Kirjoittaja Aihe: Multicrossover, The Sue Island - Suet Saarella, K-11, Luku 3. 26.6.  (Luettu 8758 kertaa)

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Author: Spider
Genre: Kaiken kattava sekasotku, Crossover.
Rating: Näillä näkymin K-11 tuntuu hyvälle flawless lisäsi myös otsikkoon
Fandom - HUOM! Kannattaa skipata, jos ei halua aavistella kilpailijoita etukäteen: Artemis Fowl, Sweet Valley High, Muumit, Aku Ankka, Oopperan Kummitus, Harry Potter, Kim Possible, Barbie, Xena, Replica, Pocahontas, Pirates of the Caribbean, Aladdin, (Finiläis-RPF), Sinuhe egyptiläinen, Hannah Montana.
Disclaimer: Alkuperäinen Selviytyjät -ohjelma kuuluu CBS:lle. Ficillä ei taota rahaa tai muutakaan materiaalista hyötyä. Hahmojen Disclaimerithan siis tulee ykkösosaan // ja aina jokaisen luvun jälkeen tulee uusista, luvussa esiinyvistä Spiderille kuulumattomista asioista
Summary: Pahimmat Mary Suet ja Gary Stut kautta fandomien lähetetään kilpailemaan luonnonkauniille Parasiittisaarelle 30 000 USA:n dollarin pääpalkinnosta. Kuka lopulta voittaakaan? Ketkä päätyvätkään samaan joukkueeseen? Kariutuvatko suhteet kilpailun aikana vai voimistuvatko entisestään?
A/N: Njoo, eli siis kirjoittelin tähän sitten prologin. Hahmojen sun muiden tiedot tulevat ykkösosaan. Sain idean Selviytyjät -tyyliseen kilpailuun viikonlopun aikana ja innostuin kirjoittamaan tätä. Mikä onkin hyvä juttu, sillä tämä inspaa ja lujaa, ja prologiin ainakin olen ihan tyytyväinenkin. Erityiskiitokset raitakarkille ja Riiku Alexalle, jotka auttoivat etsimään Sueja ja kehittelemään tätä jonkin verran. Ja niin, pitemmittä puheitta:


THE SUE ISLAND - SUET SAARELLA

Prologi - Parasiittisaaren lyhyt historiikki ja kilpailun säännöt


Kaukana kaukana täältä, tuhansien kilometrien päässä, sijaitsee piskuinen Parasiittisaari. Parasiittisaari on vuosisatojen mittaan ollut monien taistelujen näyttämönä sitä asuttaneiden mahtavien Iät- ja Ikknup –heimojen toimesta. Nämä kaksi loisteliasta kulttuuria elelivät saarella vuosina 234 eaa – 198 eaa jättäen saarelle valtavia temppeleitä ja kyliä todisteeksi mahtavuudestaan. Nyt saari on kuitenkin autio, enää eivät saarella sodi muut kuin vesilinnut parhaista kala-apajista. Iätit ja ikknupit kun onnistuivat loppujen lopuksi tuhoamaan toisensa. Nyt saarelle on taas tuhansien vuosien jälkeen astumassa ihmisiä, Parasiittisaari toimii nyt erilaisen taiston näyttämönä: Sinne asettuvat Suet Saarella –kilpailun osanottajat!

Suet Saarella on täysin uudenlainen realitysarja. Säännöt ovat hyvin yksinkertaiset: Yhteen on koottu pahimmat Mary Suet ja Gary Stut kautta fandomien. Suet jaetaan kahteen joukkueeseen, jotka jätetään 39 päiväksi täysin luonnon armoille. Varusteina Sueillamme on ainoaastaan veitsi, huopa ja taskulamppu, kaikki muu on hankittava itse luonnosta. Kilpailun aikana Suejen on suoritettava erilaisia tehtäviä, joista palkintona on ruokaa tai tavaroita. Pääpotti on 30 000 USA:n dollaria, joiden luulisi lämmittävän kenen tahansa mieltä, etenkin näin lama-aikana. (Mikäli löydät samankaltaisuuksia muihin TV –sarjoihin, se ei missään nimessä ole tahallista, eikä ainakaan tuottajan, Spider von Spiderwebin syytä.)




« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 21:58:27 kirjoittanut Beyond »
What does God mean with a starship?

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #1 : 10.08.2009 23:16:34 »
XDDD *LOLLEROINEN*

Mahtavan hauska prologiwhatevah...  ;D *reps*

Ei missään tapauksessa ole mitään samankaltaisuuksia minkään ohjelman kanssa, ei ollenkaan.

Lainaus
Parasiittisaari on vuosisatojen mittaan ollut monien taistelujen näyttämönä sitä asuttaneiden mahtavien Iät- ja Ikknup –heimojen toimesta. Nämä kaksi loisteliasta kulttuuria elelivät saarella vuosina 234 eaa – 198 eaa jättäen saarelle valtavia temppeleitä ja kyliä todisteeksi mahtavuudestaan.
*Hihittelee itsekseen* Iät ja Ikknupit... XDDD Ei hemmetti, ei saa henkeä... XDD Syytän sinua vielä murhayrityksestä...

Jatkoa siis jään odottamaan, olen melko varmasti kommentoimassa ensimmäisten joukossa jokaista lukua.  ;D
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #2 : 10.08.2009 23:18:02 »
OEWW<3
en malta odottaa ykkösosaa. Tuo prologi oli tosi hyvä eikä se mikään liian lyhyt ollut.
Hiih *ei tipu rakentavia*
in the bleak midwinter

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #3 : 10.08.2009 23:20:08 »
Sirina Black, kiitos kommentistasi! Kiva kuulla että tykkäsit.  ;D Täytyy myöntää, että itsekin hiukan hihittelin noille kirjoittaessani.

raitakarkki, kiitos kommentista.  :D Kiva kuulla että pidit tästä.

What does God mean with a starship?

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #4 : 11.08.2009 11:02:04 »
Hee, siistiä! : D
Jatkoa odottelen, siitä voit olla varma. Koitan kommentoidakki jokasen luvun jälkeen, mut mun taidoilla on odotettavissa vaan jotain tyyliin "Ooh, ihana osa jatkoaaaa!" Noo, mutta ei siitä sen enempää. Jännittää. : D Mä haluun lukee lisää. Nyt heti.
Aa, vähän mä naurahdin noille Iäteille ja Ikknupeille. Tai miten ne nyt taivutetaankaan. : D

Iätit ja ikknupit kun onnistuivat loppujen lopuksi...
Pitäiskö toi ikknup kirjottaa isolla, ku se on aikasemminki kirjotettu ja on nimi? : D Älä tapa jos oon väärässä.

Aaaaa, multa ei rakentavaa kyllä saa. ÄLÄ TAPA. :'''D

(Ihan näin btw, mä en tajuu mist sä saat sun inspiraatios. SUN PITÄÄ AUTTAA MUA + mä en haluu enää olla mmissää riidoissaaaaa. Tai nii, sillee öö, emt onksmeil riita tai jotain muttamutta...)

Kiitos ja näkemiin. :'')

// Jaajaaa, no mut tuol on tota aikasemmin kirjotettu se isolla... Noo, anti olla.
Jajoo, mut missä? Eiksun puhelimes oo rikki, ni ei voi ees tekstaa? : DD
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 13:13:11 kirjoittanut Flora Chubb-Baggins »
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #5 : 11.08.2009 11:08:56 »
Flora Chubb-Baggins, kiitoksia paljon kommentistasi. Hei, hauska kuulla, että tälle on lukijoitakin.  :) Ikknup -heimon jäsenet, eli ikknupit kirjoitetaan pienellä, koska se on kansalaisuus, samalla tavalla kuin suomalainen tai helsinkiläinen. Pilkku mai truu laav #12 Mutta hei, kiva että oot tykänny.

Inspiraatio tulee parhaiten kun vetää itsensäkofeiinihuuruihin ja valvoo puolet yöstä.;D Ja juu en mäkään oikeestas jaksais enää riidellä. Mutta voidaanko puhua jossain muualla ku finissä tästä?

What does God mean with a starship?

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #6 : 11.08.2009 11:21:09 »
Riiku Alexa, kiitos hirmuisesti kommentistasi!  :) Eka luku tulee kyllä niin pian kun on valmis, älä huoli. Se onkin sitten eri asia että milloin se on valmis, mutta.. no hele, taas mä selitän jotain ihan sekavia.  ;D
taitavaa, riiku. Hauskaa suorastaan.
What does God mean with a starship?

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #7 : 11.08.2009 13:13:28 »
Loistava prologi! Odottelen henkeä pidätellen (no en oikeasti, mutta ymmärrät mitä tarkoitan), mitä tästä seuraa. Onhan Bella Swan siellä? Onhanonhan? Haluan päästä kuulemaan, kuinka hän pärjää ilman ah-niin-ihanan-häiriintynyttä-ja-ylisuojelevaa poikaystäväänsä..

En malta odottaa, joten laitahan pian ensimmäistä lukua!
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #8 : 11.08.2009 13:22:32 »
Kuura, kiitos kommentistasi.  :) Todella mukava kuulla, että pidit tästä. Ja henkilöt julkistetaan sitten ykkösluvussa  ;)
What does God mean with a starship?

koete

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 117
  • ava: we♥it
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #9 : 11.08.2009 13:49:10 »
Aivan mahtava. Hihitin tolle saaren nimelle, ku eka väsyksissä luin et se olis paratiisi saari mut se olikin  parasiittisaari. : D mahtavaa. Ja muutenkin oli tää prologi jo hyvä, et en jaksa odottaa millane se ykkösosa tulee olemaan. : D

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #10 : 11.08.2009 13:52:20 »
koete, kiitos kommentistasi!  :D Ihanaa että olet tykäänyt. Joo, onnistun itse aina lukemaan paratiisisaaren parasiittisaarena, ja siitä se nimi tähän tuli.  ;D
What does God mean with a starship?

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #11 : 11.08.2009 17:35:28 »
Onhan Bella Swan mukana? Ja Ginny Weasley? :----D Onnea, koukutit minut tähän jo siinä vaiheessa kun pohdiskelit Kilahtaneissa tämän aloittamista.

Ei muuta kuin että jatkoa odotan innolla  ;) Ja parasiittisaarelle hajosin : DD

      ~nami-swan
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 17:48:56 kirjoittanut nami-swan »
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #12 : 11.08.2009 18:24:45 »
Bellan tai ainaskin jonkun cullenin on pakko olla mukana. Ne sopii niin täydellisesti Sue/Stue kategoriaan. Mut kuulosti niin hyvältä että pakko alkaa seuraamaan.

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #13 : 11.08.2009 19:13:06 »
Oi, kuulostaa hyvältä! Tässäpä yksi fikki mihin koukkuuntua, olenkin etsinyt itselleni lisää sellaisia. Ja Selviytyjätkin on lempiohjelmani :D

Jatkoa pian vain hopihopi.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 20:28:45 kirjoittanut Ansku-Ransku »
Ava by raitakarkki.

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #14 : 11.08.2009 20:28:04 »
nami-swan, kiitos paljon kommentistasi.  :) Ihanaa, että tykkäät tästä. Hihi, mua kyllä mietitytti aluksi, että olenkohan mä ainoa jonka mielestä Parasiittisaari olisi hauska juttu...  ;D Ja hahmot näette ensimmäisestä luvusta.  ;)

Pixie, kiitos kommentistasi.  :D Ihanaa kulla että tykkäät tästä. Mä käytän tota fraasia ihan liikaa. :''D Mutta se on ihanaa ^^

Ansku-Ransku, Kiva että tykkäät.  :) Jos koukkuunnut, en muuten maksa vieroitushoitoja.  ;D Jatkoa tulee kyllä, aika piankin, luulisin.
What does God mean with a starship?

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella
« Vastaus #15 : 12.08.2009 20:26:14 »
A/N: Iso kiitos kaikille kommentoineille vielä kerran. Tässäpä olisi siis ensimmäinen luku. Tässä osassa esitellään vasta kilpailijat. Olen ilkeä ja laitan Disclaimerin vasta luvun loppuun.  ;D Erityiskiitokset taas raitakarkille, joka teki bannerin ficin alkuun. :)



Luku 1. - Jossa esitellään kilpailijat ja Spiderweb Studios

Sinä kesäisenä iltana Spiderweb Studiosilla kävi melkoinen vilske. Kaikki halusivat nähdä Suet Saarella –kilpailijat, varsinkin kun heidän nimiään oli salailtu jo kuukausia. Uteliaisuudella on tunnetusti suuri vaikutus katsojalukuihin. Niinpä valtava väkijoukko kinasteli eturivin paikoista kynsin ja hampain. Jokainenhan halusi tietysti saada selville ketkä päätyisivät pinkkeihin perhosiin ja ketkä mintunvihreisiin kissanpentuihin. Niin, jännitystä oli totiesti ilmassa.

Yleisön joukosta kuuluneet puheensorina, supina ja levoton liikehdintä loppuivat kuin seinään kullanhohtoiset kiharat omistavan miehen astellessa leveästi hymyillen lavalle. Väki odotti jännittyneenä.

”Hyvää iltaa, rakas yleisömme, ja tervetuloa seuraamaan Suet Saarella –formaatin ensimmäistä jaksoa!” mies väläytti säkenöivän hymyn kameralle. ”Minä olen Gilderoy Lockhart, ja tulen juontamaan tätä sarjaa. Kuten varmasti tiedättekin, tänään selviävät kilpailijat ja heidät jaetaan joukkueisiinsa.”
Yleisön joukosta kuului innostuneita huudahduksia, jopa vihellyksiä.
”Ikävä kyllä minun on ilmoitettava heti alkuun, ettei Mary Sue –kulttuurin kruunaamaton kuningaspari päässyt paikalle. Isabella Swan ja Edward Cullen nimittäin joutuivat perumaan lentonsa neiti Swanin katkaistua jalkansa”, Lockhart kertoi. Yleisö huokaili pettyneenä. Moni oli ollut lähes varma heidän mukanaolostaan.

”Mutta onneksi meillä on vielä kaksikymmentä ihanaa kilpailijaa! Ensimmäisenä voisittekin antaa kunnon aplodit neiti Ginevra Weasleylle!” hän julisti. Pettymyksestään huolimatta yleisö taputti innokkaasti punapäisen kaunottaren astellessa lavalle. Ginevra, tai tuttavallisemmin vain Ginny, hymyili heille ja vilkutti täydellisellä Mary Sue –asenteella. Ginny kulki lavan halki Lockhartin luokse. Mantelinmuotoiset, ruskeat silmät tuikkivat iloisesti ja Lockhart hymyili.
”Neiti Weasley, sinä taidatkin päätyä perhosiin!” Lockhart julisti ja antoi tytölle pinkin nauhan ja ohjasi hänet lavan eteen.

”Seuraava kilpailijamme edustaa myös kauniimpaa sukupuolta. Toivottakaa tervetulleeksi Jessica Wakefield!” Lockhart selosti kaikki helmenvalkeat hampaat näkyen. Yleisö huokaili ihastuneena, kun lavalle kulki kaunis, vaaleahiuksinen nuori nainen. Jessica hymyili flirttailevasti ja käveli hiuksiaan sipaisten Lockhartin viereen.
”No Jessica, luulen että sinusta tulisi kerrassaan loistava kissanpentu!” Lockhart julisti. Jessica otti häneltä mintunvihreän nauhan ja kiersi sen ranteensa ympärille. Lockhart vei hänet noin metrin päähän Ginnystä.

”Koska koko Wakefieldin perhe on kerrassaan hurmaava, oli meidän ehdottomasti otettava mukaan myös Jessican kaksoissisar. Hyvät naiset ja herrat, tässä on Elizabeth Wakefield!”
Elizabeth olisi voinut olla vaikka kopio sisarestaan, niin samanlaiset olivat heidän auringon vaalentamat hiuksensa ja sinivihreät silmänsä. Elizabethin hymy oli astetta ujompi kuin sisarensa, mutta hän oli aivan yhtä kaunis. Elizabeth asteli Lockhartin luokse ja otti tämän ojentaman pinkin nauhan.
”Niin, minusta olisi parasta, jos pääsisit perhosiin”, Lockhart myhäili. Elizabeth nyökkäsi ja soi myötätuntoisen katseen Jessicalle. Sisko oli halunnut lähteä kilpailuun nimenomaan yhdessä.

”Seuraavana esittäytyykin ensimmäinen miespuolinen kilpailijamme. Hän on lentänyt tänne pitkän matkan Akrabasta asti. Arvaattekin varmaan jo, että kyseessä on tietenkin Aladdin, tuo ryysyistä rikkauksiin –tarinan omaava traaginen Stu.”
Yleisön viheltäessä ja taputtaessa hurjasti astui esiin komea nuori mies arabialaisen prinssin vetimissä. Hänestä näki heti, ettei hän ollut tottunut palvoviin väkijoukkoihin nykyisestä asemastaan huolimatta. Aladdin otti Lockhartin tarjoaman pinkin nauhan ja käveli joukkueensa luo.

Mitäköhän tällä tehdään? hän mietti sormeillessaan nauhaa.

”Ja nyt on vuorossa sievä lapsinero suoraan Ranskasta. Hyvät katsojat, Minerva Paradizo!”
Yleisön aplodeeratessa kohteliaasti tälle hivenen tuntemattomammalle Suelle käveli lavalle määrätietoisen näköisenä vaalea, silmälasipäinen tyttö. Hän vaikutti olevan studiolla kuin kotonaan.
”Minerva, kultaseni. Sinustakin tulee kissanpentu”, Lockhart kertoi välittämättä Minervan äkäisestä mulkaisusta sanan ”kultaseni” kohdalla. Minerva otti nauhan ja sipsutteli Jessican luo.

”Ja nyt saamme kilpailijoidemme joukkoon lisäykseksi oikean onnen kultapojan! Totta kai herra Hannu Hanhen oli päästävä mukaan kilpailuun!”
Yleisöstä kuulu hämmästyneitä kohahduksia ja jotkut tirskuivat lyhyehkön, kiharahiuksisen kanadanhanhen astellessa lavalle nilkkaimine kaikkineen. Hannu vaappui Lockhartin luokse, joka joutui kumartumaan antaessaan tälle kissanpentujen mintunvihreän nauhan.

Yleisön rauhoituttua hieman esitteli Lockhart taas seuraavan kilpailijan.

”Tämä neito tulee niin ikään Akrabasta. Hän on herra Aladdinin kihlattu, kaunis prinsessa Jasmine!”
Lavalle käveli eksoottinen kaunotar jolla oli valtavammat silmät kuin kukaan oli koskaan nähnyt. Mustat hiukset heiluen ja kädet lanteilla hän asteli hakemaan mintunvihreän nauhansa. Jasminesta huomasi heti, että hän oli siniverinen. Jopa hänen kävelytyylinsä heijasti kuninkaallisuutta.

”Seuraava kilpailijamme on viettänyt lukemattomia kuukausia merillä ja on jokaisen kunnollisen karibialaistytön unelma. Tässä on Will Turner!”
Yleisöstä kuului kiljuntaa ja vihellyksiä komean, tummahiuksisen miehen harppoessa esiin. Hänen särmikkäiltä kasvoiltaan oli selvästi luettavissa Stuille ominaista angstista rakkautta.
”Herra Turner, teidät sijoitammekin perhosiin. Kas tässä nauhanne”, ilmoitti Lockhart. Will nyökkäsi sangen dramaattisesti ja siirtyi ihastuneiden huokailujen saattelemana joukkueensa luokse seisomaan.

”Varsin omaperäisen lisänsä ohjelmaan tuo seuraava nuori neiti. Nimittäin Niiskuneiti!” julisti Lockhart mahtipontiseen sävyynsä. Suurin osa yleisöstä näytti pohtivan, oliko kultakutrejaan sukiva Lockhart tosissaan vai ei. Vastaus tosin selvisi hyvin pian pyöreähkön muumin tepastellessa lavalle. Lockhart ojensi tälle Pepsodent –hymyään hymyillen pinkin nauhan ja Niiskuneiti lyllersi hölmistyneen näköisenä Willin viereen.

”John Smithin varmaan tunnette parhaiten Amerikan alkuperäisasukkaita puolustaneena brittivalloittajana ja heimoprinsessa Pocahontaksen miesystävänsä”, heitti Lockhart ei-niin-villin arvauksen brittiblondin kävellessä ryhdikkäästi haarniskassaan tätä kohti.
”Herra Smithistä teemme kissanpennun!” Lockhart huudahti ja naureskeli itsekseen vitsille, jota edes ohjelman tuottaja yleisön joukossa ei ymmärtänyt. Tämä tietäisi pientä lovea Lockhartin palkkaan.

”Seuraava Mary Suemme ei ole oikeastaan tunnettu mistään muusta kuin siitä, että itse Oopperan Kummitus on palavan rakastunut häneen. Aplodeja Christinelle!” Katsomosta kuului epämääräisiä aww –ääniä pähkinänruskeat kiharat omistavan kaunottaren ilmestyessä väkijoukon eteen. Oli tosin vaikea tietää, olivatko awwit tarkoitettu Christinelle vai Oopperan Kummituksen palavalle rakkaudelle. Joka tapauksessa Christine päätyi perhosiin.

”Ja seuraava loistelias kilpailijattaremme onkin itse Xena, sotureista kuumin – eikun mahtavin”, selitti Lockhart punastuen samaan purppuran sävyyn kuin hänen kaapunsakin. Xena katseli inhoten pinkkiä nauhaa, mutta asteli kuitenkin perhosten joukkoon.

”Ted”, sanoi tuottaja, Spider von Spiderweb apurilleen. ”Muistuta sitten, etten maksa Lockhartille tämän viikon palkkaa!”
Nuori lippispäinen mies hänen vieressään nyökkäsi ja näppäili asian ylös kämmenmikroonsa.

Palkkansa katoamisesta autuaan tietämätön Lockhart jatkoi kilpailijoiden esittelyä. Hymy ei ollut pienentynyt hampaankaan vertaa. Jonkun suupielet olisivat huomenna kipeät.

”Ja tässä tulee Amy Candler! Älkää antako tavallisen ulkokuoren hämätä, kyllä neiti Candler kunnon Sue on. Hän kun on laboratoriossa luotu kyvyiltään täydellinen klooni!”
Katsojat haukkoivat henkeään melkoisen järkyttyneinä Lockhartin paljastuksesta. He kurkottelivat innokkaasti nähdäkseen ruskeahiuksisen, ainakin tähän asti nuorimman kilpailijan. Amy otti vihreän nauhansa ilmettään väräyttämättä.

”Seuraava kilpailijamme tuskin on yhtä vaatimaton. Hän kun on melkoisen tottunut julkisuuteen. Tässä tulee ikioma megastarateinimme, itse Hannah Montana!”
Yleisöstä kuului kimeää fanityttökiljuntaa ja vihellyksiä. Hannah Montana, alias Miley Stewart, käveli vilkuttaen esiin kuin omassa konsertissaan konsanaan.
”Neiti Montanasta tuleekin vallan suloinen kissanpentu”, lohkaisi rakastettu juontajamme.

Tuottaja voihkaisi ja painoi päänsä kämmeniinsä.

Höh. Olisin halunnut olla pinkki! tuumi Hannah.

”Tämän neidon tuntee jokainen, edes reilut viisikymmentä ikävuotta eivät vaikuta hänen kauneutensa hehkuun. Hyvät naiset ja herrat, minulla on kunnia esitellä teille itse Barbie!”
Lavalle käveli tyhjäpäisesti hymyillen muovinukkemaisen sievä blondi. Barbie päätyi pinkkeihin perhosiin.

Yleisön joukossa alkoivat kiertää salaliittoteoriat Barbien nukkeudesta.

”Ja koska Barbie ei koskaan lähde minnekään ilman tärkeintä asustettaan, oli mukaan otettava myös hänen poikaystävänsä Ken Sunshine!”
Nyt lavalle käveli aivan yhtä muovisen nukkemainen kansikuvapoika.
”Ikävä kyllä asuste ei pääse Barbien luo, vaan Ken on ei-niin-miehekkään vihreä!” totesi Lockhart hieman vahingoniloisen kuuloisena.

Salaliittoteorioihin otettiin mukaan myös Ken.

”Pitäkää hatuistanne kiinni, rakas yleisö, nyt saapuu itse puolijumala Herkules!”
Kreikkalaisnuorukainen käveli esiin katsojien tapittaessa innokkaasti hänen valtavia lihaksiaan ja hulmuavia hiuksiaan. Lockhart pani mustasukkaisena merkille, että katsojat vaikuttivat pitävän Herkuleksesta enemmän kuin hänestä. Sanaakaan sanomatta Lockhart tyrkkäsi pinkin nauhan Herkulekselle joka vaikutti hivenen hämmentyneeltä moisesta käytöksestä.

”Enää viimeiset kolme kilpailijaa!” Lockhart julisti. ”Siirtyisimme mainoskatkolle, mikäli niitä tässä ohjelmassa olisi. Mutta koska ei ole, siirrymme seuraavaan kilpailijaamme. Tässä on Nefer”, Lockhart paasasi. ”Nefernefer”, hän kuiskasi itsekseen.
Nefer osoittautui hurmaavaksi egyptiläiseksi kaunottareksi, joka lumosi jokaisen kovien vihreiden silmiensä vangitsevalla katseella. Hypnotisoituna Neferin kauneudesta Lockhart ojensi hänelle pinkin nauhan. Viettelevästi hymyillen neito käveli muiden perhosten joukkoon.

”Ja nyt: Saanen esitellä Gary Stun joka omistaa maailman typerimmän sukunimen. Hän on varakreivi Raoul De Chagny, jota ei tunneta mistään muusta kuin kihlauksestaan Oopperan Kummituksen tulisesti rakastamaan Christineen.”
Yleisöstä kuului taas samoja aww –ääniä kuin Christinenkin kohdalla. Raoul antoi itsestään varsin machon vaikutelman pullistelemalla lihaksiaan ja hymyilemällä omahyväisesti. Hymy tosin hyytyi, kun Raoul huomasi olevansa kissanpennuissa, eri joukkueessa kuin rakastettunsa.

Moni katsoja oli salaa hyvin riemuissaan.

”Ja nyt on tullut aika julistaa viimeinen kilpailijamme. Hän on tavallinen tyttö vain, pelastajan roolin sai, koska nimensä on Kim Possible!” hoilotti Lockhart tapaillen tunnarin melodiaa huonolla lopputuloksella.

Yleisön joukossa Spider von Spiderweb hakkasi päätään edessään olevan tuolin selkänojaan. Ted odotti burana jo valmiiksi kädessään.

Punahiuksinen tyttö käveli lavalle vilkuttaen iloisesti. Nauhansa saatuaan Kim asteli kissanpentujen varsin sekalaiseen laumaan.

”No niin, tässä olivat siis kilpailijamme! Heille annetaan varusteet, eli joukkueen värein merkityn huovan, veitsen ja taskulampun. Muuten he ovat täysin luonnon armoilla! Kuinka pärjäävät Mary Suet ja Gary Stut vaativissa koetuksissa, kuten majan rakentamisessa? Selviytyvätkö he yllättävän haastavasta kalastuksesta? Katsokaa ensi jaksomme maanantaina Spider Entertainment –kanavalta kello kymmenen illalla! Näkemiin taas, minä olen Gilderoy Lockhart, ensi viikkoon!”
Valoefektit räiskyivät ja yleisö alkoi jo tehdä lähtöä innokkaasti puhellen.

”Hemmetti, ei tällaista kestä katsoa! Ted! Tuo minulle kuppi kahvia!” tuottaja huusi lippispäiselle apurilleen, joka riensi oitis toteuttamaan tämän tahdon.

Eli nyt se Disclaimer: Edward Cullen ja Isabella Swan ovat Stephenie Meyerin käsialaa. Ginny ja Lockhart kuuluvat J.K. Rowlingille. Jessica & Elizabeth Wakefield ovat Francine Pascalin käsialaa. Eoin Colfer omistaa Minerva Paradizon. Amy Candler taasen kuuluu Marilyn Kayelle. Niiskuneidin on luonut Tove Jansson. Prinsessa Jasmine, Aladdin, tämän ficin Herkules ja John Smith sekä Kim Possible kuuluvat Disneylle. Hannah Montana alias Miley Cyrus omistaa luultavasti itse itsensä. Christine, Raoul ja Oopperan Kummitus kuuluvat Gaston Lerouxille. Hannu Hanhen on luonut Carl Barks. Will Turner kuuluu Walt Disney Picturesille. Barbien ja Kenin on keksinyt Ruth Handler ja niitä tuottaa Mattel Inc. Nefer, tai Nefernefernefer taasen on Mika Waltarin käsialaa. Xena kuuluu tuottajilleen. Pepsodent kuuluu Unileverille ja Burana Orionille. En missään nimessä yritä tehdä rahaa tällä ficillä vaan se on puhtaasti viihdykkeeksi tehty, ilman mitään palkkiota.

Bannerin omistaa kuten sanottua finin raitakarkki, ja se on tässä hänen suostumuksellaan.

Spider von Spiderweb, Spiderweb Studios ja Spider von Spiderwebin lippispäinen apuri Ted taasen ovat omaa käsialaani, yllättäen.  ;D  
« Viimeksi muokattu: 12.08.2009 20:27:48 kirjoittanut Spider »
What does God mean with a starship?

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: The Sue Island - Suet Saarella, Luku 1. 12.8
« Vastaus #16 : 12.08.2009 20:34:26 »
Ihihihii<3
Tämä oli ihana. Nauroin melkein koko ficin ajan :D Kakkosoaa en taas tunntetusti malta odottaa <3
Fanitan nyt henkilökohtaisesti barbieta, Keniä ja Niiskuneitiä. Draamaa, draamaa! Tämä on niin loistava sarja :DD
Ei rakentavia. Ei ole parannettavaa sulla :( Tää oli täydellinen,
in the bleak midwinter

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: The Sue Island - Suet Saarella, Luku 1. 12.8
« Vastaus #17 : 12.08.2009 20:40:07 »
*LOLLEROINEN*

*TRIPELTOTALCAPSREPS*

*Putoaa sängyltä nauraessaan*

*köhköh*

Joo, eli siis... XDDD... Aikas hillitön meno ja silleen... Loistavaa, hauskaa ja mahtavaa. En saa henkeä naurun lomassa.. XDDD Ei ollut virheitä eikä tönkköyksiä, ainakaan en huomannut... Mielenkiintoiset kilpailijat olet valinnut..

Innolla jään odottamaan seuraavaa lukua, jospa silloin vaikka saisin paremman kommentinkin aikaiseksi. XDDD

*makaa lattialla puolikuolleena nauramisen takia*
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: The Sue Island - Suet Saarella, Luku 1. 12.8
« Vastaus #18 : 12.08.2009 20:46:43 »
raitakarkki, kiitos kommentistasi. Aww, saat mut jo punastumaan.  ;D Niiskuneiti on kova äijä.  ;)

Sirina Black, kiitos sinullekin. Kiva jos olet tykännyt.  ;D Joo, kilpailijat ovat tosiaan aika mielenkiintoisia. Riiku Alexalle ja raitakarkille kiitos kun autoitte niiden kanssa.

Riiku Alexa, kiitos kommentista. Hii, ihanaa jos tykkäsit.  ;D
(Ja kyllä. The vieraileva tähti.  ;))
What does God mean with a starship?

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: The Sue Island - Suet Saarella, Luku 1. 12.8
« Vastaus #19 : 12.08.2009 20:54:20 »
Tää on täällä! En muuten meinannut kuolla odotussoireisiini... vitsi vitsi ^^

Pinkit perhoset ja mintunvihreät kissanpennut --> ensimmäinen hajoaminen.

En taida tietää ihan kaikkia kilpailijoita, mutta suurimman osan. Niiskuneiti, Barbie, Ken ja Hannu Hanhi olivat yllättävimmät ja hauskimmat :'D vähän ihmettelin esim. Aladdinia, mutta onhan nuo Disneyn päähenkilöt aika Sueja ja Stuita.

Ja Amy Candler on mukana! Jes, se on niiin raivostuttava tyyppi, että oikeassa paikassa on hän. Tulevatko nyt nuo Bells ja Eetu mukaan vai eivät? En tajunnut, että eikö ne päässyt koko ohjelmaan, vai vaan tuohon ekaan jaksoon. Pakkohan niiden on olla mukana!!

Mukavalta vaikuttaa, ja vähänkö repesin tuottajalle, sen päänhakkaukselle ja buranalle :''D Voi Lochart, palkkaa ei taida tulla ^^
 Ja kiitos, kun ei ole mainoskatkoja! Tai tässä jaksossa ei ainakaan ollut.

Heiheiheijjj... mikä vieraileva tähti? Jee, sitä onkin kiva odotella, upeaa :''D Aina vain paranee tämä fikki.

Yhden kirjoitusvirheen huomasin ekassa kappaleessa, btw.

Jatkoa pian, jookos?
Ava by raitakarkki.