Kirjoittaja Aihe: Valkoisia varpusia, K-11, Narcissa/Lucius  (Luettu 1454 kertaa)

cissys

  • ***
  • Viestejä: 125
  • A bloody big ship
Valkoisia varpusia, K-11, Narcissa/Lucius
« : 31.07.2012 20:55:59 »
Paritus: Narcissa Malfoy/Lucius Malfoy
Ikäraja: K-11
Genre: Drama, romance
Vastuuvapaus: En omista hahmoja, niistä kaikki kunnia Rowlingille
Haasteet: Osallistuu shuffle-haasteeseen
Varoitus: Viimeisessä osassa viitataan murhaan
A/N: Laitoin soittolistan sekoitukselle ja aloin kirjoittaa. Näiden osien (tai millä nimellä näitä pitääkään kutsua) tunnelmat vaihtelee ihan laidasta laitaan ja jotkut on ihan vastakohtia toisilleen. Yritin eka kirjoittaa kaikki samasta näkökulmasta mutta koska se ois ollut tylsää, niin annoin vaan musiikin viedä. Ja olihan se jännä nähdä miten paljon musiikki vaikuttaa siihen kirjoittaako parista rakastuneena vai toisiaan vihaavana. (Ja pahoittelut maailman surkeimmasta otsikosta, en vaan ollut kovin luovalla tuulella tänään :-D)


--

Valkoisia varpusia


Rihanna - Love the way you lie

Illalla menen nukkumaan yksin, silkkilakanat tuntuvat kylmiltä vasten paljasta ihoani. Ne ovat vaaleat kuin hiuksesi, joita en ole koskettanut vuosiin. En enää muista miltä ne tuntuivat, miltä sinä tunnuit, miltä naurusi kuulosti. Rakastitko minua koskaan? Ja jos vaikka joskus rakastitkin, et varmasti rakasta enää.

Avioliittomme oli vanhempiemme järjestämä, emme menneet naimisiin rakkaudesta, ainoastaan sukujemme kunniasta. Mutta minä rakastin sinua. Sanoit kyllä ne sanat minulle, "minä rakastan sinua, Narcissa", mutta en tiedä tarkoititko niitä. Nyt emme ole puhuneet ikuisuuksiin, tahtoisin kysyä asiasta mutta en uskalla. Tiedän, että välität minusta kyllä, en pelkää että suuttuisit. Mitä sitten pelkään? Ehkä sitä, että vastaat kieltävästi. Sanot, ettet rakasta minua. Että et koskaan rakastanutkaan, et nyt etkä ikinä.

Jennifer Hudson - Believe

Katson peiliin ja näen itseni. Valkoinen huntu reunustaa kasvojani ja joku asettelee yhä kiharoitani, vaikka ne näyttävätkin jo täydellisiltä. En tiedä mitä kello on, en muista edes mikä päivä nyt on. Tiedän vain sen, että juuri tätä päivää olen odottanut koko elämäni. Tänään minä menen naimisiin kanssasi, astelen alttarille mekossa, joka on yhtä vaalea kuin ihosi. Joku napauttaa minua olalle, on aika lähteä. Onko tämä totta vaiko ihaninta tarua?

Astellessani alttarille katson sinua silmiin, ne ovat siniset kuin syvin meri. Uppoan niihin ja en irroita katsettani niistä koko sinä aikana, kun lausumme vihkivaloja. "Narcissa Musta, haluatko ottaa Lucius Malfoyn mieheksesi?" Haluan. Haluan! Voi kyllä, haluan! Ja sinä hymyilet kun suutelet minua ensimmäisen kerran aviomiehenäni. Ehdottomasti totta, makeinta sellaista.

♥  Tim Christensen And The Damn Crystals - Happy Ever After

Sinä pidät peleistä, enkä minäkään ole yhtään erilainen. Pelaamme koko ajan, näyttelemme ja valehtelemme. Meidän välillämme ei ole rakkautta, tahdomme vain hyötyä toisistamme, murentaa toisemme, hymyillä toisen epäonnelle. Leikimme kaikella mahdollisella, tunteilla, kosketuksilla, sanoilla, teoilla. Hymyilet voitonriemuisesti kun saat minut huutamaan, mutta niin teen minäkin kun raskaan työpäiväsi jälkeen tulet kotiin ja huomaat, että olen valuttanut lempiviskisi viemäriin. Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun saakka.

R.E.M. - ÜBerlin

Herää, syö, pue, anna miehellesi jäähyväissuukko tämän lähtiessä töihin. Lue, soita pianoa, harjaa hiuksesi, valmistele päivällinen. Lue lisää, katsele taidetta. Suutele miestäsi tämän tullessa töistä, kaada lasillinen viskiä ja vie se hänelle. Keskustele taiteesta päivällispöydässä, hymyile vaikka ei olisikaan aihetta. Vaihda vaatteet, mene sänkyyn. Hyvänyönsuukko. Nukahda. Toista seuraavana päivänä.

Billy Talent - White Sparrows

Tämä mekko ei tule olemaan sama enää koskaan, en tiedä pitäisikö se repiä vai säästää.  En voi uskoa että olet poissa, en tahdo enkä pysty enkä halua. Hautajaiset menivät sumussa, en muista sieltä mitään. En tahtoisikaan. Kasvoni ovat tahriintuneet levinneestä meikistä ja vaikka olen jo kuluttanut kaikki kyyneleeni, itken sisälläni lakkaamatta. En tahdo uskoa etten enää näe sinua, hiuksiasi vaaleita kuin valkoiset varpuset aamuauringossa.

Muse - Undisclosed Desires

Rakas päiväkirja,

olen hukassa. Pimeän lordin kukistumisesta on jo vuosi, mutta Lucius ei ole vieläkään ennallaan. Olen yrittänyt kaikkeni saadakseni kaivettua hänestä esiin sen miehen, johon aikoinani palavasti rakastuin. Yritykset ovat kuitenkin olleet yhtä tyhjän kanssa ja minun on myönnettävä vaikka en tahtoisikaan että olen jo epätoivoinen.

Luulin, että sodan jälkeen kaikki palaisi ennalleen, perheestämme tulisi jälleen onnellinen ja elämämme palaisi vihdoin normaaliksi. Voi kuinka typerä naiivi olinkaan ajatellessani niin. Olen paitsi menettänyt Luciuksen, myös itseni.

Vaikka yritän työntää pimeiden aikojen ajatukset mielestäni, en voi unohtaa mitä kaikkea olemme joutuneet kokemaan. Muistot palaavat mieleeni yö toisensa perään ja tunnen olevani yksin tässä suuressa kartanossa, en tiedä mitä tehdä. Luulin olevani vahva, mutta olen saanut huomata, että menneisyyttään ei voi unohtaa vaikka kuinka yrittäisi. Ehkä en yritä tarpeeksi. Ensimmäistä kertaa elämässäni minä myös pelkään itseni puolesta. Mitä jos loppuelämäni tulee olemaan tällaista, mitä jos ajaudun yhä kauemmaksi ja kauemmaksi kaikesta siitä, mikä minulle joskus oli tärkein asia maailmassa?

Emilie Autumn - Time for Tea

Hei rakas, haluatko teetä? Ai haluat, sepä mukavaa. Miten meni töissä, kultaseni, oliko rankka päivä?

Toivottavasti olikin.

Ai oli, voi sepä harmi. Maista teetäsi, pidätkö siitä?

Toivottavasti pidätkin ja juot koko kupin.

Ai se maistuu oudolle? Johtuu varmaan yrteistä.

Tai sitten siitä että teekuppiin saattoi vahingossa kaatua hieman rotanmyrkkyä, hupsista.

Ai otatko vielä toisen kupillisen? Anna minun kaataa, kas näin.

Hyvä että otitkin, kaltaisesi rotta tarvinnee myrkkyä enemmän kuin kupillisen.

Ai sinulla on huono olo? Voi sepä harmi. Menisimmekö yläkertaan, jos olosi hieman paranisi?

En halua sinun kuolevan keittiöön, kuolema makuuhuoneessa on paljon dramaattisempi.

Ai mitä sanoit kulta, voitko toistaa? En kuullut vieläkään, mumiset kovin oudosti. Ai että vihaat minua? No onneksi tunne on molemminpuoleinen.

Nuku hyvin, kultaseni.

--
there's a bluebird in my heart that wants to get out but I pour whiskey on him and inhale cigarette smoke