AAH.<3 Olen aina ihaillut töitäsi, ja tutustuin vasta hiljattain Draco Doujinshi-sarjakuvaan, jota lukiessaan ei voi muuta kuin haukkoa henkeä. Vaikka en itse erityisemmin pidä tästä manga-tyylisestä piirtämisestä, niin täytyy sanoa, että sinä saat sen näyttämään hyvältä ja kiinnostavalta, ja sitä jaksaa lukea. Upeaa, olen kateellinen! (:
Miten niin päällä? : Tämä on kerrassaan hauska. Ja muutenkin taitavasti tehty, hyvä idea värittää iso Draco ja jättää muut ruudut värittämättä. Se tuo eräänlaista mielenkiintoa. Ehkä Dracon vartalo on vähän turhan 'ohut' verrattuna esimerkiksi käsiin, mutta ei tässä kyllä muuten mitään vikaa ole. ^^ Kaikkein paras on kuitenkin loppu, joka on niin pieni ja ei niin tarkasti piirretty. Se kruunaa kokonaisuuden. ^^
Itsensä rakastaminen on taitolaji : Tässä on kivasti tehty tausta alempaan kuvaan. Meinasin jo tuosta edellisestä sarjakuvasta sanoa, että taustoja olisi voinut vähän muokata eriväriseksi, sekin olisi tuonut tietynlaista tunnelmaa mukaan. ^^ Mutta tässä se onkin sitten tehty, niin en jaksa tuohon edelliseen muoksia. (Harryn naama on minusta vähän turhan kapea.)
Draco ilman paitaa : Käsi loppuu ärsyttävästi kesken. :/ Ääh. Tulee sellanen tunne, että pitäisi itse piirtää se loppuun, ettei se jää noin rumasti puolitehdyksi. Tässä kuvassa silmät ovat ehkä vähän elottomat, mutta muuten kuva on hyvin onnistunut. Eniten tykkään noiden farkkujen värityksestä. ^^
Ahh, How I Love Myself : Ei voi muuta sanoa kuin, että WOU! Upeat väritykset ja muutenkin aivan loistava, miten lyijykynällä saa tuollaista tehtyä? En minä ainakaan ikinä onnistu tekemään mitään muuta kuin jotain rumaa jälkeä. :D Tuohan on siis tussattu ensin ja sitten vedetty lyijykynällä päälle ? Kivat nuo silmät kun ne ovat tummemmat kuin muuten kuva. Mutta nuo varjostukset ... Ahh.<3
Kartanon Puutarhassa : Tämäkin varsin upea. Hienot väritykset ja värit muutenkin, toisaalta ehkä vähän turhan 'täyteläiset' mutta toisaalta oikein sopivat. ^^ Portaikosta en tykkää, se pomppaa liikaa silmille tuolta ruskean kallion seasta. Ja tuon kartanon viivat minusta ns. kusevat, ja se näyttää vähän hutiloidulta. Nuo lumpeet ovat suloisia. :3
Draco kävelyllä : En tiedä, mutta minä itse kuvittelisin tähän tilanteeseen enemmän Harryn kuin Dracon. Takki on hienosti väritetty ja noista hiuksista tykkään ehkä eniten. Niin somat.<3 (mutta minusta sopisivat edelleen paremmin Harrylle ;D )
Noita loppuja en nyt jaksa erikseen kommentoida, mutta kaikki ovat kyllä niin hienoja ja taidokkaasti piirrettyjä! (: Voisit oikeasti piirtää jonkun sarjakuvakirjan tms, minä ainakin ostaisin sen. ^^