Kirjoittaja Aihe: Pirun Lucius (Lucius/Narcissa | K-11 | tuplaraapale)  (Luettu 2505 kertaa)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Title: Pirun Lucius
Author: shira
Beta: eipähän ole =)
Rating: K-11
Pairing: Lucius/Narcissa
Genre: hmm... ainakin tuplaraapale ja het
Summary: Hän näkee, ottaa ja jättää kuin omistaisi koko maailman, kuin hän olisi jonkinsorttinen jumala.
Disclaimer: Rowling omistaa, minä leikin.

A/N: Tämmöisen innostuin kirjoittamaan. Jostain biisistä jota tämän illan aikana kuuntelin sain inspiksen ja PAM! Ficci kasassa.  :D
Ei osallistu minkäänmoiseen haasteeseen. Ja tuplaraapale, tasan 200 sanaa  ;)

Pirun Lucius

Siinä hän taas menee, sydäntenmurskaaja. Hän käyttäytyy kuin jok’ikinen nainen vajoaisi hänen syliinsä yhden silmäniskun jälkeen. Hän näkee, ottaa ja jättää kuin omistaisi koko maailman, kuin hän olisi jonkinsorttinen jumala. Ja mitä minä pystyn tekemään? En mitään, paitsi vain katsomaan vierestä.

En millään lailla moiti niitä, jotka häneen lankeavat; olenhan itsekin tehnyt saman virheen. Toivon vain, että mahdollisimman moni nainen rakastuisi johonkuhun muuhun mieheen, kehen tahansa. Sillä vain minä tiedän, mitä suhde hänen kanssaan on, millaista tunteiden helvettiä. Olen ainoa, joka on kokenut sen kaiken oikeasti. Tulisen, palavan rakkauden ja karkean jättämisen; aamuun asti kestäneen villin ja ihanan rakastelun sekä hyvin ilkeällä tavalla petetyksi tulemisen. Homoksi tunnustautumisen sekä myöhemmin katumisen ja sanat; “Hei, älä nyt viitsi. Totta kai se oli vitsi, osaatko muka kuvitella minut homona?”. Threesome-ehdotukset sekä veriset viiltelyleikit, kaiken sen väkivallan, kuten myös äärettömän onnellisuuden.
Ja oh, kuinka monia kertoja hän pettikään minua. Hän ei koskaan pyytänyt anteeksi, ei edes jäätyään kiinni itse teossa. Ei ikinä näyttänyt edes katseellaan, ei pienellä eleelläkään olevansa pikkiriikkisenkin pahoillaan. Kukaan muu ei ikinä voisi rakastaa minua niin kuin hän, kukaan muu ei ikinä voisi satuttaa minua niin kuin hän.

Enkä kuitenkaan, kaikesta huolimatta voi väittää, ettenkö silti rakastaisi häntä yhä.
Pirun Lucius.


A/N2: Olkaatte hyvät! Ja kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 05:57:18 kirjoittanut Beyond »

When you touch me it's so delicious

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Pirun Lucius
« Vastaus #1 : 21.06.2010 16:23:36 »
Pirun Lucius, siinä vasta piru mieheksi. :P Jäätävän komea velho kokee itsensä jumalaksi, joka uskoo jokaisen naisen lankeavan lumoihinsa pelkästä katseesta tai pikku hymystä. Minunkin Luciukseni on dominoiva omaan ylivertaisuutensa uskova mies, joka rakastaa lievää sadomasokismia - sen tarjoamaa tunnetta rakastajattaren dominoimisesta julmilla sanoilla.

Hän ei melkein ikinä suostu pyytämään anteeksi, koska kokee olevansa aina oikeassa ja muiden väärässä. Muiden vähempiarvoisten ihmisten. Heikkojen hekuman orjiksi syntyneiden naisten. Pidän kuitenkin Narcissaa, Luciuksen rakasta jääprinsessaa poikkeuksena. Lucius on minun mielestäni hellä rakastaja ja rakastava aviomies halutessaan palvoa aviovaimoaan tämän arvolle sopivalla tavalla. En silti usko Malfoyn olleen uskollinen aviomies yhteisten aviovuosien aikana, sillä tällä täytyi olla naisia, joiden lukumäärällä saattoi rehennellä kuolonsyöjäorgioissa, porttola- ja ryyppyreissuilla. 8)


Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Pirun Lucius
« Vastaus #2 : 21.06.2010 16:35:08 »
Se mies on varsinainen kettu.
Okei, pakko näin naisena myöntää, että vaikka Lucius olisikin moinen naistennaurattaja (sekä jopa miesten) niin miten häntä ei voisi olla rakastamatta? Varmasti osittain kaikki pahat ajatukset ja tunteet katoavat, kun tämä tulee kotiin, ottaa vaimonsa hellään huomaan ja tekee jotainKÖHjotain, mikä vie kaikki ajatukset ihan muualle. Tämän tehtyään osaan kuitenkin hyvin kuvitella, että mies hipsisi jonnekin muiden syleihin ja palaisi taas takaisin yhtä ylpeänä kuin ennenkin.
Omasta mielestäni Luciuksen ja Narcissan liitto on oikein onnellinen, vaikka sitten kirjotettaisiinkin, että molemmat pettävät toisiaan ja liitto on järjestetty. Jokin niissä kahdessa kuitenkin on sellaista, ettei heitä voi kuvitella kenenkään muun kanssa. Kuten tekstissäkin tuli ilmi:
Lainaus käyttäjältä: shira
Kukaan muu ei ikinä voisi rakastaa minua niin kuin hän, kukaan muu ei ikinä voisi satuttaa minua niin kuin hän.
Olit pieneen pätkään saanut pakattua aika lailla heidän liittonsa sekä Narcissan ajatukset ja tunteet miehestään, ja minusta se oli oikein selkeästi raapustettu. Eikös sitä näin sanota, että viha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä? ;)


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100