Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sinne, muttei takaisin, Ed/B K 11  (Luettu 18328 kertaa)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Twilight: Sinne, muttei takaisin, Ed/B K 11
« : 16.09.2009 17:52:05 »
//: YHDESTOISTA LUKU ILMESTYNYT 3.5!!!
Pairing: Ed/ B ja ne tavalliset.
Au: Unohda kaikki, mitä tiedät Tanyan perheestä!!!
9. luvusta lähtien samat, kuin B-D:ssä!!!
Fandom: Twilight
General: K11
Warnings: Pari vaara- tilannetta, muttei kummempaa. Kukaan ei kuole, tai en oo oikeen varma  ;), lopussa vähä väkivaltaa...
27.11 :Korjaan: Parit JALAT lähtee, lisään, jos tulee vielä jotain, kannattaa seurata tätä kohtaa.
Author: Culliina
Genre: Draama, lievä fluffi välillä humor? -Toivottavasti  ;D
Summary: Cullenit lähtee Denaliin tapaamaan Tanyan perhettä...
A/N: Eka ficcini, joten armoa, kiitos. En ole lukenut Aamun koita, joten tiedän Tanyan perheestä vain nimet ja voimat. Nimi lienee surkea ja jos joku keksii paremman niin otan ehdotuksia vastaan!!! Kommenttia, kiitos ja kertoka virheistä myös niiden sijainti.


1.Luku:
Bella PoV
Makasin Edwardin sylissä. Hän hieroi selkääni ja hyräili lauluani. Voisin maata siinä ikuisuuden. ”Eikö sinua nukuta, rakas?” kuulin hänen sanovan. ”Ehkä vähän”, vastasin, ”mutta en tahdo nukkua.”Edward tietysti oivalsi heti, mistä oli kyse. ”Rakkaani, onhn meillä vielä huominen ja sitä seuraava päivä ja sitä seuraava... Hymyilin ajatukselle onnellisena.
   Sitten ukkonen jyrähti ja säikähdin. Painauduin vaistomaisesti tiukemmin kiinni Edwardin rintaan. ” Ukkonen se vain on”, Edward sanoi ja silitti hiuksiani. Hän alkoi hyräillä kehtolauluani, mutta en pystynyt nukkumaan, vaikka jo haluaisinkin. Pian Edward totesi laulunsa turhaksi ja silitti hiuksiani. Painoin pääni vasten hänen rintaansa ja hengitin hänen juovuttavaa tuoksuaan. Hän henkäisi tyytyväisenä ja nosti minut syliinsä. Hätkähdin, sillä hänen kätensä olivat kylmät peiton lämmön jälkeen, enkä ollut osannut odotta sitä. Hän kantoi minut alakertaan ja laski viereensä sohvalle istumaan. Painoin pääni hänen syliinsä. Taas jyrähti. Esme tuli istumaan toiselle puolelleni.
Hetken oli hiljaista ukkosta lukuunottamatta ja Edward silitteli vatsaani. Jokainen hipaisu kulki lävitseni kuin sähköisku ja halusin lähes sietämättömän paljon. ”Rakastan sinua”, Edward sanoi ja alkoi silittää sisäreittäni. Henkäisin ja sydämeni heräsi eloon. ”Lopeta”, voikaisin,sillä kauaa en enää voisi vastustaa itseäni. Edward katsoi minua kummastuneena, mutta kohdatessaan silmäni hän näytti tajuavan. Hän naurahti ja suukotti otsaani. Esmekin hymyili.
   Säikähdin, kun Alice, Jasper ja Rosalie syöksyivät huoneeseen. Heti heidän perässään tulivat Emmett ja Carlisle. ”Carlislella on uutisia”,Alice sanoi innoissaan, lähinnä minulle. He istuutuivat ja Carlisle aloitti: ”Tanya soitti juuri. Hän tahtoisi, että menisimme heidän luokseen Denaliin joksikin aikaa. Minustakin se olisi mukavaa, emme ole nähneet aikoihin.” ”Menen heti pakkaamaan!” Alice huudahti innoissaan ja syöksyi takaisin ylös. Rosalie seurasi häntä katsottuaan ensin minua oudosti.
   ”Sinä tulisit tietenkin mukaan”, Edward sanoi hiljaa korvaani,” Kuinka kehtasitkeen ajatella, että lähtisin ilman sinua.” katsin hänen kauniisin silmiinsä, mutta samassa minulta pääsi haukotus ja käänsin kasvoni Edwardin vatsaa vasten. Hän tuoksui sietämättömän hyvälle. ” Sinun pitäsisi päästä nukkumaan”, Esme sanoi, ”Lähdemme huomenna aamulla.” Samassa ukkonen jyrähti jälleen ja Edwardin käsien ote tiukkeni ympärilläni. ”Ei mitään hätää”.
   Hän kantoi minut takaisin yläkertaan ja peitteli sänkyyn. Kello oli jo yli kaksi yöllä ja olin väsyneempi, kuin arvasinkaan, joten nukahdin heti hänen kylmään syliinsä.
   Heräsin pian herätyskellon piipittävään ääneen. Voihkaisin ja painauduin vasten Edwardin kulmää rintaa, hän oli edelleen rinnallani. Hän ei k uitenkaan antanut minun maata vieressään, vaan käänsi minut selälleni ja suukotti varovasti kaulaani ja otsaani. Se sai sydämeni hakkaaman kiivaasti ja olin hetkessä hereillä. ”Tuntuu pahalta herättää sinut”, Edwardin kaunis ääni sanoi samalla, kun veti minut istumaan, ”Mutta meidän pitää lähteä, Denaliin”, hän lisäsi nähtyään hämmentyneen ilmeeni. ”Alice on pakannut tavarasi.”
   Nousin ylös ja vaihdoin vaatteni (Edwardin katseen alla) ja lähdimme käsikädessä alakertaan. Siellä vallitsi täysi kaaos, tai siltä se ainakin minusta näytti. En tiennyt, miltä ilmeeni näytti, mutta se  sain Edwardin hymyilemää. Tukahdutin haukotuksen ja Carlisle ilmoitti, että kaikki oli valmiina.
   Menimme autolle ja Edwrad veti minut syliinsä istumaan. Jasper tuli viereeni ja Emmett penkin toiseenpäähän. Alice ajoi ja Esme istui pelkääjän paikalla: Rosalie halusi jostain syystä olla Carlislen kanssa kaksin hetken, joten me muut änkesimme samaan autoon.
 


2.Luku:
Bella poV.
Istuin autossa Edwadin sylissä. Voisi pysyä siinä vaikka ikuisesti. Hän oli kietonut kätensä ymärilleni ja hyräili hiljaa lauluani. Minua ei kuitenkaan nukuttanut.
   Olimme ajaneet jo noin tunnin (Tietenkin ainakin kaksi kertaa yli sallitun nopuden) ja vaikka olinkin Edwardin sylissä tunsin oloni hemostuneeksi. Aikaisemmat kokemukseni muista vampyyreistä eivät olleet kovin mukavaa muisteltavaa... Ja entä jos he eivät pitäisi minusta? Vaikka he eivät juoneetkaan ihmisverta minua hirvitti ajatus siitä, että saisin lisää vihamiehiä, jotka voisivat tappaa minut ennen kuin edes huomaisin.
   Tätä miettiessäni hermostuneisuuteni kasvoi ja se varmaan hälyytti vieressäni istuvan Jasperin,sillä yhtäkkiä tunsin oloni entistäkin väsyneemmäksi.
   ” Jännitätkö heidän tapaamista?” Edward kysyi hiljaa, kasvot edelleen hiuksissani, hänen oli täytynyt lukea Jasperin ajatuksia.”Se on aivan turhaa, he pitävät sinusta varmasti.”ennen kuin ehdin sanoa mtään hän taivutti päätäni eteenpäin ja laski kylmät huulensa niskalleni. Lävitseni kulki kevyt puistatus ja ajatukseni lähtivät välittömästi harhailemaan. ” Nuku nyt” hän sanoi ja alkoi hiljaa hyräillä kehtolauluani.
   Tyytyväisenä suljin silmäni ja nukahdin hänen kylmään syliinsä.

Esme PoV.
Istuin auton etupenkillä mietteisiini vajonneena ja siksi hätkähdin hiljaa, kun Edward puhui Bellalle. Vasta silloin tajusin, miten vaikeaa tämä h'nelle varmasti on: mennä tapaamaan aivan vieraita vampyyreja. Eikä Italiasta paluustakaan ollut, kuin puolusen vuotta. Aioin sanoa hänelle jotain rauhoittavaa, mutta Edward ehti ensin: ” Hän nukkuu jo.” Ja, kun käännyin katsomaan, näin maailman suloisimman näyn: Pieni, hento ja kaunis ihmistyttö rakkaan poikani sylissä rauhallisesti nukkuen. En voinut olla ajattelematta, että hän on oma lapseni ja suuni kääntyi pieneen hymyyn. ” Niin, hän tosiaan on kaunis” Edward sanoi. Hän oli ilmeisesti lukenut ajatukseni. ” Ja tämä todella on hänelle vaikeaa. Minun pitää lisäksi käydä metsästämässä, mutta odotan tietysti, että hän on ehtinyt sopeutua edes jonkin verran. Toivoisin kuitenkin, että joku teistä voisi olla hänen lähellään silloin.” ” Tottakai!” Emmett nauroi liian kovalla äänellä ja Bella havahtui hereille. ”Hiljenpaa, Emmett” Jasper hymyili. ” Nuku vain rakas” Edward kuiskasi Bellan korvaan ja tämä sulki silmänsä ja nukahti. ” He tulevat ihastumaan Bellaan, Eleazar varsinkin” Alice totesi.” eipä se ole ihme” Emmett virnuili ” Bellahan vetää poikia, kuin hunaja kärpäsiä” Edward mulkaisi häntä murhaavasti ja sitten tuli hiljaista.
   Vajosin taas ajatuksiini. Mietin viime kertaa, kun tapasimme Tanyan perheineen. Silloin oli kesä ja juoksimme yhdessä metsässä. Autoin Carmenia entisöimään erään kauniin lasi- ikkunan ja iltaisin istuimme yhdessä takan ääressä hiljaa, välillä jutellen.
   En tajunnut, miten aika olikaan kulunut, ennen kuin Jasper sanoi: ” On varmaan aika herättää Bella.”




« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 22:24:03 kirjoittanut Beyond »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #1 : 16.09.2009 18:17:41 »
Mä tykkään tästä PALJON! Kannattas kattoo tuo teksti vielä kerran, koska siellä täällä oli virheitä, mut idea ja juoni oli tosi kiva :D :D :D

Jatko kelpais mulle!!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #2 : 16.09.2009 18:54:15 »
Todella hyvä idea! :D Jatkossa aion kyllä lukea! Eikä nimessä ole mitään vikaa! :D

Luvut kannattaisi tosiaan vielä kerran lukea läpi, joitain pieniä virheitä oli.. Mutta en jaksa niitä tähän rueta laittamaan. Beta voisi olla kätevä, kyllä sä sellasen vielä saat. Luvutkin voisi tietty olla hieman pitempiä! Mutta ensimmäinen fic ei ole koskaan täydellinen, harjoittelemalla oppii!

Jatkoa odotellessa,

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #3 : 16.09.2009 19:35:28 »
tykkään tykkään tykkäänn ! jatkoa jatkoa jatkoa =DD

en saa ny mitään rakentavaa, mut voisit korjata ainakin ne kaks kirjotusvirhettä mitkä mää löysin ... =) en ny muista missä ne oli, enkä ehi lukee uuestaa ...

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #4 : 16.09.2009 20:28:14 »
Lisäisitkö ikärajan vielä otsikkoonkin, kiitos :)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #5 : 17.09.2009 19:02:57 »
Eleazar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiva alku ja kiva idea. Tykkäsin kovasti. Virheitä löyty aika tavalla, mä voin toimia betana jos haluut. Lähetä vaan sitte aina uusin luku mulle sähköpostilla ja tekstari perään että mä huomaan sen, niin mä tarkistan.

Kiitti Iiduska <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #6 : 17.09.2009 22:06:22 »
Tähän vois lukee jatkoo. Tuolla oli tosi paljos virheitä  ja kirjaimia puuttui. Ihana juoni ja kaikkee. Olis ihanaa lukee tanyan ja Bellan tapaamisesta. CAT FIGHT!!!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B
« Vastaus #7 : 18.09.2009 14:03:52 »
Kiva ku tykkäsitte. Mää odotin ihan kauhulla niitä kommentteja. Olin ihan varma, et kukaan muu ei tykkäis, mut saimpa iloisen yllätyksen!  ;D Jatkoo tulee vielä moooonta lukuu, mut ne pitäis vaan kirjottaa... Kiitti kaikista kommenteista.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #8 : 18.09.2009 14:06:46 »
Ja jatkoo tulis nopeemmin jos joku kertois, miten saa lisättyä jatkoo, ilman et tulee uus aihe.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #9 : 18.09.2009 15:19:07 »
Ja jatkoo tulis nopeemmin jos joku kertois, miten saa lisättyä jatkoo, ilman et tulee uus aihe.

Laitat vastaus jutun kautta, niiku kirjottasit kommentin.. :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #10 : 18.09.2009 17:23:39 »
Kiitos kjatrin tämä ficci saa jatkoa. Kiitos ja kumarrus hänelle!!

3.Luku:
Bella PoV:
Havahduin Edwardin kauniiseen ääneen, joka hoki nimeäni. En kuitenkaan jaksnut avata silmiäni vaan painauduin tiukemmin vasten hänen kylmää rintaansa. ” Bella, olemme pian perillä.” Minulta kesti hetki tajuta, mitä hän tarkoitti, mutta kun viimein tajusin silmäni aukesivat salamana enkä ollut enää yhtään väsynyt.
Edward naurahti hiljaa ja suukotti hiuksiani. Käännyin närkästyeenä hänen puoleensa ja hän naurahti uudelleen ja suuteli minua. Kesti vain hetken, ennen kuin hänen huulensa erkanivat omistani ja silloin Emmett puhkesi nauramaan: ” hankkikaa huone, onneksi olemme pian perillä, etteköhän pysty sen aikaan olemaan irti toisistanne” näytin hänelle kieltä, mutta se naurattihäntä vain enemmän. Sitten nostin pääni ja painoin suudelman Edwardin kylmille huulille.
Sitten tunsin kylmien käsien kiertyvän ympärilleni. Ensin ajattelin sen olevan Edward, mutta kun kädet tempaisivat minut voimalla taaksepäin tajusin olleeni väärässä: Edward ei koskaan olisi noin kovakourainen. Säikähdin ja sydämmeni alkoi takoa kiivasti. Seuraavaksi tajusin olevani Emmettin tiukassa sylissä ja penkin toiseta päästä kantautui matala, vihainen murina.
Jasper taisi ottaa tilanteen haltuunsa, sillä yhtäkkiä tunsin oloni rauhalliseksi. Vaikka minut olikin juuri revitty Edwardin sylistä. Vasemmassa kyljessäni alkoi tuntua jokottavaa kipua  Jasper ilmeisesti huomasi sen. ” Bella, mihin sinua sattuu?” hän kysyi hätääntyneenä. ”Vähän vain kylkeen” sanoin ja punastuin päälle. ” Jasper naurahti ja pörrötti hiuksiani.
”Perillä!” Alicen heleä ääni ilmoitti ja vasta silloin katsoin ensi kertaa ulos. Joka paikka oli valkean lumen peitossa, oli iltapäivä ja taivas oli pilvikerroksen peittämä, yöllä sataisi luna.
Oli talvi ja parin viikon päästä olisi joulu. Sitten silmiini osui suuri talo- ta kartano se pikemminkin oli. Se oli vaalean keltainen ja siinä oli suuria, moniruutuisia ikkunoita kolmessa kerroksessa. Myös piha oli kaunis. Se oli suuri ja sen pihassa oli pari suurta kuusta. Piha jatkui talon taaksekin ja jostain läheltä kuului vaimea joen ääni.
Katsellessani myös toinen auto tuli pihaan ja Roslie ja Carlisle tulivat ulos. Emmett tarttui minuun tiukemmin ja nosti minutkin ulos. Edward ilmestyi vireeni. Talosta tuli ulos joukko vampyyreita. Neljä naista ja mies. Kaikki tietysti jumalaisen kauniita -eivät tosin läheskään yhtä kauniita. Kuin Edwardini. He tulivat lähemmäs ja hidän katseensa käväisivät minussa ihmetellen.
”Tervetuloa” sanoilähimpänä seisova vampyyri. Hän oli ilmeiseti johtaja. ” Perheenne on näköjään kasvanut.” ” Niin on” Carlisle sanoi ja hymyili. Painauduin tiukemmin Edwardin kainaloon. Hän silitti rauhoittavasti kättäni paukalollaan. ” Tässä on Bella”Carlisle jatkoi. ”Mutta hänhän on ihminen!” puuskahti ruskeahiuksinen, taaempana seisova vampyyri. ”Niin on” Emmett sanoi asia-on-loppuun-käsitelty- sävyllä. Ruskea vampyyri kurtisti kulmiaan. ”Terve. Minä olen Tanya ja tässä ovat Carmen, Katie, Irina ja Eleazar”johtaja esitteli. Ruskeahiuksinen oli Irina.
 Tanyalla itsellään oli vaaleat, punertavankirjavat hiukset. Carmen oli jotain Alicen ja Rosalien väliltä: hänellä oli pitkät,mustat, hieman kiharat hiuset ja hoikat kasvot. Katie taas oli brunette, joka oli hieman muita lyhyempi, mutta silti reilut 5cm minua pidempi. Eleazar oli upea näky: hänelläkin oli ruskeat hiukset -tosin tummemmat, kuin Katiella. Ne oli hammattu ilmavasti sivujakaukselle ja hän oli selvästi lihaksikas- muuttei kuitekaan läheskään yhtä vahva, kuin Emmett.
” Hei”, mutisin ja punastuin päälle. Tanya hymyili ja Emmett purskahti raikuvaan nauruun. Eleazariakin hymyilytti.
”Tulkaa sisään,  täällä on kylmä” Tanya sanoi ja niin hän johdatti meidät sisälle loistokkaista pariovista. Vasta päästyäni sisälle lämpimään tajusin, miten kylä ulkona tosiaan oli. Menimme istumaan valtavaan olohuoneeseen. Edward veti minut kainaloonsa sohvlle ja Carlisle istui toiselle puolelleni. Huomasin Carmenin katselevan minua kiinnostuneena. Emmett oli mennytt jonnekkin Eleazarin ja Jasperin kanssa. ” No niin.” Carlisle sanoi ” Tahdotte varmaan tietää enemmän Bellasta.” Tanya nyökkäsi ja sanoi: ” Mielellään.” Sitten Carlisle kertoi heille kaiken minusta ja Edwardista ja Jamesista ja Voltureista. Hänen keroessaan huomasin Carmenin edelleen katselevan minua. Hän kohtasi katseeni ja hymyili lämpimästi. Hän näytti ehkä 19 tai 20 vuotiaalta.
Carlislen lopetettua tarinansa Emmett, Eleazar ja Jasper tulivat takaisin. ” Tule Bella” Emmett hihkaisi ja tarttui minua kädestä. ” Mennään ulos!” Edward näytti siltä, kuin aikoisi estää, mutta Jasper sanoi: ” Minähän olen mukana, ei hänelle mitään satu” se sai Edwardin rauhoittumaan ja Emmett veti minut mukanaan eteiseen, jossa ehdin hädintuskin takkini pukea ennen kuin Emmett kaappasi minut syliinsä ja lähti juoksemaan. Pian hän kuitenkin jo laski minut alas ja huomasin olevani joenrannalla.

Jasper pov:
Bella näytti säikähtäneeltä, kun Emmett kaappasi hänet syliinsä ja lähti juoksemaan. Minä ja Eleazar pinkaisimme perään Eleazar edelleen hymyillen. Saavuimme joenrantaan ja Emmett laski Bellan maahan.
Hän henkäisi ihastuksesta ja minuakin hymyilytti. Olihan maisema toki kaunis, mutta hänen ilmeensä oli niin (hm. Mite sen nyt sanoisi) mielenkiintoinen. ” Tiedätkö Eleazar”,Emmett sanoi ”Sanoin, että Bella on ihanan söpö punastuesaan enkä usko, että sinun tarvitsee odottaa kauaa ennen kuin näet sen.” Se sai Bellan punastumaan heleästi, ihan niin kuin Emmett oli toivonutkin. ”Kävellään”, sanoin, tartuin häntä kädestä ja lähdimme kulkemaan rantaa pitkin.
Bella värähti tuntiessaan kylmän kosketukseni, muttei vetänyt kättän pois. Kävelimme hetken ihan hiljaa. Emmett vaikutti innokkaalta niin kuin aina, kun Bella on mukana. Eleazar vaikutti melko kiusaantuneelta ja vilkuili vähän väliä Bellaa ja yhteen liitettyjä käsiämme.
Lopulta päätin, että oli aika aloittaa keskustelu. Ensin siitäei tullut mitään (Bella on aina ollut ujo), mutta annettuani hänelle vähän itsevarmuutta keskustelu lopulta syttyi.
Ensin puhuimme koulusta ja sellaisesta, kunnes Eleazarin ja Bellan välit lämpenivät ja keskustelu muuttui tuttavallisemmaksi. Käveltyämme monta tuntia, alkoi taivaalta tipahdella hiljalleen pieniä lumihiutaleita. Bella värisi hieman, hänellä oli kylmä. Riisuin takkini ja annoin sen hänelle. Emmettiä se tietysti nauratti: ” Vai on piikku Jazzy oikein herrasmieheksi päättänyt ruveta.”” Jos on, niin  huono yritys”, Eleazarkin liittyi mukaan ( niinpä tietysti, aina kimpassa Emmettin kassa)”näin se tehdään.” Sitten hän kaappasi Bellan syliinsä, ennen kuin ehdin sanoa mitään. ja katosi metsään.

Bella pov.
Säikähdin kauheasti, kun Eleazar otti minut syliinsä. Melkein vieraan vampyyrin kylmä kosketus sai minut värisemään entistä enemmän ja sydämmeni hakkasi hulluna rinnassani. Eleazar syöksy läpi metsän ja suoraan sisälle taloon. Sitten hän heitti (tai oikeannim paiskasi) minut sohvalle, niin että pääni paiskautu seinään. ” Eleazar! ”, moni ääni huudahti ja samassa Edward oli vieresäni. ” Bella, sattuiko sinuun?!”, hän kysyi hiljaa kiihkeällä äänellä. ” Ei pahasti”, vastasin ja kokeilin takaraivoani. Edward naurahti helpottuneesti ja suukotti takaraivoani. Se sai kurittoman sydämeni lyömään pari kertaa tyhjää. Edward taisi kuulla sen, sillä kaunis hymy nousi hänen kasvoilleen.
Vasta, kun sydämeni oli rauhoittunut huomasin Jasperin ja Emmettinkin tulleen sisään. Tajusin myös Elezarin tuijjottavan miua onnettoman näköisenä. ”Anteeksi, Bella. En minä tarkoittanut...”, hän aliotti surkeana en antanut hänen jatkaa. ” Lopeta”, sanoin pehneästi, ”Ei se mitään.Eihän minuun edes sattunut..” hymyilin hänelle ja hän vastasi hymyyni helpottuneena.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #11 : 18.09.2009 18:53:19 »
Jeee jatkoa, tosi kivaa jatkoa..... Lisää vaan!!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #12 : 18.09.2009 19:29:09 »
Kiva luku!

Mä suosittelen tosi paljo sitä betaa! Cherinalle voisit laittaa näitä lukuja, jos et osaa laittaa yksäriä. Nii mee käyttäjän profiliin ja siellä alhaalla lukee Lisätietoja.. ja sitte sen alapuolella lukee Lähetä tälle jäsenelle yksityisviesti. Mutta jos nää on betattu, ni kannattaa lukee uuestaan läpi..

Mutta jatkappa pian!

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #13 : 18.09.2009 19:29:50 »
jatkoa jatkoa jatkoa !

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #14 : 18.09.2009 20:33:57 »
kivoja lukuja. =)
jonkun verran kirjoitus virheitä siellä sun täällä, mutta en laittanut niitä tähän
koska osa unohtui ja itse en ole mikään haka äidinkielessä etten korjaa väärin.  :D
jatkoa vaan pian tulemaan !  :)
team Edward♥
Dramione♥

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #15 : 19.09.2009 18:59:08 »
4.Luku
Bella PoV
Oli ilta. Istuin väsyneenä Carlislen vieressä olohuoneen pehmustetulla lattialla. Edward oli lähtnyt juuri metsästämään Alicen kanssa. Kaikki muut olivat paikalla ja istuimme hiljaa odottaen, että Jasper saisi  tulen syttymään takkaan.Oli kylmä.
   Pian tunsin jo tulen lämmön ihollani, mutta siitä huolimatta värisin. Carlisle katosi viereltäni sekunniksi ja palatesaan hänellä oli huopa mukanaan. Hän kietoi sen ympärilleni. Tiukasti, mutta silti hellästi. Ja veti minut makaamaan syliinsä.
   Olin onnellinen. Rakkaat vampyyrini olivat ympärilläni ja sain maata pää Carlislen, isäni, sylissä. Hän silitti hiuksiani. Katsellessani tulta huomasin Katen tuijottavan minua jälleen. Katsoin häntä kysyvänä. ” Sinä olet niin pieni ja hento." Hän vastasi kysymättömään kyskmykseeni.”Tuntuu uskomattomalta, että joku sinunlaisesi, ihminen, rakastaa vampyyreja ja tahtoo elää heidän kansaan” punastuin ja samassa tajusin hänen olevan istumassa edessäni. Hätkähdin ja punastuin uudelleen samaan hengenvetoon. Hän hymyili. Ajattelin nousta istumaan, mutta ennen kuin ehdin toteuttaa aiettani hän oli jo kohottanut kätensä ja hipaisi poskeani.
   Tuntui, kuin salama olisi iskenyt minuun. Lävitseni kulki sähkövirta,joka sai silmäni mustenemaan. Haukoin henkeäni. Ympärilläni tapahtui liian monta asiaa, jotta olisi voinut ymmärtää ne. Katie henkäisi ja Carlisle lukitsi minut tiukasti kiinni itseensä, joku kyykistyi viereeni, Tanya.
   Carlisle puhui nopeasti korvaani: ” Bella, kuuletko minua.” minua huimasi, mutta onnistuin nyökkäämään. ”Kuinka suuri jännite oli?” hän kysyi joltakin. ”En tiedä”, vastasi säikähtynyt ääni, ”en edes huomannut, että sitä oli...” se oli Kate. ” Huimaako sinua?” Carlisle kysyi. Minulta kesti hetken tajuta, että hän puhui minulle. ” Huimaa”, onnistuin sanomaan. Säikähdin itsekin, miten heikolta ääneni kuullosti. Tunsin käden painautuvan pulssipisteeni päälle. Yritin nousta, mutta Carlisle esti minua. ” Pysy vain siinä”, hän sanoi hiljaa ja silitti hiuksiani. ”Se menee ohi” huoli ei ollut vielä kadonnut hänen äänestään. Sitten, aivan varoittamatta,tuntui kuin jotain olisi painettu kovaa keuhkojani vasten enkä saanut enää henkeä.
   Säikähdin ja aloin haukkomaan henkeä hysteerisesti. Tunsin kylmien käsien tarttuvan minuun ja kääntävän minut vatsalleni. Näkökenttäni alkoi sumentua ja maailma rupesi pyörimään.

5.Luku
Tanya PoV
Bella makasi Carlislen sylissä henkeään haukkoen ja kalmankalpeana. Säikähdin kamalasti enkä osannut tehdä mitään. Sitten Carlisle nosti Bellan paitaa ja alkoi tunnustella tänän vatsaa. Hän puhui nopeasti: ” Tanya, toisitko salkustani pari lämöpussia ja laittaisit toisen niistä tulen viereen.” lähdin heti hakemaan, mitä hän pyysi ja parin sekunnin päästä jo ojensin hänelle toisen pusseista. En ymmärtänyt, mitä hän sillä tekisi, mutta eiköhän hän osaisi hommansa.
   Carlisle painoi pussin Bellan mahan päälle, pallean kohdalle ja rauhoitteli häntä. Jasper ilmeisieti ymmäri, mitä Carlisle aikoi, sillä hän tuli viereeni ja hipaisi Bellaa. Tunsin itsekin, kuinka  vahva rentoutumisen tunne tulvahti sisääni.  Katselin helputtuneena, kuinka Bellan hengitys alkoi tasaantumaan ja lopulta helpottui kokonaan. Hän huohotti.
   ”Miltä tuntuu?”, Carlisle kysyi ja silitti hänen päätään. ”Ihan hyvältä, huimaa vain vähän”, Bella vastasi edelleen hieman hengästyneenä. Huokaisin helpotuksesta ja palasin takaisin paikalleni Carmenin ja Emmettin vireen. Viimeisenä mainittu näytti siltä, kuin maaillmanloppu olisi tulossa ja Carmen silitteli rauhoittavasti hänen kättään. Emmett tosin ei tainnut edes huomata sitä.
   Carlisle piti Bellaa edelleen sylissään ja vaihteli lämpöpussia tasaisin väliajoin. Bella vaikutti väsyneeltä ja pian hän sulkikin silmänsä ja vajosi rauhalliseen uneen.

Edward PoV.
Olin juuri saanut tähtäimeeni suuren, nuoren puuman, kun Alice henkäisi. Hän sai näyn: Bella makaamassa lattialla henkeään haukkoen, kalman kalpeana. Säikähdin ja lähdin juoksemaan talolle päin ennen kuin Alice ehti sanoa mitään.
   Olimme suunnilleen 150 km päässä talosta, joten matkaan meni enemmän aikaa, kuin tavallisesti. Perille päästyäni Bella nukkui jo rauhallisesti Carlislen sylissä. Minua hävetti hieman, kun olin hätääntynyt niin, olihan Carlisle kuitenkin paikalla. Jasper huomasi häkeltymiseni ja hymyili minulle ymmärtävästi. ”Minä olisin tehnyt samoin, jos se olisi ollut Alice. Missä hän muuten on?” ennen, kuin ehdin vaststa Jasperin ajatuksista kuulleeseen kysymykseen Alice ilmestyi jo viereeni. ”Jos olisit odottanut hetken, olisit nähnyt ettei mitään hätää ole,” hän sanoi ja hipaisi kättäni.
   Menin istumaan Bellan jalkoihin ja katselin hänen kasvojaan. Miten kauniilta hän näyttikään nukkuessaan, kasvot rauhallisina. ”Katie antoi hänelle vahingossa sähköiskun”, Carlisle ajatteli, ”se sain Bellan pallean kramppaamaan, ei kuitenkaan kovin pahasti.” nyökkäsin ymmärryksen meriksi ja aloin kumartua painamaan suukon hänen otsalleen, mutta Carlisle esti minua: ”Parempi antaa hänen vain nukkua.”
« Viimeksi muokattu: 27.11.2009 14:11:35 kirjoittanut culliina »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #16 : 19.09.2009 21:13:47 »
IHANAA, näin nopeasti uusia lukuja, tosi jänniä nää tapahtumat ja tosi hyvä ficci!
Eikun jatkoa vain lisää!!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #17 : 19.09.2009 21:22:39 »
IHANA!!!! Mua häiritti noi kirjotusvirheet, mitä oli aika paljon. Miks Tanya ei Hyökänny Bellan kimppun kun se vei sen unelmien miehen, edwardin? :D  ;D Kaikki haluu bellan koko ajan syliinsä, ihan kun se olis joku koiranpentu. Hauskaa. Jotenkin ihanaa että Bella on noin läheinen jasperin ja Carlislen sekä tietenkin emmettin kanssa että se pitää niitä kädestä ja istuskelee niiten sylissä. KAikki vähän kattoo niitä pitkään kun onhan se vähän outoo että Edwardin tyttöystävä kävelee käsi kädessä poikaystävänsä veljen kanssa tollain ja muuta. Mutta Bellalta vois vaihteeks kysyä että saako sen ottaa syliin ja leikkiä että se on niitten vauva tai lemmikki. Ta :oi onhan se muille Culleneille vähän semmonen kiva erilainen söpö pikku ihminen. SÖPÖÖ!!! Haluisin jotain pikku riitaa Tanyan ja Bellan välille. Tanya koittas vaikaa vokotella Edii ja bella käsittää sen sillain että Edward on ihan mukana hommassa. Nyt mä oon ihan hiljaa ja ootan jatkoo ja tuijotan ruutua. jookosta vaan.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #18 : 21.09.2009 19:21:01 »
Joutsen: Sain sulta aivan mahtavia ideoita! ;D Kiitos niistä. Jatkoo tulee aika pian. Seuraavia lukuja en oo kirjottanu ollenkaan enkä edes suunnitellut! Ja olen koko viikonlopun puskassa ilman konetta, joten tälläkertaa pitää odottaa vähä kauemmin.  :-\
« Viimeksi muokattu: 21.09.2009 19:24:22 kirjoittanut culliina »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #19 : 29.09.2009 17:53:51 »
Aivan ihana luku!
Ihmettelen suuresti et miten sait näin IHANAN luvun tehtyä, jos tää tosiaan oli sun eka luku!!
Jatkoo ootan kovasti, ja toivon et tulee nopeesti, mut kirjota kaikes rauhas..!