Kirjoittaja Aihe: Aina yksin | Severus/Lily, S  (Luettu 3189 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Aina yksin | Severus/Lily, S
« : 20.06.2015 02:32:15 »
Nimi: Aina yksin
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Ikäraja: S
Tyylilaji/Genre: angst
Paritus: Severus/Lily (James/Lily)
Vastuunvapaus: En omista hahmoja, ne kuuluvat Rowlingille
Varoitukset: -



Aina yksin

James Potter käveli Lily Evansin luokse.

"Mitäs Lily?" hän kysyi virnistäen. Lily pyöräytti silmiään.

"Se ei kuulu sinulle tippaakaan!" Lily äyskähti. James ei kuitenkaan poistunut paikalta. Hän yritti vielä saada tytön puhumaan kanssaan.

"Mitäs olet tehnyt tänään?" James kyseli.

"Sanoinhan, ettei sinulle kuulu! Vai oletko kenties kuuro?" Lily naurahti ilottomasti. Severus seurasi tätä kinastelua hiukan taempana heistä. Hänellä oli kurja olo. Hän oli suututtanut Lilyn, eikä tämä puhunut enään hänen kanssaan. Severus oli kuulemma "ajautunut vääriin piireihin". Hän päätti koettaa onneaan vielä kerran. Severus seurasi Lilyä. Onneksi James ei roikkunut hänen mukanaan.

"Lily!" Severus huudahti, kun ketään ei näkynyt paikalla. Lily pysähtyi katsomaan taakseen hetkeksi, mutta jatkoi pian matkaansa huomatessaan huutajaksi Severuksen. Severus juoksi punahiuksisen luokse.

"Älä seuraa minua, Kalkaros", Lily tiuskaisi. Severusta harmitti, ettei Lily kutsunut häntä enään Sev-nimellä. Se oli ollut Severuksen eka lempinimi. Lily oli ollut hänen eka ystävänsä...

"Miksi me ei voida olla enään ystäviä?" Severus kysyi allapäin.

"Olen jo sanonut! Itsepähän olet niiden idioottien kaveri! Ne kaikki on ihan ääliöitä ja kiusaa jokaista!" Lily huusi.

"Olet sinäkin sen Potterin kaveri! Hänkin kiusaa aina!" Severus puolustautui.

"En ole Potterin kaveri vaikka hän onkin ihastunut minuun!" Lily sanoi.

"Lily, minä...", Severus oli aloittamassa, mutta Lily keskeytti.

"Ei, Sev. Olet myöhässä. Olisit sanonut sanottavasi kolme kuukautta sitten", Lily sanoi tuskin kuiskausta kuuluvammalla äänellä ja juoksi paikalta. Siellä hän meni... Severuksen ainoa rakkaus juoksi tiehensä. Lily ei ikinä enään olisi hänen ystävänsä. Kyyneleet alkoivat virrata pitkin pojan poskia. Hän tulisi aina olemaan yksin.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes