun Eetu opettaa huispausta. Tippuu tahallaan luudalta ja sitten Eetu pelastaa ne ja sit ne on ihan in lööv. (Miksiköhän sanon sitä Eetuksi? Olen tainnut olla liikaa hevostalli.netissä)

Asiaan; hyvä alku oli ja odotan innolla jatkoa : ) Jacob muodonmuutoksissa... mitäköhän siitäkin tulee.
« Viimeksi muokattu: 25.11.2009 20:09:31 kirjoittanut Annoy »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

szeretlek

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Tylypahkan juorukello
« Vastaus #19 : 25.11.2009 21:53:50 »
mä käkätän (taas vaihteeks) täällä.. :) vaikuttaa tosi kivalta ja hauskalta :D eka ficci (mihin mä oon törmänny) missä velhot ja vampyyrit on sekotettu  8)
We were both young when I first saw you
I close my eyes
And the flashback starts...