Kirjoittaja Aihe: Enemmän kuin tuskaa | S  (Luettu 3055 kertaa)

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Enemmän kuin tuskaa | S
« : 08.06.2008 13:05:07 »
Alaotsikko: Draco purkaa ajatuksiaan. Osallistuu FF100 haasteeseen sanalla: Loppu

Title : Enemmän kuin tuskaa.

Author : Minä

Genre : Angst isolla A:lla! Vähän fluff, Slash(viittauksia itsetuhoiseen käyttäytymiseen)

Pairing : Harry/Draco *sydän*

Rating : S

Summary : Tämä on ficci Dracon ja Harryn raskaasta erosta. Tässä tarinassa Draco miettii hänen ja Harryn suhdetta ja yhdistää niihin angstisen mielensä. Niin ja tämä on Fanonia hahmot ovat todella OoC.

Disclaimer : Rowling omistaa minutkin=)

Warnings : Kahden miehen välinen suhde, angst.

A/N : Olen käyttänyt tähän pienen palan itseänikin, sillä minullakin oli kauan
sitten todella tuskallinen ero. En varmaankaan ikinä unohda sitä.
Betana toimii Stargazer*sydän*
Osallistuu FF100 haasteeseen sananaan "Loppu"
Kommentoikaa jos haluatte, en pakota :)
Ficissä esiintyvät laulunsanat ovat Garbagen kappaleesta It's All Over But The Crying(loistava kappale, suosittelen)

* * *


Enemmän kuin tuskaa:
-Loppu


Everything you think you know baby
Is wrong
And everything you think you had baby
Is gone


Se, että erosin sinusta rakkaani, oli pahin virhe ikinä. En olisi ikinä halunnut niin. Nyt kaikki on menetetty, jäljellä on vain tuska, joka syö minua sisältä. Minua sattuu enemmän kuin ikinä, en ole ikinä tuntenut tällaista kipua, tämä on enemmänkin kuin tuskaa. Se, että kaikki meni näin, johtui varmaan minusta.
Itseluottamukseni on ripoteltu pitkin maailmaa, se on sirpaleina. En tunne itseäni enää. Kaikki on menetetty. Nyt ovat jäljellä vain ajatukset, jotka eivät innosta minua muuta kuin satuttamaan itseäni jollain tavalla. Veit minuuteni, veit kaiken.
Koetin löytää uuttaa rakkaudenlähdettä, mutta kukaan ei ole sinun veroisesi. Minut oli tarkoitettu sinulle, minä pilaisin kaiken. Tein sen suojellakseni sinua minulta. Olen liian huono sinulle, ehkä sinäkin tajusit sen?

”Draco, vastaa minulle, miksi työnnät minut pois luotasi?” kysyt. Äänesi on täynnä surua ja rakkautta, jota koetat tukehduttaa joka päivä, et vain tunnu onnistuvan.

Minä vain katson sinua suoraan silmiin, ravistan päätäni ja kuiskaan:
”Sinun takiasi rakkaani”
 Sinä naurahdat ja kerrot minulle kuinka tyhmä olen sanoessani tuollaista. Kerrot minulle, että sinä tarvitset eniten minua. Se ei uppoa tajuntaani.

Ikävöitkö koskaan minua Harry? Jos tietäisit tuntemukseni, mitä sanoisit? Olisinko mielestäsi säälittävä? Elämäni lakkasi olemasta silloin kun me erosimme. Tämä ero, se tappaa minut.

If I could I would
I'd change everything
Cause I can't forget you though you don't believe me
Now I can't walk back
I can't leave behind
Where does it go all the light that we had?


En saa sinua enää ikinä, et voi enää ikinä ottaa minua enkä minä sinua.

Baby we're done
« Viimeksi muokattu: 06.11.2021 23:54:29 kirjoittanut Neiti Syksy »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Enemmän kuin tuskaa H/D
« Vastaus #1 : 08.06.2008 13:42:09 »
Arvaa kuuntelenko just It's all over but the crying:iä? Hienoa...  ::) Ja pitäis ite kirjottaa siitä Albumihaasteeseen (en varasta ideaas, mulla on jo alku suunniteltu).

Mutta asiaan: Ficci on kaunis, soveltuu juuri noihin sanoihin. Pidän siitä, että se on kirjoitettu minä-muodossa, se sopii tähän hyvin. Ja siitä, että se on Dracon näkökulmasta, Dracon, joka jättää Harryn, hölmönä. OoC-hahmot eivät haittaa, sopivat tähän paljon paremmin kuin IC-hahmot (en mitenkään näe sitä...) ja tyylisi on hyvä.
Eli pidän paljon.
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 13:52:31 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Enemmän kuin tuskaa H/D
« Vastaus #2 : 08.06.2008 14:02:36 »
Winga: Hihii. Mahtavaa! :) Odotan innolla sinun versiotasi tästä kappaleesta=) Minä sen yhdistin heti tuohon omaan erooni. Kiitos kovasti kommentistasi, piristit minua todella paljon. Olisi todella tyhmää kirjoittaa tälläinen tarina canonina se kuulostaisi ehkä tältä "Jee Potter, onneksi erottiin en olisi jaksanutkaan sinua ja sitä hemmetin arpeasi" Hihi=)  Ei ollenkaan kaunista :D Thank you vielä kerran ;)

Ringo

  • Vieras
Vs: Enemmän kuin tuskaa K-11
« Vastaus #3 : 26.06.2008 14:06:38 »
TAKIAIS HYÖKKÄYS! >: DDDD<3
Miten en ole kommentoinut tähän?? :o :o VAIKKA OLEN LUKENUTKIN JO TÄMÄN!!! GAAAHHH!!! Joo. olin kyllä muistaakseni kommannut, mutta... >___< Saatan olla hiukan tyhmä. >: DDDD Tai sitten se oli se kerta, kun kone kaatui kesken kommentoinnin.. ;o
Muttah! Tämä oli kaunis <33 Surullinen ja koskettava ja ja ja... Minä tykkäään tästä!! :'') <3 Niinkuin monista muistakin ficeistäsi!! : DDD *kyyläri* Sanat sopivat hyvin tähän tunnelmaan, ja se täydensi tarinaa sopivasti <3 Ja olen samaa mieltä Wingan kanssa tästä OOC-hahmoista, sillä IC hahmoina tämä tarina olisi ollut.. aika huono. x'D Ja tämä oli sopivan lyhyt fic, josta heijastui paljon tunteita ja ajatuksia <3 Rakastan tällaisia. :'') Onneksi et kirjoittanut tästä liian pitkää angstia, sillä sekin olisi pilannut täysin tunnelman. ;)
KIITOS TÄSTÄ!!! <3 TYKKÄSIN! <3
-Takiaisesi-

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Enemmän kuin tuskaa K-11
« Vastaus #4 : 27.06.2008 12:48:02 »
Kiitoksia rakas takiaiseni<3
Ihanaa, että tykkäsit! Niin OOC:na hahmot toimivat paremmin. Nyt on ollut vähän angstinen vaihe päällä, joten tästäkin olisi helposti voinut tulla toooosi angstinen :D Onneksi ei sitten tullut.^^
Kiitoksia vielä kerran<3 Piristit aamuani todolla paljon, takiaseni<3
Odota vaan kohta minäkin tulen takiaiseksi taas sinun ficeillesi ;) <3