Kirjoittaja Aihe: Glee: Vaniljakahvia (Klaine, S, ficlet)  (Luettu 1715 kertaa)

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Glee: Vaniljakahvia (Klaine, S, ficlet)
« : 14.09.2012 15:05:27 »
Rated: S
fandom: glee
warnings: nein
disclaimer: en omista, en saa rahaa (</3)
--

"Musta meidän pitäis vaan erota", sanoo Blaine ja huokaisee syvään. Blaine tuoksuu vaniljakahvilta eikä Kurt osaa sanoa hetkeen mitään, tuijottaa vain lasiutunein silmin ikkunasta.
"Tai siis, kun sä kuitenkin lähdet ja ei tässä oo mitään järkeä, en mä halua hidastaa sua", Blaine jatkaa ja Kurt on hiljaa, laskee sadepisaroita ja näpertää paidan hihaansa. Tip, tip, tip, tämä on unta, pelkkää unta ja Kurt puristaa silmänsä kiinni, sillä eihän Blaine ikinä jättäisi häntä. Ikinä. Ei Blaine.

"Anteeksi", Blaine kuiskaa ja Kurt kääntyy vihdoin katsomaan. Blaine ei itke eikä Kurtkaan itke, sillä tämä on vain vaniljakahvinmakuista unta.
Ja sitten Blaine kurottautuu pöydän yli, puristaa Kurtin kättä tiukasti ja suukottaa poskea. Blainen silmiin on vedetty sumuverhot ja Kurtia itkettää.

Varastetut sekunnit, tarkoittivatko ne ikinä mitään? Kurt katsoo kelloaan ja nousee ylös, mutisee jotain ja toivoo sen riittävän, tuoli kaatuu mutta Kurt ei välitä. Blainen käsi huitoo hetken tyhjää, yrittää tarttua hihaan.
Kesäsade tuntuu lämpimältä kasvoilla eikä Kurt kuuntele kun Blaine huutaa hänen peräänsä. Ei, hän päättää, eivät ne tarkoittaneet. Blainelle ainakaan.

Kurt ostaa kotimatkalla vaniljakahvia eikä erotu surukasvoisten ihmisten joukosta kassajonossa.

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Glee: Vaniljakahvia (Klaine, S, ficlet)
« Vastaus #1 : 14.09.2012 22:10:17 »
En tiedä ihan varmaksi mistä kaikesta tää nyt johtuu mutta onnistuit aiheuttamaan mulle ihan kamalan itkukohtauksen. Pitää varmaan kuiva slmät ja puoli naamaa ennen kun pystyn jatkamaan kommentin kirjoittamista.

No nyt näkyy taas valkonen tekstikenttä ja paljon kirjaimia!

Tavallaan tykkäsin ihan kaikesta tässä lyhyessä tekstissä. Vaniljakahvi oli yksinkertaisesti ihana yksityiskohta, ehkä toistit sitä yhden kerran liikaa, mutta se teki tekstistä jotenkin unenomaisen monella toistolla. Epätodellisen. Ja omalla tavallaan kuitenkin sellainen vaalenpunaisen ja hattaraisen, paitsi että nyt se hattara oalkanut sulaa suussa, eikä sitä enää kohta olekaan. Tai sellainen olo mulle tuli tätä lukiessa. Että tavallaan teksti täytti ihan kaikki Klaine-luffyn kriteerit, paitsi että se olikin angstia.

Blainen hahmossa oli jotain, mistä en tykännyt. Ehkä se oli vähän nopea tuon eroehdotuksensa kanssa ja muutenkin kamala. Toisaalta Kutin kertoja varmasti teki tilanteesta erilaisen kuin se oli. Mutta jokatapauksessa Blainesta jäi hirveät kusipääfiilikset. Se kuitenkin sai kaiken tuntumaan vain ihananankamalalta ja kamalalta ja ihanalta ja kaikkea.

Koska teksti oli niin lyhyt niin lyhyet, muutaman sanan 'lauseet' tai miksi niitäsitten pitäisikään sanoa eivät haitanneet ollenkaan. Ne tekivät vain kaikesta sellaista, että kuvittelin tekstin olevan Kurtin ajatusmaailma, joka on ihan solmussa ja sulaa sulaa sulaa, koska Klaine on sokeria ja sokeri sulaa vaniljakahviin.

Lainaus
eikä erotu surukasvoisten ihmisten joukosta kassajonossa.

Lauseen alku ei tehnyt muhun sen suurempaa vaikutusta, mutta loppu on yksinkertaisesti ihana!

Meen kuivaan mun silmät ja naaman nyt uudestaan.


Milleri

  • Klaineri
  • ***
  • Viestejä: 74
  • "You know my coffee order?"
Vs: Glee: Vaniljakahvia (Klaine, S, ficlet)
« Vastaus #2 : 13.05.2014 10:51:21 »
NO ET VARMANA TEE NÄIN!!!!! D::

Ihan oikeesti. Luin otsikon ja olin että "vaniljakahvia fluffya fluffya siirappia aaaahaofdnpgijsndaijgfnsdihbfuausobsd fangirl feels <3<3<3<3" ja sit sä meet ja teet tämmösen tempun. Suurin piirtein parun täällä kunnes muistan et eihän noin oikeesti käyny, onneks. Blainehan ei ikinä tekis noin, ikinä. Okei, yritän nyt ryhdistäytyä. Mut ei noin saa tehä Klainelle. Ihan oikeesti  >:(

No, eniveis. Näin virallisesti, hyvin olit saanu tunnelman (huomioonottaen et mä ja vissiin Solebumki suunnilleen itkettiin tätä lukiessa) ja tykkäsin siitä että tää oli ihan jätetty lyhyeks, eikä yrittämällä yritetty pidentää. (Koska eihän tollasta kohtausta saa enää yhtään pidentää.) Mut vaniljakahvi oli hieno yksityiskohta ja vika lause oli niiiiin eeppinen! Hyvin kirjotettu teksti vaikka typerästä aiheesta. (siis ei klaine oo typerä mut ei mitään eroja saa laittaa >:(((()
"You move me, Kurt."

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Glee: Vaniljakahvia (Klaine, S, ficlet)
« Vastaus #3 : 13.05.2014 16:27:35 »
XDDDD ootte ihania ♥ mä en ees muistanu tätä ficciä ennenku tähän tuli uus kommentti voi apua.

tää on ilmeisesti kirjoitettu ennen ku aloin kattomaan gleetä (kyllä, kirjotin useamman pätkän klainea ennen kuin katsoin jaksoakaan koko sarjaa, ei helvetti) ja hahmot (varsinkin blaine???? miks se noin tekis) on aika pielessä, oon ihan samaa mieltä solembumin kanssa.

mutta apua kiitos molemmat oon tosi iloinen aaa ♥

Lainaus
Ne tekivät vain kaikesta sellaista, että kuvittelin tekstin olevan Kurtin ajatusmaailma, joka on ihan solmussa ja sulaa sulaa sulaa, koska Klaine on sokeria ja sokeri sulaa vaniljakahviin.
joo!

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue