Kirjoittaja Aihe: Vaikka minä en tehnyt virhettä, sinä voit, S  (Luettu 1479 kertaa)

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 976
  • Ava Sonoalta
alaotsikko: Andromere/Ted (Remus/Dora), Draama, K-7

Nimi: Vaikka minä en tehnyt virhettä, sinä voit
Kirjoittaja: Tyynis
Ikäraja: S //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre: Draama
Paritus: Andromera/Ted Tonks, Nymphadora/Remus
Summary: Kolme pätkää Andromera Tonksin mietteitä rakkaudesta ja rakkaista.
Disclaimer: Potterit ovat J.K.Rowlingin keksimiä. Kappaleet ovat Kelly Osbournen cover-versio Madonnan Papa don’t preacesta, H.I.M.n The Funeral of Hearts ja Jenni Vartiaisen Mustaa kahvia. Minä en hyödy tästä taloudellisesti
A/N: Menee Suffle-haasteeseen ja Mustien laaja ja vaiherikas sukupuu -haasteeseen.
Nimi on ehkä hieman tönkkö, mutta tähän oli tosi vaikea keksiä mitään!


Vaikka minä en tehnyt virhettä, sinä voit


Kelly Osbourne - Papa don’t preace

Vanhempani menettävät järkensä, kun kerron heille. Minut on kasvatettu täydelliseksi Mustan suvun perijättäreksi. Pienestä pitäen olen oppinut käytöstavat ja osaan syödä illallista pöydässä, johon on katettu viidet eri ruokailuvälineet. Minut on kasvatettu piilottamaan tunteeni, niin kuin vanhempanikin on kasvatettu. Olen kuitenkin varman, että kun kerron heille, he eivät ota tätä tyynesti ja kätke suuttumustaan sisäänsä. Suuttumusta, kyllä. Heille ei tule mitenkään sopimaan, että heidän tyttärensä seurustelee jästisyntyisen miehen kanssa. Se kuulemma tulee pilaamaan puhtaan vereni, josta minun pitäisi olla ylpeä, vaikka en itse siitä välitäkään.

H.I.M. - The Funeral of Hearts

Nyt monen vuoden jälkeen osaan aavistaa, miltä omista vanhemmistani tuntui kun kerroin rakastuneeni Tediin, vaikka he eivät tulisi sitä hyväksymään ikinä. Nyt minusta tuntuu, että olen menettämässä oman tyttäreni väärälle rakkaudelle. Millainen äiti antaisi ainokaisen lapsensa ihmissuden morsiameksi. Miten ihmeessä sanon omalle lapselleni, että hän on tekemässä elämänsä ehkä suurinta virhettä suunnitellessaan avioliittoa sen ihmisuden kanssa. Varsinkaan kun itse toimin aikoinani omien vanhempieni tahdon vastaisesti ja tulin pois poltetuksi sukupuustamme. Vaikka omaa tilannettani ei mielestäni voi verrata mitenkää Doran elämäntilanteeseen, hän on nuori ja rakastanut ja haluaa vain suin päin naimisiin, koska on sota. Hän luulee olevansa rakastunut, vaikka ei ole. Olen siitä varma.

Jenni Vartiainen - Mustaa kahvia

En voi uskoa tätä. Hänen piti vain olla pakosalla. Piilossa ja turvassa ministeriöltä. Hän ei voi olla kuollut, hän ei ole voinut tehdä minusta leskeä. Vasta kun totuin ajatukseen, että minusta tulee isoäiti. Minusta tulee ihmissuden lapsen isoäiti, minä en voi selvitä siitä mitenkään ilman miestäni, joka on huomattavasti ymmärtäväisempi Doran valintojen suhteen. Miten pystyn käsittelemään kaikki nämä asiat ilman, että mieheni on kertomassa minulle, että asiat eivät ole niin pahasti kuin aluksi vaikuttaa. Kenelle minä nyt kerron, että pelkään sen lapsen olevan jotenkin sairas. En voi sanoa sitä Doralle, koska hänkin pelkää. Miksei minun mieheni ole täällä suunnittelemassa onnellista tulevaisuutta, johon kuuluu lapsenlapsi?
« Viimeksi muokattu: 20.01.2015 20:30:01 kirjoittanut zougati »
"Let me be your wings
Let me lift you high above"